تعبیر خواب سیب زمینی - خوردن ، پختن ، کاشتن و پوست کندن

دیدن سیب زمینی در خواب چندان رایج نیست و معمولا تعبیر خاصی ندارد.

تعبیر خواب سیب زمینی

دیدن سیب زمینی در خواب معمولا نماد وضعیت مالی فرد است .احتمالا شما فرد سخاوتمندی هستید و دوست دارید به دیگران سود برسانید.ممکن است این خواب به این معنی باشد که شما کسب و کار جدیدی اغاز کرده اید که می توانند برای خانواده های اطراف شما نیز اشتغال زایی داشته باشد.

تعبیر خواب کاشتن سیب زمینی

شما آرزوها و خواسته های زیادی داشتید که برآورده نشده اند.در حال حاضر به این فکر می کنید که آیا فرصتی برای رسیدن به این آرزوها دارید یا خیر . اگر در خواب ببینید که وقت برداشت سیب زمینی است و شما در حال جمع اوری آن هستید به این معنی است که کاری آغاز کرده اید ولی احساس می کنید نتیجه ای که از این کار دریافت می کنید ، به اندازه زحمتی که برای آن می کشید نیست . تعبیر خواب سیب زمینی - خوردن ، پختن ، کاشتن و پوست کندن تعبیر خواب سیب زمینی - خوردن ، پختن ، کاشتن و پوست کندن اگر در خواب ببینید که خودتان در حال کاشتن سیب زمینی هستید و از این کار رضایت ندارید به این معنی است که برای انجام کارهای بی مورد و بی اهمیت ، بیشترین وقت خودتان را اختصاص می دهید و از کارهای مهم غافل می شوید. ممکن است کسی شما را مجبور به انجام کاری کرده است که آن را دوست ندارید و حتی حس می کنید آن کار در سطح شما نیست و باعث افت شخصیت شما می شود.

تعبیر خواب خوردن سیب زمینی

اگر در خواب ببینید که در حال خوردن سیب زمینی آب پز هستید به این معنی است که شما دچار مشکلات مالی شده اید و از بابت آینده مالی خودتان نگران هستید. ایده های بسیاری برای رفع مشکلات مالی دارید ولی به دلیل اینکه پول کافی ندارید ، نمی توانید بسیاری از این ایده ها را اجرا کنید.به احتمال زیاد در حال حاضر مشغول شغلی هستید که آن را دوست ندارید و درآمد آن برای شما کافی نیست .

تعبیر خواب دزدیدن سیب زمینی

شما برای رسیدن به اهداف مالی خودتان از دیگران سوء استفاده می کنید.شما سعی می کنید به افرادی که موقعیت مالی خوبی دارند نزدیک شوید تا از کنار آنها ، مشکلات مالی خودتان را رفع کنید.

خریدن سیب زمینی در خواب

اگر در خواب ببینید که کسی سیب زمینی به شما می فروشد ، یا شما از مغازه خرید می کنید به این معنی است که کسی کاری را شروع کرده است و توان ادامه دادن آن را ندارد و به شما پیشنهاد همکاری داده است . شروع این کار می تواند برای شما مفید باشد ولی باید توجه داشته باشید که ممکن است سود دهی آن به اندازه زحمتی که برای شما دارد ، نباشد.

پختن سیب زمینی در خواب

اگر در خواب ببینید که در حال پختن سیب زمینی ، آب پز کردن و یا سرخ کردن آن هستید به این معنی است که در کار خود به موفقیت رسیده اید و برنامه ریزی های شما نتیجه خوبی داده است . به آرامش روحی و روانی خوبی رسیده اید و خیالتان تقریبا از لحاظ آینده مالی ، آسوده است . تعبیر خواب سیب زمینی خرد شده  / امام صادق  تعبیر خواب سیب زمینی و پیاز  /حضرت یوسف / خواب سیب زمینی پخته /خواب سیب زمینی خام بزرگ / برای زن باردار / برداشت سیب زمینی از خاک تعبیر خواب درست کردن سالاد سیب زمینی

تعبیر خواب درست کردن سالاد سیب زمینی

اگر در خواب ببینید که سالاد سیب زمینی و یا حتی سالاد الویه درست می کنید به این معنی است که کسب و کاری شروع کرده اید که نیاز به کار گروهی دارد ولی شما تمایلی به همکاری با دیگران ندارید.

تعبیر خواب گونی سیب زمینی

به این معنی است که شما شخص آینده نگری هستید و برای روز مبادا ، پس انداز می کنید.

تعبیر خواب خوردن چیپس سیب زمینی

خوردن چیپس در خواب به این معنی است که به لذتی دست یافته اید که خوشی موقتی برای شما دارد .احتمالا پول بادآورده به دست آورده اید و به همین دلیل قدر آن را نمی دانید و بدون برنامه ریزی در حال خرج کردن ان هستید. این پول به زودی تمام خواهد شد و مشکلات مالی شما دوباره آغاز خواهد شد. تعبیر خواب خریدن سیب زمینی خام  /تعبیر خواب جمع آوری سیب زمینی  / خریدن سیب زمینی / برداشت سیب زمینی از خاک تعبیر خواب خوردن چیپس سیب زمینی

تعبیر خواب سیب زمینی کبابی

اگر در خواب ببینید که در حال کباب کردن سیب زمینی هستید به این معنی است که برنامه ریزی طولانی مدتی انجام داده اید که اگر همه چیز به آن صورتی که شما می خواهید ، پیش برود ، لذت به نتیجه رسیدن آن بسیار بیشتر و طولانی تر از موفقیت کوتاه مدت خواهد بود.

تعبیر خواب پوست کندن سیب زمینی

اگر در خواب ببینید که در حال پوست کندن و حتی خورد کردن سیب زمینی هستید به این معنی است که کسی یا کسانی در حال تحقیر کردن شما هستند.مواظب باشید که این تحقیرها و حسادت ها ، شما را به اشتباه نیاندازد و راه و روش زندگی شما را نابود نکند. تعبیرهای قدیمی در این مورد 

آنلی بیتون در این مورد می گوید :

دیدن سیب زمینی در خواب نشانه روبرو شدن با اتفاقات مطلوب است . اگر در حال کاشتن سیب زمینی بودید نشانه رسیدن به موفقیت است . خوردن آن نشانه منفعت زیاد است . سیب زمینی خراب ، گندیده و کرم زده نشانه کسب لذت های زودگذر است . پختن سیب زمینی در خواب نشانه انجام کاری است که آن را دوست دارید.مزرعه سیب زمینی نشانه سعی شما برای انجام کارها به بهترین شکل ممکن است .کاشتن آن به معنی برآورده شدن آرزوهاست . نگه داشتن سیب زمینی در دست نشانه از دست دادن فرصت های خوب زندگی است . به احتمال زیاد به زودی کار خوبی به شما پیشنهاد داده خواهد شد. کارل گوستاو یونگ می گوید :
  •  پوره سیب زمینی در خواب نشانه احساس نگرانی در مورد مسائل مالی است .
 
نظرات: 2 مشاهده