لیپوماتیک و مزایا و معایب و هزینه های لیپوماتیک

لیپوماتیک شکم و پهلو چیست

لیپوماتیک و مزایا و معایب و هزینه های لیپوماتیک

امروزه روش های کم تهاجمی برای لاغری وجود دارد که می توان به مینی ابدومینوپلاستی و لیپومایتک اشاره کرد در ادامه با مزایا و معایب  و عوارض لیپوماتیک بیشتر آشنا می شویم. لیپوماتیک یک نوع دستگاه پیشرفته می باشد که بوسیله آن چربی های اضافه و انباشته شده موجود در زیر پوست قسمت های مختلف بدن تخلیه می گردد. این دستگاه نسبت به دستگاه لیپوساکشن و لیپولیزر بسیار پیشرفته می باشد و نتایج این روش در مقایسه با سایر روش ها بسیار موفق تر و نتیجه بخش تر است. لیپوماتیک و مزایا و معایب و هزینه های لیپوماتیک لیپوماتیک و مزایا و معایب و هزینه های لیپوماتیک دستگاه لیپوماتیک اتصالات سلولهای چربی را بوسیله امواج اینفراسونیک و ارتعاش و نوسان ثابت حول محوری ،از یکدیگر جدا می کند .سپس این چربی ها از بدن تخلیه می شوند . چربی های خارج شده کاملا سالم می باشند و هیچ گونه شکستگی در بافت آنها وجود ندارد . بدلیل سالم بودن بافت چربی های خارج شده می توان از آنها به عنوان فیلر جهت پر کردن صورت ی مناطق دیگر بدن استفاده نمود .ذکر این نکته لازم است که چربی های خارج شده بوسیله دستگاه لیپوماتیک بسیار سالم تر و با دوام تر نسبت به چربی هایی هستند که به عنوان فیلر توسط دستگاه ساکشن از بدن کشیده می شوند. لیپوماتیک جهت خارج کردن چربی از قسمت های مختلف بدن کاربرد دارد .زمانی که چربی اضافه موجود خارج می شود معمولا پوست آن قسمت از بدن افتاده و شل می شود که این عارضه نیز بااستفاده از لیفت برطرف می شود. زمانی که فردی از تجمع چربی اضافه در نواحی مختلف بدن شکایت می کند ،اولین راه حل موجود برای وی ورزش و رعایت رژیم غذایی می باشد .اگر با رعایت این موارد باز چربی های اضافه از بین نروند شخص می تواند به انجام لیپوماتیک امید داشته باشد. در واقع استفاده از دستگاه لیپوماتیک معجزه ای در قرن به شمار می رود چرا که بدون هیچ گونه مشکل و دردسری می توان چربی های اضافه ای که در بخش های مختلف بدن انباشته شده اند را خیلی راحت خارج نمود . این چربی ها به صورت محلولی از چربی درآمده و سپس از بدن خارج می شوند. چربی های خارج شده بدلیل سالم بودن قابل تزریق به نواحی مختلف بدن می باشند . در صورت تزریق عمل لیپوترانسفر اتفاق می افتد. روش لیپوماتیک در مقایسه با سایر روش های تخلیه چربی از بدن ،روشی کم خطر می باشد . این روش عوارض کمی دارد و می تواند جهت تخلیه چربی ها روش مطمئنی باشد. علاوه بر این مطالب ،انتخاب جراحی با تجربه و ماهر در رسیدن به نتیجه ای دلخواه و موفقیت آمیز بسیار مهم می باشد. در نسل چهارم لیپوماتیک که به وسیله کانولای هوشمند انجام می پذیرد ،آسیب به بافت ها به کمترین سطح ممکن رسیده و بیشترین میزان چربی از بدن خارج می شود .این روش به پیکر تراشی یا رسیدن اندام به فرم ساعت شنی شهرت پیدا کرده است. کاهش سایز ایجاد شده بوسیله لیپوماتیک تا مدت ها می تواند ماندگار باشد و از ایجاد سلولیت نیز جلوگیری می شود. بدلیل عدم استفاده از لیزر و تخریب نشدن بافت های چربی ،امکان ایجاد فیبروز در بافت های زیرین پوست بسیار کمتر می شود ،به همین خاطر استفاده از این دستگاه برای خانم هایی که تاکنون زایمان نداشته اند مناسبتر است. علاوه بر آن استفاده از این روش برای افرادی که قبلا از روش های لیپوساکشن و لیپولیزر استفاده کرده اند و بافت های زیرین پوست شان سفت و محکم شده است ،گزینه ای بسیار مناسب می باشد.

عمل لیپوماتیک چیست ؟

عمل لیپوماتیک روش جدیدی از عمل های زیبایی ،جهت تخلیه چربی اضافه انباشته شده در قسمت های مختلف بدن می باشد .استفاده از این روش تغییرات قابل ملاحظه ای در اندام خواهد داشت و تا حد قابل ملاحظه ای چربی های اضافه بدن را دفع می کند . عمل لیپوماتیک روش جدیدی از عمل های زیبایی ،جهت تخلیه چربی اضافه عمل لیپوماتیک روش جدیدی از عمل های زیبایی ،جهت تخلیه چربی اضافه این روش بوسیله متخصصین جراحی زیبایی و متخصصین جراحی عمومی قابل انجام می باشد. مراحل لیپوماتیک شامل ایجاد بی حسی موضعی و سپس برش های ریز در قسمت مورد نظر از بدن می باشد . پس از زدن برش لوله های بسیار نازک و ظریفی به نام کانولا وارد بدن می شوند . برش های ایجاد شده در حدود 3 تا 5 میلی متر می باشند . کانولا ها از طریق برش های ایجاد شده زیر پوست فرستاده می شوند عمل تخلیه چربی آغاز گردد .بدلیل کوچک بودن سوراخ های ایجاد شده هیچ گونه خونریزی و دردی در این ناحیه حس نخواهد شد و خطر عفونت بعد از عمل نیز بسیار کم می باشد. این عمل زیبایی معمولا در کلینیک های زیبایی به صورت سرپایی انجام می شود و عاری از هر گونه درد و خونریزی می باشد .در طول اولین جلسه درمان مقدار زیادی از چربی ها بدون هیچ مشکلی از بدن خارج می گردد. در عمل لیپوماتیک چربی های موجود توسط ارتعاش هایی ،به صورت کاملا طبیعی از یکدیگر جدا شده و از بدن خارج می شوند .هدف از این جراحی کم کردن وزن نیست، بلکه تغییر شکل و اندازه بدن است. ریکاوری این جراحی بین 3 تا 7 روز است. مخلوط ماده بی حسی و چربی های خرد شده در نهایت از همان سوراخ های ایجاد شده خارج می گردد و هیچ آسیبی به عروق خونی ،لنفی و عصبی وارد نمی شود وتنها آسیب مختصری به بافت های زیر پوستی وارد می گردد .و به این ترتیب چربی امولسیفیه شده از بدن خارج می گردد. به طور کلی افرادی که دچار چاقی موضعی در بخشی از بدن خود مانند شکم ،پهلوها ،ران وبازوها هستند کاندیدای مناسبی برای کاهش حجم بدن بوسیله عمل لیپوماتیک می باشند. معمولا قبل از هر عمل جراحی فرد باید اقداماتی را انجام دهد ،اقدامات مورد نیاز قبل از

عمل لیپوماتیک شامل :

  • برای انجام عمل لیپوماتیک ،افراد قبل از هر اقدامی ابتدا باید پزش جراخ خوب و ماهر انتخاب نمایند تا نتیجه موفقیت آمیز باشد.
  • به مدت یک هفته قبل از عمل لیپوماتیک از مصرف داروهایی مانند وارفارین و آسپرین خودداری نماید .
  • از یک هفته قبل از انجام عمل لیپوماتیک مصرف الکل و دخانیات ممنوع است.
  • بیمار به مدت 8 ساعت قبل از خوردن آشامیدن امتناع کند و ناشتا باشد.
  • آزمایش های قبل از لیپوماتیک را بخوبی انجام دهد و برای بررسی بیشتر به پزشک تحویل دهد.
یکی از مهم تریم مزایای لیپوماتیک عدم نیاز به بیهوشی عمومی می باشد یکی از مهم تریم مزایای لیپوماتیک عدم نیاز به بیهوشی عمومی می باشد

فواید و مزایای لیپوماتیک

یکی از مهم تریم مزایای لیپوماتیک عدم نیاز به بیهوشی عمومی می باشد .از دیگر فوایدی که سایر عمل های زیبایی از آن بی بهره اند ،درمان سلولیت و کاهش چشمگیر حجم و سایز بدن بعد از انجام لیپوماتیک است همچنین میزان درد و کبودی و ورم بعد از لیپوماتیک بسیار کم می باشد. از دیگر فواید و مزیت های لیپوماتیک به موارد زیر می توان اشاره کرد :
  • دوره نقاهت بسیار کوتاه
  • سرپایی بودن عمل
  • بدون نیاز به ویزیت های بعدی و ماساژهای دردناک
  • عدم ایجاد سوختگی در پوست
  • درد کمتر در حین عمل و بعد از عمل
  • زمان کوتاه عمل
  • نیاز به مقدار کمی داروی بی حسی
  • انقباض پوست بهتر و بیشتر است در نتیجه جلوگیری از شکی و افتدگی پوست بهتر انجام می شود
  • درمان نواحی فیبروتیک مانند کمر و سینه افرادی که قبلا لیپوساکشن شده اند ،بهتر و آسان تر از روش های دیگر است.
  • برداشتن چربی ها به صورت زنده و سالم و تراسفر آنها به سایر اندام های بدن که نیاز به تزریق چربی دارند.
  • عدم نیاز به دستگاه های جانبی دیگر مانند کمپرسور هوا ،پمپ تزریق و ساکشن
  • تخلیه یکنواخت چربی از ناحیه مورد نظر
  • کارایی آسان و مفید
  • استفاده همزمان از دو تکنولوژی ویبریشن و ساکشن
  • امکان تنظیم دمای محلول تامونست با دمای بدن بیمار
  • ریسک پارگی احشائی و آمبولی بسیار کم
  • کاملا ایمن و کم عارضه روش لیپوماتیک علاوه بر مزیت ها و فوایدی که دارد سبب ایجاد مشکلات وعوارضی نیز می شود که در ادامه به چند مورد اشاره می کنیم : در برخی موارد خاص ممکن است بیمار به داروی بیحسی لیدوکائین حساسیت نشان دهد ،بنابرین اگر فرد از قبل سابقه ای مبنی بر حساسیت به داروهای بیحسی داشته باشد،باید این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهد . در برخی از افراد که از دارو های ضد انعقاد خون مانند وارفارین و آسپرین و . . . استفاده می کنند ممکن است کبودی زیاد و خونریزی بیشتر دیده شود. جهت رفع این مشکل فرد از یک هفته قبل از انجام عمل لیپوماتیک باید از خوردن این داروها اجتناب نماید. ایجاد عفونت معمولا در همه جراحی ها وجود دارد . در بعضی موارد این عفونت شدید و در برخی دیگر می تواند خفیف و جزئی باشد .با انتخاب یک کلینیک مجهز و بهداشتی می توانید از ابتلا به عفونت پیشگیری نمایید. پزشک باید برای درمان وقت زیادی صرف کند چون این دستگاه بر اساس لرزش یا ویبریشن است ،امکان دارد پزشک در حین انجام لیپوماتیک خسته شود و اشتباه کند.
نظرات: 0 مشاهده