خرید کدام کاندوم برای شما مناسب است ؟ - چه مدل کاندومی بهتر است

کاندوم یکی از ضروری ترین و اساسی ترین وسیله ها برای برقراری رابطه جنسی است که موجب رضایت جنسی هر دو طرف می ‌شود کاندوم انواع متفاوتی دارند که هریک وظیفه خاصی را بر عهده دارد. چه مدل کاندومی بهتر است چه مدل کاندومی بهتر است خرید کاندوم یا هر مدل از محصولات زناشویی از داروخانه ها و یا فروشگاه ها ممکن است برای بعضی از افراد خجالت آور باشد  و ممکن است پس از مراجعه به داروخانه اولین پیشنهادی که فروشنده به آنها بدهد بدون توجه به اینکه آیا این مدل کاندوم یا هر محصول زناشویی دیگر که خریداری کرده برای او مناسب است یا خیر و بدون پرسش در مورد نوع و مدل آن از فروشنده از آنجا خارج می شود این درحالی است که کاندوم یکی از ضروری ترین و اساسی ترین وسیله ها برای برقراری رابطه جنسی است که موجب رضایت جنسی هر دو طرف می ‌شود و در انتخاب آن باید دقت کافی را به خرج داد.

کاندوم انواع متفاوتی دارند:

کاندوم تاخیری:

کاندوم تاخیری با داشتن ماده  موثر لیدوکائین سبب  تاخیر در انزال می ‌شود و این تاخیر بسته به میزان لیدوکائین موجود در کاندوم و نوع برند متفاوت می باشد.

کاندوم خاردار:

کاندوم خاردار است که باعث افزایش میل جنسی خانم ها و ارگاسم بهتر می‌شود .

کاندوم میوه ای :

کاندوم میوه ای می باشد که باعث حس لذت بخشی میان طرفین می شود می‌تواند برخی از مشکلات رایج مانند بوی بد واژن و بوی بد آلت تناسلی را برطرف کند تا هنگام رابطه بوی لذت بخشی احساس شود. کاندوم نازک :  این محصول برای زوجین مناسب است این محصول برای زوجین مناسب است

کاندوم نازک :

این محصول برای زوجین مناسب است که تمایل به استفاده از کاندوم ندارند و به دلیل نازک بودن آن حس گرما به خوبی منتقل می شود

کاندوم کلاسیک:

یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین انواع کاندوم ها کاندوم کلاسیک می باشد که مناسب همه نوع آلت تناسلی و بدون هیچ ماده تاخیری و یا رایحه و خوار و یا شیار است. چه مدل کاندومی بهتر است و چه نوعی را باید بخرم؟ چه مدل کاندومی بهتر است و چه نوعی را باید بخرم؟

چه مدل کاندومی بهتر است و چه نوعی را باید بخرم؟

باید بگوییم کاملا بستگی به نظر خودتان دارد. بدین دلیل که بدن هر انساني متفاوت است و هر شخصی دوست دارد رابطه جنسی ایده آلی داشته باشد، می توانید انواع مختلف آن را امتحان کنید تا بهترین مدل آن را که حس خوبی به شما می دهد را پیدا کنید. شما باید انواع گوناگون کاندوم مانند: کاندوم های خاردار ٬ تاخیری ،  طعم دار، کلاسیک و...را امتحان کنید تا زمانی که شما و همسرتان مناسب ترین و ایده ال ترین مدل را بیابید. بعضی کاندوم ها طوری طراحی شده اند که میتوانند شدت رضایت جنسی زوجین رو چندین برابر کنند و در طول استفاده از آن ها متوجه خواهید شد که کاندوم علاوه بر محافظت شما از ابتلا به بیماری های جنسی و جلوگيري از حاملگی ناخواسته می تواند سبب بهبود زندگی جنسی شما هم شود. دقت داشته باشید که تنوع انواع کاندوم در داروخانه ها فروشگاه ها و یا فروشگاه  اینترنتی خرید کاندوم بسیار زیاد است مسئله مهمی که در انتخاب نوع برند کاندوم باید مد نظر قرار گیرد این است  که محصول خریداری شده حتماً دارای مجوز وزارت بهداشت باشد. معمولاً کاندوم هایی که در ایران تولید می شوند مانند کاندوم کاپوت کاندوم کلایمکس کاندوم کدکس کاندوم سیکس و انواع دیگری از برندهای معتبر دارای مجوز وزارت بهداشت می باشند پیشنهاد ما این است که قبل از اینکه اقدام به خرید کاندوم نمایید در مورد اینکه کدام کاندوم برای شما مناسب است  به جمع بندی برسید سپس می‌توانید برای خرید کاندوم اقدام نمایید . یکی از راه های ساده برای بررسی و مقایسه کاندوم ها فروشگاه اینترنتی خرید کاندوم می باشد زیرا شما در این فروشگاه بدون هیچگونه خجالت محصول خود را بررسی نموده و سپس اقدام به خرید می نمایید . البته خرید اینترنتی نیز چالش های خود را دارد یکی از از مهمترین مواردی که قبل از خرید اینترنتی کاندوم باید مورد توجه قرار دهید داشتن نماد واعتماد نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال در وب سایت مربوطه باشد یکی از معتبر ترین وب سایت ها در زمینه فروش محصولات آرایشی بهداشتی و همچنین محصولات زناشویی فروشگاه آنلاین ویتالوکس می باشد.
نظرات: 0 مشاهده