تعبیر خواب رنگ آبی - 48 معنی مختلف و متفاوت

با وجود اینکه دیدن رنگ ها در خواب چندان رایج نیست و بعضی از محققان اعتقاد دارند که دیدن رنگ در خواب ممکن نیست ، ولی در برخی از موارد گزارش هایی از دیدن برخی از رنگ ها در خواب وجود دارد.در این مطلب به برخی از نمادها و معانی دیدن رنگ آبی در خواب اشاره خواهد شد. تعبیر خواب رنگ آبی - 48 معنی مختلف و متفاوت تعبیر خواب رنگ آبی - 48 معنی مختلف و متفاوت

تعبیر خواب رنگ آبی

رنگ آبی در تمام نقاط جهان نماد آسمان و دریا است و از لحاظ نمادگرایی بسیار قدرتمند می باشد. آبی نماد صلح ، آرامش ، اعتماد ، وفاداری ، عقل ، اعتماد بنفس ، راستگویی و درستکاری است . رنگ آبی باعث آرامش ذهن و روح می شود و در برخی از فرهنگ ها آبی را رنگ مردانه می دانند.آبی روشن معمولا نماد آرامش و سلامت است و آبی تیره نماد عقل و منطق .این رنگ نماد احساس امنیت روحی و درونی است . اگر در خواب آبی خوشرنگ ببینید و از دیدن آن احساس رضایت کنید نشان دهنده این است که آرامش روحی خوبی دارید .شما فردی صادق و درستکار هستید و دوست دارید به دیگران کمک کنید تا از مشکلات رها شوند. شما فرد خوشبینی هستید و به آینده امید دارید. آبی بد رنگ و بسیار تیره و چرک نماد افسردگی و اضطراب است .شما دچار مشکلات روحی شده اید و نیاز به آرامش و احساس امنیت دارید. احتمالا برای رسیدن به برخی از خواسته های خودتان دچار مشکل شده اید و حس می کنید که به تنهایی قادر به رسیدن به این هدف نیستید و کسی یا کسانی باید از شما حمایت کنند.

تعبیر خواب کت یا لباس آبی

در صورتی که در خواب ببینید که کت یا هر لباس دیگر آبی بر تن دارید نشانه طبیعت خلاق و فکور شماست . شما دوست دارید برای مشکلات ، راه حل های متفاوت و گوناگونی کشف کنید و از ادامه راه به این راحتی ها خسته نمی شوید. شما می توانید رهبر خوبی باشید. به احتمال زیاد کار یا مسئولیتی به عهده شما گذاشته شده است و دوست دارید این مسئولیت را کامل و به درستی انجام دهید .به احتمال زیاد فکرها و ایده های خوبی برای انجام این مسئولیت به ذهن شما رسیده است .

تعبیر خواب آسمان آبی و بدون ابر

دیدن این خواب معمولا نشانه خوبی است و نشان می دهد که مشکلات پیش رو ، شما را دلسرد نمی کند و توانسته اید بسیاری از این مشکلات را حل کنید و احساس می کنید آینده خوبی در انتظار شماست . اگر در حال حاضر دچار مشکل خاصی هستید ، ناامید نشوید و به راه خودتان ادامه دهید . مطمئنا به زودی فکرهای خوبی برای حل این مشکل به سرتان خواهد زد. این خواب همچنین می تواند نشانه این باشد که شما فرد سخاوتمندی هستید و به دیگران کمک می کنید. به احتمال زیاد با کمک شما ، مشکلی از مشکلات کسی حل شده است و از این بابت بسیار خوشنود هستید.

تعبیر خواب آب شفاف (آبی دریا)

دیدن آب صاف و شفاف در خواب می تواند به این معنی باشد که شما فرد بسیار صادقی هستید و برای کمک به دیگران تمام تلاش خودتان را می کنید ولی این کار باعث خستگی و استرس شما شده است و خودتان را کلا فراموش کرده اید. به دلیل این رفتار شما ، بسیاری از اطرافیانتان عادت کرده اند که به آنها خوبی کنید و تقریبا می توان گفت که از شما طلبکار هستند . بهتر است در رفتار خودتان تجدید نظر کنید.

تعبیر خواب پرده آبی

دیدن پرده آبی در خواب به این معنی است که شما دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشته اید و در حال حاضر در آرامش به سر می برید ولی نگران هستید که مشکلات دوباره باز گردنند و آرامش شما را از بین ببرند. شما نسبت به آینده بدبین هستید.

تعبیر خواب لوازم خانه به رنگ آبی

شما اهداف و آرزوهای بلند مدتی برای خود دارید که به آرامی در حال رسیدن به آنها هستید. بسیاری از آرزوها و اهداف شما جنبه مالی دارند.

دیدن جواهرات گران قیمت به رنگ آبی

شما نگرانی مالی دارید و نسبت به آینده مالی خودتان بدبین هستید. دیدن گل رز آبی در خواب دیدن گل رز آبی در خواب

دیدن گل رز آبی در خواب

شما نیاز به آرامش و استراحت دارید ولی کسانی در اطراف شما هستند که آرامش شما را سلب کرده اند.شما به هر دلیلی نمی توانید این افراد را از خود دور کنید و یکی از این احتمالات می تواند این باشد که او را دوست دارید. این فرد می تواند همسر و یا مادر شما باشد.

تعبیر خواب دریا

دیدن خواب دریا معمولا خوب است و نشانه وجود افرادی در زندگی شماست که به شما آرامش می دهند و برای رسیدن به اهدافتان به شما کمک می کنند.

دیدن چشم آبی در خواب

اگر در خواب کسی را با چشمان آبی ببینید معمولا نشانه خوبی نیست . کسی یا کسانی در اطراف شما وجود دارند که جلوی پیشرفت شما را گرفته اند و در مسیر کاری شما سنگ اندازی می کنند. وجود این افراد ، آرامش روحی شما را نابود کرده است و عزت نفس شما را نیز کاهش داده اند. دیدن یک اتاق آبی  دیدن یک اتاق آبی

دیدن یک اتاق آبی

اگر در خواب ببینید که وارد یک اتاق به رنگ آبی تیره شده اید می تواند نشانه هشدار دهنده باشد. شما در حال انجام کاری هستید که برایتان مشکلات مالی درست کرده است . شما از بابت مالی بسیار نگران هستید و حس می کنید آینده پولی خوبی نخواهید داشت.شما در انجام کارها عجله می کنید و به اندازه کافی فکر نمی کنید. اگر وارد اتاق به رنگ آبی روشن شوید به معنی آرامش روحی شماست . به احتمال زیاد در حال شروع کاری هستید که می تواند سود مالی خوبی برایتان داشته باشد. تعبیر خواب پرنده آبی تعبیر خواب پرنده آبی

تعبیر خواب پرنده آبی

اگر در خواب پرنده های آبی در حال پرواز ببینید به این معنی است که شما انرژی خودتان را برای انجام کارهای بی مورد و بی ارزش هدر می دهید و تنها چیزی که به دست می آوردید ، خستگی و بیحوصلگی است . اگر در خواب پرنده آبی را در قفس ببینید به این معنی است که شما استعدادها و توانایی های خودتان را دست کم گرفته اید و از لحاظ مالی درجا می زنید.

معنی های قدیمی در این مورد :

در کتاب سرزمین رویاها اینگونه بیان شده است که : خریدن لباس های آبی در خواب نشانه انرژی بسیار بالای شماست . رنگ آبی روشن نشانه شادی بزرگ برای فرزند شماست . رنگ آبی تیره به این معنی است که دیگران باعث خوشبختی شما خواهند شد. لیلا برایت در این مورد می گوید : این خواب نشانه موفقیت کاری شماست . لباس آبی می تواند به معنی ناراحتی شما از موضوعی خاص باشد. لوک اویتنهاو در این مورد می گوید : دیدن این رنگ در خواب نشانه ناراحتی و افسردگی است .

نظر ابن سیرین در مورد رنگ آبی

رنگ آبی تیره برای مردان و زنان نشانه غم و اندوه است . سایر مطالب مرتبط :
پرده آبی دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشته اید و در حال حاضر در آرامش به سر می برید ولی نگران هستید که مشکلات دوباره باز گردنند و آرامش شما را از بین ببرند
جواهرات آبی شما نگرانی مالی دارید و نسبت به آینده مالی خودتان بدبین هستید.
گل رز آبی نیاز به آرامش و استراحت دارید ولی کسانی در اطراف شما هستند که آرامش شما را سلب کرده اند
چشم آبی کسی یا کسانی در اطراف شما وجود دارند که جلوی پیشرفت شما را گرفته اند و در مسیر کاری شما سنگ اندازی می کنند
اتاق آبی شما در حال انجام کاری هستید که برایتان مشکلات مالی درست کرده است . شما از بابت مالی بسیار نگران هستید
پرنده آبی انرژی خودتان را برای انجام کارهای بی مورد و بی ارزش هدر می دهید و تنها چیزی که به دست می آوردید ، خستگی و بیحوصلگی است
نظرات: 3 مشاهده