تعبیر خواب صندلی - 26 معنی مختلف دیدن صندلی در خواب

دیدن صندلی در خواب معمولا معنی خاصی ندارد و ناشی از اتفاقات روزمره زندگیست.ولی در برخی از موارد این خواب می تواند معانی مختلفی برای بیننده خواب داشته باشد. مانند تمام خواب ها ، توجه به جزئیات این خواب نیز بسیار مهم است و هر چقدر جزئیات بیشتری از این خواب را به یاد بیاورید می تواند در معنی کردن آن تاثیر بیشتری داشته باشد.

تعبیر خواب صندلی

این خواب در بسیاری از موارد نشان دهنده این است که شما در موقعیتی قرار گرفته اید که تمایلی به آن ندارید .شما برای انجام کار خاصی کاملا بی میل هستید و حرکت مفیدی از خود نشان نمی دهید. ممکن است مجبور هستید در کاری با کسی شریک باشید ولی هیچ تمایلی به آن ندارید و در حال کم کاری کردن هستید. ممکن است شما فرد تنبل و سهل انگار هستید و تمام کارهای خودتان را با تاخیر انجام می دهید و معمولا همه کارها را نیمه کاره رها می کنید.فرد مسئولیت پذیری نیستید و اعتقادی به سخت کوشی و تلاش کردن برای موفقیت ندارید.

تعبیر خواب صندلی قرمز

اگر در خواب ببینید که روی یک صندلی قرمز نشسته اید معمولا نشانه هشدار است .این خواب نمادی از خطری است که به دلیل انتخاب نادرست شما بوجود آمده است . ممکن است باید در زمانی خاص ، کاری انجام می دادید ولی انجام آن را پشت گوش انداخته اید و حالا دردسر بزرگی برایتان ایجاد شده است .

تعبیر خواب گم شدن صندلی

اگر در خواب ببینید که وارد اتاقی شدید که باید در آن صندلی وجود داشت (مثلا اتاق جلسه امتحان) ولی هیچ صندلی در آنجا نبود نشانه نگرانی شماست. شما احساس می کنید کاری را شروع کرده اید که توانایی لازم برای به انتها رساندن آن کار را ندارید و از ادامه راه خسته شده اید. شما نگران هستید که اگر نتوانید این کار را تمام کنید، مشکلاتی برایتان بوجود خواهد آمد. شما شدیدا دچار استرس و اضطراب هستید و احساس می کنید که به استراحت کردن نیاز دارید.

تعبیر خواب صندلی در حیاط و یا بیرون از خانه

شما از انجام کارهای روزانه و وظایف سنگینی که به عهده شما گذاشته شده است خسته شده اید. روزهایتان تکراری و خسته کننده شده اند و نیاز به تفریح و خوشگذرانی دارید.

تعبیر خواب صندلی آهنی و سنگین و بزرگ

اگر در خواب ببینید که در خانه یک صندلی ساخته شده از فلز و آهن دارید که بسیار سنگین است و نمی توانید ان را تکان دهید ، این خواب نشانه خوبی است و احتمالا کسی به شما قول کمک مالی داده است .

تعبیر خواب صندلی چوبی

اگر در خواب ببینید که در خانه یک صندلی چوبی و قدیمی دارید ، نشانه این است که شدیدا دلتنگ یک دوست قدیمی هستید. ممکن است در سال های قبل عاشق کسی بوده اید و حالا دوست دارید دوباره او را ببینید.

نشستن کسی روی صندلی

اگر در خواب ببینید که کسی روی صندلی نشسته است می تواند نشانه بدی باشد. شما حس می کنید کسی می خواهد جلوی پیشرفت شما را بگیرد برای همین برای شما مشکل ایجاد می کند.

تعبیر خواب نشستن بچه روی صندلی

اگر در خواب ببینید که کودک و بچه روی صندلی نشسته است نشانه مشکلات سلامتی شماست . شما باید رژیم غذایی خودتان را تغییر داده و برای بررسی های بیشتر و اطمینان خاطر ، گاهی آزمایشات پزشکی و چکاپ کامل انجام دهید.

تعبیر خواب پنهان شدن زیر صندلی

اگر در خواب ببینید که زیر صندلی پنهان شده اید و یا کسی شما را مجبور کرده است که زیر صندلی بمانید به معنی این است که کسی شما را تحقیر کرده است و یا به شما خیانت جنسی شده است .

تعبیر خواب شکستن صندلی

این خواب معمولا نشانه خوبی است . شما رفتار و کردار خودتان را تغییر داده اید و تصمیم دارید برای رسیدن به موفقیت و آرامش به سختی تلاش کنید.استرس و اضطراب شما در حال کاهش است . اگر در خواب ببینید که روی صندلی شکسته نشسته اید به این معنی است که شما معمولا وقت خودتان را صرف انجام کارهای بیهوده می کنید و انجام کارهای مهم را پشت گوش می اندازید. شما اصرار دارید که این راه اشتباه را تا آخر ادامه دهید و اینکار می تواند مشکلات بسیار بزرگی در آینده برای شما ایجاد کند. شما عادت دارید مسائل کوچکی را که به راحتی قابل حل هستند ، به مشکلات بزرگ غیر قابل حل ، تبدیل کنید. تعبیر خواب های قدیمی در این مورد لوک اویتنهاودر این باره می گوید : این خواب به معنی رسیدن به مقام و منزلت است . شیخ طوسی در این باره می گوید : کرسی و صندلی در خواب اگر سالم و بدون ایراد باشند خوب است ولی اگر شکسته و خراب باشند بد است . آنلی بیتون در این مورد می گوید : دیدن صندلی در خواب نشانه این است که در انجام وظیفه خودت با شکست روبرو می شوی و دچار ضرر مالی خواهی شد. مطالب مرتبط : تعبیر خواب مرده تعبیر خواب دندان تعبیر خواب بارداری تعبیر خواب سگ
نظرات: 8 مشاهده