تجربیات وحشتناک 5 زن درباره تزریق ژل، بوتاکس و فیلر

با اینکه تزریق ژل، بوتاکس یا فیلر روشی برای زیبا تر شدن است و به رفع چین و چروک و جوان سازی پوست کمک می کند، اما اگر به درستی و توسط یک متخصص انجام نشود، ممکن است نتایج خیلی بدی به همراه داشته باشد و در ظاهر فرد تأثیر معکوسی بگذارد. در ادامه داستان 5 نفر که بعد از انجام این تزریقات نتیجه خیلی بدی گرفته اند را می خوانیم. تجربیات وحشتناک 5 زن درباره تزریق ژل، بوتاکس و فیلر تجربیات وحشتناک 5 زن درباره تزریق ژل، بوتاکس و فیلر

تجربیات وحشتناک 5 زن درباره تزریق ژل، بوتاکس و فیلر

خانمی که پلک های پایینش به طور موقت فلج شدند!

خانمی تعریف می کند که همیشه آدم خنده رویی بوده و به همین دلیل، چروک های زیادی در کنار چشمانش داشته که به چروک های پنجه کلاغی معروف هستند. او از سن 30 سالگی در تلاش بوده تا با تزریق ژل و بوتاکس این پنجه های کلاغ را از بین ببرد یا از بیشتر شدنشان جلو گیری کند. اما یک بار وقتی برای تزریق به پزشک مراجعه می کند، اتفاق بدی می افتد. او به دکتر خودش می گوید: «من چندین بار این کار را انجام داده ام. لطفا زیر چشم من خیلی تزریق نکنید. چون قبلا نتیجه خوبی نگرفته ام» اما دکتر در پاسخ به تذکر او می گوید :«به من نگو چطور کارم را انجام دهم. خودم می دانم.» و در نهایت این دکتر حرف گوش کن باعث می شود قسمت پایینی چشم های این خانم برای چند هفته فلج شده و پلک هایش به سمت پایین کشیده شود. انگار از چیزی تعجب کرده باشد و چشم هایش تا آنجایی که ممکن است، گشاد شده باشند.

خانمی که بعد از تزریق، شبیه جادوگرهای بدجنس به نظر می رسید!

خانمی تعریف می کند بعد از تزریق ژل، گونه هایش شبیه به مالفیسنت (جادوگر بدجنس فیلم زیبای خفته) شده بود و صورت قلبی شکلش به شکل مربع درآمده بود. او برای از بین بردن تأثیرات ژل 6 مرتبه از هیالورونیداز (روشی برای از بین بردن ژل و فیلر های صورت) استفاده می کند در حالیکه هنوز گونه هایش کبود و متورم بوده است. او می گوید: «به طرز وحشتناکی افسرده شده بودم و فکر می کردم هیچ وقتی نمی توانم صورتم را به حالت قبلی برگردانم. زمان زیادی طول کشید تا دکتری پیدا کردم که به حرف هایم گوش داد، صورتم را لمس کرد و عکس های قبلی من را نگاه کرد.» دکتر جدید این خانم به او کمک می کند تا مقدار باقی مانده از ژل را در سطح پوست پخش کرده و کم کم صورتش به حالت عادی خود برگردد.

خانمی که کج می خندید!

احتمالا همه ما تجربه داشتن لبخند کج را داشته باشیم. زمانی که دندانپزشک بی حسی تزریق می کند، احساس کج بودن را موقع خندیدن و حرف زدن تجربه می کنیم و خیلی وحشتناک به نظر می رسد اگر این کج بودن برای مدت طولانی ماندگار شود. خانمی برای تزریق ژل به پزشک مراجعه می کند و می گوید:«بلافاصله بعد از تزریق می توانستم یک فرورفتگی آشکار را در سمت چپ ببینم اما دکتر اطمینان خاطر می داد که مشکلی وجود ندارد. مدتی گذشت اما ژل جذب بدنم نشده بود و من ماه ها، یک لبخند کج و عجیب داشتم که حتی نمی توانستم در آینه به خودم نگاه کنم. پس دوباره به مطب دکتر رفتم تا با تزریق هیالورونیداز، ژل را از بین ببرم اما او فراموش کرده بود ماده ی مورد نظر را سفارش دهد. و به همین دلیل از رفتن پیش این دکتر صرف نظر کردم و در نهایت دکتر دیگری را پیدا کردم که اولین بار مقدار کمی هیالورونیداز برایم تزریق کرد تا مطمئن شود که نسبت به آن، آلرژی نداشته باشم. و خوشبختانه مشکلی نداشتم و لبم به سرعت به حالت عادی خودش برگشت. به علاوه دکتر جدیدم متوجه وجود یک عفونت در سمت چپ لبم شد و مرا از بدتر شدن وضعیت لبم نجات داد».

خانمی که تا 6 هفته متورم و کبود مانده بود!

یکی از مواردی که افراد را اذیت می کند، گودی یا حالت پف آلود زیر چشم است که چروک هایی را زیر چشم ایجاد کرده و ظاهری خسته برای فرد بوجود می آورد. خانمی برای برطرف کردن این چروک های زیر چشم به دکتر مراجعه کرده و از مواد پر کننده استفاده می کند. اما متاسفانه مقدار این مواد زیاد بوده و علاوه بر اینکه چهره این خانم را پیرتر نشان می داد، 6 هفته بعد همچنان متورم و کبود بود. این خانم تعریف می کند: «دیگر نمی توانستم صبر کنم بنابراین به پزشک دیگری مراجعه کردم و او برایم توضیح داد که این ماده برای هر کسی باید به مقدار مناسب مصرف شود و مصرف بیش از حدش باعث بروز چنین مشکلاتی می شود و بعد از درمان اغلب حدود 48 ساعت طول می کشد تا پرکننده از بین برود. اما خوشبختانه این بار شانس آوردم و در عرض دو تا سه ساعت، چشم هایم به حالت قبلی خود برگشتند.»

دکتری که به دروغ می گفت همه چیز خوب است!

خانمی تعریف می کند برای از بین بردن چروک های اطراف چشمش به پزشک مراجعه می کند اما بعد از تزریق متوجه می شود اطراف چشمش به شدت متورم شده و کبود به نظر می رسد. او به دکتر اعتراض می کند اما دکتر و پرستارانش مدام به او می گفتند: «عالی به نظر می رسی! هیچ مشکلی نداری! باید کمی زمان به خودت بدهی!» یک ماه می گذرد اما حالت تورم از بین نمی رود و این خانم بار دیگر به پزشکش مراجعه می کند. پزشک برای او هیالورونیداز تزریق می کند اما این خانم می گوید: «چشم هایم همچنان وحشتناک به نظر می رسیدند بنابراین تصمیم گرفتم دکترم را عوض کنم. این بار حسابی تحقیق کردم و دکتر دیگری پیدا کردم. او بلافاصله فهمید چه مشکلی دارم و هیالورونیداز بیشتری تزریق کرد و در طول تزریق همه چیز را به خوبی برایم توضیح داد. خوشبختانه همه چیز عالی پیش رفت و این موضوع باعث شد وزنه سنگینی از روی شانه هایم برداشته شود». در تمام این موارد افراد بدون تحقیق کافی و داشتن آگاهی به دکتری مراجعه کرده اند و دچار مشکلاتی شده اند. جالب است که بعضی از دکتر ها هم روی اشتباه خودشان اصرار داشته و آن را خوب جلوه می دادند. در حالیکه اگر دکتر و کارکنانش به شما بگویند همه چیز عالی به نظر می رسد و شما احساس متفاوتی داشته باشید، باید به قضاوت خودتان اعتماد کنید چون شما کسی هستید که در نهایت باید با آن چهره زندگی کنید. از آنجایی که انتخاب یک پزشک با تجربه و یک کلینیک زیبایی خوب بسیار مهم است، اگر قصد استفاده از ژل، بوتاکس یا فیلر را دارید باید وقت گذاشته و یک دکتر خوب پیدا کنید. به طور کلی انجام هر گونه درمانی به منظور زیبایی نیازمند تخصص، تجربه و دانش کافی است. پس حتما موقع انتخاب یک متخصص پوست و مو با تجربه یا یک کلینیک زیبایی خوب، به داشتن مجوز، مدرک تخصصی پزشک، نظرات دیگر مراجعه کنندگان و برخورد های اولیه پزشک دقت کنید. و البته خبر خوش ما برای شما این است که اگر در کرج به دنبال یک دکتر خوب هستید، وبسایت مشاغل کرج تبلیغ، لیستی از بهترین کلینیک های زیبایی کرج را معرفی کرده است و شما می توانید با خواندن نظرات مشتریان قبلی و در نظر گرفتن تخصص های هر کدام از آن ها، انتخاب بهتری داشته باشید.
نظرات: 0 مشاهده