رایج‌ترین بیماری زنان را بشناسید

رایج‌ترین بیماری زنان را بشناسید
رایج‌ترین بیماری زنان را بشناسید

شما به عنوان یک خانم تا به حال چند بار به دکتر زنان مراجعه کرده‌اید؟ به عنوان یک آقا چقدر از مشکلات زنان که ممکن است همسرتان را درگیر کند مطلع هستید؟ به عنوان پدر و مادر با بیماری‌هایی که احتمال ابتلای دختر شما به آن بالاست، آگاهید؟

احتمال ابتلا به بیماری‌های خطرناک در زنان بالا است. به همین دلیل یک خانم باید تحت نظر یک دکتر زنان باشد. یک متخصص زنان خوب با انجام آزمایش و معاینه‌های پزشکی، بیماری‌ها را تشخیص می‌دهد. همچنین می‌تواند به عنوان یک مشاور در کنار خانم‌ها حضور داشته باشد. استارت‌آپ دکتر ساینا مجموعه‌ای از بهترین دکتر زنان حاضر کشور را کنار یکدیگر جمع کرده است. برای آگاهی از بیماری‌ها و مشکلاتی که به مشاوره با دکتر زنان نیاز دارند، با ما همراه باشید.

دکتر زنان، سلامتی خانم‌ها را تضمین می‌کند!

همان‌طور که اشاره کردیم مشاوره با دکتر زنان می‌تواند از بروز بیماری‌ها جلوگیری کند. یک متخصص زنان خوب همچنین در امر بارداری و زایمان بهترین مشاور برای خانم‌ها است. بیماری‌های رایج زنان عبارت‌اند از:

  • سرطان تخمدان
  • سرطان رحم
  • سرطان سینه
  • بیماری‌های دستگاه تناسلی

سرطان تخمدان

از آنجایی‌که تشخیص سرطان تخمدان سخت است، به آن قاتل خاموش می‌گویند. احتمال ابتلا به این سرطان با بالا رفتن سن افزایش می‌یابد. درد زیر شکم، تکرر ادرار و نفخ می‌تواند از علائم سرطان تخمدان باشد که متاسفانه در زمان پیشرفت این بیماری بروز می‌کنند. برای پیشگیری از بروز مشکلات جدی لازم است به صورت دوره‌ای به یک متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید.

سرطان رحم  مبتلایان به این بیماری روزانه در حال افزایشند. سرطان رحم مبتلایان به این بیماری روزانه در حال افزایشند.

سرطان رحم

مبتلایان به این بیماری روزانه در حال افزایشند. معمولا جوان‌ترها بیشتر در معرض خطر سرطان رحم قرار دارند.. خونریزی و ترشحات زیاد واژن می‌تواند از علائم ابتلا به این سرطان باشد. سرطان رحم دستگاه تولید مثل خانم‌ها را مورد هدف قرار می‌گیرد.

سرطان سینه

عامل اصلی مرگ و میر زنان در حال حاضر سرطان سینه است. به وجود آمدن توده در سینه، خونریزی و یا ترشحات آن، می‌تواند نشانه ابتلا به سرطان سینه باشد.

بیماری‌های دستگاه تناسلی

عفونت ادراری، زگیل تناسلی، بیماری‌های التهابی، سندروم قاعدگی، دردهای شدید دوران قاعدگی، تنبلی تخمدان و ... از دیگر بیماری‌های رایج در زنان محسوب می‌شوند.

با مراجعه به یک دکتر زنان خوب می‌توان با بسیاری از بیماری‌های ذکر شده مبارزه کرد. تست ماموگرافی برای تشخیص سرطان سینه یا پاپ‌اسمیر برای تشخیص سرطان رحم و ... توسط دکتر زنان گرفته می‌شود.

یک متخصص زنان خوب با مهربانی و همدلی به مشکلات شما رسیدگی می‌کند. او دائما خود را با علم روز تطبیق می‌دهد و امین شما خواهد بود.

استارت‌آپ مشاوره پزشکی دکتر ساینا کلینیک ویژه‌ای از متخصصین زنان را گرد هم آورده تا بهترین خدمات مشاوره‌ای را به‌صورت آنلاین به خانم‌ها ارائه دهد. دریافت خدمات از این سامانه بسیار آسان و بدون دردسر خواهد بود.

برای مشاوره با بهترین دکتر زنان تنها چند کلیک فاصله دارید! برای مشاوره با بهترین دکتر زنان تنها چند کلیک فاصله دارید!

برای مشاوره با بهترین دکتر زنان تنها چند کلیک فاصله دارید!

احتمالا برای شما پیش آمده که نیاز به مشاوره با دکتر زنان در روز تعطیل داشته باشید. تعطیلی مراکز پزشکی و مطب‌ها در روزهای تعطیل یکی از دغدغه‌های اساسی خانم‌ها برای مراجعات پزشکی محسوب می‌شود.

در سامانه دکتر ساینا مشاوره پزشکی به صورت آنلاین و تلفنی بدون محدودیت زمانی انجام می‌شود. فقط کافی است وارد سایت www.drsaina.com  شوید. با کلیک روی گزینه مشاوه زنان و زایمان لیست متخصصین زنان برای شما قابل مشاهده خواهد بود.

با انتخاب گزینه‌ مشاوره آنلاین یا تلفنی دکتر زنان، انتخاب متخصص زنان در لیست مربوطه، مطرح کردن مشکل خود و پرداخت مبلغ به صورت آنلاین می‌توانید از خدمات مشاوره زنان در مجموعه دکتر ساینا بهره‌مند شوید.

دکتر ساینا رضایت شما را تضمین می‌کند!

چگونه؟ این سامانه برای مشاوره با متخصص زنان خوب به شما امکان می‌دهد خودتان پزشک مورد نظرتان را انتخاب کنید! روبروی اسم هر متخصص رزومه، سابقه و تعداد مشاوره او قابل مشاهده است. همچنین امکان ثبت نظر و مشاهده نظرات دیگران می‌تواند تضمینی بر رضایت شما باشد. با این وجود، در صورت عدم رضایت، مبلغ پرداخت شده به صورت کامل به شما عودت داده می‌شود. پشتیبانی 24 ساعته، عدم محدودیت زمانی و مکانی، کاهش هزینه‌، امکان ارسال متن، تصویر و صوت برای متخصص از دیگر ویژگی‌های استفاده از خدمات مشاوره پزشکی دکتر ساینا محسوب می‌شود. بیش از 400 متخصص در 40 زمینه تخصصی در این مجموعه فعالیت می‌کنند.

با مراجعه به متخصص زنان به سلامت خود اهمیت بدهید

یک متخصص زنان خوب علاوه بر تشخیص و جلوگیری از بیماری می‌تواند مشاور خوبی برای مشکلاتی مثل عدم بارداری خانم‌ها و یا سختی‌های دوره بارداری باشد.

با مراجعه به متخصص زنان به سلامت خود اهمیت بدهید با مراجعه به متخصص زنان به سلامت خود اهمیت بدهید

حضور یک متخصص زنان در طول دوران بارداری باعث دلگرمی مادر و سلامت فرزند می‌شود. مراجعه مداوم به دکتر زنان از 11 سالگی و با شروع دوران قاعدگی باید جدی گرفته شود.

بسیاری از خانم‌ها، نداشتن زمان برای مراجعه به مطب‌های پزشکی و دکتر زنان را دلیلی برای جدی نگرفتن این موضوع بیان می‌کنند. این در صورتی است که عدم مراجعه به متخصص زنان می‌تواند عواقب جبران ناپذیری برای فرد و حتی خانواده به وجود آورد.

دکتر ساینا با امکان مشاوره تلفنی و متنی، مشکل نداشتن زمان برای مراجعه به متخصص زنان را حل می‌کند. پس تا دیر نشده سری به این سامانه زنان و زایمان بزنید و با تخصص‌ها و پزشکان مجموعه آشنا شوید. یک همراهی بی‌نظیر را با این مجموعه تجربه کنید!

نظرات: 0 مشاهده