تعبیر خواب شکلات - 37 معنی مختلف دیدن کاکائو یا شکلات

اکثر انسان ها به شکلات علاقه خاصی دارند و این علاقه در بسیاری از خانم ها بیشتر هم هست. دیدن شکلات در خواب در اغلب اوقات خوشایند و شیرین است مخصوصا اگر در خواب از طعم آن خوشتان آمده باشد.

تعبیر خواب شکلات

خوردن شکلات در خواب معمولا نماد شادی ، آرامش ، عشق ، مثبت اندیشی و دوست داشتن است .شما دوست دارید از لذت های دنیا ، تا جایی که برای بدنتان مضر نباشد ، استفاده کنید. اگر در خواب شکلات دیدید ولی از آن نخوردید به این معنی است که مشکلاتی در زندگی دارید و در آرزوی حل آنها و رسیدن به آرامش روحی هستید.اگر دچار استرس و اضطراب هستید ، دیدن خوردن شکلات در خواب می تواند نوعی تلاش مغز برای کاهش این استرس باشد. اگر زنی در خواب ببیند که در حال خوردن شکلات است می تواند نماد عاشق شدن و یا نیاز به دوست داشته شدن باشد.اگر در خواب ببینید که هر چقدر شکلات می خورید سیر نمی شوید به این معنی است که نمی توانید هوس های خود را کنترل کنید . تعبیر خواب شکلات گرفتن از دیگران/ شکلات دادن به دیگران /تعبیر خواب شکلات نذری / شکلات میوه ای  / امام صادق  تعبیر / نذری دادن  / ابنباتی  / دزدیدن شکلات تعبیر خواب شکلات
خوردن شکلات تلخ در خواب نشانه غم و اندوه است
شکلات خوشمزه و شیرین نشانه شادی و آرامش روحی

تعبیر خواب شیرینی شکلاتی

اگر در خواب ببینید که در حال خوردن شیرینی شکلاتی هستید می تواند به این معنی باشد که موفقیت خوبی در یک مسئله سخت به دست آورده اید و در حال حاضر بسیار خوشحال هستید. ممکن است در کار خودتان موفقیتی به دست آورده اید و یا در زندگی شخصی توانسته اید به آرامش روحی برسید.

تعبیر خواب درست کردن شکلات

اگر در خواب ببینید که در حال درست کردن شکلات و یا شیرینی شکلاتی هستید می تواند به این معنی باشد که شما خلاقیت و توانایی های زیادی دارید که باعث موفقیت های شما می شود ولی دوست دارید دیگران از این موفقیت ها و توانایی های شما آگاه شده و شما را تحسین کنند. ممکن است کمی حس خودشیفتگی نیز داشته باشید .

معنی خواب خریدن شکلات

اگر در خواب ببینید که در آرزوی خرید شکلات هستید به این معنی است که در آرزوی رفاه و آسایش هستید ولی حس می کنید به هر دلیلی دیگر نمی توانید به آن آرزو برسید.

تعبیر خواب اینکه کسی به شما شکلات بدهد

اگر در خواب ببینید که کسی به شما شکلات می دهد به این معنی است که کسی در اطرافیان شما وجود دارد که نمی تواند رشد و پیشرفت شما را تحمل کند و برای ضربه زدن به شما برنامه ریزی کرده است . شما او را می شناسید ولی به هر دلیلی نمی توانید او را از زندگی خودتان بیرون کنید. ممکن است به او علاقمند باشید.

اگر در خواب به کسی شکلات بدهید

اگر در خواب ببینید که به کسی شکلات می دهید می تواند به این معنی باشد که احتمالا عاشق شده اید و یا حس می کنید که شدیدا نیاز دارید که کسی شما را دوست داشته باشد. تعبیر خواب اینکه کسی به شما شکلات بدهد تعبیر خواب اینکه کسی به شما شکلات بدهد

تعبیر خواب شکلات مایع و آب شده

اگر در خواب ببینید که در حال خوردن شکلات ذوب شده و نرم هستید معمولا نشانه خوبی است .احتمالا یک مشکل بزرگ داشتید که باعث ناراحتی و استرس شما شده بود و با تلاش و برنامه ریزی ، توانسته اید این مشکل بزرگ را حل کنید.

تعبیر خواب نوشیدن شکلات داغ یا هات چاکلت

اگر در خواب ببینید که در حال نوشیدن نوعی نوشیدنی شکلاتی هستید می تواند به این معنی باشد که شما به موفقیتی رسیده اید ولی احساس می کنید نتیجه این موفقیت آنطور که تصور می کردید نیست و فکر می کنید شاید بیهوده تلاش کرده اید و این هدف ، ارزش وقت گذاشتن و تلاش کردن را نداشت.

خوردن شکلات بدمزه

اگر در خواب ببینید که شکلات می خورید ولی مزه آن را دوست ندارید می تواند به این معنی باشد که به اهداف خود نرسیده اید و ناامید شده اید. این خواب در برخی از موارد نشانه مورد خیانت جنسی قرار گرفتن نیز هست . اگر شکلات فاسد بود نشانه این است که شریک جنسی شما به شما خیانت کرده است در حالی که به او اعتماد داشتید و به هیچ عنوان احتمال نمی دادید که او روزی بتواند به شما خیانت کند

تعبیر خواب چینی در این مورد

تعبیر خواب دزدیدن شکلات

این خواب می تواند به معنی نوعی خیانت در رابطه جنسی شما باشد. ممکن است شریک جنسی شما در حال خیانت کردن به شماست و یا شما در فکر خیانت به او هستید.

خوراکی های شکلاتی

هر نوع نوشیدنی و خوراکی حاوی شکلات و یا کاکائو که خوشمزه باشد می تواند نماد نیاز شما به عشق باشد.

دیدن کیک شکلاتی در خواب

شما در فکر برقرار رابطه با جنس مخالف هستید و احساس نیاز جنسی می کنید.

میوه های پوشیده شده از شکلات

اگر در خواب ببینید که در حال خوردن میوه های پوشیده شده از شکلات و کاکائوی ذوب شده هستید به این معنی است که عشق در زندگی شما کمرنگ شده است و برای بیشتر کردن شعله عشق و محبت ، نیاز به ایجاد تنوع در رابطه دارید. این تنوع به معنی داشتن روابط متعدد نیست بلکه به این معنی است که باید رابطه فعلی خودتان را از حالت تکراری شده خارج کرده و به آن روح و هیجانی تازه ببخشید.

تعبیر خواب بستنی شکلاتی

این خواب معمولا به این معنی است که گذشته بسیار سخت و پر تلاطمی داشته اید ولی بعد از تلاش و پشتکار بسیار زیاد ، در حال حاضر به آرامش و ثبات روحی رسیده اید.

دیدن خواب تخم مرغ شکلاتی

معمولا به این معنی است که برای رسیدن به هدفی بسیار تلاش کرده اید ولی بعد از رسیدن به آن هدف ، احساس پوچی می کنید و حس می کنید که در انتخاب این هدف اشتباه کرده اید. برای مثال ممکن است برای رسیدن به عشقتان بسیار تلاش کرده اید ولی بعد از ازدواج متوجه شده اید که این انتخاب شما درست نبوده است.

تعبیر خواب مغازه پر از شکلات

شما دوست دارید خرید کنید ! ولی در حال حاضر امکانات مالی شما این اجازه را نمی دهد و نمی توانید به راحتی وبدون عذاب وجدان ، برای خرید چیزهایی که دوست دارید ، پول خرج کنید.

خوردن شکلات تلخ

خوردن شکلات تلخ در خواب نشانه مشکلات عاطفی و عشقی است . روابط عشقی شما دچار مشکل شده است و دوست دارید به هر طریقی که شده ، زندگی عاشقانه تان را بهبود ببخشید تا احساس آرامش کنید. دیدن شکلات سفید در خواب دیدن شکلات سفید در خواب

دیدن شکلات سفید در خواب

این خواب به این معنی است که احساس می کنید اطرافیانتان جلوی پیشرفت شما را گرفته اند و با وجود آنها هیچگاه به آن چیزی که آرزو دارید نمی توانید برسید. احساس می کنید آنها در حد شما نیستند و دوست دارید با افراد موفق تری رفت و آمد داشته باشید تا شما هم مانند انها به موفقیت برسید.

برخی از معانی قدیمی در این مورد

معبرین کشور ترکیه دیدن شکلات در خواب را نماد حس ناراحتی وجدان و حس مقصر بودن می دانند .این خواب نشانه ضعیف بودن شما در مقابل هوا و هوس است . نظر منوچهر مطیعی تهرانی در این مورد :  دیدن هر نوع شیرینی در خواب نشانه خوشبختی و مال و ثروت است . ولی دیدن شیرینی شکلاتی و کاکائویی در خواب می تواند نشانه رسیدن به لذت های گناه آلود باشد که نتیجه ای جز غم و اندوه ندارد.اگر در خواب ببینید که در حال خوردن شکلات هستید به این معنی است که به سراغ لذت هایی می روید که می دانید خوب نیستند و گناه دارند . اگر در خواب ببینید که به کسی شکلات تعارف می کنید و یا به او شیرینی شکلاتی هدیه می دهید به این معنی است که دیگران را به لذت ها و کارهای خلاف تشویق می کنید و باعث گرفتاری آنها می شوید.آنها در ابتدا و ظاهرا از این موضوع خوشحال هستند و از شما قدردانی می کنند ولی در آینده دچار مشکل شده و غمگین خواهند شد. سایر مطالب مرتبط : تعبیر خواب برف تعبیر خواب سگ تعبیر خواب مار تعبیر خواب خون
نظرات: 2 مشاهده