ایده‌های جالب و جذاب برای کادو روز پزشک

روز پزشک بهانه ای است برای قدردانی و قدرشناسی از زحمات پزشکانی که برای نجات و حفظ سلامتی انسان‌ها سوگند یاد کرده‌اند. هر کشوری بنا به علت و فلسفه‌ی خاص، یک روز را به عنوان روز پزشک در تقویم رسمی خودش مشخص کرده است. اگر یکی از نزدیکان‌ در حوزه پزشکی خدمت می‌کند، بهتر است در کنار تبریک این روز، هدیه‌ی مخصوصی، تحت عنوان هدیه روز پزشک برای او در نظر بگیرید تا هم باعث ایجاد حس خاص در او شوید و هم باعث شوید تا او کار خود را به خوبی انجام دهد و بفهمد که زحمات او دیده می‌شوند. در ادامه ضمن بیان تاریخ و فلسفه روز پزشک در ایران، هدایای مخصوص این روز را به صورت مختصر معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید. ایده‌های جالب و جذاب برای کادو روز پزشک ایده‌های جالب و جذاب برای کادو روز پزشک

ایده‌های جالب برای هدیه برای روز پزشک

شاید برایتان سوال پیش آید که در کشور ما روز پزشک چه روزی است و به چه علت مشخص شده است. در ایران روز پزشک، 23 آگوست مصادف با اول شهریور ماه به پاس تالیفات و خدمات ابن سینا در علوم پزشکی و فعالیت او در این رشته و تجلیل از پزشکان، روز پزشک نام‌گذاری شده‌است. ابوعلی سینا از مشهورترین و تاثیرگذارترین فیلسوفان و دانشمندان جهان است که آثارش در زمینه فلسفه ارسطویی و پزشکی اهمیت بسیار دارد. او ۴۵۰ کتاب در زمینه‌های گوناگون نوشته ‌است که یکی از معروف ترین کتاب‌هایش کتاب شفا و کتاب قانون می‌باشد. حال به بررسی هدایا مخصوص روز پزشک می‌پردازیم.

کیک مخصوص روز پزشک

معمولا زمانی حرفی از جشن و یک مناسبت شاد به میان می‌آید حتما پای کیک و شیرینی نیز در میان خواهد بود. اولین گزینه‌ای که برای هدیه روز پزشک در نظر گرفته‌ایم، کیک مخصوص روز پزشک است. شما می‌توانید کیک‌هایی مخصوص با طرح روز پزشک اعم از گوشی پزشکی یا لباس پزشکی را سفارش دهید.

شکلات مخصوص روز پزشک

اگر برای روز پزشک می‌خواهید هدیه خاصی در نظر بگیرید، قطعا شکلات می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد. البته نه هر شکلاتی! شکلات تبلیغاتی یا سفارشی که با یک طرح دلخواه تهیه می‌شوند، قطعا بسیار خاص‌تر خواهند بود. شما می‌توانید با مراجعه به شوکوبرند انواع محصولات این مجموعه را مشاهده کرده و شکلات مخصوص روز پزشک را سفارش دهید. شوکوبرند در کنار هر شکلات جعبه‌ی مخصوصی در نظر گرفته است که می‌توانید به همراه یک شاخه گل، روز خوبی را برای همسر، پدر، مادر، خواهر یا برادرتان بسازید.

وسایل تزئینی و زینتی

یکی دیگر از گزینه‌های جالب برای هدیه روز پزشک، وسایل تزئینی و زینتی است که می‌توان در فضای مطب استفاده کرد. برای مثال از استفاده از ماگ‌هایی با طرح پزشکی می‌تواند یک پیشنهاد جالب باشد. همچنین خرید مجسمه‌های تزئینی، ساعت دیواری یا رو میزی از دیگر گزینه‌های مد نظر ما است.

ست تحریر برای مطب

حالا که حرف از مطب و فضای آن شد یک ایده‌ی دیگر که به نظر عالی می‌رسد، خرید ست‌های تحریر اداری می‌باشد. این ست‌ها معمولا شاملِ جا قلمی، کازیه، پایه چسب نواری، پایه کارت ویزیت و جای کاغذ نوت می‌باشد.

خودکار نفیس

خودکار از جمله مواردی است که دائما توسط پزشکان مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک ایده دیگر برای هدیه روز پزشک می‌تواند یک خودکار نفیس و یا یک ست خودکار زیبا باشد.

لوازم معاینه

اگر یکی از لوازم پزشکی، فرد مورد نظرتان آسیب دیده یا کهنه شده است، بهترین فرصت است که در خرید هدیه روز پزشک آن‌ را در نظر بگیرید. این لوازم پزشکی می‌تواند، گوشی پزشکی، فشار سنج، دماسنج طبی، چراغ قوه، افتالموسکوپ و اتوسکوپ و یا مجموعه‌ای از این موارد باشد.

جواهرات و بدلیجات با طرح های پزشکی برای پزشکان زن

بدلیجات با نقش‌ها و طرح‌های پزشکی برای پزشکان ساخته شده‌اند و یک هدیه‌ی خاص و تک محسوب می شوند. برای راحتی کار می توانید این بدلیجات را اینترنتی سفارش دهید و با یک بسته بندی زیبا به پزشک هدیه کنید. هدیه‌ی این بدلیجات به خصوص برای دانشجویان پزشکی و پزشکان زن پیشنهاد خوبی محسوب می‌شود. کتاب هر پزشکی دوست دارد با خواندن کتاب‌های بیشتر دانش خود را بالا تر ببرد. یک کتاب خوب در حوزه‌ی کاری پزشک هدیه‌ای ارزشمند برای روز پزشک به حساب می‌آید. این گزینه برای کسی مناسب است که می‌خواهد برای پزشک خود هدیه‌ای تهیه کند. قبل از خرید کتاب در رابطه با تخصص و حرفه‌ی پزشک پرس و جو کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. آن را به همراه یک شاخه گل به پزشک هدیه دهید.  
نظرات: 0 مشاهده