روش ‌های مراقبت از انواع پوست و مو در دوران بارداری

حتماً شما هم در زمان خرید لوازم آرایشی و بهداشتی به این موضوع فکر کرده‌اید که اگر همان برند قدیمی را نخرم، ممکن است دچار مشکلات پوستی یا ریزش مو شوم! آیا بهتر است لوازم بهداشتی و مراقبت از پوست خود را تغییر دهم؟ آیا لازم است محصولات مراقبت از موی خود را تغییر دهم یا باید شامپوی ضد ریزش مو برای خلاصی از کم‌پشت شدن موهایم خریداری کنم؟ یا شاید بهتر باشد با مراقبت‌های خانگی مشکلم را برطرف کنم؟! این‌ها سوالاتی هستند که ذهن همه افراد خصوصاً خانم‌ها را به خود مشغول می‌کنند. اما راهکار چیست؟ روش ‌های مراقبت از انواع پوست و مو در دوران بارداری روش ‌های مراقبت از انواع پوست و مو در دوران بارداری تغییر برند و نوع محصولات مراقبت از پوست و مو، تصمیم سختی است، چون برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی آنقدر زیاد شده که انتخاب را برای هر شخصی دشوار می‌کند. حال فرض کنید که دوران بارداری خود را سپری می‌کنید، در این شرایط انتخاب محصول مناسبی که فاقد مواد شیمیایی باشد بسیار حائز اهمیت است. چون علاوه بر سلامت شما، ممکن است سلامت کودک را نیز به خطر اندازد. ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد روش‌های مراقبت از پوست و مو در دوران بارداری اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید لوازم آرایشی و بهداشتی مناسب و در صورت لزوم شامپوی ضد ریزش مو مناسب را خریداری کنید.

روش‌ های مراقبت از پوست در دوران بارداری

در دوران بارداری تغییرات زیادی در پوست ایجاد می‌شود. لازم به ذکر است که خانم‌های باردار باید از لوازم آرایشی و بهداشتی مناسب این دوران مانند کرم‌ های ضدآفتاب مخصوص و کرم‌های ضد ترک و چرب کننده پوست استفاده کنند. بهترین کار این است که از محصولات آرایش و بهداشتی استفاده کنید که برای پوست‌های حساس تهیه شده‌ و فاقد عطر و اسانس هستند. برای جلوگیری از ترک پوست شکم نیز می‌توانید از کرم‌های مخصوص و همین‌طور ماسک استفاده کنید. روغن زیتون و نارگیل شاید بهترین انتخاب باشند. لازم به ذکر است که پوست در این دوران بسیار حساس شده، پس اگر می‌خواهید آن را لایه‌برداری کنید حتماً با پزشک خود مشورت کنید یا از اسکراب‌های طبیعی و خانگی استفاده کنید. یکی از بهترین اسکراب‌ها مخلوط جو دوسر و عسل است.

روش‌ های مراقبت از مو در دوران بارداری

یکی از عوارضی که در دوران بارداری ممکن است خانم‌ها با آن روبرو شوند، ریزش مو است. از عمده‌ترین دلایل ریزش مو در این دوران، تغییرات هورمونی و تغذیه نامناسب است. گاهی با تغییر در رژیم غذایی می‌توان شاهد رشد مجدد موها بود اما برای برخی از خانم‌ها مسئله به همین سادگی برطرف نمی‌شود. در این شرایط بهترین کار این است که به پزشک خود مراجعه کنید تا تغذیه شما را بررسی کرده و مواد خوراکی که برای رشد مو مناسب هستند به شما پیشنهاد دهد. علاوه بر این می‌توانید با مشورت پزشک خود یک شامپوی ضد ریزش مو تهیه کنید و در این دوران از آن استفاده کنید. فراموش نکنید که در کنار تغذیه سالم و استفاده از شامپوی مناسب مانند شامپوی ضد ریزش مو، از ماسک‌های خانگی و روغن‌های طبیعی نیز استفاده کنید. یکی از بهترین درمان‌های خانگی ماساژ دادن پوست کف سر با روغن‌های طبیعی مانند نارگیل و آرگان است. به این ترتیب با جریان پیدا کردن خون در پوست کف سر، رشد موها بهتر خواهد شد. ما برای تدوین این مقاله، سایت‌های مختلفی را بررسی کردیم. مواردی به آن‌ها پرداختیم تنها بخش کوچکی از اطلاعاتی بود که از سایت‌های مختلف نقد و بررسی محصولات، از جمله سایت راهنمای ببین و ببر کسب کردیم. این سایت دارای اطلاعات جامعی برای بررس و انتخاب محصولات مختلف است. شما برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی مانند انواع کرم‌ها، شامپوی ضد ریزش مو و کراتینه، محصولات آبرسان پوست و مو، می‌توانید اطلاعات خیلی خوبی کسب کنید. از طرفی اگر باردار هستید می‌توانید از نقد و بررسی‌های این سایت برای خرید لوازم مورد نیاز نوزاد خود مانند ست کالسکه و کریر کودک، اسباب بازی و لوازم آموزشی بهره ببرید. همانطور که اشاره کردیم سایت راهنمای ببین و ببر به آدرس https://bbinbbar.com/ مرجع مناسبی برای بررسی محصولات مختلف و انتخاب بهترین آن‌ها است. پس هر کالایی که نیاز دارید، از لوازم آرایشی و بهداشتی گرفته تا کالای خواب و ست کالسکه و کریر کودک، و حتی لوازم کمپینگ، قبل از اقدام به خرید مقالات این سایت را مطالعه کنید.
نظرات: 0 مشاهده