10 مدل طراحی با حنا روی دست و بازو - انواع تتوی موقت روی بدن

تا به حال در مورد آرایش بدن چیزی شنیده‌اید؟ می‌دانید لوازم آرایش مخصوص بدن شامل چه مواردی می‌شود؟ یکی از آرایش‌های بدن تتو می‌باشد. خیلی افراد هستند که تمایل دارند نقوشی روی قسمت‌هایی از پوست بدن خود حک کنند که به این کار تتو گفته می‌شود. تتوی دائمی ماندگار است و به این سادگی‌ها از روی پوست پاک نخواهد شد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به تتو علاقه دارید اما دوست ندارید برای همیشه روی بدنتان بماند، می‌توانید تتوی موقت را امتحان کنید.

انواع تتوی موقت روی بدن

1- برچسب تاتو

برچسب تاتو یک نوع عکس برگردان است که مناسب پوست بدن بوده و برای زیبایی به کار برده می‌شود. طرز کار با این عکس برگردان‌ها بسیار راحت بوده و فقط کافیست مانند برچسب زدن عمل کنید. به این صورت که برچسب تاتو با طرح و رنگ دلخواهتان را روی قسمتی از پوست بدنتان می‌چسبانید که در نهایت تصویری از رنگ و جوهر از روی کاغذ به روی پوست شما برگردانده خواهد شد. به این ترتیب شما توانسته‌اید در کمترین زمان و بدون احساس هیچ دردی، یک تتوی زیبا روی بدنتان خلق کنید. 10 مدل طراحی با حنا روی دست و بازو - انواع تتوی موقت روی بدن 10 مدل طراحی با حنا روی دست و بازو - انواع تتوی موقت روی بدن این نوع تتوی موقت تقریبا شبیه تتوی واقعی بوده و به مدت یک روز تا یک هفته می‌تواند روی پوست دوام داشته و باقی بماند. اگر قصد خرید برچسب تاتو را دارید دقت کنید که مواد استفاده شده در این نوع برچسب‌ها ممکن است حساسیت زا باشند و روی برخی پوست‌های حساس سبب بروز حساسیت، سوزش و تحریک شود.

2- برچسب تاتو متالیکی مانند جواهرات

برچسب تاتوی متالیکی هم مانند برچسب تاتو دقیقا شبیه عکس برگردان‌های معمولی عمل می‌کند. با این تفاوت که به جای استفاده از جوهر در آن، از ورقه‌های نازکی که مثل فویل‌ هستند، استفاده شده است. همین مسئله باعث می‌شود نمایی متالیکی و جواهر گونه پیدا کند و جلوه خاصی داشته باشد. 3- اسپری تتو موقت اگر به تتو زدن روی بدنتان علاقه دارید اما نمی‌خواهید درد آن را تحمل کنید، می‌توانید از اسپری خالکوبی موقت استفاده کنید. برای استفاده از اسپری تتو به شابلن هم احتیاج دارید. ابتدا باید شابلون با اندازه و طرح دلخواه خود را که انواع مختلف آن در بازار موجود هست را تهیه کنید. سپس شابلون را روی پوست گذاشته و به کمک اسپری طرح دلخواه را روی بدن حک می‌کنید. به همین سادگی روی پوست تتو ایجاد خواهید کرد. توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان از اسپری‌های رنگی مخصوص پارچه یا سایر وسایل استفاده نکنید چون این رنگ‌ها سمی بوده و برای پوست مشکلاتی به وجود می‌آورند. اگر تمایل به استفاده از اسپری تاتو دارید از انواع مخصوص پوست آن استفاده کنید. 4- طراحی با حنا روی دست و بازو طراحی با حنا روی بدن که به آن نقش حنا گفته می‌شود، طرفداران بسیار زیادی دارد. حنا در رنگ‌های مختلفی اعم از سفید، سبز، قرمز و مشکی دیده می‌شود که برای طراحی موقتی روی پوست کاربرد دارد. به سه روش می‌توان طراحی با حنا را روی بدن انجام داد:
  • طراحی به کمک قلم
  • طراحی با استفاده از قیف
  • طراحی به کمک شابلون حنا
در ادامه نحوه کار هر یک از موارد بالا را توضیح می‌دهیم:
  • طراحی به کمک قلم

برای انجام تتوی موقت روی پوست با حنا ابتدا باید مقداری حنا داخل یک ظرف بریزید سپس چند قطره اکسیدان شماره 2 (6%) به آن اضافه کنید. این کار کمک می‌کند مواد به غلظت بالایی دست پیدا کند. البته این را هم بگوییم که اگر نخواهید خودتان حنا را آماده کنید، رنگ حنای مخصوص طراحی به شکل تیوب‌های آماده در  فروشگاه‌های لوازم آرایش موجود است و می‌توانید آن را تهیه کنید. افراد هنرمند که مهارت بالایی در نقاشی دارند به کمک یک قلم ظریف به سادگی می‌توانند طرح دلخواه را روی پوست خود کشیده و از آن لذت ببرند.
  • طراحی با استفاده از قیف

ابتدا توضیح مختصری درباره درست کردن حنا در خانه به شما عزیزان ارائه می‌دهیم:
  • یک بسته پودر حنا از عطاری تهیه کنید.
  • پودر حنا را به خوبی الک کنید.
  • مخلوط آب، چای، قهوه، آب پرتقال و شکر را روی شعله قرار داده و بجوشانید.
  • حنای الک شده را به مخلوط آب، چای، قهوه، آب پرتقال و شکر که جوشانده‌اید، اضافه کنید و خوب به هم بزنید.
  • یک روز صبر کنید تا مواد استراحت کنند.
  • بعد از 24 ساعت مخلوطتان را داخل قیف کاغذی یا پلاستیکی بریزید.
  • حالا به کمک قیف روی دست‌ها و بازوهایتان، طرح دلخواهتان را بکشید.
نکات مهم هنگام استفاده از شابلون حنا: نکات مهم هنگام استفاده از شابلون حنا:
  • طراحی به کمک شابلون حنا

برای انجام طراحی روی بدن می‌توانید از شابلن‌های آماده کمک بگیرید. شابلون حنا یک برچسب طرح دار است که آن را بر روی محل مورد نظر قرار داده و سپس با کمک حنا درون نقش را پر می‌کنید. به این ترتیب نقش دلخواهتان ایجاد خواهد شد.

نکات مهم هنگام استفاده از شابلون حنا:

  1. شابلون را روی پوست خشک و تمیز بچسبانید و بعد به آرامی حنا را روی شابلون بکشید.
  2. بعد از طراحی یک تکه نایلون را خیلی آرام روی قسمت طراحی شده قرار دهید و اجازه دهید در هوای محیط کاملا خشک شود. بعد از آن که حنا به خوبی خشک شدن نایلون را بردارید و حنای خشک شده را بشویید.
  3. این روش طراحی حنا روی بدن به مدت 15 روز دوام دارد.
  4. هنگام حمام کردن روی طرح را لیف محکم نکشید چون خیلی زود پاک خواهد شد.
  5. اگر هنگام درست کردن حنا به جای اکسیدان از آب استفاده کنید، حنا خیلی زودتر پاک می‌شود.
  6. در پایان کار طراحی با حنا می‌توانید با استفاده از نگین‌های تزیینی، نقش حنا را زیباتر کرده و نمای خاصی به آن ببخشید.
نکات پایانی برخی حناهای صنعتی که به اسم حنای آماده یا حنای سیاه در بازار موجود هستند، ترکیبات سمی و مضر داشته و ممکن است برای شما مشکلات پوستی خطرناکی ایجاد کنند. پس در خرید حنا دقت کنید و از فروشگاه‌های لوازم آرایش معتبر این محصول را تهیه کنید. مو تن رو یک فروشگاه اینترنتی با بیش از چهار سال سابقه درخشان در زمینه فروش محصولات آرایشی است. با خرید از این فروشگاه خیالتان بابت اصل بودن کالا راحت باشد چون تمامی محصولات مو تن رو از برندهای معتبر تهیه می‌شوند.
نظرات: 0 مشاهده