از کامل ترین پلتفرم پزشکی ایران رونمایی شد !

در دنیای مدرن امروز ، سایت های بسیار زیادی وجود دارند که شما می توانید از طریق آن ها نسبت به رزرو وقت آنلاین اقدام کنید ، اما مسئله ای که در این جا مطرح می شود آن است که چرا این سایت ها کاربرپسند نیستند ! دلیل اصلی این موضوع را می توان عدم حضور رقیبی توانمند به نام دکتر معروف مطرح کرد . دکتر معروف با ظاهری ساده ، شیک و مدرن فعالیت خود را از 21 خرداد ماه سال 1399 شروع کرد . در این پلتفرم ، پزشکان و متخصصان برتر سراسر ایران حضور دارند و شما می توانید از طریق جست و جویی ساده در سایت ، پزشک مورد نظر خود را پیدا کنید. اما خدمات این سایت به جست و جوی پزشک و رزرو وقت خلاصه نمی شود . از دیگر خدمات آن می توان به خرید و فروش محصولات پزشکی ، بهداشتی و سلامت اشاره کرد که باعث شده است این پلتفرم از سایر رقبا متفاوت به نظر برسد . از کامل ترین پلتفرم پزشکی ایران رونمایی شد ! از کامل ترین پلتفرم پزشکی ایران رونمایی شد ! برای این که بیشتر با این سایت آشنا شوید ، می خواهیم توضیحات کامل تری در مورد خدمات آن ارائه دهیم .

جست و جوی پزشک در دکتر معروف

تمامی افرادی که در اینترنت به گشت و گذار می پردازند ، تمایل دارند که بهترین خدمات و محصولات را دریافت نمایند . متاسفانه در دنیایی که امروز در آن زندگی می کنیم موارد متعددی باعث ایجاد بیماری در افراد می شود که برای معالجه ی آن ها باید حتما به پزشک متخصص مراجعه کنند . پیدا کردن یک پزشک ماهر ، توانمند و دانا یکی از مشکل ترین کار هایی است که هر کسی در زندگی خود با آن رو به رو می شود . برای مثال فرض کنید می خواهید برای پر کردن دندان خود به یک دندانپزشک مراجعه کنید . در این برهه از زندگی دو مسئله وجود دارد که شما بر اساس آن ها نسبت به انتخاب دندانپزشک خود اقدام می کنید .
  • آیا دندانپزشکی که من انتخاب می کنم دارای صلاحیت های لازم هست و کار خود را به بهترین نحو انجام می دهد ؟
  • هزینه های وی به چه صورت است و آیا من از پس آن ها بر می آیم ؟
در دکتر معروف به تمامی این سوالات پاسخ داده می شود ؛ یعنی شما متوجه می شوید هزینه های درمانی به چه صورت است و امتیاز هر پزشک از دید سایر مردم چگونه ارزیابی شده است . قسمت جست و جوی ساده ی این سایت را در زیر مشاهده می کنید : رزرو وقت آنلاین در دکتر معروف رزرو وقت آنلاین در دکتر معروف

رزرو وقت آنلاین در دکتر معروف

هر فردی پس از جست و جوی پزشک و پیدا کردن او ، ممکن است بخواهد وقتی را برای ویزیت رزرو کند . در این مورد هم دکتر معروف چاره ای اندیشیده است . هر پزشکی که پروفایل خود را در این پلتفرم ثبت کرده باشد می تواند با ایجاد محصولی تحت عنوان "رزرو وقت ملاقات با دکتر A" برای خود این امکان را فعال کند تا کاربران بتوانند با رزرو وقت آنلاین به مطب وی مراجعه نمایند . البته هر پزشکی که این قابلیت را فعال نماید می تواند گزارش روزانه ی وقت های رزروی خود را در سایت مشاهده کند . یکی از نکات مهمی که در مورد این موضوع باید به آن اشاره کنیم ، تسویه حساب به موقع و هفتگی تیم مدیریتی این سایت است که در روز مشخصی از هفته انجام می شود .

صحبت با پزشک به صورت مستقیم

شما می توانید در محیطی که این سایت برای شما در نظر گرفته است به صورت مستقیم با پزشک مورد نظر خود به گفت و گو بپردازید و در مورد مشکلات خود از او سوال کنید . اما دکتر معروف فقط به این مورد اکتفا نکرده است و شما می توانید بدون پرداخت هزینه ، اطلاعات تماس متخصص مورد نظر خود را مشاهده کنید .

خرید و فروش محصولات پزشکی ، زیبایی ، بهداشتی و سلامت در دکتر معروف

یکی دیگر از قابلیت هایی که این سایت کامل در خود جای داده است ، خرید و فروش محصول است . چه دکتر باشید چه یک فرد عادی ، می توانید محصولات پزشکی ، زیبایی ، بهداشتی و سلامت خود را در این پلتفرم به فروش برسانید . البته باید این موضوع را در نظر داشته باشید که محصولات شما مجوز رسمی داشته باشند ؛ در غیر این صورت اجازه ی انتشار محصول خود در سایت را به دست نخواهید آورد . درست مانند پزشکانی که امکان رزرو وقت را فعال کرده اند ، تسویه حساب با افرادی که به فروش محصول می پردازند سر وقت انجام خواهد شد و شما هیچ نگرانی در این مورد آن نخواهید داشت .

معرفی رویداد های پزشکی و سلامت

در حال حاضر که شیوع بیماری کرونا اجازه ی برگزاری کنفرانس ها ، کنگره ها و سایر همایش های حضوری را نمی دهد ، رویداد های آنلاین بسیار زیادی تشکیل می شود که شاید شما هم علاقه مند باشید در آن ها شرکت کنید . دکتر معروف این امکان را برای شما به وجود آورده است تا بتوانید رویداد های مورد نظر خود را معرفی کنید و حتی به فروش بلیط آن بپردازید . چه این رویداد مجازی باشد چه حضوری ، به نظر می رسد که دانشجویان پزشکی و افرادی که به این زمینه علاقه دارند می توانند مخاطب کامل این قسمت از سایت باشند .

استخدام و کاریابی

در حال حاضر پیدا کردن شغل در کشور ما به امری سخت تبدیل شده است . دکتر معروف این امکان را نیز در خود جای داده است تا افرادی که به دنبال کار هستند به راحتی بتوانند شغل مورد نظر خود را پیدا کنند . البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد تمامی این زمینه های شغلی مرتبط با پزشکی هستند . برای مثال یک متخصص زیبایی می تواند آگهی استخدام منشی مطب را برای خود منتشر کند و شرایط مورد نظر را نیز در آن ذکر کند . افرادی که با شرایط ذکر شده موافق باشند با وی تماس می گیرند و از آن به بعد تمامی تماس ها به صورت مستقیم بین دو طرف خواهد بود . همان طور که ملاحظه کردید سیستم بسیار ساده ای برای این سایت پیاده سازی شده است که هم پزشکان ، فروشندگان و کارفرمایان آسوده خاطر باشند و هم بیماران ، خریداران و کارمندان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند .
نظرات: 1 مشاهده