ورزش هدفمند و نتیجه‌بخش با مکمل‌های ورزشی بادی اتک

مکمل‌های ورزشی از مهم‌ترین ابزارهای تغذیه‌ای ورزشکاران حرفه‌ای است. انواع مکمل‌ها در افزایش توانایی بدن و اثربخش‌تر شدن تمرینات ورزشی آثار متفاوتی دارند. این مکمل‌ها تنها مختص ورزشکاران رشته بدن‌سازی نیستند و ورزشکاران تمامی رشته‌های ورزشی، بنابر هدف و نیازهای فیزیولوژیک خود می‌توانند از مزایای آن بهره ببرند. بازار مکمل‌های ورزشی همیشه شلوغ و پر از برندهای متنوع است. این تنوع گاهی کار انتخاب محصولات باکیفیت و استاندارد را مشکل می‌کند. در این میان یکی از راه‌کارهای اطمینان از خرید مکمل‌های ورزشی موثر و حرفه‌ای، توجه به شهرت برند آن است. بادی اتک به عنوان یکی از این برندهای محبوب، دغدغه شما را در زمینه کیفیت محصولات خریداری شده برطرف می‌کند. ورزش هدفمند و نتیجه‌بخش با مکمل‌های ورزشی بادی اتک ورزش هدفمند و نتیجه‌بخش با مکمل‌های ورزشی بادی اتک

چرا بادی اتک؟

بادی اتک همه آنچه را که شما از یک برند حرفه‌ای تولیدکننده مکمل ورزشی انتظار دارید برآورده می‌کند. تجربه سال‌ها تولید محصولات گوناگون و توجه به اصول علمی در زمینه تولید انواع مکمل ورزشی، موجب شده است که مکمل‌های بادی اتک در سراسر دنیا محبوب و پرفروش باشند. ورزشکاران حرفه‌ای بسیاری در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله بدن‌سازان حرفه‌ای جهان، مکمل‌های این برند را از بهترین نمونه‌های موجود می‌دانند. این ویژگی‌ها به دلیل نگاه علمی کمپانی بادی اتک به فرآیند ساخت محصولات است. بهره بردن از شیمی‌دان‌های برجسته، متخصصان صنایع غذایی و بیولوژیست‌های باتجربه و صرف هزینه بسیار در حوزه تحقیق و توسعه، موجب شده است تا مکمل‌های این برند در مقایسه کیفی با برندهای دیگر، همیشه یک سر و گردن بالاتر باشند. بادی اتک یک برند آلمانی محبوب است؛ و این محبوبیت را از طریق ارائه محصولاتی با برترین استانداردهای جهانی کسب کرده است. از جمله این استانداردها می‌توان به گواهینامه بین‌المللی استاندارد و کیفیت (ISO – IFS BIO) ، تائیدیه دولتی Bio-Siegel و تقدیرنامه نقره‌ای و طلایی DLGPlakette اشاره کرد. همچنین استفاده از مواد اولیه باکیفیت و فورمولاسیون‌های پیشرفته و اختصاصی، راز موفقیت بادی اتک در حوزه تولید مکمل‌های ورزشی است. فارغ از همه موارد گفته شده، جالب است بدانید که مکمل‌های بادی اتک، از جمله پراستفاده‌ترین و محبوب‌ترین برندها نزد ورزشکاران شرکت‌کننده در المپیک است. این ویژگی موجب می‌شود تا با اطمینان کامل از سلامت و کیفیت محصولات این کمپانی، از آنها استفاده کنید. همچنین این ویژگی موجب شده است تا رعایت موارد ممنوعه مرتبط با قوانین دوپینگ، در تولید این محصولات با حساسیت بالایی مورد توجه قرار گرفته و از این بابت نیز خیال شما آسوده باشد. کمپانی بادی اتک در سال 1994 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است؛ و هم‌اکنون با دارا بودن حدود ربع قرن تجربه در تولید مکمل‌های ورزشی و فروش آنها در بیش از سی کشور جهان، همه آنچه را از یک مکمل ورزشی می‌خواهید، در اختیار شما می‌گذارد.

 نگاهی به دو محصول محبوب بادی اتک

همان‌طور که گفتیم، بادی اتک دارای سبد محصول بسیار متنوعی است. در این میان می‌خواهیم شما را با دو محصول ویژه این کمپانی آشنا کنیم. دو مکمل ورزشی جذاب که نزد ورزشکاران حرفه‌ای از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

 پروتئین اکستریم ایزو وی بادی اتک

بیشترین میزان عضله‌سازی و ریکاوری را با پروتئین اکستریم ایزو وی بادی اتک تجربه کنید. یکی از مکمل‌های ورزشی بسیار پرمصرف و موثر در میان ورزشکاران، پروتئین است. پروتئین‌ها از مهم‌ترین مواد غذایی برای عضله‌سازی هستند. اگر شما هم می‌خواهید بیشترین نتیجه ممکن را از تمرینات روزشی خود بگیرید؛ این محصول بادی اتک را از دست ندهید. پروتئین اکستریم ایزو وی بادی اتک در هر صد گرم خود، حاوی 96 گرم پروتئین ایزوله است. مقدار بسیار محدودی شامل دو گرم کربوهیدرات و نیم گرم چربی، سایر اجزای تشکیل دهنده این محصول هستند. فناوری CFM به‌کار رفته در ساخت این مکمل، موجب شده است تا میزان سایر مواد از جمله چربی، نمک، کربوهیدرات و لاکتوز، در این محصول بسیار پایین بوده و پروتئین به‌کار رفته در آن دارای بیشترین میزان جذب باشد. این محصول در چهار طعم بیسکوییت کرم‌دار، وانیلی، توت فرنگی و کوکی و کرم ارائه شده است؛ تا با ذائقه و سلیقه هر ورزشکاری هماهنگ باشد.

پروتئین اکسترم وی دلوکس بادی اتک

دومین محصول جذاب بادی اتک، پروتئین اکستریم وی دلوکس است. این محصول نیز با هدف افزایش میزان عضله‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پروتئین اکسترم وی دلوکس بادی اتک به کمک تکنولوژی CFM ساخته شده است. به همین دلیل دارای همه ویژگی‌هایی است که از مکمل‌های ورزشی حاوی پروتئین انتظار دارید. این محصول اولترا فیلتر شده، به دلیل وجود پروتئین وی هیدرولیزه، دارای بیشترین میزان جذب در بدن است. وجود 42 گرم پروتئین در هر وعده مصرفی (پیمانه 50 گرمی)، نشان از کیفیت بالای این محصول دارد. بهتر است بدانید این محصول دارای 8800 میلی‌گرم BCAA و 9000 میلی‌گرم گلوتامین است. همین ویژگی باعث شده است تا با مصرف این پروتئین، تامین گلوتامین و آمینو اسیدهای شاخه‌ای بدن خود را نیز به‌طور کامل تضمین کنید. طعم دلچسب این مکمل، در سه مدل توت فرنگی، ماکیاتو و شکلاتی، استفاده از آن را برای شما لذت‌بخش خواهد کرد.

 بتادارو بهترین انتخاب برای خرید مکمل‌های ورزشی بادی اتک

مکمل‌های ورزشی معمولا دارای نسخه‌های غیراصل فراوانی هستند. بنابراین بسیار مهم است که این مکمل‌ها را از جایی خریداری نماید؛ که به سلامت، کیفیت، قیمت مناسب و اصل بودن محصولات آن اطمینان دارید. بتادارو بزرگ‌ترین و اولین داروخانه آنلاین فعال در شمال غرب کشور است. این مجموعه همچنین نماینده رسمی محصولات بادی اتک در استان آذربایجان شرقی نیز هست. بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده محصولات بادی اتک را از این مجموعه خریداری نمایید. تنوع محصولات بتادارو کمک می‌کند تا سایر نیازهای خود را به مکمل‌های ورزشی در زمینه‌های گوناگون و برندهای متنوع، از طریق فروشگاه آنلاین این مجموعه به راحتی برطرف کنید. به علاوه در بتادارو خریدهای بالای صد هزار تومان، به رایگان برای مشتریان در سراسر کشور ارسال می‌شود و  پشتیبانی همیشگی این مجموعه  از مشتریان، تضمینی برای ارائه خدمات مناسب و محصولات باکیفیت است.
نظرات: 0 مشاهده