تعبیر خواب کشتن و قتل - لیست 139 معنی جدید کشتن آدم

به صورت کلی زمانی که شما در خواب می بینید که در حال کشتن کسی هستید و یا قصد قتل کسی را دارید نشانه عصبانیت و خشم سرکوب شده شما است . ممکن است این حس ناشی از فشار کاری و یا مشکلات خانوادگی یا حتی اجتماعی باشد ولی هر چیزی که هست ، روح شما را تحت فشار قرار داده است . تعبیر خواب کشتن برای دفاع از خود / کشتن ظالم / قصد کشتن من /کشته شدن برادر تعبیر خواب کشتن دشمن / کشتار دسته جمعی تعبیر خواب قصد کشتن داشتن / کشتن مادر ، پدر ، برادر ، خواهر تعبیر خواب کشتن

تعبیر خواب کشتن - قتل آدم

زمانی که یکی از همکاران شما در کار شما سنگ اندازی می کند و شما به هر دلیلی نمی توانید جواب او را بدهید ، یا زمانی که در زندگی خانوادگی ، شخصی شدیدا در حال آزار و اذیت شماست و شما به هر دلیلی نمی توانید او را از زندگی خود بیرون کنید و یا هر موردی دیگری که باعث ناراحتی شما می شود ولی در آن لحظه شما قادر به تخلیه احساسات خود نیستید ، می تواند باعث خشم سرکوب شده شما شود و در این زمان دیدن خواب کشتن و قتل دور از انتظار نیست . در این زمان معمولا شما در خواب می بینید که کسی را می کشید و با کمال تعجب از این کارتان پشیمان هم نمی شوید. در حالی که در زندگی واقعی بسیار دل رحم هستید و دوست ندارید کسی از شما ناراحت شود. این خواب می تواند به این معنی باشد که شما در حال از دست دادن خونسردی خودتان هستید و هر لحظه ممکن است عصبانیت خودتان را تخلیه کنید. ناخودآگاه شما در حال ارسال پیام است به این معنی که روح شما تحت فشار بسیار زیادی قرار دارد و باید هرچه سریع تر تغییری در خود ایجاد کنید.

تعبیر خواب کشتن کسی

اگر در خواب ببینید که کسی را کشته اید و او را می شناسید باید احساسات خودتان را نسبت به او بررسی کنید. برای مثال توجه کنید که آیا :
  • به او حسودی می کنید ؟
  • از او متنفر هستید؟
  • او به شما خیانت کرده است؟
  • آیا او شما را تحقیر کرده است ؟
  • آیا او به شما ضرر مالی زده است ؟
  • و ...
در هر حال معمولا یکی از موضوعات بالا برای آن فرد صدق می کند .شما به هر دلیلی از او ناراحت هستید و کینه به دل گرفته اید.

تعبیر خواب کشتن فرد غریبه

اگر در خواب ببینید که کسی را به قتل رساندید که اصلا او را نمی شناسید می تواند نمادی از روحیات و اخلاق شما باشد. شما رفتار ، عادت و یا اخلاقی دارید که باعث عذاب روحی شما شده است . بسیار دوست دارید که این موضوع را حل کنید و از این حالت رها شوید.

کشتن کسی که او را دوست دارید

اگر در خواب ببینید که در حال کشتن کسی هستید که او را دوست دارید می تواند به این معنی باشد که شما احساس می کنید در حال اذیت کردن عزیزانتان هستید. شما حس می کنید اخلاق ، رفتار و عملکرد شما برای عزیزانتان باعث دردسر شده است و یا حس می کنید که نتوانسته اید وظیفه خودتان را در قبال آنها به خوبی انجام دهید.

کشتن فرد نامعلوم

اگر در خواب ببینید که کسی را کشته اید ولی نمی دانید که آشنا است و یا غریبه ، می تواند به این معنی باشد که سعی دارید کینه ها و عصبانیت های درونی خودتان را فراموش کنید و به آرامش برسید. می توان گفت یکی از مثبت ترین خواب هایی که درباره قتل می توانید ببینید همین مورد است . شما در حال یافتن راه حل برای رفع مشکلات خود هستید و دوست دارید این مشکلات را در آرامش کامل و بدون آسیب رساندن به دیگران حل کنید. احتمالا تلاش می کنید تا کسی را که به شما بدی کرده است ببخشید تا به آرامش روحی برسید.

تعبیر خواب کشتن اعضاء خانواده (پدر ، مادر ، خواهر ، برادر)

این خواب معمولا نشانه بسیار بدی است .شما در اوج عصبانیت و نفرت قرار دارید. به حدی ناراحت هستید که حس می کنید حتی می توانید به نزدیک ترین افراد خانواده خودتان هم صدمه وارد کنید. به احتمال زیاد در آستانه افسردگی شدید قرار دارید. شما حس می کنید کسی یا کسانی باعث بدبختی و شکست های شما هستند و در تلاش هستید تا به سرعت و با بیرحمی تمام ، او را از زندگی خودتان بیرون کنید و به آرامش و رفاه برسید.
تعبیر خواب کشتن اعضاء خانواده (پدر ، مادر ، خواهر ، برادر) تعبیر خواب کشتن اعضاء خانواده (پدر ، مادر ، خواهر ، برادر)

دیدن خواب کشتن کسی و دفن کردن جسد

اگر در خواب ببینید که کسی را کشتید و در حال دفن کردن او در قبر هستید به این معنی است که تصمیم محکمی گرفته اید تا با تمام مشکلات و سختی های زندگی روبرو شده و آنها را با قدرت تمام حل کنید. مشکلات زیادی در زندگی شما وجود دارد که برخی از آنها سالهاست که روح شما را عذاب داده است ولی تصمیم دارید این مشکلات را کاملا حل و فصل کنید.

درخواست قتل کسی

اگر در خواب ببینید که از کسی درخواست می کنید تا فردی را به قتل برساند به این معنی است که مشکلات زیادی در زندگی دارید که حس می کنید به تنهایی قادر به حل انها نیستید و قدرت کافی برای مقابله با این مشکلات را ندارید. به احتمال زیاد هنوز به استقلال کافی نرسیده اید و برای حل مشکلات خودتان به دیگران وابسته هستید.

فرار کردن از صحنه قتل

اگر در خواب ببینید که کسی را کشته اید و در حال فرار کردن از صحنه قتل هستید به این معنی است که برای حل مشکلات تلاش کرده اید ولی در این راه شکست خورده اید و حتی ممکن است آن مشکل را بدتر کرده اید و می ترسید که کسی از این موضوع باخبر شود.

تعبیر خواب شاهد قتل آدم بودن

اگر در خواب ببینید که در حال تماشای قتل کسی هستید به این معنی است که به کسی حسودی می کنید و دوست دارید شخصیتی مانند او داشته باشید. ممکن است مشکلی دارید که حس می کنید اگر مانند فرد خاصی بودید ، هیچگاه دچار آن مشکل نمی شدید.
تعبیر خواب کشتن با چاقو / برای دفاع از خود / چاقو خوردن و زخمی شدن تعبیر خواب قصد کشتن من /چاقو زدن به شخصی /چاقو شکسته /کشتن ظالم /تعبیر خواب کشتن زن خود تعبیر خواب کشتن

کشته شدن در خواب

اگر در خواب ببینید که کسی شما را کشت ، به این معنی است که در مقابل مشکلات زندگی احساس شکست می کنید و تسلیم شده اید. شما بسیار ناامید هستید و احتمالا در خطر افسردگی قرار دارید.

تعبیر خواب کشتن برای دفاع از خود

شما احساس می کنید کسی یا کسانی در حال برنامه ریزی برای ایجاد مشکل برای شما هستند.فکر می کنید دشمنانی دارید که هر لحظه ممکن است به شما ضربه وارد کنند. در این میدان خودتان را بی دفاع حس می کنید. به احتمال زیاد این ترس باعث شده است تا کارهای نادرست و شاید خلاف قانون برای جلوگیری از این دشمنی ها انجام دهید ولی خودتان را اینگونه قانع می کنید که «این کارهای خلاف فقط برای دفاع از خودم است»
تعبیر خواب هندی از معبرین مختلف در مورد قتل آدم (هر بند مربوط به تعبیر کننده مختلف است)
  • شما افسرده شده اید.
  • در شرایطی قرار دارید که بهتر است مبارزه را بیش از این ادامه ندهید.در زندگی گاهی مجبور به تسلیم هستید.
  • از کسی کینه به دل دارید و بسیار خشمگین و عصبانی هستید.
  • نمی توانید احساسات و خشمتان را کنترل کنید.
  • اگر در خواب ببینید که کسی شما را کشت ، کار بدی در حق کسی انجام داده اید که باعث عذاب وجدان شما شده است .
  • ناخودآگاه شما در حال تلاش برای خلاص شده از برخی از عقده های کهنه شماست .
تعبیرهای قدیمی در مورد قتل و کشتن آدم

نظر ابن سیرین در مورد قتل و کشتن آدم در خواب :

اگر در خواب ببینی که کسی را کشتی ولی سرش را از تنش جدا نکردی به این معنی است که از آن فرد به شما سود خواهد رسید . اگر ببینی که کسی تو را کشتن و به قتل رساند به این معنی است که عمر تو طولانی خواهد بود.
جابر مغربی در این مورد می گوید :
اگر ببینی که بچه خودت را کشتی به این معنی است که روزی حلال کسب می کنی .

نظر امام صادق در مورد خواب قتل آدم :

اگر در خواب ببینی که حیوان ، حشره و یا هر جانور دیگری را کشتی به این معنی است که بر دشمنت پیروز می شوی .
آنلی بیتون در این مورد می گوید : اگر در خواب  ببینی که کسی را به قتل رساندی به این معنی است که حس می کنی اطرافیانت به تو اهمیتی نمی دهند و به همین دلیل احساس حقارت می کنی. اگر ببینی که کسی یا کسانی تو را به قتل رساندند به این معنی است که دشمنانی داری که می خواهند به تو آسیب وارد کنند.
تعبیر خواب های پیشنهادی‌:
  1. تعبیر خواب دندان
  2. تعبیر خواب عنکبوت
  3. تعبیر خواب گربه
  4. تعبیر خواب سگ
  5. تعبیر خواب مار
بروزرسانی در تایخ دو دی ماه هزار چهارصد

نظر روانشناسان و تعبیر کننده های اروپایی و ترکیه در این مورد

دیدن قتل یا قاتل در خواب می تواند بسیار ترسناک باشد. روانشناسان اروپایی و ترک معنی های مختلفی برای این خواب بیان کرده اند که در ادامه مطلب به برخی از آنها اشاره می شود. در حالت معمول دیدن کشتن کسی در خواب نشانه یک خشم شدید و کینه قدیمی است . احتمالا شما از کسی کینه ای به دل گرفته اید و فکر شما شدیدا مشغول برنامه ریزی برای انتقام گرفتن است . ممکن است در حال حاضر قدرت کافی برای گرفتن انتقام را ندارید به همین دلیل فشار روحی بسیار زیادی تحمل می کنید. معمولا دیدن این خواب به این دلایل است :
  • افسردگی دارید
  • بسیار استرس و اضطراب دارید
  • از کسی کینه به دل دارید
  • بسیار خشمگین و عصبانی هستید
  • به دیگران اعتماد ندارید و دل شکسته شده اید
  • به شما خیانت جنسی شده است
  • نگران آینده هستید و آینده روشنی برای خودتان نمی بینید

کشته شدن در خواب

اگر در خواب ببینید که کسی شما را کشت می تواند به این معنی باشد که احساس می کنید در گذشته کسی یا کسانی به شما ظلم کرده اند و شما نتوانسته اید از او انتقام بگیرید و سرخورده شده اید.مشکلات بسیار زیادی در زندگی دارید که فکر می کنید به دلیل دشمنی همان فرد در گذشته بوده است . اگر ببینید که قاتل در تعقیب شماست و شما از او فرار می کنید می تواند به این خاطر باشد که می خواهید از خاطرات بد گذشته فرار کنید و به آرامش برسید ولی در این کار موفق نیستید و این خاطرات بد گذشته ، کیفیت زندگی فعلی شما را تحت تاثیر قرار داده اند. همچنین بخوانید : تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب صحنه قتل

اگر در خواب شاهد کشته شدن کسی باشید می تواند نماد کسی باشد  که در حال حاضر در زندگی شما وجود دارد ولی به هیچ عنوان دوست ندارید در کنار شما باشد . به هر دلیلی نمی توانید او را از خود دور کنید . ممکن است یکی از نزدیکان شما مانند پدر ، مادر ، خواهر ، برادر و یا حتی همسر شما باشد. در هر صورت تا زمانی که او را از زندگیتان بیرون نکرده اید به آرامش نخواهید رسید . بهتر است هر چه زودتر و با بی رحمی تمام او را از خودتان دور کنید در غیر این صورت به آرامش نخواهید رسید . نگران نباشید ، دور کردن آنها آنقدرها هم که فکر می کنید سخت و درناک نیست .

تعبیر خواب اینکه شما قاتل هستید

اگر در خواب ببینید که قاتل خود شما هستید و کسی یا کسانی را کشته اید می تواند به این معنی باشد که دیگر آستانه صبر شما به انتها رسیده است و در حال از دست دادن کنترلتان هستید . بیش از این نمی توانید این مشکلات را تحمل کنید و فکر می کنید که دیگر توان تحمل این اوضاع را ندارید . این روزها از دست شما هر کاری بر میاید و ممکن است کاری بکنید که بعدا باعث پشیمانی شود.شما دوست دارید کمی تنها باشید و به زندگی خودتان سروسامان بدهید . احساس می کنید کسی یا کسانی در اطراف شما هستند که دست و پایتان را بسته اند. اگر کسی را در خواب بکشید و او را کاملا بشناسید نشان دهنده کینه و نفرت شما نسبت به او است . شما دوست دارید هرچه سریعتر از شر او خلاص شوید . اگر در خواب ببینید که کسی را کشته اید و این قتل را مخفی می کنید می تواند به این معنی باشد که کاری کرده اید که دوست ندارید کسی از آن مطلع شود. ممکن است به کسی خیانت کرده اید و نگران هستید که خیانت شما برملا شود .

ب-6-ف-01

اگر شاهد قتل کسی باشی یک خبر خیلی بزرگ دریافت کرده ای
کشته شدن اعضاء خانواده چیزی در خانواده شما وجود دارد که آن را دوست ندارید و می خواهید مخفی کنید
شاهد کشته شدن فرزندان باشید بیش از حد درگیر احساسات شده اید و باید بتوانید احساساتتان را کنترل کنید
اگر تصادفی کسی را بکشید غصه دارید و یا احتمالا افسرده شده اید
کشتن خواهر احساس بدبختی و بی کسی می کنید
کشتن برادر نگران آینده مالی خانواده تان هستید
کشتن شدن همسر از زندگی خودتان رضایت ندارید ولی نمی توانید آن را تغییر دهید
اعتراف به قتل کار بدی انجام داده اید و نگران هستید که لو برود و دیگران در مورد شما قضاوت کنند
دیدن قاتلی که او را می شناسید به کسی حسادت می کنید و دوست ندارید پیشرفت کردن او را ببینید

تعبیر خواب کشته شدن پدر یا مادر

دیدن کشته شدن مادر در خواب معمولا یک خواب ناراحت کننده و غمناک است . این خواب نشان دهنده این است که مشکلی بزرگ برای شما پیش آمده که نگران از بین رفتن آبرویتان هستید . اگر در خواب کشته شدن پدر را ببینید به معنی این است که یکی از نزدیکان شما کاری انجام داده است که باعث ناراحتی و افسردگی شما شده است.

تعبیر خواب کشتن کسی با استفاده از سلاح (سرد یا گرم)

اکثر تعبیر کننده های خواب غربی اعتقاد دارند که کشتن کسی با هر نوع سلاحی در خواب ، نمادی از تلاش ما برای محافظت از خودمان در برابر چیزی و یا کسی است . برای مثال اگر در خواب ببینید که با استفاده از سلاح تلاش می کنید که از خودتان در برابر یک قاتل دفاع کنید می تواند به این معنی باشد که در تلاش هستید تا به هر نحوی که می توانید از خودتان در برابر کسانی که می خواهند به شما آسیب برسانند ، دفاع کنید.

کشتن کسی با استفاده از تفنگ

اگر در خواب ببینید که با استفاده از تفنگ و اسلحه گرم کسی را به قتل رساندید می تواند به این معنی باشد که کسی در تلاش بود تا بتواند به شما آسیب برساند ولی شما به خوبی و با قدرت در مقابل او ایستادید و او را شکست دادید . اگر ببینید که کسی به شما شلیک کرد می تواند به این معنی باشد که کسی از اطرافیانتان با شما دشمنی دارد و به راحتی می تواند به شما آسیب برساند و شما قدرت لازم برای مقابله با او را ندارید . از این بابت حس درماندگی می کنید و نیاز دارید که کسی به شما کمک کند و از شما در برابر تهدیدات او دفاع کند. اگر در خواب ببینید که می خواهید به کسی شلیک کنید ولی توان کشیدن ماشه را ندارید می تواند به این معنی باشد که در زندگی واقعی در حال مبارزه کردن با دشمنانتان و مشکلاتی که آنها برایتان ایجاد کرده اند هستید ولی احساس خستگی می کنید. نیاز دارید که کمی محیط خود را عوض کرده و به استراحت و تفریح بپردازید تا دوباره نیروی کافی برای مبارزه با این مشکلات را داشته باشید.

تعبیر خواب قتل با استفاده از چاقو

دیدن چاقو در خواب معمولا به معنی احساسات و عواطف پنهان ماست . اگر در خواب ببینید که کسی را با چاقو به قتل رساندید می تواند به این معنی باشد که از کسی کینه ای به دل دارید ولی چون احساس می کنید که در زمان فعلی ، قدرت لازم برای مقابله کردن با او را ندارد ، ناراحتی خودتان را در دلتان نگه داشته اید تا زمانی که قدرت لازم را به دست بیاورید . اگر در خواب ببینید که کسی شما را با چاقو زد می تواند به این معنی باشد که کسی از اطرافیان شما ، آسیب شدیدی به شما وارد کرده است ولی به هر دلیلی نمی توانید از او انتقام بگیرید و یا از او دور شوید. این حالت باعث شده است که آرامش روحی شما دچار مشکل شود.

تعبیر خواب کشتن با استفاده از سم و زهر

اگر در خواب ببینید که کسی را با استفاده از سم و زهر به قتل رساندید می تواند به این معنی باشد که کمبود محبت دارید و از شادی دیگران ناراجت می شوید و نمی توانید خوشی اطرافیانتان را تحمل کنید. اگر در خواب ببینید که کسی شما را با استفاده از سم و زهر ، مسموم کرد می تواند به این معنی باشد که حس می کنید دیگران از خوبی های شما سوء استفاده می کنند و قدر شما را نمی دانند. حس می کنید تمام کارها و خدماتی که برای اطرافیانتان انجام می دهید ، بیهوده است و آنها ارزش واقعی وجود شما را درک نکرده اند.
ب 4 ت 01 اگر کسی را غرق کنید اگر در خواب ببینید که برای کشتن کسی او را غرق کردید می تواند به این معنی باشد که از کسی به شدت کینه به دل گرفته اید و دوست دارید به بدترین شکل ممکن از او انتقام بگیرید . آنچنان از او منتفر هستید که هر لحظه ممکن است تصمیمی از روی عصبانیت گرفته و به او آسیب وارد کنید. بهتر است کمی خودتان را آرام کنید تا خدایی نکرده کاری انجام ندهید که بعدا باعث پشیمانی شود.

تعبیر خواب کشتن کسی با شی سخت

اگر در خواب ببینید که با چیزی سخت و سفت ، مانند سنگ ، چکش ، بیل و ... کسی را کشتید می تواند به این معنی باشد که با کسی اختلافی داشتید و به همین دلیل به او آسیب وارد کرده اید ولی حالا بعد از گذشت مدتی احساس می کنید که زیاده روی کرده اید و این آسیبی که به او وارد کرده اید بیش از حد بوده و نباید این کار را می کردید. بسیار پشیمان هستید ولی برای جبران کردن ، هیچ کاری از دستتان بر نمی آید .

کشتن کسی با آتش و سوزاندن

اگر در خواب ببینید که کسی را آتش زدید و سوزاندید می تواند به این معنی باشد که کسی در حق شما بدی کرده است و شما را بسیار ناراحت کرده و باعث گرفتاری شما شده است . شما بسیار دوست دارید که او به سزای اعمالش برسد ولی هیچ وقت این اتفاق نیافتاده است . شما فکر می کنید که او هیچ وقت به سزای اعمال خودش نخواهد رسید و از این که عدالتی وجود داشته باشد ناامید شده اید.

کشتن کسی با روش دار زدن

اگر در خواب ببینید که کسی را دار زدید و او مُرد می تواند به این معنی باشد که با کسی اختلاف بسیار بزرگی دارید ولی نمی دانید که چطور باید با او برخورد کنید . شما برسر یک دوراهی بسیار بزرگ قرار گرفته اید . این قدرت را دارید که از او انتقام بگیرید ولی میدانید که اگر این کار را بکنید ، زندگی او کاملا نابود خواهد شد و دیگر قابل جبران نیست . گاهی تصمیم می گیرید که او را ببخشید و به حال خودش رها کنید ولی بازهم زمانی که نامردی های او را به یاد می آورید ، نمی توانید به راحتی او را ببخشید. در یک دوراهی بسیار سخت قرار گرفته اید و ممکن است به تنهایی نتوانید تصمیم درستی بگیرید . بهتر است قبل از هرگونه تصمیم گیری ، با کسانی که مورد اعتمادتان هستند ، مشورت کنید تا بعدا دچار پشیمانی و عذاب وجدان نشوید.  
نظرات: 91 مشاهده