پرایمر و کانسیلر، جادوی آرایش با دوام و طبیعی

آرایش و پوشاندن عیوب صورت به کمک آن عملی است که سال های سال است توسط افراد، علی الخصوص بانوان در حال انجام است. در گذشته به دلیل محدود بودن لوازم آرایشی، پوشاندن عیوب تنها توسط متخصصان آرایشگر انجام می شد و همه افراد جامعه این امکان را نداشتند تا با بهره گیری از لوازم آرایشی پیشرفته، خودشان این کار را انجام دهند. اما با گذشت زمان و پیشرفت صنعت آرایش، محصولاتی تولید شدند و در دسترس عموم جامعه قرار گرفتند همه را به آرایشگری حرفه ای تبدیل کردند. از مهم ترین این مواد، کانسیلرها و پرایمرها هستند. همانگونه که می دانید، زیر سازی آرایش از خود آن بسیار با اهمیت تر است، زیرا برای زیباتر شدن ابتدا باید عیوب صورت را پوشاند. علاوه بر این دوام و ماندگاری آرایش نیز اهمیت زیادی دارد. به همین جهت است که خرید کانسیلر و پرایمر به فرد این امکان را می دهد که با آرایش کم تر و ملایم تر، زیباتر به نظر برسد. با توجه به اینکه تنوع این دسته محصولات در بازار فروش بسیار بالاست، در مقاله زیر سعی داریم تا همه چیز را در مورد این دو محصول آرایشی پر اهمیت شرح دهیم. با ما همراه باشید.

پرایمر، راه حل ماندگاری آرایش

پرایمر ها از دسته محصولات آرایشی هستند که در هنگام آرایش پیش از کرم پودر و پس از مرطوب کننده مورد استفاده قرار می گیرند. ممکن است خرید پرایمر را یک عمل غیر ضروری تلقی کنید، اما باید بگوییم که کاملاً در اشتباه هستید. چرا که حتی اگر در دسته افرادی قرار می گیرید که علاقه ای به انجام آرایش های سنگین ندارند و تنها از یک مرطوب کننده و بالم لب به عنوان آرایش روزانه خود استفاده می کنند، پرایمر می تواند کارایی فوق العاده ای را برایتان انجام دهد. پرایمرها در انواع متنوعی تولید می شوند که هر کدام از آن ها کاربری به خصوصی را به عهده دارد اما تمامی آن ها در دو هدف مشترک هستند: یک افزایش دوام آرایش، دو آب رسانی کامل به پوست. با کمک پرایمر های رنگی می توانید عیوب پوست خود را نیز بپوشانید. به طور مثال به کمک پرایمرهای سبز رنگ، این امکان را خواهید داشت که لک ها و قرمزی های موجود روی پوست را بدون استفاده از کرم پودر بپوشانید. پرایمرها کمک می کنند تا در مدت زمان طولانی آرایش شما ثابت بماند. این امر بخصوص در گرما و مواقع پر اهمیت همانند عروسی ها بسیار حائز اهمیت خواهد بود. اگر در پایان یک مراسم فردی را دیدید که آرایش وی هیچ گونه تغییری نداشته، بدانید که از پرایمر استفاده کرده است. پرایمر، علاوه بر تثبیت آرایش، پوشاندن لک ها و آب رسانی به پوست شما، وظیفه دیگری را نیز به عهده دارد. چهارمین وظیفه یک پرایمر، کوچک کردن منافذ پوست و در نتیجه یک دست کردن نهایی آن است. پوست یک دست سبب می شود تا چهره ای شاداب تر داشته و اصطلاحا آرایش روی صورت شما بنشیند. نوعی از پرایمرها وجود دارند که فاقد چربی هستند. پرایمر فاقد چربی می تواند چربی اضافه سطح پوست را دفع کند. این عمل سبب می شود تا حالت براق پوست شما از بین رفته و حالت ماتی به خود بگیرد. جذب چربی اضافه پوست کمک می کند تا مدت زمان ماندگاری آرایش روی پوست شما نیز افزایش پیدا کند. پس به طور کلی می توان گفت پرایمرها در دسته بندی زیر جای می گیرند:
  • پرایمرهای محو کننده (Blurring) به منظور پوشاندن عیوب پوست
  • پرایمرهای تصحیح کننده رنگ (Color Correcting) جهت تصحیح انواع قرمزی و جای لک یا جوش در پوست
  • پرایمرهای ضد پیری (Anti-Aging) به جهت از بین بردن چین و چروک های سطح پوست
  • پرایمرهای درخشان کننده (Illuminating)، دادن جلوه درخشانی به پوست
  • پرایمرهای تنگ کننده منافذ پوست (Pore-Minimizing) به منظور یک دست کردن پوست و از بین بردن منافذ باز
  • پرایمرهای آب رسان (Hydrating) برای پوست های خشک که پس از استفاده از کرم پودر پوسته پوسته می شوند.
  • پرایمر فاقد چربی مناسب افراد با پوست های چرب
  • پرایمر چشم به جهت افزایش ماندگاری آرایش چشم و سایه
کانسیلر، همراه همیشگی شادابی پوست شما کانسیلر، همراه همیشگی شادابی پوست شما

کانسیلر، همراه همیشگی شادابی پوست شما

پس از استفاده از پرایمر، مهم ترین مرحله در زیر سازی آرایش استفاده از کانسیلر است. رایج ترین کاربرد کانسیلرها، از بین بردن تیرگی زیر چشم است. اگر بخواهیم به طور کامل و تخصصی در زمینه کاربری این دسته از محصولات آرایشی صحبت کنیم، می توانیم به از بین بردن جای جوش و لک، از بین بردن عیوب صورت، اصلاح فرم بینی و گونه و.... اشاره کنیم. یکی از اصلی ترین اجزاء کانتورینگ صورت، کانسیلر ها هستند. کانسیلر را می توان در حالت های استیکی، نیمه جامد، پودری و مایع تهیه کرد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. مهم ترین مسئله که در هنگام خرید کانسیلر باید به آن توجه نمایید، رنگ آن است. اگر می خواهید بهترین نتیجه را از کانسیلر دریافت کنید، بهتر است علاوه بر تهیه یک برند خوب کانسیلر، رنگی را انتخاب کنید که تنها یک یا دو درجه از رنگ پوست یا رنگ کرم پودر شما روشن تر باشد. این عمل کمک می کند تا عیوب و تیرگی های پوست به خوبی پوشیده شوند. با انتخاب یک کانسیلر بسیار روشن یا بسیار تیره، نه تنها از عیوب خود نمی کاهید که موجب بزرگ نمایی آن ها خواهید شد. یک نوع دیگر از کانسیلر ها که به صورت موضعی پوشانندگی دارند، کانسیلرهای مدادی هستند. این دسته از کانسیلرها به منظور پوشاندن جوش یا لک های موضعی پوست مورد استفاده قرار می گیرند. مهم ترین مسئله در هنگام استفاده از کانسیلر، نحوه پخش کردن آن است. این که شما با استفاده از دستان خود این کار را می کنید یا از اپلیکاتور استفاده می کنید چندان تفاوتی ندارد. تنها چیزی که بسیار پر اهمیت است این است که باید به صورت ضربه ای و به آرامی کانسیلر را روی پوست خود پخش نمایید. کشیدن کانسیلر روی پوست نه تنها عیوب صورت را نمی پوشاند که به مرور زمان موجب بروز چین و چروک و مسائل پوستی دیگر نیز خواهد شد. البته لازم به ذکر است کانسیلرهای مدادی را نباید با استفاده از انگشت پخش کرد چرا که می تواند آلودگی موجود در آن نواحی را در کل پوست پخش نماید.

خرید اینترنتی کانسیلر و پرایمر از میس و مستر خرید اینترنتی کانسیلر و پرایمر از میس و مستر

خرید اینترنتی کانسیلر و پرایمر از میس و مستر

لوازم آرایشی و بهداشتی از دسته محصولاتی محسوب می شوند که کیفیت و اصل بودن آن ها در اولویت قرار دارد. چرا که این محصولات به طور مستقیم با پوست و اندام های حیاتی دیگر در ارتباط هستند. پرایمرها و کانسیلرها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. از این رو بسیار  اهمیت دارد که این قبیل محصولات را از فروشگاه های معتبری تهیه کنید که اصل بودن آن را ضمانت می کنند. لوازم آرایشی میس و مستر، یکی از فروشگاه های اینترنتی است که به طور تخصصی به فروش لوازم آرایشی و بهداشتی می پردازد. در بخش لوازم آرایشی میس و مستر می توانید انواع متنوع کانسیلر و پرایمر را در رنگ ها و برندهای مختلف مشاهده فرمایید. یکی از مهم ترین ویژگی های میس و مستر، دادن اطلاعات کامل و بدون جهت گیری در مورد محصولات است تا به این ترتیب به مصرف کننده این امکان را بدهد که با شناخت کافی محصول و ترکیبات آن، بهترین انتخاب مناسب خود را داشته باشد. با مراجعه به این قسمت در سایت میس و مستر می توانید انواع پرایمر و کانسیلر را ملاحظه و گزینه مورد نظر را خریداری نمایید و محصول خریداری شده خود را پس از مدت کوتاهی درب منزل تحویل بگیرید. این فروشگاه کالا را با ضمانت اصل بودن، صحیح و سالم به شما تحویل می دهد.
نظرات: 0 مشاهده