مدل مو - انواع مختلف مدل موی زنانه به سبک زنان معروف

در این مطلب ، نمونه هایی از مدل های موی زنانه شیک و زیبای زنان معروف را مشاهده خواهید کرد که می تواند برای نمونه برداری ، بسیار مفید باشد. بدون مقدمه بیشتر ، وارد اصل مطلب می شویم .

مدل های موی زنانه شیک و زیبا

مدل های استفاده شده توسط افراد مشهور معمولا تاثیر بسیار زیادی بر جامعه داشته و افراد مختلف سعی می کنند مانند اشخاص معروف ، تیپ بزنند.در ادامه این مطلب به برخی از مدل های موی استفاده شده توسط حانم های مشهور اشاره شده است .

مدل موی کوتاه کیرا نایتلی

مدل موی کوتاه کیرا نایتلی مدل موی کوتاه کیرا نایتلی این مدل موی بلُند ، با وجود اینکه در نگاه اول ، بسیار پریشان و درهم ریخته به نظر می رسد ولی پیچ و خم های مو همراه با ریشه های تیره ، باعث زیبایی دل نشینی در چهره خانم کیرا نایتلی شده است . رژ لب بسیار کم رنگ ، خط چشم طلایی به همراه کمی رنگ روشن بر روی گونه می تواند این زیبایی را بیشتر کند.

مدل موی کوتاه و چتری خانم زندیا

زندیا کلمن، که بیشتر به عنوان زندیا شناخته می‌شود، بازیگر، خواننده و رقصنده امریکایی است.این بازیگر معروف ، حساسیت بسیار زیادی بر روی آرایش و مدل های موی خود دارد و در اکثر اوقات در انتخاب مدل مناسب بسیار موفق است . به مدل موی زیر توجه نمایید. مدل موی کوتاه و چتری خانم زندیا 2020 مدل موی کوتاه و چتری خانم زندیا 2020 مدل موی چتری بسیار زیبا با رنگ موی متناسب با فرم صورت باعث جذابیت خاصی در این مدل مو شده است . این مدل مانند قالبی زیبا ، صورت این خانم را قاب بندی کرده است . همراه با این مدل مو ، استفاده از رژ لب ملایم و خط چشم قهوه ای روشن و یا طلایی می تواند انتخاب خوبی باشد. آرایش بسیار غلیظ می تواند جذابیت این مدل را بسیار کمتر کند. (البته توجه داشته باشید که پوست صورت خانم زندیا در این عکس آرایش بسیار سنگینی دارد)

مدل موی هیلی بالدوین با نام تجاری هیلی بیبر

باز هم موی بلند (طلایی) با حالت کمی پریشان ولی جذاب و دل نشین . مدل موی هیلی بالدوین با نام تجاری هیلی بیبر مدل موی هیلی بالدوین با نام تجاری هیلی بیبر مدل موی طلایی با ریشه هایی به رنگ تیره و بسیار خوشرنگ و زیبا . پیچ و خم های نرم موجود در این مدل مو همراه با آرایش کاملا مناسب ، باعث جذابیت بسیار خوب خانم هیلی بالدوین در این تصویر شده است . همراه با این مدل مو ، استفاده از لباس هایی با رنگ های گرم مانند رنگ قرمز ، گلبهی و حتی صورتی سیر ، می تواند بسیار مناسب باشد. رژ لب با رنگ گرم ، سایه چشم قرمز و یا گلبهی سیر با خط چشم مشکی ولی نازک ، می تواند همراه با این مدل مو بسیار زیبا و جذاب باشد. البته نباید نادیده بگیرید که رنگ چشم خانم هیلی بالدوین در این عکس هم کاملا با این مدل مو و آرایش صورت ایشان هماهنگ است . حتی مدل گوشواره های مورد استفاده نیز با مدل کلی آرایش ایشان هماهنگی کامل دارد.

مدل موی کوتاه زنانه - خانم اما رابرتس (Emma Roberts)

مدل موی کوتاه زنانه - خانم اما رابرتس (Emma Roberts) مدل موی کوتاه زنانه - خانم اما رابرتس (Emma Roberts) مدل موی خانم خانم «اما رابرتس» کمی جوان پسند به دور از سادگی است . به نظر می رسد استفاده از رژ لب صورتی سیر ، باعث کاهش جذابیت مدل مو و حتی مدل آرایش ایشان در این عکس شده است .

مدل موی کوتاه : خانم شارلیز ترون

مدل موی کوتاه 2020/ مدل موی کوتاه دخترانه / اسامی مدل موی کوتاه زنانه / مدل موی کوتاه دخترانه مدل موی کوتاه برای صورت گرد /مدل موی کوتاه برای صورت کشیده / / مدل موی کوتاه : خانم شارلیز ترون این مدل مو ، با وجود سادگی بسیار زیباست .این مدل همراه با نحوه آرایش کردن خانم شارلیز ترون ، کمی رسمی و حتی شاید بتوان گفت که مناسب خانم های میانسال است . آرایش چشم بسیار سبک به همراه رژ قرمز روشن ، زنانگی خاصی به خانم شارلیز ترون داده است . البته با کمی دقت می توانید نشانه هایی از سفید شدن موی ایشان را نیز در این عکس پیدا کنید.

عکس مدل موی کوتاه خانم جینا دوان

عکس مدل موی کوتاه خانم جینا دوان عکس مدل موی کوتاه خانم جینا دوان مدل موی کوتاه ، پریشان همراه با آرایش صورت {در ظاهر و مثلا} سبک و طبیعی . این مدل مو با گوشواره کوچک ، بسیار زیبا و جذاب خواهد شد.

آرایش موی کوتاه خانم دوآ لیپا

آرایش موی کوتاه خانم دوآ لیپا آرایش موی کوتاه خانم دوآ لیپا این مدل مو ، بیشتر شبیه به مدل های قدیمی موی بازیگران زن ایرانی و حتی هندی است و به نظر نمی رسد در حال حاضر طرفداران چندانی داشته باشد.

آرایش موی خانم یارا شهیدی (Yara Shahidi) موی فر زیبا

آرایش موی خانم یارا شهیدی (Yara Shahidi) موی فر زیبا آرایش موی خانم یارا شهیدی (Yara Shahidi) موی فر زیبا یارا شهیدی بازیگر ایرانی-آمریکایی و از پدری ایرانی و مادری آفریقایی-آمریکایی است.نحوه ست کردن آرایش صورت و حتی مدل گوشواره ، با مدل موی فر توسط خانم یارا شهیدی در این عکس جالب است .

مدل موی خانم میلا کونیس

مدل موی خانم میلا کونیس مدل موی خانم میلا کونیس میلا کونیس در زمان حکمرانی شوروی، در شهر چرنیوتسی در جمهوری سوسیالیستی اوکراین (سابق) متولد شده‌است. مادرش الویرا، مدرس فیزیک و مالک یک داروخانه بود و پدرش مارک، مهندس مکانیک بوده و البته به عنوان راننده تاکسی کار می‌کرد. در این عکس ، مدل موی زیبای ایشان ، همراه با آرایش چشم غلیظ و رژ لب بسیار روشن ، جذابیت خاصی به چهره خانم میلا کونیس داده است .

مدل موی خانم بلا حدید

مدل موی کوتاه و صاف خانم بلا حدید همراه با آرایش روشن و بسیار ساده مدل موی کوتاه و صاف خانم بلا حدید همراه با آرایش روشن و بسیار ساده مدل موی کوتاه و صاف خانم بلا حدید همراه با آرایش روشن و بسیار ساده . البته رنگ چشم های ایشان در این عکس ، تاثیر خوبی رو روی جذابیت چهره خانم بلا حدید دارد. این مدل مو بسیار کاربردی و پرطرفدار است و برای بسیاری از مراسم می تواند مورد استفاده قرار گیرد.از مراسم جشن و عروسی گرفته تا محیط های کمی رسمی تر .

مدل موی خانم بی‌بی رکسا

مدل موی بسیار زیبای خانم بی‌بی رکسا با رنگ کاملا روشن و فانتزی مدل موی بسیار زیبای خانم بی‌بی رکسا با رنگ کاملا روشن و فانتزی مدل موی بسیار زیبای خانم بی‌بی رکسا با رنگ کاملا روشن و فانتزی همراه با رژ لب بسیار روشن و آرایش چشم غلیظ . به نظر می رسد استفاده از گوشواره های کوچکتر ، برای این مدل آرایش بسیار مناسب تر است.

مدل موی چتری : سیبلی اسکولز

مدل موی چتری : سیبلی اسکولز مدل موی چتری : سیبلی اسکولز این مدل موی چتری ، چندان مورد پسند خانم های ایرانی نیست .

مدل موی کوتاه : خانم جنیفر لوپز

مدل موی کوتاه : خانم جنیفر لوپز مدل موی کوتاه : خانم جنیفر لوپز این مدل مو بسیار پرطرفدار و پر استفاده است و برای مراسم مختلفی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

مدل موی کوتاه و صاف خانم لوسی هیل

مدل موی کوتاه و صاف خانم لوسی هیل مدل موی کوتاه و صاف خانم لوسی هیل موهای کوتاه خودتان رو صاف و براق کنید و یک طرف آن را پشت گوشتان قرار دهید تا زیبایی صورت کاملا آشکار شود. اگر قصد دارید مثل خانم لوسی هیل ، آرایش شیک و زیبایی داشته باشید ، حتما به نحوه آرایش چشم و رنگ رژ لب توجه کنید. به دلیل اینکه در این مدل مو ، یکی از گوشها کاملا جلب توجه خواهد کرد ، استفاده از گوشواره مناسب بسیار مهم است .

مدل موی کوتاه چتری به سبک خانم نینا دوبرو

مدل موی کوتاه چتری به سبک خانم نینا دوبرو مدل موی کوتاه چتری به سبک خانم نینا دوبرو مدل موی چتری زیبا و شیک به سبک خانم نینا دوبرو

موی کوتاه به سبک خانم جسیکا چستین

موی کوتاه به سبک خانم جسیکا چستین موی کوتاه به سبک خانم جسیکا چستین مدل موی کوتاه و بسیار شیک و مجلسی به سبک خانم جسیکا چستین ...نحوه آرایش صورت ، تاثیر بسیار خوبی در زیبایی مدل مو دارد.

مدل هایلایت موی کوتاه : اشلی بنسون

مدل هایلایت موی کوتاه : اشلی بنسون مدل هایلایت موی کوتاه : اشلی بنسون مدل هایلایت موی بلند کوتاه و بسیار شیک و زیبا به سبک خانم اشلی بنسون. این مدل مو و آرایش واقعا جذاب و فریبنده نیست ؟

هایلایت موی کوتاه : دیانا ایگران

هایلایت موی کوتاه : دیانا ایگران هایلایت موی کوتاه : دیانا ایگران این مدل موی زنانه واقعا زیبا و جذاب است .

مدل موی زنانه : مارگو رابی

مدل موی زنانه : مارگو رابی مدل موی زنانه : مارگو رابی

مدل موی دخترانه کوتاه به سبک خانم سلنا گومز

مدل موی دخترانه کوتاه به سبک خانم سلنا گومز مدل موی دخترانه کوتاه به سبک خانم سلنا گومز
نظرات: 0 مشاهده