مناسب‌ترین عینک آفتابی زنانه برای صورت گرد چیست؟

برای خرید مناسب‌ترین عینک آفتابی زنانه برای صورت گرد باید اول از همه مطمئن شوید که صورت شما گرد است. سپس دنبال فریمی باشید که مکمل گردی صورت است. به طور کلی، عینک آفتابی برای صورت گرد بهتر است که زاویه‌دار یا چهارگوش باشد تا گرد بودن صورت را بپوشاند یا باعث شود صورت کشیده‌تر یا بلندتر دیده شود. بنابراین، باید از انتخاب و خرید فریم‌هایی که باعث تشدید گردی صورت می‌شوند چشم‌پوشی کنید. مناسب‌ترین عینک آفتابی زنانه برای صورت گرد چیست؟ مناسب‌ترین عینک آفتابی زنانه برای صورت گرد چیست؟

صورت گرد چه شکلی است؟

صورت‌های گرد معمولا دارای پیشانی پهن و کوتاه، گونه‌های پر، چانه‌ی گرد و خط فک منحنی و بدون زاویه هستند. این چهره‌ها اصولا از ظاهر دایره‌ای و نبود هیچگونه زاویه و خطوط برجسته‌ای در صورتشان شناخته می‌شوند. به طور کلی، در صورت‌های گرد، عرض و ارتفاع صورت با هم برابر است. افراد دارای این فرم صورت اکثرا دارای پیشانی کوتاه هستند. صورت‌های گرد باید عینک با فریم زاویه‌دار و باریک استفاده کنند تا صورت کشیده به نظر برسد. عینک‌های خلبانی، پروانه‌ای، مربع و مستطیل شکل برای این فرم صورت‌ها مناسب است.

چگونه عینک آفتابی زنانه برای صورت گرد را انتخاب کنیم؟

چگونه عینک آفتابی زنانه برای صورت گرد را انتخاب کنیم؟ چگونه عینک آفتابی زنانه برای صورت گرد را انتخاب کنیم؟ بهترین روش انتخاب مدل عینک آفتابی زنانه برای صورت گرد این است که عینک، پهنای بیشتری نسبت به ارتفاعش داشته باشد. چرا که با ایجاد تضاد از طریق چنین عینک زاویه‌داری می‌توان صورت دایره‌ای را باریک‌تر و کشیده‌تر جلوه داد. در زیر انواع فریم عینک مناسب برای صورت گرد را معرفی کرده‌ایم: عینک آفتابی با فریم مربعی: مدل مربعی از نامش پیداست که چهار زاویه یک اندازه دارد. این فریم نه تنها باعث زیبایی می‌شود، بلکه بیشترین حفاظت از چشم‌ها در برابر تابش‌های مضر خورشید (UV) را هم دارد. علاوه بر صورت‌های گرد، کسانی که صورت بیضی یا قلبی دارند هم می‌توانند از عینک‌های مربعی استفاده کنند. عینک آفتابی با فریم مستطیلی: یک فریم مستطیلی معمولا بهترین مدل عینک برای صورت گرد است. هم اندازه بودن عرض و ارتفاع چهره در صورت‌های گرد، موجب می‌شود که این گونه چهره‌ها کوچک‌تر از اندازه واقعی دیده شوند. بنابراین، عینک مستطیلی کمک می‌کند تا چهره کشیده‌تر و باریک‌تر به نظر برسد. عینک آفتابی با فریم پروانه‌ای: عینک آفتابی پروانه‌ای در طرح‌ها و اندازه‌های متنوعی در بازار موجود است. ویژگی اصلی تمامی مدل‌های پروانه‌ای این است که فریم، در بخش داخلی باریک و در لبه‌ها پهن‌تر است. هر عینکی که این ویژگی را داشته باشد، مدل پروانه‌ای می‌نامند. این مدل برای صورت‌های گرد گزینه مناسبی است. عینک آفتابی با فریم خلبانی: عینک خلبانی که اولین بار توسط برند ری‌بن طراحی و عرضه شد با هر فرم صورت تناسب دارد. بنابراین اگر صورت گرد دارید می‌توانید از عینک خلبانی هم استفاده کنید. عینک آفتابی با فریم‌های هندسی و چندضلعی: صورت‌های گرد انحنا و خمیدگی زیادی دارند و نسبت به سایر مدل‌های صورت، فاقد زاویه هستند. بنابراین فریم‌های هندسی و زاویه‌دار، برای این مدل چهره‌ جذاب‌تر است. به این خاطر که میان چهره‌ی فرد و عینک او تعادل برقرار خواهد کرد.  

عینک آفتابی زنانه برای صورت گرد باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

عینک آفتابی زنانه برای صورت گرد باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ عینک آفتابی زنانه برای صورت گرد باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ برازندگی عینک و تناسب آن با فرم صورت نیز بسیار مهم است. چون علاوه بر اینکه باعث زیبایی چهره می‌شود، در مسدود کردن اشعه مضر ماوراء بنفش (UV) نیز نقش دارد. عینک آفتابی استاندارد نباید روی صورت تنگ یا گشاد باشد. مرکز لنز عینک هم باید در راستای مرکز چشم قرار بگیرد. بهتر است فریم عینک خیلی پهن نباشد تا بتواند اشعه‌های UV را از اطراف عبور دهد. عینک‎های موجود در بازار بر اساس میزان حفاظت در برابر UV درجه‎بندی و قیمت‎گذاری می‎شوند. بنابراین در اولین قدم برای خرید عینک آفتابی باید مطمئن شوید که عدسی‌های آن توان مسدود کردن ۱۰۰ درصدی اشعه‌های UV را دارند. رنگ عدسی عینک آفتابی هم در عملکرد آن موثر است. مثلا لنزهای خاکستری، بدون این که در رنگ‌ها تغییر ایجاد کنند، نور را کاهش می‎دهند و برای رانندگی مناسبند. عدسی‌های قهوه‌ای و کهربایی علاوه بر اینکه تابش نور را حذف می‎کنند، نور آبی را نیز کاهش می‎دهند. یا مثلا عدسی‌های سبز عینک چون کنتراست را افزایش می‌دهند برای ورزشکاران گزینه مناسبی هستند. آیا جنس فریم عینک آفتابی مهم است؟ بعد از ضد UV بودن، اندازه فریم و تناسب آن با فرم صورت باید به جنس فریم عینک آفتابی هم توجه ویژه داشته باشید. که هر جنسی، ویژگی‌های خاص خود را دارد. به همین خاطر است که قیمت عینک‌های آفتابی با هم فرق دارند. به طور مثال، فریم از جنس پلی‌کربنات در برابر بسیاری از ضربه‌ها مقاوم است و ایمنی بالایی هم دارد. به همین دلیل است که در بسیاری از عینک‌های ورزشی و عینک کودکان از این جنس استفاده می‌شود. با مثلا فریم از جنس تیتانیوم بسیار بادوام و مستحکم است و در برابر هر نوع ضربه و خراشی مقاومت کامل دارد. به همین دلیل است که فریم‌های تیتانیومی قیمت بسیار بالایی دارند.

از کجا می‌توان عینک آفتابی زنانه برای صورت گرد خرید؟

شما می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین معتبر همچون «لوناتو» مدل‌های متنوعی از عینک آفتابی زنانه را از این https://b2n.ir/859723 لینک خریداری کنید. در این فروشگاه اینترنتی تمامی فریم‌های متناسب با صورت گرد عرضه می‌شوند؛ از مدل‌های مربعی و مستطیلی گرفته تا خلبانی، پروانه‌ای و هندسی. مزیت خرید از لوناتو این است که تمامی محصولات دارای گواهی اصالت کالا و اصل هستند. از آنجا که قیمت عیک اصل ارزان نیست، لوناتو امکان خرید اقساطی را برای مشتری‌های خود فراهم کرده است.
نظرات: 0 مشاهده