چه طور در سفر خارجی هتل ارزان پیدا کنیم؟

در کنار بلیط هواپیما، محل اقامت بزرگترین بخش سفر است. سایت‌های اینترنتی به راحتی بهترین خدمات را برای پیدا کردن هتل به شما ارائه می‌دهند و بسیاری از آنها حتی قیمت‌های مختلفی را برای هتل‌های دقیقاً یکسان ارائه می‌دهند. این روزها، هدر دادن وقت و هزینه خود به دلیل برنامه‌ریزی نکردن کار بسیار غیرعاقلانه‌ای است چرا که با پیشرفت‌هایی که سایت‌های رزرو هتل ارزان و خدمات گردشگری داشته‌اند به راحتی می‌توان به رزرو اینترنتی هتل پرداخت. در بسیاری از سایت‌ها برای ساده کردن موارد، ارزان‌ترین گزینه‌های رزرو اقامتگاه در کنار سایت قرار داده شده است. این گزینه‌ها  شامل به اشتراک گذاشتن بهترین پیشنهادها مناسب با بودجه شماست. در این مقاله نحوه رزرو ارزان هتل و رزرو اینترنتی هتل توضیح داده شده است. چه طور در سفر خارجی هتل ارزان پیدا کنیم؟ چه طور در سفر خارجی هتل ارزان پیدا کنیم؟

1. دنبال تخفیف‌ها باشید

بسیاری از سایت‌ها برای جلب مشتری تخفیفات خوبی را در روزهای مختلف سال برای بازدیدکنندگان خود فراهم می‌کنند. با گرفتن اشتراک این سایت‌ها می‌توانید از نامه‌هایی که در ایمیلتان از طرف آن شرکت است کلیک کنید و از تخفیفات استفاده کنید. به این ترتیب رزرو ارزان هتل دور از ذهن نخواهد بود. علاوه بر این گاهی خود هتل‌ها برای جذب مشتری بیشتر درصد تخفیفاتی را در نظر می‌گیرند. تنها کاری که لازم است شما انجام دهید  این است که برای رزرو اینترنتی هتل به سایت هتل‌ها رفته و اطلاعات لازم جهت قیمت و امکانات را بررسی کنید و از میان آن به انتخاب بهترین هتل باتوجه به بودجه‌تان بپردازید. رزرو اینترنتی هتل رزرو اینترنتی هتل

2. از بهترین وب‌سایت‌ها استفاده کنید

همانطور که احتمالاً تاکنون یاد فهمیده‌اید، همه خدمات رزرو به طور یکسان ایجاد نمی‌شوند. بسیاری از سایت‌ها کمیسیون‌های کم را به نرخ‌های تورم پایینی را ارائه می‌دهند که هنگام جستجو، ابتدا آنها را نشان داده می‌شوند. برای این کار می‌توانید به رزرو هتل های خارجی علی بابا بروید و رزرو اینترنتی هتل را انجام دهید.

3. با رزروهای "کنسل شده" یا "لغو رایگان" بهترین قیمت را انتخاب کنید

رزورهایی هستند که گزینه کنسل یا لغو رایگان دارند. زمانی که این هتل‌ها از طرف مشتری لغو می‌شوند صاحبان هتل قیمت کمتری را بعد از لغو ارائه می‌دهند. شما با این کار می‌توانید با لغو رایگان از قیمت بهتری بهره‌مند شوید. یعنی یک هتل را یک بار رزرو کرده و آن را لغو کنید. برای بار دوم رزرو کنید. آنگاه می‌بینید قیمت بهتری به شما پیشنهاد داده می‌شود. البته این کار را زیاد انجام ندهید چرا که صاحبان هتل از لغو های مکرر لذت نمی‌برند! ضمنا ریسک این موضوع هنگام رزرو هتل های خارجی بالاست.  

4. چک کردن دائمی قیمت‌ها

با چک کردن دائمی قیمت‌ها به راحتی می‌توانید از افت قیمت‌ها باخبر شوید. مطمئن باشید با این کار تخفیفی نصیبتان می‌شود و دست خالی از سایت مورد نظر بیرون نمی‌روید چراکه سایت‌ها بی‌شک این کار را برای مشتریانشان انجام می‌دهند و قیمت‌ها مدام بالا و پایین می‌شود. پس اگر به دنبال رزرو ارزان هتل هستید و وقت کافی هم دارید پس به بررسی و چک کردن مدام قیمت‌ها بپردازید. از پیشنهادات ویژه ایرلاین‌ها استفاده کنید از پیشنهادات ویژه ایرلاین‌ها استفاده کنید

5. از پیشنهادات ویژه ایرلاین‌ها استفاده کنید

بسیاری از ایرلاین‌ها زمانی که پروازی خارجی را رزرو می‌کنید همزمان هتلی به عنوان محل اقامت شما به شما پیشنهاد می‌دهند. این هتل‌ها در آن پرواز مشخصا طرف قرار داد هستند و شما می‌توانید با خرید آن پرواز از قیمت مناسب آن هتل بهره‌مند شوید. پس تلاش کنید پروزا و هتل را همزمان رزرو کنید چرا که تخفیفاتی در این نوع هتل‌های پیشنهاد شده توسط ایرلاین‌ها وجود دارد.

6. رزرو اینترنتی هتل در لحظه آخر

همانطور که در پرواز بسیاری از پروازها لحظه آخری و با قیمت مناسب هستند، بعضی از هتل‌ها نیز در لحظه آخر به دلیل اینکه خالی از مسافر و از باقی هتل‌ها عقب نمانند قیمت مناسبی را پیشنهاد می‌کنند. پس با استفاده از رزرو لحظه آخری هتل می‌توانید از قیمت و پیشنهاد مناسب‌تری برخوردار شوید. البته باید این کار را در زمانی انجام دهید که عجله برای اقامت نداشته باشید چون انجام این کار، بسیار پر ریسک است و ممکن است قیمت‌های بسیار بالاتری به شما پیشنهاد شود یا اینکه اصلا هتلی گیرتان نیاید. رزرو هتل ۳ ستاره با قیمت مناسب در میلان

7. رزرو هتل را حتما اینترنتی انجام دهید

به یاد داشته باشید که برای پروازهای خارجی نمی‌توانید حضورا به کشور مورد نظر بروید و هتل رزرو کنید چرا که با داشتن ویزا فقط می‌توانید به آن کشور سفر کنید البته در صورتی که محل اقامتتان مشخص باشد. پس به خاطر داشته باشید حتما هتل خود را به صورت اینترنتی قبل از پرواز رزرو کنید و بعد به آن کشور سفر کنید. سبک زندگی آنلاین امکان رزرو هتل های خارجی را به راحتی و بدون دردسر برای شما فراهم آورده است.

تاریخ‌های خاص را بررسی کنید

در برخی از تاریخ‌ها می‌توایند هتل ها را با هزنیه کمتری رزرو کنید. این تاریخ‌ها که به تاریخ سیاه معروف است کاری می‌کند که قیمت هتل پایین بیاید چراکه صاحبان هتل‌ها در تاریخ‌های مشخصی تصمیم می‌گیرند به جذب مشتری به تعداد بالا بپردازند و برای این مسئله قیمت‌ها را تغییر داده و پایین می‌آورند. اگرچه که خدمات‌دهی هتل‌ها در تاریخ‌های سیاه ممکن است کمی کیفیتش پایین‌تر از زمان‌های دیگر باشد اما بی‌شک به قیمت پایین آن می‌ارزد. حال با دانستن تعدادی از راه‌های رزرو هتل ارزان دانستید که چگونه می‌توانید هتلی مناسب با بودجه خود پیدا کنید و چه ترفندهایی را به کار ببرید تا بتوانید از این امتیاز برخوردار شوید. با رزرو ارزان هتل به راحتی می‌توانید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و به از دیگر جذابیت‌های سفر هم برخوردار شوید چرا که پول بیشتری برای دیگر کارها دارید.
نظرات: 0 مشاهده