تعبیر خواب مادر - بیش از 38 معنی مختلف و متفاوت

پدر و مادر معمولا مهترین افراد زندگی هر شخصی هستند و دیدن خواب پدر و مادر بسیار رایج است . در برخی از موارد این خواب های می توانند بسیار ناراحت کننده و حتی غیر قابل تحمل باشند .مثل زمانی که کسی خواب مرگ مادر و یا پدر خود را می بیند که واقعا ناراحت کننده و عذاب آور است . دیدن خواب والدین معمولا معنی خاصی ندارد و در بسیاری از موارد به دلیل مسائل روزانه و یا نگرانی های ما در مورد آنهاست ولی در برخی از موارد ممکن است این خواب ها نوعی پیام از ناخودآگاه ما باشند. در این مطلب به برخی از معانی مربوط به خواب مادر اشاره خواهد شد. در مورد دیدن خواب پدر می توانید مطلب «تعبیر خواب پدر» را مطالعه نمایید. تعبیر خواب مادر فوت شده در خواب  /مادر در بیمارستان  / ابن سیرین  /  lادر مریض /   مادر معشوق  تعبیر خواب مادر دوست پسر تعبیر خواب مادر

تعبیر خواب مادر

این خواب می تواند معانی متفاوت و مختلفی داشته باشد به همین دلیل توصیه می شود تا جایی که می توانید جزئیات بیشتری از خواب خود را به یاد بیاورید. در حالت کلی دیدن مادر خواب می تواند نمادی از قدرت تصمیم گیری شما در مسائل مهم زندگی باشد. این خواب می تواند نشان دهنده این باشد که شما در یک مورد مهم دچار مشکل شده اید و ممکن است به کمک کسی نیاز داشته باشید. در برخی از موارد اگر در خواب مادر با شما صحبت می کند می تواند نشان دهنده احساسات درونی و حرفهای ناگفته خود شما باشد. توجه داشته باشید که اگر کسی به تازگی مادر خود را از دست داده باشد ، تا مدت های بسیار طولانی ممکن است خواب او را در حالت های مختلف ببیند و این خواب به هیچ عنوان تعبیر خاصی ندارد و فقط تلاش ذهن برای تحمل درد و ناراحتی ناشی از مرگ مادر است .

تعبیر خواب غذا خوردن با مادر

اگر در خواب ببینید که در حال خوردن غذا و یا هر چیزی با مادر خود هستید معمولا نشانه خوبی نیست . شما زمانی که به تنهایی در مورد موضوعات مهم تصمیم گیری می کنید معمولا دچار اشتباه شده و به دردسر می افتید . برای تصمیم گیری های مهم ، استقلال عمل ندارید و همیشه نیاز دارید که کسی در این مورد به شما کمک کند. باید قبل از انجام هر کاری بیشتر فکر کنید و از تصمیم گیری های عجولانه خودداری کنید. بهتر است در مسائل مهم ، با افرادی که در مورد آن مسئله تحربه و اطلاعات کافی دارند مشورت کنید.

تعبیر خواب خانه مادری

اگر در خواب ببینید که در خانه مادر هستید و او از شما ناراحت است به این معنی است که کارها و تصمیم گیری های اشتباهی انجام داده اید و از آنها درس گرفته اید و اعتقاد دارید که اگر دوباره به عقب برگردید به هیچ عنوان آن اشتباهات را تکرار نخواهید کرد. تعبیر خواب مادر فوت شده مریض /مرگ مادر زند/مردن مادر امام صادق  / خبر مرگ مادر / خواب سرطان گرفتن مادر  / گریه برای مرگ مادر /شهید شدن مادر تعبیر خواب مادر

اگر مادر در حال نصیحت کردن شماست

اگر در خواب ببینید که در حال صحبت کردن با مادرتان هستید و او در حال نصیحت کردن شماست به این معنی است که در یک دوراهی بزرگ گرفتار شده اید و نمی توانید تصمیم درستی بگیرید و احساس می کنید که کسی باید در این مورد به شما کمک کرده و شما را راهنمایی کند.

 اگر مادر در خواب عصبانی باشد

اگر در خواب ببینید که در حال دعوا کردن با مادرتان هستید و یا او از دست شما عصبانی شده است به این معنی است که اشتباهات بسیار زیادی انجام داده اید و احساس ناامیدی و افسردگی می کنید. شما احساس می کنید نمی توانید هیچ کاری را به درستی انجام دهید و یا شانس ندارید و هیچ کدام از کارهایی که انجام می دهید ، نتیجه خوبی ندارند.

مقصر بودن مادر

اگر در خواب ببینید که اتفاقی افتاده است و شما مادرتان را در مورد آن اتفاق مقصر می دانید می تواند به این معنی باشد که شما اشتباهات زیادی انجام می دهید ولی هیچ وقت مسئولیت اشتباهات خودتان را به عهده نمی گیرید و همیشه به دنبال مقصر می گردید . این رفتار شما باعث شده است که از اشتباهاتتان درس نگیرید و یک اشتباه خاص را چندین بار تکرار کنید.

تعبیر خواب خوشحالی مادر

اگر در خواب خوشحال بودن مادر را ببینید و او در حال خندیدن باشد و احساس کنید که از شما راضی است معمولا به این معنی است که تلاش های شما برای پیشرفت در زندگی و رسیدن به یک هدف خاص ، بخوبی نتیجه داده است و شما از این بابت بسیار راضی و خوشحال هستید.

تعبیر خواب کشتن مادر

اگر در خواب ببینید که مادرتان را کشتید معمولا معنی خوبی ندارد. شما اشتباهات بسیار بزرگی انجام داده اید که احساس می کنید دیگر راهی برای جبران آن اشتباهات وجود ندارد و پشیمانی فعلی شما هیچ سودی نخواهد داشت .احساس می کنید که تمام پل های پشت سر خودتان را خراب کرده اید.

تعبیر خواب باردار بودن مادر

اگر در خواب ببینید که مادرتان باردار شده است معمولا نشانه خوبی است . شما تصمیمات خوبی گرفته اید و تلاش های شما برای رسیدن به یک هدف خاص ، در حال نتیجه دادن است . این نتیجه به احتمال زیاد بسیار خوب خواهد بود.

رانندگی کردن مادر

اگر در خواب ببینید که سوار ماشینی هستید و مادرتان در حال رانندگی کردن است معمولا می تواند به این معنی باشد که احساس می کنید کسی یا کسانی اختیار زندگی شما را در دست گرفته اند و آزادی های شما را محدود کرده اند . شما احساس می کنید که این افراد جلوی پیشرفت شما را گرفته اند و نمی توانید تصمیمات درستی در زندگی بگیرید. ادامه این راه می تواند روحیه شما را نابود کرده و باعث عقب افتادن برنامه های مهم زندگی فردی شما شود. هر چه زودتر باید این افراد را با بی رحمی تمام از زندگیتان بیرون کنید. به احتمال زیاد این افراد ، از نزدیکان و عزیزان شما هستند.

تعبیر خواب مهمان بودن مادر

اگر در خواب ببینید که مادرتان به عنوان مهمان به خانه شما آمده است معمولا نشانه خوبی است . شما از تصمیماتی که گرفته اید راضی هستید و تلاش های شما نتیجه خوبی داشته اند و دوست دارید عزیزانتان نیز از این موفقیت ها مطلع شده و در خوشحالی شما شریک باشند. تعبیر خواب گریه کردن در آغوش مادر تعبیر خواب گریه کردن در آغوش مادر

دعوا کردن با مادر در خواب

اگر در خواب ببینید که در حال دعوا کردن با مادرتان هستید معمولا تعبیر خوبی ندارد.شما در حال حاضر مشکلات زیادی دارید و یکی از سخت ترین دوران  زندگتان را سپری می کنید.مشکلات زیادی برای شما به وجود آمده است و شما احساس می کنید که باعث و بانی این مشکلات خود شما هستید و تصمیمات اشتباهی که گرفته اید باعث افتادن شما در این دردسر بزرگ شده اند.

تعبیر خواب گریه کردن مادر

اگر در خواب ببینید که مادرتان ناراحت و یا عصبانی است و گریه می کند باز هم نشانه خوبی نیست . شما احساس می کنید بیمار هستید و سلامتی شما در خطر افتاده است . دچار خستگی و بیحوصلگی شدید شده اید و انرژی لازم برای انجام کارهای روزمره را ندارید. این احساس می تواند به دلیل وجود مشکلات و ناراحتی هایی باشد که مدت های طولانی با شما همراه بوده است و به نوعی می توان گفت که صبر شما در حال تمام شدن است .

تعبیر خواب گریه کردن در آغوش مادر

اگر در خواب ببینید که بسیار ناراحت هستید و در آغوش مادرتان گریه می کنید نشانه وجود احساس ناامنی و ترس در شماست . شما از بابت آینده خودتان بسیار نگران هستید و احساس ناامنی می کنید و دوست دارید کسی به شما در این مورد کمک کند. احساس می کنید که به حمایت مادی و یا حتی معنوی کسی بسیار نیاز دارید.

تعبیر خواب مرگ مادر

این خواب در اکثر اوقات نشانه این است که شما بیش از حد نگران سلامتی مادرتان هستید و اکثر اوقات به این موضوع فکر می کنید که اگر روزی مادرتان را از دست بدهید ، آیا تحمل این ناراحتی را خواهید داشت یا خیر . همچنین اگر به تازگی مادرتان را از دست داده باشید ، تا مدت های بسیار طولانی دیدن این خواب طبیعی است و معنی خاصی ندارد. در برخی از موارد دیدن این خواب می تواند به این معنی باشد که شما احساس پوچی می کنید و حس می کنید که دیگر هیچ انگیزه ای برای ادامه راه ندارید و کاملا بی هدف هستید. به احتمال زیادی احساس ناامیدی و یا حتی افسردگی می کنید.

بوسیدن مادر در خواب

اگر در خواب ببینید که مادرتان را می بوسید معمولا نشانه خوبی است .شما احساس رضایت درونی دارید و از کارهایی که انجام داده اید ، نتیجه خوبی دریافت کرده اید و حس می کنید تلاش های شما بی نتیجه و بیهوده نبوده است .

گم کردن مادر در خواب

اگر در خواب ببینید که مادرتان را گم کرده اید به این معنی است که نگران سلامت مادرتان هستید و حس می کنید که او دچار بیماری شده است. بهتر است برای اینکه خیالتان آسوده شود ، سلامت مادرتان را بیشتر مورد بررسی قرار دهید.

دیدن مادر در بستر مرگ

اگر در خواب ببینید که مادرتان در حال فوت کردن است می تواند به این معنی باشد که در یک مورد بسیار مهم و خاص به آخر خط رسیده اید . برای مثال ممکن است زندگی زناشویی و یا عشقی شما دچار مشکل شده است و احساس می کنید که هیچ راهی بجز جدایی ندارید.

شنیدن صدای مادر در خواب

اگر در خواب ببینید که صدای مادرتان را می شنوید ولی او را نمی بینید می تواند به این معنی باشد که احساس می کنید در یک مورد مهم ، تصمیم درستی نگرفته اید و دوست دارید قبل از اینکه به دردسر بیافتید ، از میانه راه ، به عقب برگردید.

معنی های قدیمی در مورد این خواب

نظر ابن سیرین در مورد خواب مادر

  •  دیدن مادر در خواب می تواند نشانه افزایش طول عمر باشد.
  • این خواب نشانه پر برکت بودن زندگی ست .
نظر امام صادق در مورد خواب مادر
دیدن مریضی مادر در خواب نشانه کم شدن روزی اهل خانه است . این خواب می تواند نشانه رنج و غم باشد. نگهداری کردن و رسیدن به مادر مریض می تواند نشانه فرزند خوب ، مال و کامروایی باشد.

دانیال نبی در این مورد می گوید :

ناراحت بودن مادر در خواب به معنی پیشرفت در کارها و رسیدن به اهداف است .

ابراهیم کرمانی در این مورد می گوید

تعبیر خواب فوت مادر ، رزق و روزی و افزایش برکت خانه است .

آنلی بیتون در این مورد می گوید :

اگر در خواب مادر خود را شاد و خوشحال ببینی به این معنی است که آینده خوبی در انتظار توست . اگر مادر را ناراحت و غمگین ببینی ، در کارها شکست خواهی خورد. اگر بعد از مرگ مادر ، او را در خواب ببینید به این معنی است که باید بیشتر از گذشته به کارهای مهم خودت برسی و برای انجام آنها وقت بگذاری . در صورتی که مادرت را با لباس سیاه ببینی ، ناامید خواهی شد. مطالب مرتبط : تعبیر خواب دندان تعبیر خواب نوزاد تعبیر خواب مرده تعبیر خواب اسب
نظرات: 73 مشاهده