چطور کار خانگی با درآمد خوب و سرمایه کم راه بیاندازم ؟

در سال های نه چندان دور داشتن یک درآمد عالی آن هم از طریق کار کردن در خانه بیشتر شبیه به رویا بود .در آن زمان اگر به کسی می گفتید که من دوست دارم در خانه کار کنم و درآمد خوبی داشته باشم ، به عنوان یک فرد تنبل و کسی که در انتظار پول باد آورده است ، به شما نگاه می کردنند. ولی در حال حاضر اوضاع بسیار متفاوت شده است و بسیاری از افراد از طریق کار در خانه و دور کاری زندگی خود را می گذرانند و برخی از آنها درآمد بالایی هم دارند. کار در خانه باعث میشود کنترل بیشتری بر روی زمان خود داشته باشید و محدودیت های کار در بیرون از منزل را نخواهید داشت . هزینه های عمومی شما بسیار کاهش پیدا می کنند و وقت تلف شده کمتری هم خواهید داشت. دوری از آلودگی هوا ، ترافیک ، برخورد نکردن با افراد اعصاب خورد کن و ... نیز می تواند از خوبی های کار کردن در منزل باشد. در ادامه این مطلب به برخی از کارهای خانگی اشاره خواهد شد که می توانند درآمد بالایی هم برایتان داشته باشند.

پیشنهاد کارهای خانگی با درآمد خوب و سرمایه کم

کارها و شغل های بسیاری وجود دارند که می توان در خانه انجام داد و درآمد قابل قبولی هم داشت . به لطف وجود اینترنت ، این کارها بیشتر هم شده اند و حالت رسمی و عمومی به خود گرفته اند . اگر شما در خانه کار کنید ، دیگر کمتر کسی پیدا می شود که به شما به عنوان یک فرد بیکار و تنبل نگاه کند. برخی از این کارهای عبارتند از :

1 - بازاریابی اینترنتی

افراد و شرکت های بسیار زیادی وجود دارد که به صورت اینترنتی و با استفاده از فروشگاه های آنلاین اقدام به فروش محصولات خود می کنند. این فروشگاههای اینترنتی شدیدا محتاج دیده شدن و جذب مشتری هستند. شما به راحتی می توانید یک یا چند فروشگاه اینترنتی خوب را شناسایی کرده و به عنوان بازاریاب با آنها همکاری کنید و پورسانت دریافت کنید.این فروشگاه های اینترنتی معمولا در مقابل فروش محصولات ، درصدی از فروش را به شما خواهند داد. کار اینترنتی در منزل با حقوق روزانه / استخدام کار اینترنتی رایگان / استخدام کار اینترنتی برای نوجوانان / کار در منزل دکمه اینترنتی در منزل شیپور /کار در منزل دیوار با حقوق ثابت / انواع کار در منزل کار اینترنتی در منزل حتی برخی از این سایت های اینترنتی ، از بابت کلیک هایی که انجام می شود نیز به شما پول پرداخت می کنند. برای بازاریابی اینترنتی روش های زیادی وجود دارد. در صورتی که سایت و یا وبلاگ پربازدید داشته باشید ، می توانید محصولات این فروشگاهها را در سایت و وبلاگتان تبلیغ کرده و به فروش برسانید. در صورتی که صفحه اینستاگرام شما ممبر خوبی دارد می توانید همین محصولات را در صفحه اینستاگرام خودتان تبلیغ کنید. حتی می توانید از طریق ارسال کامنت در صفحه اینستاگرام افراد مشهور نیز بازاریابی کنید. یا اگر هیچ کدام از این امکانات را ندارید می توانید در سایت ها و انجمن های دیگر ، این محصولات را معرفی کنید. در هر کجای اینترنت که به مخاطبین زیادی دسترسی داشته باشید می توانید این کار را انجام داده و درآمد کسب کنید. البته اگر سایت و یا صفحه شبکه اجتماعی پر مخاطبی نداشته باشید ، نباید انتظار درآمد خوب و بالا از این طریق را داشت .

2 - انیمیشن تبلیغاتی بسازید

در صورتی که مهارت و هوش لازم برای درست کردن انیمیشن های تبلیغاتی داشته باشید می توانید از این راه درآمد خوبی کسب کنید . سایت های زیادی در اینترنت وجود دارند که به دنبال مهارت شما هستند و مطمئنا اگر کارتان خوب باشد مشتریان زیادی کسب خواهید کرد.

3 - سایت راه اندازی کنید

اگر مهارتی دارید و یا می توانید خوب بنویسید و یا ترجمه کنید ، می توانید یک سایت برای خودتان راه اندازی کنید. راه اندازی سایت بسیار ساده است و با کمی مطالعه و تحقیق در اینترنت می توانید خودتان برای خودتان سایت راه اندازی کرده و شروع به نوشتن کنید. اگر هیچ اطلاعی از روش های طراحی سایت ندارید می توانید در اینترنت در مورد موضوعات زیر تحقیقاتتان را شروع کنید :
  •  برای شروع طراحی سایت شما نیاز به یک نام دارید .نام سایت اینترنتی شما همان دامنه یا domain نامیده می شود.
  • برای قرار دادن فایل های مربوط به سایت نیاز به یک کامپیوتر دارید که همیشه در حال کار بوده و روشن باشد. به این جا و کامپیوتر اصطلاحا «هاست» می گویند.
  • اگر برنامه نویسی بلد نیستید ، برای راه اندازی سایت نیاز به اسکریپت سایت ساز دارید . برای این منظور ما وردپرس را پیشنهاد می کنیم . همین سایتی که در حال مطالعه آن هستید نیز با وردپرس طراحی شده است .
بقیه موارد مورد نیاز را در طول تحقیق به صورت قدم به قدم یاد خواهید گرفت . برای سرعت بخشیدن به مراحل بالا می توانید با پرداخت هزینه کم ، انجام این کارها را به شرکت های اینترنتی واگذار کنید و خودتان فقط زحمت انتشار مطالب را بکشید. کار آسان در منزل چی خوبه / ایده های جدید برای کار در منزل/ دیوار کار در منزل کرج / کار در منزل برای بانوان بسته بندی کار آسان در منزل از طریق وبلاگ نویسی نیز می توانید به این هدف برسید ولی داشتن سایت بسیار بهتر و زود بازده تر است .بعد از اینکه سایت شما جام گرفت و روزانه بازدید کننده خوبی از طریق موتوهای جستجو مانند گوگل دریافت کردید ، می توانید از طرق مختلف این بازدید کننده ها را به پول تبدیل کنید.

4 - مشاوره بدهید

در صورتی که در مورد موضوع خاصی مهارت خوبی دارید می توانید به صورت اینترنتی و تلفنی به دیگران مشاوره بدهید و هزینه آن را دریافت کنید. میزان درآمد ماهانه این روش می تواند نسبت به مهارتی که دارید ، بسیار بالا و یا پایین باشد. برای پیدا کردن مشتری می توانید از سایت های اینترنتی ، انجمن ها ، شبکه های اجتماعی و حتی ارسال ایمیل و زنگ زدن به اشخاصی که به مهارت شما نیاز دارند ، استفاده کنید. به مرور و با افزایش مشتریان راضی ، تقاضا برای مشاوره با شما بیشتر شده و درآمد شما نیز بهتر خواهد شد. این مشاوره می تواند در زمینه های مختلف انجام شود . از آشپزی و خیاطی گرفته تا صاف کاری هواپیماهای از باند خارج شده . در این مورد هیچ محدودیت خاصی وجود ندارد.

5 - پشتیبانی از مشتری

بسیاری از شرکت ها و فروشگاههای اینترنتی برای پشتیبانی از مشتریان و پاسخگویی به سوالات آنها نیاز به یک فرد متخصص دارند. در صورتی که در موضوعی خاص تخصص دارید می توانید به دنبال شرکت هایی بگردید که به تخصص شما نیاز دارند و می توانند خدمات بخش پشتیبانی از مشتریان را به عهده شما بگذارند. کافی است یک تلفن و اتصال اینترنتی داشته باشید تا بتوانید با مشتری در ارتباط بوده و مشکلات او را رفع کرده و به سوالات احتمالی او پاسخ دهید.

6 - مطلب بنویسید

در صورتی که یک کامپیوتر متوسط و یک خط متصل به اینترنت دارید می توانید در مورد موضوعات مختلف مطلب بنویسید. مطالب نوشته شده را می توانید در سایتتان منتشر کنید . اگر سایت ندارید می توانید با وبسایت های مختلفی که در زمینه تخصص شما فعالیت دارند تماس بگیرید و مطالبتان را برای آنها ارسال کرده و دستمزد دریافت کنید. بسیاری از سایت های اینترنتی به نویسنده خوب احتیاج دارند . حتی اگر به یک زبان خارجی به خوبی مسلط باشید ، می توانید با وبسایت های خارجی همکاری کرده و درآمد دلاری داشته باشید . در این صورت میزان دستمزدی که دریافت می کنید چندین برابر بیشتر از همکاری با سایت های ایرانی است .

7 - فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید

اگر محصولی برای فروش دارید به راحتی می توانید با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ، محصولاتتان را به فروش برسانید .البته این کار به همین راحتی هم نیست. برای این منظور هم می توانید سایت فروشگاهی راه اندازی کنید و هم می توانید از شبکه ای اجتماعی استفاده کنید. استفاده از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام برای فروش محصولات ، به تخصص خاصی نیاز ندارد و زودتر از سایت اینترنتی نتیجه می دهد. اگر خودتان محصولی برای فروش ندارید می توانید با افرادی در شهرتان صحبت کنید و محصولات آنها را به فروش برسانید و پورسانت دریافت کنید. بسیاری از تولیدی ها و فروشگاه ها با شما همکاری خواهند کرد. ایده های کارآفرینی در منزل کار آسان در منزل / ایده های پولساز خانگی/ اموزش کار در منزل برای خانم ها /کار در خانه چی خوبه / انواع کار در خونه کار در منزل برای بانوان اینترنتی کار تولیدی در خانه ایده های کارآفرینی در منزل

8 - فیلم آموزشی تولید کنید

در حال حاضر تولید فیلم آموزشی یکی از پردرآمدترین شغل های خانگی و اینترنتی است.البته در کشورهای خارجی به دلیل دسترسی آسان به یوتیوب ، این امکان براحتی و به صورت رایگان در اختیار افراد قرار دارد و بسیاری از آنها با ساخت ویدئوهای آموزشی و انتشار آن در یوتیوب درآمدهای نجومی در ماه کسب می کنند. ولی در ایران یوتیوب فیلتر است و با انتشار ویدئو در این سایت ، درآمد چندانی در انتظار شما نیست . بجای آن می توانید از اینستاگرام و یا سایت شخصی خودتان استفاده کنید و از طریق تخصصتان پول در بیاورید. سایت آپارات در این مورد جایگرین مناسبی برای یوتیوب نیست و چندان به درآمدزایی شما کمک نمی کند.

9 - هنرهای دستی خودتان را بفروشید

اگر هنر خاصی مانند خیاطی ، عروسک سازی و ... دارید به راحتی می توانید محصولاتی تولید کنید و آنها را از طریق اینترنت به فروش برسانید. می توانید این محصولات را در سایت دیجی کالا نیز برای فروش ارائه کنید. همچنین می توانید با استفاده از آگهی دادن در سایت دیوار به سرعت مشتری های عمده و خرده برای تولیداتتان پیدا کنید. اینستاگرام و تلگرام نیز برای این مورد می توانند کمک بزرگی برای شما باشند.

10 - مربی شوید

در صورتی که تخصص خاصی دارید می توانید در خانه شاگرد قبول کرده و تدریس کنید. حتی می توانید کلاس هایی به صورت اینترنتی برگذار کنید و یا فایل های آموزشی تولید کرده و در اینترنت به فروش بگذارید.

11 - برنامه نویسی یاد بگیرید

در صورتی که علاقه و استعداد کافی دارید می توانید برنامه نویسی و یا طراحی وب را از اینترنت به راحتی یاد بگیرید. بعد از گذشت 6 ماه از شروع یادگیری ، به مرور می توانید کسب درآمد را آغاز کنید. در صورتی که این مسیر را به خوبی و با حوصله زیاد طی کنید و برای کسب درآمد کلان عجله نداشته باشید ، آینده روشنی در انتظارتان است و درآمد شما تا مدت ها تضمین خواهد شد. پیشنهاد کارهای خانگی با درآمد خوب و سرمایه کم پیشنهاد کارهای خانگی با درآمد خوب و سرمایه کم

12 - مدیریت شبکه های اجتماعی را به عهده بگیرید

بسیاری از صاحبان پیج ها اینستاگرام و کانال های تلگرام فرصت کافی برای رسیدگی به این شبکه های اجتماعی را ندارند . می توانید این افراد را پیدا کرده و در قبال دریافت دستمزد و یا حقوق ، مدیریت و انجام کارهای مربوط به تهیه و ارسال پست در این شبکه های اجتماعی را به عهده بگیرید.
نظرات: 0 مشاهده