مچ گیری در واتساپ و راه های مخفی کردن خیانت در واتساپ !

مچ گیری در واتساپ

این روزها امکان ندارد در بین اطرافیان و دوستانتان داستان هایی از خیانت جنسی نشنیده باشید. این داستان ها که قبلا در فیلم های ترکیه ای رواج داشت ، حالا دیگر وارد زندگی روزمره مردم شده است . نظریه های مختلفی در این مورد وجود دارد و برخی از افراد اینگونه تصور می کنند که شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و پیام رسان هایی مانند واتساپ و تلگرام باعث و بانی افزایش خیانت در بین افراد هستند. از طرفی برخی دیگر نیز اینگونه اعتقاد دارند که این خیانت ها در سال های قبل هم وجود داشت و شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها فقط این کارهای زیر آبی را به روی آب آورده اند. در هر صورت یکی از راههایی که ممکن است برای کشف خیانت همسر یا عشقتان ، به آن فکر کنید ، خواندن پیام های واتساپ او است . راههای زیادی برای این کار وجود دارد که در اینترنت گاهی از این راهها به عنوان «هک واتساپ» یاد می شود در حالی که هیچکدام از این راه ها اصلا هک نیستند . در هر صورت موضوع این مطلب اصلا هک کردن واتساپ طرف نیست و هیچ اطلاعی هم از روش های اینکار نداریم. همانطور که شما به دنبال روش هایی برای دستیابی به مدارک خیانت شخص خیانت کار هستید ، در مقابل او هم ترفندهایی به کار می برد تا شما نتوانید به این مدارک به راحتی دست پیدا کنید. در این مطلب به ترفندهایی که افراد خیانت کار ، خیانت خود را در واتساپ از چشم شما دور می کنند ، اشاره خواهد شد. اینکه شما هیچ رد پایی از خیانت را نمی توانید در واتساپ همسرتان پیدا کنید ، به این معنی نیست او خیانت نمی کند. بلکه می تواند به این معنی باشد که او باهوش تر از شماست . مخصوصا اگر یکبار مچ او را گرفته باشید مطمئنا در دفعات بعدی او هوشیارتر شده و دیگر به این راحتی ها نمی توانید مچش را بگیرید . مچ گیری در واتساپ/نشانه خیانت زنان نشانه های خیانت شوهر / علائم خیانت مردان / حالات مرد بعد از / خیانت پسر به دختر راههای کشف خیانت مردان /مردان خیانتکار را شناسایی کنید / نشانه های مردان هیز مچ گیری در واتساپ

روش های پنهان کردن خیانت در واتساپ و روش های مچ گیری از آن :)

روش های زیادی برای این منظور وجود دارد و هر روز هم به لطف افراد خائن و هوشیاری آنها ، روش های بیشتری به این لیست اضافه می شود. در ادامه به برخی از رایج ترین روش های پنهان کردن خیانت در واتساپ اشاره می شود.

1 -یک نام جعلی به فرد مورد نظر می دهند

خب متوجه هستم که خود شما این مورد را بهتر از هر کسی می دانید. فردی که به شما خیانت می کند معمولا اسمی جعلی برای طرف مقابل در واتساپ خود ذخیره می کند. افرادی که از هوش کمتری برخوردار هستند ، اگر طرف مقابل زن است ، او را با اسم مرد ذخیره می کنند و اگر مرد است او را با اسم زن ذخیره می کنند .ولی این کار ریسک هایی در پی دارد. برای مثال ممکن است شوهر شما با زن دیگری در ارتباط است ولی اسمی مردانه به او در واتساپ داده است . هر لحظه ممکن است با او تماس صوتی برقرار کند و شما صدای زنانه او را تشخیص دهید. در این صورت چون اسم این زن را مردانه ذخیره کرده است کاملا مشخص است که خیانتی در کار است . پس در این مورد نیازی به توضیح نیست و خودش خودش را لو داده است . ولی اگر شوهرتان کمی باهوش تر بود ، به او اسم زنانه می داد .در این صورت زمانی که شما صدای زن را در حال مکالمه با شوهرتان تشخیص دادید و از او سوال پرسیدید ، اون سریعا نقشه B را اجرا کرده و خودش را به کوچه علی چپ زده و این زن را به عنوان همکار و یا هر چیز دیگری به شما معرفی می کند . چون اسم او را نیز زنانه ذخیره کرده است معمولا نقشه B نتیجه می دهد و سر شما گول مالی می شود. حتی برخی از افراد مرزهای زیرکی را کمی جابجاتر کرده و از قبل داستانی با آن فرد هماهنگ کرده اند که در صورت لو رفتن رابطه ، به صورت هماهنگ و تمرین شده برای شما نقش مثلا همکار شوهر را بازی می کند. برای خنثی کردن این ترفند و پی بردن به اصل ماجرا باید هوشیار باشید . با بهانه اینکه این زن و یا مرد همکار من است و در مورد کار در حال صحبت کردن هستیم ، داستان را ول نکنید. او را سوال پیچ کنید.برای مثال :
  •  اگر در مورد کار است چرا این وقت روز با تو تماس گرفته است ؟
  • اسمش چیست ؟
  • سمت او در محل کار چیست ؟
  • در چه موضوعی با هم صحبت می کنید ؟
  • چرا در رابطه با این موضوع نمی توانید فردا و در محیط کار صحبت کنید ؟
  • مهم تر از همه چیز این است که با قاطعیت به او بگویید که فردا صبح اول وقت به محل کار می روید و در این مورد تحقیق می کنید.(حتی اگر قصد رفتن ندارید.)
  •  و .....

2 - اعلان واتساپ را خاموش می کنند (صدای دریافت پیام)

در حالت کلی و طبیعی کمتر کسی اعلان پیام در واتساپ را خاموش می کند . اصلا نیازی به خاموش کردن این اعلان نیست و اکثرا افراد دوست دارند به محض دریافت هر پیامی از هر کسی ، سریعا با به صدا در آمدن گوشی و دریافت اعلان ، از این موضوع خبردار شوند. مگر کسانی که ریگی به کفش دارند.افرادی که در حال خیانت کردن هستند معمولا اعلان پیام رسان ها و حتی صدای اس ام اس گوشی را برای آن فرد خاص غیر فعال می کنند. به این معنی که گوشی فرد برای دریافت پیام از هر کسی ، زنگ می خورد ولی برای این فرد خاص ، هیچ صدایی از گوشی شنیده نمی شود. پس اگر به هر صورت و با هر روشی یکی از شرایط زیر را در گوشی همسرتان دیدید ، احتمال دارد که در حال خیانت باشد .
  1. اگر ببینید که اعلان واتساپ را برای شماره خاصی غیر فعال کرده است
  2. اگر ببینید که در واتساپ او پیام هایی وجود دارند که در زمان دریافت این پیام ها هیچ صدایی از گوشی شنیده نشد.
توجه داشته باشید که اگر به همسرتان شک کردید و او (همانطور که در ابتدای مطلب عرض شد) طرف مقابل را به شما به عنوان همکار معرفی کرد ، یکی از روش های که حتما باید انجام دهید این است که بررسی کنید و مطمئن شوید که آیا دریافت اعلان و زنگ خوردن گوشی در هنگام دریافت پیام از این همکار در واتساپ همسرتان غیر فعال شده است یا نه . اگر مشاهده کردید که زنگ خوردن گوشی برای شماره این فرد غیر فعال شده است ، همسرتان در دردسر بسیار بدی افتاده و باید دلیل قانع کننده ای برای این مورد داشته باشد. از کجا بفهمم که گزینه «بی صدا کردن هشدار» بای فرد مورد نظر فعال شده است ؟ خوب این کار بسیار راحت است .
  • واتساپ را باز کنید
  • بر روی نام فرد در واتساپ کلیک کنید
  • در صفحه ای که باز می شود در قسمت بالا و سمت چپ بر روی سه نقطه کلیک کنید
  • در کادری که باز می شود اگر عبارت «بی صدا کردن اعلان های هشدار» را مشاهده کنید به این معنی است که هشدا بیصدا نشده است .
  • ولی اگر با گزینه «باصدا کردن اعلان ها» مواجه شوید به این معنی است که ریگی به کفش او هست و احتمالا خیانتی در کار است .چرا که هشدار دریافت پیام از این فرد بیصدا شده است .

3 - مخفی کردن پیش نمایش پیام واتساپ

گوشی های اندرویدی این امکان را دارند که بدون باز کردن بخش اس ام اس ها ، پیام های تلگرام یا واتساپ و یا هر نرم افزار پیام رسان دیگر ، پیش نماش کوتاهی از پیام دریافتی را در همان صفحه ای که هستید بخوانید. این مورد بسیار خوب و کاربردی است و خیلی از اوقات شما می توانید حتی بدون باز کردن قفل گوشی ، یک پیش نمایش از پیام را مشاهده کنید و در صورتی که مورد مهمی نیست ، پیام را نخوانده رها کنید و در زمان بیکاری آن را مطالعه کنید. ولی ..... این مورد برای یک فرد خیانت کار می تواند به قیمت جانش تمام شود! تصور کنید همسر شما با کس دیگری در ارتباط است و برای مثال زمانی که او در دستشویی است پیامی از فرد دریافت می کند و خلاصه ای از این پیام در صفحه نمایش گوشی همسرتان دیده می شود و شما شانسی و یا از روی کنجکاوی این پیام را می بینید . و یا اصلا فرض کنید که با همسرتان در حال تماشا کردن عکس یا فیلمی در گوشی او هستید و ناگهان در بالای گوشی پیامی ظاهر می شود که «سلام عجیجم . عچقم کجایی ؟» . پس غیر فعال کردن این گزینه در گوشی های اندرویدی برای افراد خیانت کار از نان شب هم واجب تر است . اگر به همسرتان شک دارید ، این مورد را در گوشی او بررسی کنید. اگر امکان  «پیشنمایش پیامها» در گوشی او غیر فعال است ، احتمالا چیزی برای پنهان کردن از شما دارد. این مورد را به دو صورت می توان غیر فعال کرد. روش اول از طریق تنظیمات گوشی است که این امکان را کلا غیر فعال می کند. روش دوم هم از بخش تنظیمات واتساپ است که فقط این اعلان را برای واتساپ غیر فعال می کند . برای این منظور به این روش عمل می شود :
  •  واتساپ را باز کنید
  • در همان صفحه اصلی برنامه در قسمت بالا و سمت چپ صفحه بر روی گزینه «سه نقطه» کلیک کنید.
  • بر روی تنظیمات کلیک کنید
  • بر روی گزینه «اعلان ها» که با آیکون زنگوله مشخص است کلیک کنید
  • در صفحه ای که باز می شود از طریق غیر فعال کردن گزینه «استفاده از اعلان های اولویت بالا » می توانید پیش نمایش پیام ها را غیر فعال کنید.
اگر در این صفحه مشاهده کنید که گزینه «استفاده از اعلان های اولویت بالا » غیر فعال است ، همسرتان باید توضیح قابل قبولی برای این کار داشته باشد. این بهانه که «این گزینه خوش از اول غیر فعال بود» قابل قبول نیست و دروغ است . همچنین ممکن است بگوید که «نمایش این اعلان ها باعث مصرف زیاد باطری میشود.» یا اینکه «این اعلان ها سرعت گوشی را کم می کند» ...این حرف ها بهانه ای بیش نیست ..

4 - غیر فعال کردن تیک دوم در واتساپ

برای اهداف مختلفی ممکن است کسی تصمیم بگیرد که خوردن تیک دوم پیام را در واتساپ غیر فعال کند. یکی از رایج ترین دلایل برای این مورد این است که زمانی که شما برای او پیامی ارسال می کنید و او در حال چت کردن با کس دیگری است و فرصت پاسخ دادن به شما را ندارد و یا صلاح نیست که پاسخ شما را بدهد ، پیامتان را می خواند بدون اینکه تیک خوانده شدن پیام برای شما نمایش داده شود.

تیک دوم واتساپ از کجا غیر فعال می شود ؟

  • در صفحه اصلی واتساپ بر روی همان گزینه سه نقطه کلیک کنید
  • در صفحه تنظیمات بر روی گزینه «حساب کاربری» کلیک کنید
  • در صفحه ای که باز می شود بر روی «حریم خصوصی» کلیک کنید
  • در این صفحه با غیر فعال کردن گزینه «رسید خواندن» ، تیک دوم واتساپ غیر فعال می شود.
اگر در گوشی همسر شما این گزینه غیر فعال است از او دلیل این مورد را سوال کنید.

5 - مخفی کردن زمان آخرین بازدید در واتساپ

این مورد هم تقریبا شرایطی مانند مورد قبلی ایجاد می کند. ممکن است همسرتان در جایی است و یا در حال چت کردن با هووی شماست و می خواهد شما اطلاع نداشته باشید که آنلاین شده است . چرا که اگر شما بدانید که در این زمان آنلاین است و برای او پیامی ارسال کنید و او جواب شما را ندهد مطمئنا بعدا از او می پرسید که «چرا پیامم رو دیدی و جواب ندادی ؟» یا «چرا آنلاین بودی ولی پیام منو نمی خوندی ؟ با کی داشتی این همه مدت حرف می زدی ؟ » این گزینه هم از طریق مسیری که در مورد قبلی ذکر شد ، غیر فعال می شود. مچ گیری در واتساپ / چگونه خیانت را تشخیص دهیم / راههای اثبات خیانت مچ گیری در واتساپ / چگونه خیانت را تشخیص دهیم

6 - فردی در واتساپ او وجود دارد که بخش پیام های آن خالی است

زمانی که شما در واتساپ به کسی پیام نداده اید ، نام او در لیست صفحه اول برنامه دیده نمی شود.وقتی اولین پیام را به او ارسال کنید ، نام او وارد صفحه اول برنامه می شود.زمانی که پیام هایتان را با این فرد حذف کنید ، باز هم نام او در صفحه اول برنامه می ماند ولی پیامی وجود ندارد. در صورتی که در لیست افرادی که در واتساپ همسرتان وجود دارد ، کسی هست که هیچ پیامی در بخش چت با او ، وجود ندارد می تواند به این معنی باشد که همسرتان چت های او را حذف کرده است . البته راههایی برای حذف نام او از لیست صفحه اول وجود دارد. ولی اگر نامش را می بینید ولی پیام در کار نیست ، احتمالا یک جای کار می لنگد.

7 - ذخیره نشدن عکس های واتساپ در گوشی

برای اینکه تصاویر و ویدئوهای ارسالی از مخاطبین واتساپ  ، فقط یکبار دانلود شوند و در دفعات بعدی که همان عکس را می بینید نیازی به اتصال به اینترنت نباشد ، واتساپ این فایل ها را در گوشی ذخیره می کند تا از مصرف بیش از حد اینترنت جلوگیری شود. یکی از ترفندهای افراد خیانت کار این است که این گزینه را غیر فعال می کنند تا هیچ آثار جرمی از عکس هایی که بین هم رد و بدل کرده اند بجا نماند . این گزینه از کجا غیر فعال می شود ؟
  •  وارد تنظیمات واتساپ شوید.
  • بر روی «گفتگوها» کلیک کنید
  • گزینه «قابلیت دید رسانه» می تواند این امکان را فعال و یا غیر فعال کند.
اگر به همسرتان شک دارید و این گزینه غیر فعال است ، دلیل این موضوع را از او بپرسید. اگر این گزینه فعال است ، به گالری گوشی مراجعه کنید . ممکن است رد پایی از آثار جرم باقی مانده باشد.

8 - آمار بخش «مصرف شبکه» را در واتساپ بررسی کنید

برنامه واتساپ بخشی برای دیدن میزان مصرف شبکه دارد. در این بخش می توانید اطلاعاتی از تماس ها ، رسانه های ارسال شده و دریافت شده ، پیام ها و ...را مشاهده نمایید. در ورژن های قبلی واتساپ ، در این بخش می توانستید میزان تماس با مخاطبین را ببینید که بسیار مفید بود و کسی که بیشترین تماس را داشت در ابتدای لیست قرار می گرفت . با وجود اینکه اطلاعات این بخش مدرک مهمی برای اثبات خیانت نمی تواند باشد ولی : در انتهای این صفحه گزینه ای بنام «بازنشانی آمار» وجود دارد. افراد خیانت کار معمولا همه جوانب کار را سنجیده و کوچکترین نکات را رعایت می کنند تا شما بویی از خیانت نبرید. ممکن است او با استفاده از این گزینه ، تمام اطلاعات این بخش را حذف کرده باشد. زمانی که از این گزینه استفاده می شود ، برنامه تاریخ آخرین بازنشانی را ذخیره می کند. اگر این تاریخ در گذشته بسیار نزدیک است ، می تواند نشانه یک پنهان کاری باشد. البته این مورد چندان قابل اتکا نیست .اگر این مورد را مشاهده کردید اصلا سوالی در مورد آن نکنید و فقط به عنوان یک نشانه کوچک این مورد را در نظر داشته باشید.

9 - واتساپ وب را نادیده نگیرید

واتساپ به شما این امکان را می دهد که از طریق کامپیوتر و با استفاده از نرم افزار تحت ویندوز و یا تحت وب ، به اکانتتان وصل شده و از امکانات آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که ممکن است گوشی همسرتان روی میز باشد ولی او از طریق کامپیوتر در حال چت کردن و یا پاک کردن آثار جرم باشد. برای اطمینان از این موضوع می توانید از طریق گوشی برنامه واتساپ را باز کرده و در قسمت بالا و سمت چپ صفحه بر روی سه نقطه کلیک کرده و گزینه «واتساپ وب» را انتخاب کنید. اگر از طرق کامپیوتر و یا گوشی دیگر به واتساپ وصل باشد ، در بخش دستگاههای متصل به واتساپ نمایش داده می شود.
توجه : از طریق این بخش می توانید گوشی خودتان را به واتساپ او متصل کرده و پیام هایش را در گوشی و یا کامپیوتر خودتان مطالعه کنید :) (این مورد را نشندیده بگیرید.)
در انتهای این مطلب ، نکاتی که هر دو طرف موضوع باید مد نظر داشته باشند را به صورت خلاصه مطرح می کنم : اول : شمایی که در حال خیانت به همسرتان هستید ، اولا اینکار را نکن خوب نیست :) دوما اگر نمی توانی این کار را نکنی برای اطمینان بیشتر . موارد زیر را رعایت کن :
  •  اعلان واتساپ را خاموش کن
  • پیش نمایش پیام های دریافتی را خاموش کن
  • صدای پیام و تماس را برای «مخاطب خاص» خاموش کن
  • در صورتی که به مرحله «الان چی پوشیدی یه عکس بفرست» وارد شده اید ، گزینه ذخیره سازی رسانه ها رو خاموش کن
  • بعد از هر بار چت کردن ، همه پیام ها را پاک کرده و مخاطب را از صفحه اصلی واتساپ  حذف کن
  • هر روز بخش «واتساپ وب» را بررسی کن که کسی بدون اطلاع شما به اکانت واتساپتان متصل نشده باشد
  • اسم مخاطب خاص باید با جنسیت او مطابقت داشته باشد
  • و...
دوم : شمایی که در حال کشف خیانت هستی :
  • حتی اگر تمام موارد ذکر شده در این مطلب هم منفی باشد ، باز هم امکان خیانت کردن صفر نیست
  • ممکن است گوشی مخفی دارد
  • ممکن است از طریق سایر پیام رسان ها در حال ارتباط هستند.
  • و...

مچ گیری در واتساپ - راه های مخفی کردن خیانت در واتساپ و مچ گیر پروفایل واتساپ - کنترل واتساپ همسر

نظرات: 70 مشاهده