پروتز مو چیست؟ بررسی مزایا و معایب روش ترمیم مو

در هر سنی که باشید، ریزش مو می تواند یک تجربه ناامید کننده برای شما باشد. اگر چه موضوع ریزش مو در مردان و زنان شایع تر از آن چیزی است که فکر میکنید؛ طبق تحقیقات انجمن ریزش مو آمریکا، 40 درصد آمریکایی هایی که مشکل ریزش مو دارند، زن هستند. این موضوع بدین معنا است که ریزش مو در زنان و مردان تقریبا یکسان است. خوشبختانه با پیشرفت علم و متدهای جدید زیبایی، راه های زیادی برای مقابله با این مشکل وجود دارد که یکی از نوین ترین روش ها در کشورهای اروپایی پروتز مو است. کاشت مو و کلاه گیس به دلیل مشکلات بزرگی که داشتند هیچوقت نتوانستند پاسخ مناسبی به خواسته مردم بدهند. به همین دلیل روش جدید ترمیم مو به نام پروتز مو جایگزین روش های قدیمی شده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی این روش بپردازیم. پروتز مو مردانه پروتز مو مردانه

پروتز موی مردانه

پروتز مو یکی از محبوب ترین راه حل های ریزش مو است و به طور گسترده توسط افرادی که به دلایل پزشکی دچار ریزش مو می شوند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان درمان غیر جراحی ریزش مو شناخته میشود. پروتز مو باعث تغییر چهره شما در کوتاه ترین زمان ممکن میشود. شاید باورتان نشود اما کل زمان مورد نیاز برای پروتز مو 1 ساعت لازم دارد.

مزایای پروتز مو نبست به سایر روش های ترمیم مو

روش های مختلفی برای درمان ریزش موی مردان وجود دارد که روش های درمانی یا غیر درمانی هستند. در گذشته کلاه گیس ها بسیار رایج بودند اما به مرور زمان کاشت مو جایگاه کلاه گیس ها را از آن خود کرد. اما امروزه در کشورهای اروپایی و آمریکایی به دلیل مشکلات غیر قابل چشم پوشی کاشت مو و معایب کاشت مو این روش جای خود را به پروتز مو داده است.
  • نتیجه فوری در مدت زمان کوتاه
  • هزینه خرید پروتز مو پایین و هزینه نگهداری پروتز مو از آن نیز پایین می باشد
  • اگرچه دائمی نیست؛ اما یک راه حلی است که با کمترین هزینه سالانه میتوانید همواره از آن استفاده کنید.
  • این امکان را به افراد می دهد که تمام فعالیت های زندگی روزانه خود را بدون محدودیت انجام دهند. (مانند ورزش، استخر یا دریا، حمام کردن، خوابیدن).
  • از همه مهمتر یک عمل جراحی نیست.
  • منع مصرف ندارد (به جز در موارد حساسیت به هر یک از مواد مورد استفاده ، که بسیار نادر است زیرا بیشتر آنها گیاهی و ضد آلرژی است).
  • اگر نتیجه رضایت بخش نباشد، روش کاملاً برگشت پذیر است و میتوانید به بیوگرافی قبلی خود بازگردید.

انواع مدل های مختلف پروتز

با استفاده از پروتز مو میتوانید چهره های مختلفی رو بدون محدودیت تجربه کنید. پروتزهای مو طرح‌ها، مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی دارد. متناسب با چهره های مختلف هر فردی یک مدل مو مناسب او میباشد اما هر فردی با توجه به جنس موی خود محدودیت هایی برای انتخاب مدل موی خود دارد و اکثرا نهایتا دو، سه مدل میتوانند تجربه کنند، از طرفی هم رنگ کردن مو برای زنان و مخصوصا مردان خود معضلی است که باید به این مورد هم توجه داشت با استفاده از رنگ های مختلف پروتز مو میتوانید بدون دردسرهای این موضوع رنگ های مختلفی داشته باشید و یا حتی پروتز خود را در فواصل مختلف رنگ کنید. انواع پروتز مو انواع پروتز مو

پروتز مو برای چه افرادی مناسب است؟

این روش برای تمام کسانی که موی کافی (دانسیته مو) ندارند مناسب است یا به دلیل مشکلات مختلف دچار ریزش مو شده اند. (مشکلات ژنتیکی، بیماری سرطان، مصرف داروهای مختلف و ... ) و همینطور تمام کسانی که صرفا از مدل موی خود ناراضی هستند و تمایل دارند تجربه چهره جدیدی داشته باشند.

عوارض پروتز مو

تاکنون هیچ گزارشی از عوارض یا خطرات جانبی استفاده از سیستم های جایگزینی مو بدون جراحی (پروتز مو) در دست نیست.اما باید بدانید که هر کسی نمیتواند آن را انجام دهد و به یک تکنسین جهت اندلزه گیری ، نصب و ترمیم آن نیاز است.

نصب پروتز مو

پروتز مو که عموماٌ از جنس پارچه و یا توری میباشد با در نظر گرفتن اندازه و شکل قسمت بدون موی سر افراد مختلف بریده می شود و توسط یک استایلیست و با رعایت تمامی اصول، با استفاده از چسب های کاملاٌ گیاهی مخصوص بر روی سر افراد نصب میشود، این محصول که از موی 100% طبیعی انسان میباشد، به بهترین شکل ممکن بر روی سر نصب میشود و به هیچ عنوان قابل تشخیص نمیباشد. پروتز مو که عموماٌ از جنس پارچه و یا توری میباشد پروتز مو که عموماٌ از جنس پارچه و یا توری میباشد

ترمیم مو به روش پروتز

جنس پروتز مو، جنس چسب پروتز و استایلیست سه پارامتر مهم در به ثمر رسیدن این روش میباشد که حتما باید با یک مجموعه معتبر در این زمینه مشورت داشته باشید. میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت هوپو سر بزنید. هوپو یک برندی در حوزه زیبایی آقایان میباشد که پروتز مو را از بین تمام روش های ترمیم مو انتخاب کرده است و با یک تیم مجرب در این زمینه فعالیت میکند.
نظرات: 0 مشاهده