تعبیر خواب مدفوع - 69 معنی مختلف برای این خواب

دیدن خواب مدفوع مانند دیدن خواب ادرار بسیار رایج است. در این مطلب به برخی از معانی احتمالی این خواب اشاره شده است . توجه داشته باشید که برای معنی کردن دقیق هر خوابی ، باید تا جایی که می توانید جزئیات بیشتری از آن را به خاطر بیاورید.

تعبیر خواب مدفوع

اگر در خواب مدفوع ببینید به این معنی است که مشکلی در زندگی دارید که نمی توانید برای رهایی از آن راه حل مناسبی پیدا کنید.احتمالا برای کاری و یا کسی نگران هستید ولی برای رفع این نگرانی کاری از دستتان بر نمی آید . تعبیر خواب مدفوع در دهان /  مدفوع بچه  از نظر حضرت یوسف /تعبیر خواب مدفوع در دهان چیست  / مدفوع مرده سفید رنگ  / مدفوع گاو تعبیر خواب مدفوع شما دوره سختی را پشت سر می گذارید ولی نگران نباشید چون این دوران سخت به زودی تمام خواهد شد.البته این خواب معانی بسیار متفاوتی دارد .برای مثال می تواند نشانه پول و ثروت و یا حتی مشکلات مالی باشد.در ادامه به برخی از این خواب ها اشاره شده است .

نگاه کردن به مدفوع خود در خواب

اگر در خواب ببینید که در دستشویی و یا هر جای دیگری در حال نگاه کردن به مدفوع خود هستید به این معنی است که کاری انجام داده اید و منتظر دیدن نتیجه مثبت و یا منفی آن کار هستید. ممکن است برای رفع مشکلات مالی ، شغل جدید انتخاب کرده اید و یا سرمایه گذاری خاصی انجام داده اید و منتظر نتیجه آن هستید.

دیدن مدفوع دیگران

اگر در خواب ببینید که به مدفوع کس دیگری نگاه می کنید به این معنی است که به موفقیت های دیگران احساس حسادت می کنید و حس می کنید که از اطرافیانتان عقب مانده اید و آنها موقعیت اجتماعی و یا مالی بالاتری نسبت به شما دارند .

دیدن مدفوع و فضولات اسب و سگ در خواب

این خواب معمولا مفهوم خوبی دارد و مثبت است .به احتمال زیاد در آینده نزدیک موفقیت مالی بسیار خوبی به دست خواهید آورد که نتیجه برنامه ریزی های امروز شماست.این خواب معمولا نماد رفاه مالی خانواده است . مدفوع سگ در خواب به این معنی است که بر روی اتفاقاتی که در زندگی روزمره شما می افتد کنترل کافی ندارید و برای انجام برخی از کارهای مهم کاملا بی تحرک و سست عمل می کنید. شما بسیاری از کارهایتان را به زمان دیگری موکول می کنید و اکثرا آنها را تا پایان ادامه نمی دهید و نیمه کاره رها می کنید.

تعبیر خواب مدفوع کودک

دیدن مدفوع کودک در خواب معمولا معنی مثبتی دارد.شما بسیار کار می کنید و نتیجه سخت تلاش کردنتان را می بینید . از بابت پولی که به دست میاورید ، بسیار تلاش می کنید و از این مورد راضی و خوشحال هستید. گاهی در زندگی شخصی مسئولیت هایی را می پذیرید که از توان شما خارج است و فشار روحی و روانی زیادی بر روی شما وارد می کند .

دیدن مدفوع با رنگ خاص (مثلا سفید)

اگر در خواب مدفوعی با رنگی متفاوت از رنگ اصلی آن ببینید به این معنی است که در کارتان و یا روابط خانوادگیتان دچار مشکل شده اید. در حال حاضر بسیار عصبی هستید و این حس می تواند تصمیمات شما را تحت تاثیر قرار دهد.در این روزها ، احتمال ایجاد درگیری فیزیکی با شما بسیار بالا است .

دیدن مقدار زیادی مدفوع

با وجود اینکه دیدن مقدار زیادی مدفوع در خواب می تواند ناراحت کننده باشد ولی معمولا معنی خوبی دارد. اتفاقات خوب و خوشحال کننده ای در زندگی شما رخ داده است که می تواند برای رفاه آینده شما تاثیر گذار باشد. احتمالا موفقیت های مالی و شغلی خوبی کسب کرده اید. احساس می کنید از لحاظ مالی به حدی رسیده اید که می توانید به تمام اهداف و آرزوهایتان برسید.

تعبیر خواب مدفوع در دهان چیست ؟

این خواب نشان دهنده این است که شما دوره بسیار سختی را تجربه می کنید و گرفتار مشکلات زیادی هستید.یا ممکن است فرد بسیار بدبینی هستید و مشکلات کوچک را بسیار بزرگتر از آن چیزی که هست می بینید .این بدبینی می تواند مانع پیشرفت شما شود. در هر صورت هر چه که هست ، باعث فشار روحی بسیاری برای شما شده است و انرژی شما را کاملا تخلیه کرده است. در برخی از موارد این خواب می تواند نشانه مشکلات مربوط به سلامتی باشد. در صورتی که احساس ناخوشایندی دارید ، بهتر است با پزشک مشورت کنید.

تعبیر خواب خوردن مدفوع

در صورتی که در خواب ببینی که در حال خوردن مدفوع خودت هستی به این معنی است که شما دچار اشتباهات بزرگی می شوید و معمولا نمی توانید درست تصمیم گیری کنید. مشکل اصلی این است که به هیچ عنوان به راهنمایی های دیگران توجهی نمی کنید و اگر کسی راه درست را به شما نشان دهد ، حتی اگر بدانید که به صلاح شماست ، از روی لجبازی و فقط برای اینکه حرف اون اجرا نشود ، راه اشتباه خودتان را ادامه می دهید. تعبیر خواب خوردن مدفوع تعبیر خواب خوردن مدفوع

پا گذاشتن روی مدفوع

اگر در خواب ببینید که روی مدفوع پا گذاشتید به این معنی است که کسی یا کسانی بار مالی زیادی برای شما ایجاد کرده اند و به همین دلیل دچار مشکلات مالی شده اید و برای تامین این بار مالی سخت تلاش می کنید و تحت فشار هستید .

تعبیر خواب شستن مدفوع دیگران در دستشویی و توالت

این خواب به این معنی است که به دلیل اشتباهی که یکی از نزدیکان شما انجام داده است دچار زیان مالی شده اید. ممکن است یکی از بستگان شما بدهی بالا آورده است و شما مجبور هستید بدهی او را پرداخت کنید. از این بابت بسیار ناراحت هستید . سایر موارد در مورد این خواب عبارتند از :
  •  مدفوع روی دست : به این معنی است که در محل کار خود دچار مشکل شده اید. اگر شاغل نیستید دچار مشکلات عاطفی و احساسی هستید .
  • پرتاپ کردن مدفوع روی کسی در خواب نشانه خوبی نیست و به این معنی است که شما احساس می کنید کسی از شما سوء استفاده کرده است .
  • خانه کثیف و پر از مدفوع به این معنی است که دچار مشکلات خانوادگی هستید و این مشکلات شما را شدیدا مضطرب کرده است .
  • دیدن کثیف بودن لباس به این معنی است که دوستانتان به شما خیانت کرده اند.
  • دیدن جای خواب پر از مدفوع به این معنی است که همسر شما به شما خیانت جنسی کرده است .
  • اگر روی دیوار کثیف باشد به معنی این است که شما در مسائل مالی بی احتیاط عمل می کنید و به همین دلیل ضررهای مالی زیادی را تحمل کرده اید.
  • دیدن دستشویی پر از مدفوع نشانه خوبی نیست و معمولا به معنی نگرانی شما از آینده به دلیل مشکلات مالی است .
  • اگر در خواب ببینید که یک پرنده بر روی شما خرابکاری کرد به معنی مال و ثروت است .به احتمال زیاد موفقیتی کسب کرده اید که فکر می کنید می تواند از لحاظ مالی برای شما خوب باشد.
  • افتادن در دستشویی به این معنی است که اضطراب و استرس بسیار زیادی دارید.
  • ایستادن در صف دستشویی به معنی آرزوهای بزرگ برای ثروتمند شدن است .

تعبیر خواب کثیف کردن شلوار

اگر در خواب ببینید که نتوانستید مدفوع خودتان را نگه دارید و شلوارتان را کثیف کردید به این معنی است که عادت های بد و ناپسند بسیاری دارید که خودتان هم از آنها خسته شده اید و به فکر راه حل برای ترک کردن این عادات زشت هستید . تعبیر خواب های قدیمی در مورد مدفوع تونی کریسپ در این مورد می گوید : این خواب نشان دهنده احساسات منفی شما از چیزی و یا خاطره ای است که باید هر چه سریع تر از آن خلاص شوید.ممکن است مشکلی در دوران کودکی شما وجود دارد که هنوز نتوانسته اید آن را حل کنید و این مشکل روح شما را آزرده کرده است . دیدن مدفوع در خواب بسیاری از تعبیر کننده های قدیمی ، دیدن این خواب را مثبت می دانند .اکثرا این خواب را مال و ثروت تعبیر می کنند . مطیعی تهرانی در این مورد می گوید : دیدن مدفوع در خواب نشانه پولی است که احتمالا از راه حرام به دست آمده باشد. دفع کردن مدفوع در خواب نشانه رها شدن از غم و اندوه است . همچنین این خواب می تواند نشانه مال و ثروت باشد . البته دیدن مدفوع در خواب نشانه رهایی از غم و اندوه است و به دلیل اینکه معمولا بسیاری از مشکلات ، با پول حل می شود ، تعبیر کننده ها دیدن این خواب را به پول و ثروت نسبت داده اند.

 نظر ابن سیرین در مورد خواب مدفوع

این خواب نشانه مال حرام است . اگر در خواب ببینی که در دستشویی ، مدفوع و ادرار می کنی به این معنی است که از ثروت خودت برای رفاه و آسایش خود خرج می کنی . اگر در جای خوابت مدفوع کرده باشی ، مقداری از پول تو خرج همسرت خواهد شد. اگر ببینی که مدفوع کردی و آن را با خاک پوشاندی به این معنی است که مال و ثروت خودت را از دیگران مخفی می کنی .
ابراهیم کرمانی در این مورد می گوید : اگر در خواب ببینی که در جایی که برای تو آشنا نیست مدفوع کردی به این معنی است که پولت را در جایی خرج می کنی که فایده و ثوابی ندارد. حضرت دانیال در این مورد می گوید : اگر در خواب مدفوع و پهن حیوانات دیدی به معنی مال حرام است .

تعبیر خواب اسهال :

ابراهیم کرمانی در این مورد می گوید : این خواب به معنی اسراف و هدر دادن بیش از حد پول و ثروت است .

امام صادق (ع) در این مورد می فرماید :

تعبیر خواب اسهال کردن چند حالت دارد :
  •  مال حرام
  • گشایش کار
  • خرج کردن پول برای زن و بچه
  • تمام شدن غم و اندوه
مطالب مرتبط: تعبیر خواب دندان تعبیر خواب بارداری تعبیر خواب برف تعبیر خواب سگ
نظرات: 14 مشاهده