تعبیر خواب دزد - 24 معنی مختلف دیدن دزد و دزدیده شده چیزی در خواب

دیدن دزد در خواب بسیار رایج است. کودکان و نوجوانان این خواب را بیشتر می بینند . خانم ها نیز بیشتر از اقایان این خواب را می بینند. بسیاری از تعبیر کننده های خواب ، دیدن دزد را به معنی چیزی می دانند که حضورش باعث ناراحتی شماست . برای مثال ممکن است یکی از ویژگی های شخصیتی شما باعث ناراحتی و آزار شماست و دوست دارید آن را ترک کنید ولی به هر دلیلی نمی توانید این کار را انجام دهید. یا ممکن است کسی در زندگی شما وجود دارد که مانع پیشرفت شماست . او آزادای های شما را سلب کرده است و با حضور او استقلال عمل ندارید. خودتان هم به خوبی می دانید که تا زمانی که او در کنارش شماست ، روی خوشی و آرامش را نخواهید دید و خبری از موفقیت و پیشرفت نیست .ولی به هر دلیلی قادر نیستید او را از زندگی تان بیرون کنید. ممکن است او را دوست دارید و یا به هر دلیلی به کمک او نیاز دارید. این فرد معمولا یکی از عزیزانتان مانند همسر و یا مادر شماست . تعبیر خواب دزد خواستگار / یوسف  / دزد ماشین  / طلا  /دزدیدن ماشین خودم  تعبیر خواب دزد شدن خودمان  /دزد زدن به خانه ابن سیرین  تعبیر خواب دزد زن تعبیر خواب دزد البته جزئیات خوابی که دیده اید در زمان معنی کردن آن بسیار مهم است و می تواند معنی خواب را کلا تغییر دهد. به همین دلیل همیشه توصیه می شود تا جایی که می توانید ، جزئیات بیشتری از خوابتان را به خاطر بیاورید.

تعبیر خواب دزد

این خواب معانی بسیار متفاوتی می تواند داشته باشد. برای مثال : احساس می کنید کسی در حال ورود به حریم خصوصی شماست اگر مدام خواب دزد می بینید می تواند به این معنی باشد که احساس می کنید کسی در حال ورود به حریم شخصی شماست و از این مورد بسیار ناراحت هستید. به هر دلیلی نمی توانید جلوی او را بگیرید .حضور او شما را به شدت عصبی و آسیب پذیر کرده است . احساس عدم امنیت می کنید. احساس ترس یا خطر این خواب می تواند نشانه ای از احساس خطر و ناامنی در وجود شما باشد. به هر دلیلی احساس می کنید که کسی یا چیزی آرامش شما را به هم خواهد زد . برای مثال ممکن است یکی از اعضاء خانواده همسر شما به خانه تان آمده است و در حال دخالت کردن در مسائل خصوصی شماست .احساس می کنید حضور او در حال به هم زدن آرامش شماست و رابطه شما را با همسرتان دچار مشکل کرده است . یا ممکن است در محیط کاری با کسی همکار شده اید که این همکاری به اجبار بود و به هر دلیلی مجبور به تحمل کردن او هستید ولی وجود او باعث آزار شماست و به دنبال فرصتی می گردید که از شر او خلاص شوید. برخی از باورها و رفتارهایتان را دوست ندارید دیدن خواب دزد در برخی از موارد می تواند به این معنی باشد که شما برخی از باورها و اعتقادادتان را دوست ندارید و می دانید که اشتباه هستند ولی نمی توانید انها را ترک کنید. از تغییر این عادات می ترسید و نمی توانید از منطقه امنی که برای خودتان درست کرده اید خارج شوید. تغییرات ناخواسته و بدی در زندگی داشته اید ممکن است مجبور به ایجاد تغییراتی در زندگی شده اید و از این بابت ناراحتید. برای مثال ممکن است ورشکست شده اید و اموال خود را از دست داده اید. ممکن است از همسرتان جدا شده اید در حالی که دوست نداشتید این اتفاق بیافتد. این خواب در اکثر اوقات نشان دهنده یک ذهن درگیر و ناآرام است.

احساس گناه می کنید

داشتن احساس گناه و یا فشار وجدان نیز می تواند باعث دیدن خواب دزد شود.برای مثال ممکن است در حق کسی کار بدی انجام داده اید و او به دردسر بسیار بزرگی افتاده است و به همین دلیل پشیمان و ناراحت شده اید و دچار عذاب وجدان هستید.

از دزد می ترسید

همیشه دیدن خواب دزد به معنی مشکلات روحی و فشار زندگی نیست .ممکن است اتفاقی افتاده است که مدتی زیادی به دزد فکر کرده اید. برای مثال ممکن است فیلمی در این رابطه دیده اید . یا ممکن است خانه یا ماشین یکی از همسایه های شما را دزد زده است و چیزهایی که در این مورد برای شما تعریف کرده اند در ذهنتان مانده و باعث استرس شما شده است . در این صورت این خواب معنی خاصی ندارد و فقط به دلیل فکرهایی که در ذهن دارید ، بوجود آمده است .

تعبیر خواب دزد در خانه

اگر در خواب ببینید که دزد وارد خانه شما شده است می تواند به معنی مشکلات خانوادگی شما باشد. روابط خانوادگی شما دچار مشکل شده است و آرامش شما را از بین برده است . استرس و اضطراب زیادی دارید و برای حل این مشکل خانوادگی احساس ناتوانی می کنید.

تعبیر خواب دزد در رخت خواب (تخت خواب)

اگر در خواب ببینید که دزد وارد اتاق خواب شما شده است می تواند به معنی خیانت جنسی باشد . شما احساس می کنید همسرتان در حال خیانت کردن به شماست . یا ممکن است در گذشته به شما خیانت جنسی شده است .

ترسیدن از دزد در خواب

اگر در خواب ببینید که دزد دیدید و از او بسیار ترسیدید به این معنی است که یکی از نزدیکان شما در حال سوء استفاده از شماست و آزادی های شما را محدود کرده است . او خودش را به شما تحمیل کرده و شما به هر دلیلی قادر به دور کرد او نیستید . شما از او وحشت دارید و نگرانید که شما را دچار دردسر کند. نمی دانید چطور باید این مشکل را حل کنید. تعبیر خواب دزدیدن طلا توسط خودم/تعبیر خواب دزدیدن میوه  تعبیر خواب دزدیدن ماشین خودم / تعبیر خواب دزد یوسف/ /  / دزدیده شدن طلا  // دزدی از مغازه تعبیر دیدن دزد در خواب

معنی های قدیمی در این مورد

  1. در صورتی که در خواب ببینی که دزد به خانه تو آمده است و از او می ترسی به معنی آمدن مهمان ناخوانده است . اگر او نترسیده باشی به معنی امدن مهمانی است که تو را خوشحال خواهد کرد.
  2. می تواند به معنی بیماری و ناتوانی باشد. برای مثال اگر او سیاه پوست بود می تواند به معنی غلبه صفرا باشد. اگر سرخ پوست باشد می تواند به معنی مشکلات خونی باشد.
  3. اگر دزد را گرفته باشی به معنی مال و ثروت و افزایش روزی است .
  4. اگر دختر مجرد این خواب را دیده باشد به معنی ازدواج و خواستگار است .
منوچهر مطیعی کرمانی در این مورد می گوید :
دیدن دزد در خواب به معنی دوست و مهمان و مسافر است و معنی دیگری نمی تواند داشته باشد. چیزی که دزد در خواب از ما می دزدد بی اهمیت است و معنی خاصی ندارد.

محمد ابن سیرین در مورد خواب دزد می گوید :

اگر در خواب ببینی که از کسی دزدی کردی به این معنی است که به اندازه مالی که دزدیده ای ، دچار غم و اندوه خواهی شد.

نظر حضرت یوسف در مورد خواب دزد

دیدن این خواب به معنی دشمنی است . کسی برای شما نقشه کشیده است .
آنلی بیتون در این مورد می گوید :
اگر ببینید که دزدها دنبال شما می گردند به این معنی است که رقیبی دارید که در حال دشمنی کردن باشماست . این رقیب می تواند رقیب کاری و یا عشقی باشد.باید در محیط کاری بیشتر احتیاط کنید. اگر ببینی که در حال جمع اوری چیزی است تا آن را ببرد به این معنی است که عقده ها و کمبودهایی در زندگی دارید. اگر در خواب ببینی که کسی تو را متهم به دزدیدن چیزی کرده است می تواند به این معنی باشد که در جمع دوستان و همکاران نمی توانید رفتار درستی از خود نشان دهید و به همین دلیل آنها از رفتار شما برداشت بدی می کنند و منظور واقعی شما را درک نمی کنند. از این که دیگران درباره شما بد فکر می کنند ناراحت هستید.

نظر امام صادق (ع) در مورد دزد

این خواب چهار حالت دارد : ارزانی ، غم و اندوه ، ضرر مالی ، جنگ مطالب مرتبط : تعبیر خواب ماشین تعبیر خواب عقرب تعبیر خواب عنکبوت
نظرات: 3 مشاهده