تعبیر خواب پرتقال - 29 معنی مختلف دیدن خواب پرتقال

دیدن میوه های مختلف در خواب یکی از رایج ترین خواب های مشترک در بین مردم جهان است .اکثر معنی کننده های خواب ، این خواب را مثبت معنی می کنند مخصوصا اگر این خواب در فصل همان میوه دیده شده باشد و میوه نیز رسیده و خوشمزه باشد.

تعبیر خواب پرتقال

دیدن خواب پرتقال به صورت کلی خوب و مثبت است .مخصوصا اگر این خواب را در پاییز و زمستان دیده باشید .این خواب معمولا به این معنی است که در حال حاضر دوران خوبی از زندگی را پشت سر می گذارید. احتمالا به برخی از آرزوها و اهداف خود رسیده اید و خوشحال و آرام هستید.

خوردن پرتقال در خواب

اگر در خواب ببینید که پرتقال می خورید و طعم آن را دوست ندارید و یا طعم خاص و غیر معمولی می دهد به این معنی است که احتمالا دچار مشکلات مربوط به سلامتی شده اید.در اکثر اوقات این مشکلات مربوط به کمبود ویتامین ها و مواد معدنی در بدن است .بهتر است به پزشک مراجعه کنید تا از سلامت کامل خودتان مطمئن شوید. تعبیر خواب پرتقال امام صادق/ حضرت یوسف / ابن سیرین / پرتقال خونی برای زن باردار / پرتقال پوست کنده / تعبیر خواب پرتقال دادن به دیگران تعبیر خواب پرتقال

تعبیر خواب پرتقال بزرگ

اگر در خواب یک پرتقال بسیار بزرگ و خوشرنگ ببینید نشانه این است که با فردی آشنا شده اید که مدت ها آرزوی دیدن و آشنایی با او را داشتید.ممکن است در حیطه کاری شما فرد بسیار موفقی وجود دارد که همیشه می خواستید با او آشنا شوید تا در شغلتان پیشرفت کنید. یا احتمال دارد در آرزوی ازدواج بودید و اکنون با فردی آشنا شده اید که حس می کنید می تواند به ازدواج ختم شود.

پوست کندن پرتقال در خواب

اگر در خواب ببینید که در حال پوست کندن پرتقال هستید به این معنی است که در انجام کارهای مهمی عجولانه و بدون فکر رفتار کرده اید و دچار مشکلات بزرگی شده اید و تصمیم دارید از این به بعد برای انجام هر کاری به اندازه کافی تحقیق کرده و با دقت بیشتری عمل کنید.

دیدن پوست پرتقال در خواب

اگر در خواب فقط پوست پرتقال را ببینید به این معنی است که احساس می کنید به اندازه کافی در کنار عزیزانتان و کسانی که دوستشان دارید نبوده اید.احتمالا یکی از عزیزانتان را از دست داده اید و حسرت روزهایی را می خورید که می توانستید در کنار او باشید و از وجود او استفاده کنید. در حالت کلی دیدن پوست پرتقال به تنهایی در خواب نشانه خوبی نیست .

خریدن پرتقال در خواب

اگر در خواب ببینید که در حال انتخاب و خرید پرتقال هستید به این معنی است که در فکر شروع یک شغل جدید هستید که می تواند برای شما موفقیت و پول زیادی به همراه داشته باشد .به احتمال بسیار زیاد ،  انتخاب شما درست از آب در خواهد آمد .

تعبیر خواب بو کردن پرتقال

اگر در خواب ببینید که در حال بو کردن پرتقال هستید به این معنی است که شما مشکلات زیادی در زندگی شخصی خودتان داشتید که برای رفع آنها بسیار تلاش کرده اید و این تلاش شما در حال نتیجه دادن است . احساس می کنید مشکلات شما در حال حل شدن هستند و استرس و اضطراب شما کاهش پیدا کرده است . تعبیر خواب آب پرتقال تعبیر خواب آب پرتقال

خوردن آب پرتقال در خواب

اگر در خواب ببینید که در حال خوردن آب پرتقال هستید به این معنی است که برای رسیدن به رفاه مالی برنامه ریزی های خوبی انجام داده اید و به نتایج خوبی رسیده اید. احساس می کنید آینده شما تامین شده است و می توانید به بسیاری از آرزوهای خودتان برسید .

اگر در خواب پرتقال را به کسی بدهید

اگر در خواب ببینید که به کسی پرتقال می دهید به این معنی است که با آن فرد در زندگی واقعی دچار مشکل شده اید و کینه ای بین شما وجود دارد.

دیدن مقدار زیادی پرتقال

اگر در خواب ببینید که تعداد زیادی پرتقال دارید نشانه خوبی است و به این معنی است که در شغل و کسب و کارتان موفق شده اید و وضعیت مالی خوبی دارید.نگرانی های شما از بابت مشکلات مالی آینده کاهش پیدا کرده است .

تعبیر خواب پرتقال خراب و گندیده

اگر در خواب ببینید که پرتقال خراب و گندیده دارید به این معنی است که کسی سر شما کلاه گذاشته است و دچار مشکلات مالی شده اید. با این حال ناامید نشده اید و در حال برنامه ریزی برای بیرون رفتن از این مشکلات مالی هستید.

تعبیر خواب چیدن پرتقال از درخت

اگر در خواب درخت پرتقال ببینید و یا در حال چیدن میوه از درخت باشید به این معنی است که برنامه ریزی هایی برای آینده خود انجام داده اید که مطمئن نیستید درست از آب در بیایند و نگرانی های مالی بسیاری دارید. بخصوص نگران مشکلات مالی برای خانواده و یا همسر و فرزند خود هستید. تعبیر های قدیمی در این مورد دانیال نبی در این مورد می فرماید : معنی دیدن هر میوه ای در خواب بستگی به درخت آن میوه دارد.به این معنی که اگر تعبیر دیدن درخت آن میوه در خواب خوب باشد ، معنی میوه آن درخت نیز همان است .به صورت کلی میوه های زرد رنگ تعبیر خوبی ندارند ولی میوه پرتقال به دلیل طعم و بوی خوبی که دارد در این مورد استثنا است . مطیعی تهرانی در این مورد می گوید : دیدن پرتقال شیرین در خواب نشانه کامروایی و موفقیت است . به دلیل اینکه پرتقال میوه ای خوش طعم و خوش بو است و حتی ظاهر آن نیز زیبا است نمی تواند معنی بدی در خواب داشته باشد. مقدار زیادی پرتقال داشتن نشانه رفع مشکلات مالی است . اگر در خواب ببینی که در خانه درخت پرتقال داری خوب است و به این معنی می باشد که خانواده خوبی داری و آنها را دور هم جمع کرده ای.اگر در خواب ببینی که پرتقال از درخت بر روی زمین افتاده است به این معنی است که در بین اعضاء خانواده تو تفرقه افتاده است . تعبیر خواب پرتقال خونی تعبیر خواب پرتقال خونی

تعبیر خواب پرتقال کال و نرسیده

مطیعی تهرانی در این مورد می گوید : پرتقال لک دار و نرسیده و یا له شده معنی خوبی ندارد و نشانه بیماری شما و یا فرزند شماست .
گل های درخت پرتقال عاشق شده اید
درخت پرتقال نشانه فرزند و خانواده است
فروش آن نشانه از دست دادن مال
اگر خیلی آبدار باشد نشانه فرزند است
پرتقال ترش خوردن نشانه خبر بد است
اگر کسی برای تو پرتقال پوست بکند نشانه جدایی از عشق است
اگر زنی خواب پرتقال خونی ببیند نشانه فرزند پسر است
پرتقال فاسد و سیاه مال حرام است
پرتقال سبز دوستی و آشتی کردن با کسی که کدورتی از او در دل دارید
تعبیر خواب پرتقال خونی به معنی دعوا و گرفتاری برای رسیدن به عشق است.
  مطالب مرتبط : تعبیر خواب دندان تعبیر خواب بارداری تعبیر خواب برف
نظرات: 1 مشاهده