برای خرید مبل جدید، عجله نکنید!

هر مبلی یک طول عمر مفیدی دارد که بعد از گذشت آن، دیگر زیبایی و کارایی خودش را از دست داده و یا خراب می‌شود. آنجاست که اکثر ما به فکر خرید یک دست مبل جدید می‌افتیم. البته این امکان هم وجود دارد که به دلیل برخی اتفاقات حتی مبل‌های جدید نیز دچار خرابی شده و ما را وادار به تعویض آن‌ها با مبل‌های جدید کنند. خرید مبل جدید با قیمت‌های امروزی بسیار هزینه بر بوده و می‌تواند یک هزینه اضافی زیاد را بر روی دوش ما بگذارد. این درحالی است که بسیاری از مبل‌های قدیمی که ما خریداری کرده‌ایم هنوز هم قابل استفاده هستند و یا اینکه فقط طرح رویشان از مد افتاده است! به نقل از بایت گیت : در این مواقع اصلا نیازی نیست که به فکر خرید یک دست مبل جدید باشید؛ شما می‌توانید مبل‌های قدیمی خود را تعمیر و نوسازی کرده و دوباره استفاده کنید.  تعمیر مبل راحتی مزیت‌های بسیاری دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. همراه ما در این مقاله باشید تا شما را با فرآیند تعمیر مبل بیشتر آشنا کرده و نحوه محاسبه قیمت را نیز کنار هم بررسی کنیم. برای خرید مبل جدید، عجله نکنید! برای خرید مبل جدید، عجله نکنید!

هر چیز معیوبی نیاز به دور انداختن ندارد؛ تعمیر و نوسازی را تست کنید

تعمیر مبل راحتی و یا دیگر مبل‌ها امروزه بسیار مرسوم شده است چرا که قابل توجیه نیست شما به خاطر چند خرابی کوچک و یا از مد افتادن طرح مبل اقدام به خرید مبل جدید کرده و هزینه زیادی را متحمل شوید. تعمیر کردن مبل نسبت به خرید مبل جدید بسیار کم هزینه‌تر بوده و مقرون به صرفه است. بسیاری از مبل‌هایی که شما فکر می‌کنید دور انداختنی هستند را می‌توان با تعمیر و نوسازی، به یک مبل نو و جدید تبدیل کرد فقط کافی است که کارهای نوسازی آن را به یک کادر مجرب بسپارید. فرآیند تعمیر کردن مبل‌های خراب و یا قدیمی کار آسانی نیست به همین دلیل هم باید از افراد مجرب در این حوزه کمک بگیرید؛ به همین دلیل باید قبل از سپردن کار تعمیر به یک شرکت خاص نمونه کارهای قبلی آن‌ها مشاهده کرده و از متخصص بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید. چی به چین یکی از برترین شرکت‌های تولید و تعمیر کننده مبل‌های مختلف است که می‌تواند تمامی فرآیند تعمیر مبل‌های شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. سری به سایت چی به چین زده و نمونه کارهای قبلی آن‌ها را مشاهده کنید تا به معجزه نوسازی مبل‌ها ایمان بیاورید. تعمیر کردن مبل چه مراحلی دارد: تعمیر کردن مبل چه مراحلی دارد: تعمیر کردن مبل چه مراحلی دارد: در ابتدا باید مبل‌ها را فرد متخصص مشاهده کرده و به شما بگوید که آیا آن‌ها قابل تعمیر و نوسازی هستند یا خیر؟ چرا که هر مبلی را نمی‌توان تعمیر کرد. البته چی به چین این امکان را فرآهم کرده است که شما با ارسال عکس به تلگرام و یا واتساپ آن‌ها این مرحله را بدون بردن مبل به شرکت انجام دهید. این شرکت در این مرحله هزینه تقریبی تعمیر را نیز به شما می‌گوید تا بدانید که به صرفه است که تعمیر را انجام دهید یا خیر. بعد از مشاهده مبل بر اساس میزان خرابی و یا وضعیت مبل‌ها یک هزینه برای تعمیر آن تخمین زده می‌شود. اگر شما با هزینه موافقت کنید کار آغاز خواهد شد

چه مبل‌هایی قابلیت نوسازی و تعمیر شدن را دارند:

  • مبل‌هایی که بدنه و یا پارچه آن‌ها پوسیده شده است
  • فرورفتگی‌های مبل
  • تعویض پارچه
  • شکستگی اسکلت
  • تعمیر و یا تعویض فنر

چگونگی محاسبه هزینه تعمیر و نوسازی مبل:

هزینه تعمیر مبل راحتی و دیگر مبل‌ها بسیار متغیر است ولی باز هم تاکید می‌کنیم که در هر صورت از خرید مبل تازه بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود. به عنوان مثال اگر فقط پارچه مبلی شما از مد استفاده و یا خراب شده است هزینه تعمیر به پارچه انتخابی شما برای تعویض بستگی خواهد داشت.  چی به چین به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تعمیر مبل، با ارائه‌ی بیش از ۱۰۰۰ نوع طرح و رنگ پارچه مبلی و پرده‌ای، شرایطی را برای مشتری‌ها فراهم می‌کند تا بتوانند به راحتی طرح و رنگ‌های متنوعی را برای پارچه‌ی مبل‌شان انتخاب کنند و همزمان از مشاوره طراحان داخلی نیز استفاده نمایند. پس نمی‌توان برای تعمیر مبل هزینه خاصی را اختصاص داد اما در هر حالت به صرفه تر از خرید یک دست مبل جدید خواهد بود. البته هزینه تعمیر مبل به مهارت و حرفه‌ای بودن شرکت ارائه دهنده خدمات تعمیر مبل نیز برمی‌گردد و در بیشتر موراد اختلاف قیمت‌ها به همین خاطر است. شما نیز می‌توانید با مراجعه به سایت چی به چین به آسانی و به صورت رایگان با متخصصان آن ارتباط برقرار کرده و فرآیند تعمیر مبل‌های خود را شروع کنید. برای اطمینان حتما نمونه کارهای قبلی این شرکت را نیز مشاهده کنید.
نظرات: 0 مشاهده