آشنایی با سایت برانکارد در خرید مانومتر

در دنیای امروز اینترنت و خرید از فروشگاه­های اینترنتی به بخش مهمی از زندگی مردم تبدیل شده است و همواره طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است. با استفاده از این فروشگاه­های اینترنتی افراد به­راحتی می­توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، با صرف کمترین وقت و محدود نبودن به زمان و مکان خاصی کالای موردنظر خود را جستجو کرده و خرید کنند. از دیگر فواید این فروشگاه­ها می­توان به این مورد اشاره کرد که به­راحتی امکان مقایسه کالاها با فروشگاه­های اینترنتی دیگر وجود دارد. یکی از مواردی که این روزها و در شرایط شیوع ویروس کرونا با آن سروکار داریم خرید تجهیزات پزشکی است. از طرفی سعی بر این است که کمتر از منزل خارج شویم پس چه­بهتر که بتوانیم با مراجع مطمئنی برای خرید این لوازم آشنا شویم و با خیال راحت کالای موردنیاز خود را تهیه کنیم.

معرفی یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد برای خرید مانومتر

یکی از فروشگاه­های معتبر و مطرح ایران برای خرید مانومتر و مانومتر اکسیژن سایت برانکارد میباشد. این فروشگاه یک مرجع تخصصی برای نقد، بررسی و فروش محصولاتی در زمینه­های پزشکی، ورزشی و حوزه سلامت است. فروشگاه اینترنتی برانکار سعی دارد بهترین و باکیفیت­ترین خدمات را در حوزه سلامت و پزشکی به افراد جامعه ارائه دهد و تجهیزات موردنیاز آن­ها را به‌راحتی و درب منزل به مردم تحویل دهد. ازآنجایی‌که در فروشگاه برانکارد تجهیزات مصرفی پزشکی به طور کامل ارائه می­شود، علاوه بر افرادی عادی جامعه توانسته بسیار موردتوجه مراکز درمانی و بیمارستان­ها نیز قرار گیرد. آشنایی با سایت برانکارد در خرید مانومتر آشنایی با سایت برانکارد در خرید مانومتر تجهیزات ارائه شده در این فروشگاه اینترنتی در چند حوزه کلی تقسیم­بندی می­شوند که هرکدام از این حوزه­ها نیز دارای بخش­های جزئی­تری هستند. دسته‌بندی کلی این سایت شامل لوازم و تجهیزات مربوط به:
  • مادر و کودک؛
  • پزشکی – ورزشی؛
  • بیمار در منزل؛
  • لوازم مصرفی پزشکی؛
  • وسایل تشخیصی و آموزشی؛
  • و مراقبت محیطی و زیبایی است.
در هرکدام از دسته­بندی­های ذکر شده بخش­ها و محصولات متنوعی وجود دارد که تجهیزات و لوازم مختلفی را در برمی­گیرد. در این مقاله قصد داریم شما را با خرید مانومتر اکسیژن از این فروشگاه اینترنتی آشنا کنیم.

مانومتر اکسیژن

مانومتر اکسیژن که به آن مانومتر هم گفته می­شود یکی از پرکاربردترین تجهیزات پزشکی است که هم در خانه و هم در مراکز درمانی و بیمارستان­ها برای بیماران تنفسی مورداستفاده قرار می­گیرد. وظیفه این دستگاه، تنظیم کردن جریان اکسیژن و مرطوب کردن آن برای بیمار است تا جریان اکسیژن خارج شده از کپسول به‌صورت هوای مرطوب و مطبوعی تبدیل شود. مانومترها دارای انواع مختلفی هستند و معمولاً از جنس برنج یا آلومینیوم ساخته می­شوند تا علاوه برداشتن استحکام کافی در فشارهای بالا، وزن کم و سبکی داشته باشند. نام دیگر این دستگاه رگلاتور اکسیژن است. نحوه اتصال آن به این صورت است که به قسمت بالایی و خروجی کپسول­های اکسیژن متصل می­شود و به این ترتیب به وسیله آن جریان گاز اکسیژن کنترل شده و میزان اکسیژن بر اساس نیاز بیمار تنظیم شود.

خرید مانومتر اکسیژن به صورت اینترنتی

این فروشگاه اینترنتی انواع مختلفی از مانومتر اکسیژن را ارائه می­دهد که برای مشاهده و بررسی ویژگی­های این محصول می­توانید به دسته­بندی «بیمار در منزل» و بخش کمک تنفسی و اکسیژن‌تراپی مراجعه کرده و از لیست نمایش‌داده‌شده مانومتر اکسیژن را انتخاب نمایید. به‌این‌ترتیب انواع مانومترهای اکسیژن موجود در سایت برای شما نمایش داده می­شود. با مراجعه به صفحه مربوط به هرکدام از انواع آن می­توانید به مشخصات کاملی از این محصول دست پیدا کنید و به‌راحتی آن را با دیگر محصولات موجود مقایسه نمایید. همچنین این امکان وجود دارد که دیدگاه­های سایر افرادی که این محصولات را خریداری کرده و مورداستفاده قرار داده­اند را مشاهده کرده و بر اساس آن­ها انتخاب درست و دقیقی داشته باشید.

چند نمونه از مانومترهای اکسیژن موجود در فروشگاه اینترنتی برانکارد

  1. مانومتر اکسیژن «سلامت»
مانومتر اکسیژن مانومتر اکسیژن ویژگی­ها:
  • دارای نازل اکسیژن؛
  • امکان چرخش شیلنگ متصل به نازل؛
  • بدنه برنجی و روکش کروم نیکل؛
  • بدون نیاز به مونتاژ مرطوب­کننده.
مانومتر اکسیژن «سینا» مانومتر اکسیژن «سینا» مانومتر اکسیژن «سینا» ویژگی­ها:
  • دارای فیلتر برنزی برای جلوگیری از ورود ذرات ریز؛
  • مجهز به مرطوب­کننده دارای هشدار؛
  • ساخت ایران.
دارای فلومتر با قابلیت تنظیم فلوی خروجی؛ دارای فلومتر با قابلیت تنظیم فلوی خروجی؛
  1. مانومتر اکسیژن «نجات»
ویژگی­ها:
  • دارای فیلتر برنزی؛
  • دارای فلومتر با قابلیت تنظیم فلوی خروجی؛
نتیجه ­گیری خرید محصولات پزشکی با کیفیت و اصل اهمیت فراوانی دارد. همان‌طور که گفته شد برانکارد یکی از بهترین مراجع خرید تجهیزات پزشکی است که توانسته با ارائه تجهیزاتی باکیفیت، قیمت مناسب و امکان ارسال محصولات، کاربران زیادی را به سمت خود جلب کند. این فروشگاه می­تواند به راحتی و در اسرع‌وقت تجهیزات موردنظر افراد و مراکز درمانی را فراهم کرده و به تمام نقاط کشور حتی مناطق دورافتاده ارسال کند.
نظرات: 0 مشاهده