کفسابی موزائیک (موزاییک) و نکات فنی در کفسابی موزاییک

شنیدن نام موزاییک، ما را به یاد کاشی‌های مرسوم مربعی شکل ۳۰×۳۰ می‌اندازد که در هر مکانی به چشم میخورد. به جرأت میتوان گفت یکی از پر کاربردترین نوع سنگ، همین موزاییک‌ها بودند که اکنون به لحاظ طرح و رنگ از تنوع بالایی برخوردارند. کفسابی موزائیک (موزاییک) و نکات فنی در کفسابی موزاییک کفسابی موزائیک (موزاییک) و نکات فنی در کفسابی موزاییک حیاط خانه‌ها، پارکینگ آپارتمان‌ها، پیاده‌روها، مدارس، مساجد و... همه و همه با این موزاییک‌ها فرش می‌شدند. درست است که امروز، با وجود کفپوش‌های متنوع و جدید، این کاشی‌های نوستالژیک دیگر رونق قدیم را ندارند اما بازهم در بسیاری از مکان‌های قدیمی که بکار رفته‌اند به دلیل اینکه به لحاظ قیمتی تعویض کفپوش‌ها بسیار گران‌تر از تعمیر آنها از آب درمی‌آید، افراد زیادی ترجیح می‌دهند با کفسابی موزائیک، دستی به سر و روی کفپوش‎های قدیمی خود بکشند. اگر علاوه بر اینکه هزینه تعویض کفپوش ها برای شما بالاست، با تیرگی و ناهمواری این موزائیک‌ها نیز مشکل دارید، در این مقاله با روشی آشنا می‌شوید که موزائیک کف منزل شما را درست مثل روز اول، تغییر می‌دهد. کفسابی موزاییک چیست؟ کفسابی و سنگسابی دارای طیف گسترده‌ای از عملیات می‌باشند که کفسابی موزاییک، یکی از زیر مجموعه‌های آن است. به عملیات پر کردن فضای خالی بین موزاییک‌ها، هم سطح کردن و از بین بردن آثار کثیفی و لک روی آنها، عملیات کفسابی موزاییک گفته می‌شود. این عملیات با مقاصد متفاوت انجام شده و کاربردها و مزایای زیادی دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم. کاربردهای کفسابی موزاییک
  1. برطرف کردن ناهمواری‌ها روی موزائیک:
مهمترین کاربرد کفسابی موزاییک همین جاست. جایی که اکثر مشتریان به دلیل جایگزینی یک کفپوش جدید(پارکت، لمینت، سرامیک و...)، به کفسابی نیاز پیدا می‌کنند. کندن تمام موزاییک‌های کف، زیرسازی مجدد و موزاییک کاری جدید بسیار زمان‌بر و پرهزینه است. لذا بهترین روش، کفسابی موزاییک‌های کهنه و تبدیل آن به موزاییک‎های کاملا نو، می‌باشد.
  1. افزایش مقاومت کفپوش
مواد اولیه تشکیل دهنده موزاییک‌ها، بتن و سنگ دانه‌ها هستند. بتن هم دارای مقاومت فرسایشی کمی می‌باشد. در عملیات کفسابی، سطح موزاییک صیقلی شده و همزمان با ساب زنی، بتونه و رزین هم انجام می‌شود. در نتیجه باعث افزایش مقاومت کفپوش موزاییکی شده و سطحی غیرقابل نفوذی ایجاد می‌شود.
  1. برطرف کردن آثار جرم، لکه، تیرگی و...
متخصصین در کفسابی موزائیک (مشابه ساب سنگ) با استفاده از ابزارهای مخصوص، اثر هر نوع آلودگی، اعم از مواد شوینده و اسید، چسب، چربی و... را از بین می‌برند. با کفسابی موزائیک علاوه بر تمیزی، شفافیت مشهود موزاییک‌ها را در نیز مشاهده خواهیم کرد. توصیه نگارنده به عنوان کسی که سال‌ها در امور مربوط به خدمات ساختمانی حضور مداوم داشته، این است که خدمات مربوط به کفسابی و سنگسابی خود را فقط و فقط به شرکت‌های معتبر و فعال در این زمینه بسپارید تا از نتیجه کار مطمئن باشید. در بررسی‌های انجام شده، به نظر می‌رسد شرکت خدماتی پین ورک (pinwork) در زمینه کفسابی، حرف اول و آخر را می‌زند. چه به لحاظ کیفیت کار تحویلی و چه به لحاظ قیمتی. در ادامه مقاله با ما باشید تا با مزایای خدمات کفسابی موزاییک پین ورک آشنا شوید. کیفیت؛ وجه تمایز خدمات پین ورک کیفیت؛ وجه تمایز خدمات پین ورک کیفیت؛ وجه تمایز خدمات پین ورک کیفیت کار کفسابی به عوامل متعددی بستگی دارد. تجهیزات، نیروی کار متبحر، مواد مورد استفاده و... . اما مهم ترین مسئله که تفاوت اصلی را در کفسابی موزاییک ایجاد می‌کند، تعداد دست‌های ساب است. ساب زدن باید با حوصله، در مراحل مختلف کفسابی و به نوبت انجام شده تا سطح کف با گذر زمان معایب خود را نشان ندهد. متاسفانه بعضاً دیده شده که به دلیل زمان بر بودن این پروسه و عدم آگاهی مشتریان از این امر، مراحل کفسابی کامل انجام نمی‌شود و با گذشت زمان، کار بی کیفیت نمایان می‌شود. پین ورک با تکیه بر سرمایه‌های انسانی و متخصصین آموزش دیده خود، همواره مسئولیت پذیری و کسب رضایت مشتری را اصل اساسی در کار خود قرار داده است. در ضمن قیمت کفسابی موزائیک در پین ورک نیز قبل از شروع کار به صورت کاملا شفاف محاسبه شده و به مشتری اعلام می‌گردد. قیمت کفسابی موزاییک کفساب پین‌ورک؛ با استفاده از تجهیزات بروز کفسابی و سنگسابی، بهترین کیفیت کار را در کمترین زمان ممکن و مناسب‌ترین قیمت کفسابی به شما ارائه می‌کند. همچنین قیمت سنگسابی گرانیت نسبت به سنگ‌های دیگر بیشتر می‌باشد. دلیل آن سخت تر بودن، زمان بر بودن تا رسیدن به مرحله شفافیت و درخشندگی و استفاده از مواد گران قیمت و الماسه که توانایی برش سنگ سخت را دارد استفاده می‌شود. در هر صورت عوامل متعددی در تعیین قیمت کفسابی موزاییک موثر هستند. تجهیزات مورد استفاده، منطقه انجام امورکفسابی، میزان سختی موزاییک‌ها و متراژ محیط از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی پروژه می‌باشند. پین ورک با در نظر گرفتن شرایط سخت اقتصادی این روزهای مردم، تمام سعی خود را کرده تا بیشترین انعطاف را داشته باشد و الویت اصلی کار خود را رضایت مشتریانش قرار دهد.  ودر آخر با اطمینان به شما می گوییم که پین ورک مجموعه‌ای  مشتری‌محور است. ارائه کار با کیفیت را که مهمترین خواسته مشتریان است سرلوحه کارهای خود قرار داده تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید. برای سفارش خدمات کفسابی و سنگسابی در تهران اپلیکیشن پین‌ورک (pinwork.ir) را نصب کنید و با مشخص کردن جزئیاتی چون کفسابی منزل، کفسابی پارکینگ، کفسابی پله و پا گرد، کفسابی رستوران، کفسابی هتل و... و همچنین مشخص کردن جنس کف ساختمان مانند کفسابی پارکت، کفسابی سرامیک، کفسبی موزاییک، سنگسابی گرانیت و... می‌توانید از خدمات کفسابی پین ورک استفاده کنید. اگر کار با اپلیکیشن برای شما دشوار است کافیست با شماره 87700770 – 021 تماس بگیرید تا پین ورک بهترین متخصص کفساب در تهران را به محل شما اعزام ‌نماید.
نظرات: 0 مشاهده