تعبیر خواب توت فرنگی - بیش از 19 معنی مختلف و متفاوت

دیدن توت فرنگی در خواب معمولا بسیار خوشایند و دلپذیر است مگر انکه این توت فرنگی گندیده ، خراب و یا کال باشد.دیدن این خواب معمولا در فصل تابستان و بهار بیشتر از سایر فصول اتفاق می افتد . تعبیر خواب توت فرنگی - بیش از 19 معنی مختلف و متفاوت تعبیر خواب توت فرنگی - بیش از 19 معنی مختلف و متفاوت

تعبیر خواب توت فرنگی

میوه توت فرنگی در خواب از نظر بسیاری از تعبیر کننده ها به معنی رفاه ، سلامتی ، خوشی های زندگی ، زیبایی ، آرامش و دوست داشتن است . حتی برخی این خواب را به روابط عاشقانه و جنسی نسبت می دهند. هر چقدر میوه شیرین تر باشد و از خوردن ‌آن در خواب لذت بیشتری ببرید‌، تعبیر آن بهتر است . همچنین دیدن توت فرنگی در خواب اگر در فصل آن باشد ، معنی بهتری دارد. این خواب اکثرا معنی خوبی دارد.اگر زنی در خواب ببیند که در حال خوردن توت فرنگی است می تواند به این معنی باشد که نیاز به محبت و عشق دارد.اگر در خواب ببینید که توت فرنگی می خرید می تواند به این معنی باشد که عاشق شده اید.

تعبیر خواب توت فرنگی برای زنان باردار

اگر زن باردار در خواب بببیند که در حال خوردن توت فرنگی است ، از بارداری خودش بسیار خوشحال است و حس مادری بسیار بالایی دارد. به احتمال زیاد ، کمی کمبود ویتامین دارید و باید میوه و سبزیجات بیشتری میل کنید.

بو کردن توت فرنگی در خواب

اگر در خواب ببینید که توت فرنگی را نگاه می کنید و گاهی آن را بو می کنید می تواند به این معنی باشد که شما به ظاهر خودتان اهمیت بسیاری می دهید و دوست در اجتماع با ظاهری زیبا حاضر شوید . به عطر و ادکلن علاقه زیادی دارید .شما به این که دیگران در مورد شما چه چیزی می گویند بسیار حساس هستید.

خوردن توت فرنگی قرمز

اگر در خواب ببینید که در حال خوردن توت فرنگی قرمز و رسیده هستید و این توت فرنگی بسیار خوشمزه است می تواند به معنی عشق و محبت زندگیتان باشد. ممکن است به تازگی عاشق شده اید. همچنین این خواب نشان دهنده یک نیاز جنسی است . اگر ببینید که توت فرنگی ترش و سفید  می خورید به معنی لذتی در زندگی است که می تواند به ضرر شما باشد. برای مثال ممکن است می خواهید به عشقتان خیانت کنید و این خیانت لذت جنسی زیادی برایتان دارد ولی می دانید که کار درستی نیست و نباید این خیانت را انجام دهید. اگر در واقعیت به توت فرنگی حساسیت دارید ، خوردن آن در خواب می تواند نشانه ای از مشکلات سلامتی و علامت خطر باشد. تعبیر خواب توت فرنگی حضرت یوسف / ابن سیرین / زن باردار تعبیر خواب چیدن توت فرنگی قرمز / تعبیر خواب توت فرنگی برای زن حامله / /امام صادق /کاشتن توت فرنگی /توت فرنگی سفید تعبیر خواب توت فرنگی

تعبیر خواب خریدن توت فرنگی (یا چیدن آن)

اگر در خواب ببینید که در حال چیدن و یا خریدن توت فرنگی هستید می تواند به این معنی باشد که به کاری که انجام می دهید علاقه زیادی دارید و به همین دلیل پشتکار زیادی برای انجام آن از خود نشان می دهید و به احتمال زیاد به موفقیت خواهید رسید. خریدن توت فرنگی در خواب معمولا نماد ثروت و رفاه مالی است  .ممکن است در کاری سرمایه گذاری کرده اید و یا مدت های زیادی برای رسیدن به هدفی تلاش کرده اید و در حال حاضر به هدفتان رسیده اید و در رفاه هستید. اگر در خواب ببینید که به جای خریدن و یا چیدن توت فرنگی ، آن را از کسی می دزدید می تواند به این معنی باشد که برای رسیدن به اهداف مالی، قصد دارید از کسی کلاهبرداری کنید.

تعبیر خواب توت فرنگی خراب

دیدن توت فرنگی خراب در خواب نشانه خوبی نیست حتی اگر آن را نخورده باشید. این خواب به این معنی است که برای رسیدن به چیزی و یا هدفی سخت تلاش کرده اید ولی نتیجه دلخواه شما را در پی نداشته است . اگر ببینید که در حال خوردن توت فرنگی گندیده و فاسد هستید می تواند به معنی شکست عشقی و یا خیانت جنسی باشد. اگر ببینید که در حال خوردن توت فرنگی کال و نارس و سفید هستید به معنی ناامیدی از ادامه کار و دست کشیدن از تلاش برای رسیدن به هدف خاص و یا فرد خاص است .

معنی های قدیمی در این مورد

کارل گوستاو یونگ در این مورد می گوید :

دیدن و یا خوردن توت فرنگی در خواب نشانه تمایلات و وسوسه های جنسی و احساسی است .این تمایلات بیشتر حالت زنانه دارد.
نظرات: 0 مشاهده