تعبیر خواب ادرار کردن - بیش از 49 معنی مختلف

دیدن ادرار کردن در خواب بسیار رایج است.این خواب معمولا زمانی اتفاق می افتد که شما با مثانه پر بخوابید.در بسیاری از موارد دیده شده است که ادرار کردن در خواب منجر به خیس کردن جای فرد می شود :) در صورتی که با مثانه خالی بخوابید و در خواب ببینید که در حال ادرار کردن هستید می تواند معانی مختلفی داشته باشد که بسیار از آنها معمولا مربوط به مشکلات احساسی است . بسیار مهم است که جزئیات خواب خود را به خاطر بیاورید چرا که هر نکته کوچک می تواند معنی خواب را کاملا تغییر دهد.

تعبیر خواب ادرار کردن

ادرار کردن در خواب معمولا نماد مشکلات و فشار روحی است. البته معنی خواب بستگی به جزئیات آن دارد که در ادامه به برخی از رایج ترین خواب ها در این مورد می پردازیم . تعبیر خواب ادرار حیوانات / ادرار دختر بچه  تعبیر خواب ادرار بچه /  از نظر امام صادق  / ادرار پسر بچه روی ادم  / مرده  تعبیر خواب ادرار خونین / دختر بچه روی ادم تعبیر خواب ادرار

ادرار کردن روی پای خود

اگر در خواب ببینید که روی پا خودتان ادرار کردید و خودتان را خیس کردید معنی خوبی دارد.احتمالا موقعیت شغلی و یا مالی خوبی پیدا کرده اید و احساس می کنید این موقعیت و شانس ، می تواند آینده مالی شما را تضمین کند. تعبیر دیگری که برای این خواب بیان می شود این است که اگر مجرد هستید ، احتمالا دوست دارید به زودی ازدواج کنید چرا که احساس نیاز جنسی می کنید.

تعبیر خواب خیس کردن شلوار

اگر در خواب ببینید که روی شلوارتان ادرار کردید به این معنی است که دچار مشکلات مالی شده اید و این مشکلات، روح شما را تحت فشار قرار داده است .پس انداز مناسبی ندارید و اوضاع مالی شما نیز چندان جالب نیست . ممکن است بدهکار شده اید و می ترسید که نتوانید این بدهی را پرداخت کنید و با شخصی که از شما طلب دارد ، درگیری و ناراحتی ایجاد شود.

تعبیر خواب ادرار کردن در دستشویی

این خواب به این معنی است که شما مدت های زیادی احساسات خودتان را پنهان کرده اید و فشار زیادی تحمل کرده اید ولی حالا زمان آن فرا رسیده است تا همه احساسات درونی خودتان را تخلیه کرده و به آرامش برسید. ممکن است این تخلیه احساسات با بخشیدن و یا انتقام گرفتن ، انجام شود.

نگه داشتن ادرار

اگر در خواب ببینید که ادرار خودتان را نگه داشته اید به این معنی است که در موقعیت بسیار سختی قرار دارید ولی در حال حاضر به هر دلیلی نمی توانید واکنش نشان دهید. ممکن است کسی شما را تحت فشار قرار داده است ولی در حال حاضر قدرت مقابله با او را ندارید و فقط منتظر فرصت مناسب هستید تا زهرتان را روی او خالی کنید.

دیدن ادرار کردن کسی در خواب

اگر در خواب ببینید که کسی در حال ادرار کردن است و شما او را می شناسید به این معنی است که شما به آن فرد حسادت می کنید و رابطه خوبی با او ندارید. اگر در خواب ببینید که کسی در حال ادرار کردن است و او را نمی شناسید ، به این معنی است که روابط اجتماعی خوبی ندارید و تنها مانده اید. باید رفتار خود را با دیگران کمی ملایم تر کنید و اجتماعی تر برخورد کنید.

تعبیر خواب ایستادن در صف دستشویی

اگر در خواب ببینید که ادرار دارید و در صف دستشویی منتظر رسیدن نوبتتان هستید به این معنی است که شما همه تلاش خود را می کنید تا اطرافیان و عزیزانتان به اهدافشان برسند ولی خودتان را فراموش کرده اید. این رفتار باعث شده است که از دیگران شدیدا عقب بمانید و احساس خستگی کنید. احساس می کنید آنقدر که شما به فکر دیگران هستید ، آنها اهمیتی به شما نمی دهند.

دیدن اینکه جایی برای ادرار کردن پیدا نمی کنید

اگر در خواب ببینید که ادرار دارید ولی نمی توانید جایی برای ادرار کردن پیدا کنید به این معنی است که احساسات منفی بسیاری درون خودتان دارید ولی موقعیت مناسب برای تخلیه آن را پیدا نمی کنید. شاید هم جرات کافی برای انجام این کار را ندارید.

ادرار کردن در مکان عمومی

این خواب به این معنی است که دچار مشکلات مالی بسیاری شده اید و احساس می کنید به دلیل اینکه رفاه مالی قبل را ندارید ، دیگران پشت سرتان حرف می زنند و احترام قبل را برای شما قائل نیستند. تعبیر خواب ادرار زن  / دختر بچه / ادرار خونین  /خواب خون بجای ادرار  / ادرار پسر بچه روی ادم /خواب ادرار شتر تعبیر خواب خیس کردن جا

تعبیر خواب ادرار کردن در جای خواب

اگر در خواب ببینید که در رخت خوابتان ادرار کرده اید به این معنی است که مشکل و یا عقده بزرگی در گذشته شما وجود دارد که هنوز شما را رها نکرده است و هر روز عذابتان می دهد. نمی توانید این فکر و مشکل را از سرتان بیرون کنید و باعث از بین رفتن آرامش روحی و حتی آرامش جسمی شما شده است .

ادرار کردن جلوی چشم دیگران

اگر در خواب ببینید که در جایی غیر از خانه و در جلوی دید مردم در حال ادرار کردن هستید به این معنی است که شرایطی برای شما پیش آمده است که احساس می کنید در حال رسیدن به یک موفقیت بزرگ هستید و حرف ها و نظرات دیگران برایتان بی اهمیت است .حس می کنید برای رسیدن به موفقیت ، دیگر به کسی احتیاج ندارید.

تعبیر خواب خون در ادرار

اگر در خواب ببینید که در حال خون ادرار کردن هستید به این معنی است که فشار روحی بسیار زیادی تحمل می کنید. احتمالا در حال افسرده شدن هستید. در برخی موارد این خواب نشانه وجود یک بیماری جسمی شدید است .

ادرار کردن بر روی کسی

اگر در خواب ببینید که به صورت عمد بر روی کسی ادرار می کنید به این معنی است که با کسی مشکلی دارید که هر لحظه ممکن است کاری بکنید که به درگیری و خشونت منجر شود.
تعبیر خواب ادرار حیوانات
شما فرد بسیار مهربانی هستید و دوست دارید به دیگران کمک کنید تا به اهدافشان برسند. تعبیرهای قدیمی در این مورد. اسماعیل بن اشعث در این مورد می گوید اگر در خواب ببینید که در دستشویی خانه خودت ادرار می کنی به معنی مال و ثروت است .از دارایی خودت برای رفاه خانواده ات خرج می کنی . مطیعی تهرانی در این مورد می گوید : دیدن ادرار در خواب دو حالت دارد. ممکن است بیننده خواب خودش در حال ادرار کردن باشد و یا کس دیگری را در حال ادرار کردن ببیند.در هر حال این خواب خوب است . کارل گوستاو یونگ در این مورد می‌گوید اگر در خواب ببینید که جایتان را خیس کرده اید به این معنی است که کنترل زندگی خودتان را از دست داده اید.احتمال فکر می کنید در صورتی که باورها و اعتقادات خودتان را بیان کنید ، دیگران شما را رد خواهند کرد. ادرار کردن در دستشویی نشانه رهایی از احساسات بد و ناخوشایند است .اگر در خواب ببینی که به صورت ناگهانی و بدون اختیار خودت را خیس کردی به این معنی است که توان کنترل احساسات خودت را از دست داده ای و هر لحظه ممکن است این حس بد را بر روی کسی تخلیه کنی. اگر ببینی که جلوی دیگران و افراد غریبه در حال ادرار کردن هستی به این معنی است که حریم خصوصی خودت را حفط نمی کنی و مسائل خصوصی زندگی را با افراد غریه مطرح می کنی. تعبیر خواب ادرار بچه (دختر یا پسر) تعبیر خواب ادرار بچه (دختر یا پسر)

نظر ابن سیرین در مورد ادرار کردن در خواب :

اگر در خواب ببینی که در جایی بجز دستشویی در حال ادرار کردن هستی به این معنی است که اگر بدهی داری ، از آن خلاص می شوی و یا اگر غمی در زندگی داری به زودی از آن غم رها خواهی شد. حضرت دانیال در این مورد می گوید : اگر در خواب ببینی که در جایی بجز دستشویی در حال ادرار کردن هستی به معنی زن است . اگر خون ادرار کنی به معنی فرزند دار شدن است و اگر چرک و خون ادرار کنی به معنی داشتن فرزندی معلول است . ابراهیم کرمانی در این مورد می گوید : اگر ببینی که در چاه ادرار می کنی به این معنی است که با کمک کسی ، مال حلال کسب می کنی.اگر در خواب ببینی که کمی ادرار کردی ولی باز هم حس ادرار داری به این معنی است که کمی از مشکلات تو حل خواهد شد. ادرار کردن در مسجد جابر مغربی می گوید اگر در خواب ببینی که در مسجد ادرار کردی به این معنی است که از پولت هزینه می کنی. اگر ببینی که لباست آلوده به ادرار شد ، این پول را برای فرزندت خرج می کنی .

امام صادق در مورد خواب ادرار می فرماید

اگر در خواب ببینی که ادرار می کنی :
  •  اگر بنده هستی آزاد می شوی
  • اگر مریض هستی بهبود پیدا می کنی
  • اگر زندانی هستی آزاد می شوی
  • اگر مسافر داری ، مسافر تو از سفر باز می گردد
  • برای خلیفه مرگ است
  • برای قاضی ، برکناری از کار است
  • برای تاجر ضرر کردن در معامله است .
معنی این خواب از نظر تعبیر کننده های کشور ترکیه :
  1. این خواب نشانه ثروت و مال و رفع مشکلات مالی است .
  2. اگر جایی برای ادرار کردن پیدا نمی کنید به معنی این است که نمی توانید احساسات خود را به خوبی بیان کنید و به همین دلیل در اکثر کارهایتان شکست می خورید.
  3. شما احساسات سرکوب شده دارید که باعث از بین رفتن اعتماد بنفستان شده است .
  4. ادرار کردن در دستشویی خوب است
  5. اگر در خواب ببینید که روی وسایل خانه و داخل محیط خانه و اتاقها در حال ادرار کردن هستید به این معنی است که خانواده شما دچار مشکل شده است و شما سخت تلاش می کنید که این مشکلات را رفع کنید.
  6. ادرار زیاد به این معنی است که  به زودی مشکلات مالی شما حل می شود و پول زیادی به دست میاورید .
  7. ادرار سگ نشانه خوبی است .احتمالا عاشق شده اید .

تعبیر خواب ادرار بچه (دختر یا پسر)

اگر در خواب ادرار کردن بچه (دختر یا پسر) را ببینی نشانه این است که از وضعیت کنونی خودتان رضایت ندارید . احساس می کنید رفتار و اخلاق شما بسیار بد شده است و دوست دارید اخلاق و رفتار کودکیتان را داشته باشید. در حال تلاش هستید تا برخی از رفتارهای بد خود را تغییر دهید. دلتان برای دوران کودکی تنگ شده است . مطالب مرتبط :
نظرات: 0 مشاهده