معرفی 3 برند محبوب در حوزه محصولات مراقبت از پوست و مو

ما در فروشگاه اینترنتی روژه تعداد زیادی از برندهای مطرح حوزه مراقبت از پوست و مو را گرد هم آورده‌ایم و در این مقاله می خواهیم شما را با 3 برند محبوب در حوزه محصولات مراقبت از پوست و مو آشنا کنیم و کمی هم درباره تاریخچه آنها برایتان بگوییم، این سه برند که با نام‌های بایودرما ، آلپسین و اسکین شناخته می‌شوند هر کدام به نوبه خود در زمینه‌های مختلف محصولات تخصصی را عرضه می‌کنند؛ پیشنهاد می کنیم تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

معرفی برندها

1-  برند بایودرما :

اولین برندی که قصد معرفی آنرا داریم ، بایودرما نام دارد. برندی که احتمالا نامش را شنیده اید و یا حداقل یکبار از محصولاتش استفاده کرده اید. این کمپانی معتبر فرانسوی در سال 1977 توسط تورل تاسیس شد. هدف اصلی این کمپانی این است که با همکاری و تلاش متخصصان باتجربه ، محصولاتی را تولید کند که از آنچیزی که مشتریان توقع دارند ، با کیفیت و بهتر باشند. طبق آماری که وجود دارد ، در پنج سال اخیر و به طور کلی در هر سال ، برند بایودرما نزدیک 20 درصد از لحاظ کیفیت و رضایت ، پیشرفت کرده اند. برند بایودرما نزدیک 20 درصد از لحاظ کیفیت و رضایت ، پیشرفت کرده اند. برند بایودرما نزدیک 20 درصد از لحاظ کیفیت و رضایت ، پیشرفت کرده اند. محصولات بایودما به دسته های آتودرم ، سبیوم ، وایت آبجکتیو ، سن سی بیو و فتودرم تقشیم می شوند. در ادامه قصد داریم یکی از محصولات محبوب و پرفروش برند بایودرما را برایتان معرفی کنیم. سرم ضد لک بایودرما مدل وایت آبجکتیو : این محصول پرفروش و محبوب ، به راحتی قادر است تا لک های پوستی را رفع کند و پوست شما را تبدیل به پوستی شفاف و روشن کند. این سرم بدون ایجاد هیچ گونه حساسیت و آسیب خاصی روی پوست در افزایش شادابی و لطیف شدن پوست تاثیر زیادی دارد و می تواند با تقویت لایه محافظ و رویی پوست از بروز دوباره لک ها و آسیب های عوامل مخرب محیطی بر روی پوست جلوگیری کند. روش استفاده : شب ها ابتدا پوست خود را تمیز کرده و سپس مقداری از سرم ضد لک بایودرما مدل وایت آبجکتیو را بر روی لک های صورت و گردن خود قرار داده و ماساژ دهید تا جذب شود.

2- برند آلپسین :

یک برند آلمانی محبوب است که بیشتر تمرکزش در تولید محصولات مراقبت از مو و زیبایی می باشد. آلپسین توسط دکتر ولف در بیلفیلد تاسیس شد. این کمپانی با ساخت شامپو هایی که از ریزش مو جلوگیری می کنند ، راه حل مناسبی برای آقایانی است که مشکل ریزش دارند و هنوز نتوانسته اند راه حلی برای این مشکل خود پیدا کنند. شامپوهای آلپسین مشکلات پوستی را درمان می کنند و پس از مصرف آنها ، موهایتان سلامت خود را به دست می آورند و به حالت اولیه خود برمی گردند. این محصولات با هر نوع پوست و مویی  سازگار هستند و در عین حال استفاده از آنها بسیار آسان است. روند تولید شامپوهای برند آلپسین مطابق با استاندارد های دارویی جهان است  و به هیچ وجه باعث ایجاد حساسیت و مشکلات پوستی نمی شوند. آلپسین توسط دکتر ولف در بیلفیلد تاسیس شد. آلپسین توسط دکتر ولف در بیلفیلد تاسیس شد. این شامپوها ، برای انواع موهای چرب ، آسیب دیده ، رنگ شده ، شکننده ، حساس و خشک موجود هستند که هر کدام از آنها می تواند به راحتی مشکلاتی مانند شوره ، ریزش ، حساسیت و چربی را درمان کند. در ادامه قصد داریم یکی از محصولات محبوب و پرفروش برند آلپسین را برایتان معرفی کنیم.

شامپو آلپسین مدل C1 :

این شامپوی ویژه و قوی ، مخصوص درمان ریزش مو و تقویت تارهای ضعیف شده مو است. کافئین موجود در این محصول ، خیلی سریع جذب پوست سر و ریشه مو می شود و رفته رفته با افزایش گردش خون ، باعث اکسیژن رسانی و تغذیه رسانی قوی برای پیاز مو می شود و آنرا تا حد زیادی تقویت می کند. باید به این نکته توجه کنید که استفاده از شامپو آلپسین مدل C1 علاوه بر متوقف نمودن روند ریزش مو ، تارهای مو را تقویت می کند و باعث ضخیم و حجیم شدن آنها می شود. براساس تحقیقات انجام شده ، کراتین موجود در ساختار این شامپو ، استقامت موها را تا حد زیادی بالا می برد. طریقه مصرف : مقداری از شامپو آلپسین مدل Caffeine C1 را بر روی موها ریخته و ماساژ دهید. پس از 2 دقیقه موها به خوبی آبکشی نمایید. می توانید از این شامپو به صورت روزانه نیز استفاده کنید.

3-  اسکین کد :

آخرین برندی که قصد معرفی آنرا داریم ، اسکین کد نام دارد که یک کمپانی با سابقه در زمینه محصولات مراقبت از پوست و مو به حساب می آید. محصولات اسکین کد با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و توسط تیمی متخصص و حرفه ای ، عملکرد فوق العاده و اثر گذاری محصولات خود را تضمین می کنند. جالب است بدانید ، ترکیب اصلی محصولات اسکین کد ، CM گلوکان است که فردی به اسم ماسالاسکی این ترکیب ویژه را با مشورت گرفتن از متخصصان پوستی و دارویی به عنوان ترکیب اصلی محصولاتش انتخاب کرد. یکی از دلایل محبوببت این برند ، میزان درست و موثر ماده CM در محصولات اسکین کد است. همچنین این محصولات ، فاقد هرگونه مواد حساسیت زا و مواد نگه دارنده هستند. در ادامه قصد داریم یکی از بهترین محصولات اسکین کد را برایتان معرفی کنیم. ژل شستشو و پاک کننده اسکین کد : این ژل برای انواع پوست های نرمال ، مختلط و چرب توصیه می شود و به دلیل فرمولاسیون گیاهی خود ، علاوه بر رفع آلودگی های پوستی ، میزان چربی پوست را کنترل می کند و از ترشح بیش از حد چربی روی پوست جلوگیری می کند. ترکیبات موجود در این محصول ، تمامی آلودگی ها ، مواد آرایشی و دیگر عوامل مخرب را بدون وارد نمودن کوچکترین آسیب به سلول های پوست ، پاکسازی می کنند. طریقه مصرف : روزی دو مرتبه، صبح و شب مقداری از ژل را  بر روی پوست مرطوب بمالید و سپس به صورت دورانی ماساژ داده و بعد آبکشی نمایید. امیدواریم خواندن این مطلب برایتان مفید بوده باشد.
نظرات: 0 مشاهده