آموزش کسب درآمد با دستگاه جوجه‌کشی خانگی

یکی از روش‌های کاربردی و موثر برای کسب درآمد، جوجه‌کشی پرندگان است. امروزه جوجه‌کشی خانگی دیگر به روش‌های سنتی صورت نمی‌گیرد. در واقع با استفاده از فناوری‌های روز دنیا، این امکان فراهم شده‌است که جوجه‌کشی با بازدهی بسیار بیشتری انجام شود. آموزش کسب درآمد با دستگاه جوجه‌کشی خانگی آموزش کسب درآمد با دستگاه جوجه‌کشی خانگی به طور کلی فرایند جوجه‌کشی به دلیل حساسیت بسیار زیادی که دارد، نیازمند دقت و توجه بالایی است. با استفاده از دستگاه جوجه‌کشی خانگی ، پرورش انواع پرندگان مانند اردک، قناری، قرقاول، خروس لاری، مرغ‌های زینتی و انواع دیگری از پرندگان امکان‌پذیر شده‌است. در مقاله پیش‌رو کسب درآمد با دستگاه جوجه‌کشی را مورد بررسی قرار خواهیم داد و سود حاصل از استفاده از دستگاه جوجه‌کشی را ارزیابی خواهیم کرد.

چگونه با دستگاه جوجه‌کشی کسب درآمد کنیم؟

جوجه‌کشی پرندگان گوناگون یکی از روش‌های کسب‌و‌کار با ریسک بسیار کم است. در واقع بسیاری از افراد با جوجه‌کشی انواع پرندگان زینتی، پرندگان بومی و پرندگان پرطرفداری مانند شتر مرغ، به سود و درآمد بالا دست پیدا کرده‌اند. برای جوجه‌کشی در گام نخست به دستگاه جوجه کشی نیاز است. این دستگاه در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند. گام بعدی در جوجه‌کشی با استفاده از دستگاه جوجه‌کشی، انتخاب تخم نطفه‌دار مناسب است. انتخاب تخم نطفه‌دار مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. یک تخم نطفه‌دار نباید هیچ‌گونه اثری از مدفوع، خون و یا حتی کود داشته‌باشد. انواع پرندگان مختلف برای جوجه‌کشی به شرایط محیطی متفاوتی نیاز دارند. بنابراین گام بعدی در جوجه‌کشی پرندگان، تنظیم دما و رطوبت دستگاه جوجه‌کشی است. به یاد داشته‌باشید که شنیدن صدای جوجه‌ها به معنی پایان یافتن فرایند جوجه‌کشی نیست و لازم است که پروسه مربوط به این فرایند، به طور کامل طی شود. چگونه با دستگاه جوجه‌کشی کسب درآمد کنیم؟ چگونه با دستگاه جوجه‌کشی کسب درآمد کنیم؟

سود جوجه‌کشی پرندگان

جوجه‌کشی انواع پرندگان به دو دلیل با سوددهی همراه است و با استقبال خوبی مواجه شده‌است: ۱.     نیاز به سرمایه اولیه کم ۲.     بازدهی در مدت زمان کوتاه وجود این دو عامل سبب شده‌است که جوجه‌کشی به یکی از راهکارهای مطلوب کسب‌و‌کار تبدیل شود. کسب درآمد حاصل از جوجه‌کشی پرندگان به چند روش به‌دست می‌آید. افراد بسیاری علاقه‌مند به نگهداری پرندگان زینتی هستند و این پرندگان نیز در بازار، به قیمت‌های بسیار بالایی به‌فروش می‌رسند. روش دیگر پرورش پرندگان و استفاده از تخم آنها به عنوان راهی برای کسب درآمد است. در نهایت نیز سود جوجه‌کشی پرندگان در استفاده از گوشت آنها حاصل می‌شود. به‌هرحال استفاده از دستگاه‌های جوجه‌کشی این امکان را فراهم کرده‌است که جوجه‌کشی به یکی از روش‌های کسب درآمد با سود بالا تبدیل شود. کسب درآمد از طریق جوجه‌کشی، برای افراد بسیاری شغل ایجاد کرده و از این طریق نیز به اقتصاد کشور کمک کرده‌است. آموزش پرورش و جوجه‌کشی اردک آموزش پرورش و جوجه‌کشی اردک

آموزش پرورش و جوجه‌کشی اردک

اردک از جمله پرندگانی است که گوشت آن ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. در واقع سیستم ایمنی اردک به گونه‌ای است که در برابر بسیاری از بیماری‌های مقاوم است و به همین دلیل گوشت این پرنده طرفداران مخصوص به خود را دارد. آموزش پرورش اردک به این‌گونه است که ابتدا باید اردک نر و ماده‌ای با سن نزدیک به هم انتخاب شوند. اردک‌ها در نزدیکی عید جفت‌گیری می‌کنند و در نتیجه ۵ تا ۱۲ عدد تخم نطفه‌دار را تولید خواهند کرد. در مرحله بعدی لازم است که تخم‌های نطفه‌دار در دستگاه جوجه‌کشی قرار گیرند. در مورد شرایط محیطی برای جوجه‌کشی اردک در دستگاه باید بگوییم که این نوع پرنده باید در دمای ۳۷.۵ و در میزان رطوبت ۵۵ درصد قرار گیرد. همچنین تخم‌های قرار‌گرفته در دستگاه، باید به صورت روزانه ۴ بار جابجا شوند. دلیل جابجا کردن تخم‌ها، پیشگیری از چسبیدن جوجه یا جنین به پوسته است. دستگاه جوجه‌کشی بلدرچین دماوند، با بکارگیری سیستم‌های کنترل هوشمند در کنار سنسورهای تر و خشک، شرایط محیطی لازم برای جوجه‌کشی اردک‌ها را فراهم می‌کند. در نهایت براساس آنچه بیان شد، استفاده از دستگاه جوجه‌کشی مناسب، امکان تولد جوجه‌های سالم را افزایش می‌دهد و جوجه‌کشی را به یکی از روش‌های کسب درآمد تبدیل می‌کند. البته انتخاب دستگاه جوجه‌کشی با خصوصیات مطلوب نیز در کسب درآمد از این روش، تاثیر بسزایی دارد. شرکت بلدرچین دماوند با فعالیت ۲۳ ساله در حوزه تولید دستگاه‌های جوجه‌کشی، یکی از با سابقه‌ترین و بهترین شرکت‌ها در حوزه تولید ماشین‌های جوجه‌کشی است. این شرکت با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه و کمک‌گیری از به‌روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا، امکان جوجه‌کشی و کسب درآمد از این طریق را فراهم کرده و به نوعی سبب کارآفرینی در کشور شده‌است.
نظرات: 0 مشاهده