تعبیر خواب کیف - 34 معنی مختلف و متفاوت

دیدن خواب کیف مخصوصا برای زنان اصلا چیز عجیبی نیست و کاملا رایج است . این خواب معمولا و در اکثر موارد هیچ معنی خاصی ندارد.ولی ممکن است گاهی معانی خاصی برای بیننده خواب داشته باشد.

تعبیر خواب کیف

دیدن کیف در خواب می تواند نمادی از مسئولیت های شما باشد.در این خواب ، دیدن محتوای داخل کیف می تواند راهنمای خوبی برای تعبیر آن باشد به همین دلیل باید سعی کنید تا جایی که می توانید جزئیات بیشتری از خواب خودتان را به یاد بیاورید. اگر کیف زیبا و پر ببینید به این معنی است که شما فرد اجتماعی هستید و دوستان زیادی دارید. شما همیشه سعی می کنید برای اطرافیانتان شخص مفیدی باشید و در مشکلات ، آنها را یاری کنید. اگر کیف خالی و زشت در خواب ببینید نشانه این است که شما فرد منزوی هستید و دوستان زیادی ندارید. شما به اطرافیانتان حسودی می کنید و نمی توانید پیشرفت آنها را تحمل کنید.

تعبیر خواب پاره کردن کیف

اگر در خواب ببینید که کیف خودتان را پاره می کنید به این معنی است که تحت فشار روحی بسیار شدیدی هستید و کنترل خودتان را از دست داده اید. ممکن است مسئولیتی قبول کرده اید که انجام آن در توان شما نیست .بهتر است در صورتی که می توانید ، این مسئولیت را از دوش خود بردارید تا دوباره به آرامش روحی و ذهنی برسید. شما برای آرامش و شادی دیگران ، بیش از حد خودتان را تحت فشار قرار می دهید. ادامه این کار می تواند سلامت روحی و جسمی شما را به خطر بیاندازد. تعبیر خواب کیف - 34 معنی مختلف و متفاوت تعبیر خواب کیف - 34 معنی مختلف و متفاوت

تعبیر خواب داشتن کیف اضافه

اگر در خواب ببینید که علاوه بر کیف خودتان ، کیف فرد دیگری را نیز حمل می کنید به این معنی است که دیگران از شما سوء استفاده می کنند و برای رسیدن به اهداف خودشان شما را تحت فشار قرار می دهند.

تعبیر خواب کیف پر از آشغال

اگر در خواب ببینید که کیف شما پر از آشغال و لوازم به درد نخور است به این معنی است که شما برای انجام کاری برای دیگران تحت فشار هستید و انجام این کار هیچ سودی برای شما ندارد. شما حس می کنید آزادی عمل ندارید و مجبور به انجام دادن این کار هستید. هرچه سریع تر باید از شر اینگونه افراد خلاص شوید. برای این منظور کاملا بی رحمانه عمل کنید و احساسات را دور بریزید.این افراد هیچگاه اجازه نمی دهند شما پیشرفتی در زندگی داشته باشید. آنها به شما به چشم یک گاو شیرده نگاه می کنند.

تعبیر خواب هدیه گرفتن کیف از کسی

این خواب معمولا نشانه خوبی نیست و نشان می دهد که برای رسیدن به اهدافتان نیازمند کمک گرفتن از دیگران هستید . شما حس می کنید به تنهایی نمی توانید به اهدافتان برسید و قادر به مقابله با مشکلات زندگی نیستید. شما به شدت منتظر کمک یکی از نزدیکان و یا دوستان خودتان هستید و تا زمانی که آنها کمکی نکرده اند ، شما حرکتی انجام نمی دهید.

تعبیر خواب خرید کیف

این خواب نشانه وجود مشکلات اقتصادی شما ست . نگران هستید که در آینده نتوانید خرج های زندگی روزمره خودتان را تامین کنید.شما در حال حاضر تحت فشار مالی شدیدی هستید و نمی توانید آنگونه که دوست دارید خرج کنید.

تعبیر خواب پیدا کردن کیف

شما در حال برنامه ریزی برای آینده مالی خودتان هستید و در این راه برخی از افراد پیشنهاداتی به شما می دهند که در ظاهر خوب است ولی می تواند شما را از اهداف اصلی خودتان دور کرده و در نهایت منجر به شکست شود.

تعبیر خواب کیف پر از پول

اگر در خواب کیف پر از اسکناس ببینید نشانه این است که آرزوهای بزرگی در ذهن دارید و برای رسیدن به آنها شدیدا تلاش می کنید. اگر ببینید که کیف پر از سکه و پول خرد است به این معنی است که برای رسیدن به اهداف خودتان برنامه ریزی خوبی ندارید و وقتتان را صرف کارهای بی مورد و کوچک می کنید که هیچ سودی نمی تواند برایتان داشته باشد.

تعبیر خواب دزدیده شدن کیف

اگر در خواب ببینید که کسی کیف شما را دزدید و یا کیف خودتان را گم کردید به این معنی است که شما اشتباهات بسیار زیادی در گذشته انجام داده اید که باعث عقب ماندنتان شده است . شما حس می کنید دیگران در این عقب ماندگی دخالت داشته اند و این عدم پیشرفت فقط به دلیل بی فکری و تصمیمات نادرست شما نبوده است .

کیف سنگین

اگر در خواب ببینید که نمی توانید کیف خودتان را از زمین بلند کنید به این معنی است که تصمیمی برای زندگی خودتان گرفته اید که حس می کنید به تنهایی نمی توانید آن را انجام دهید و توانایی کافی برای ادامه راه را ندارید. تعبیر خواب های قدیمی در این مورد مطیعی تهرانی در این مورد می گوید : این خواب نشان دهنده ظرفیت بیننده خواب در برابر مشکلات زندگی است . در کتاب تفسیر رویاها آمده است :

دیدن کیف زنانه در خواب

به این معنی است که ببیننده خواب چیز ارزشمندی دارد که از گم کردن و یا از دست دادن آن می ترسد و شدیدا در تلاش است که از آن چیز با ارزش حفاظت کند. کیف دستی در خواب نشانه هویت اجتماعی فرد و توانایی او در برقرار کردن ارتباط با دیگران است . ابراهیم کرمانی در این مورد می گوید : اگر در خواب ببینی که کیف پول خودت را همراه با پول های داخل آن از دست داده ای به این معنی است که در موضوع مهمی کسی را نصیحت می کنی ولی او به حرف های تو اهمیتی نمی دهد و کار خودش را می کند. آنلی بیتون در این مورد می گوید دیدن کیف پول در خواب به این معنی است که شما کارهایی را که به عهده تان گذاشته می شود نیمه کاره رها می کنید و به پایان نمی رسانید. اگر در خواب ببینی که کیف تو پر از پول و جواهرات است با افراد ثروتمند و شاد ، آشنا و همنشین می شوی.

نظر ابن سیرین در مورد خواب کیف :

اگر در خواب ببینی که کیف پول پیدا کردی و داخل آن پر از پول بود به این معنی است که به اندازه پول داخل آن کیف ، ثروت به دست می آوری .ولی اگر داخل کیف خالی بود ، ضرر می کنی و پولت را از دست می دهی .

امام جعفر صادق در این مورد می فرماید :‌

دیدن کیف در خواب سه وجه دارد : اسرار و راز پنهان ، بدن انسان ، فقر و بی پولی مطالب مرتبط : دیدن مرده در خواب تعبیر بارداری در خواب دیدن نوزاد در خواب تعبیر خواب خیانت
ب-ت-19-01 در ادامه این مطلب به نظر برخی از روانشناسان اروپایی و امریکایی در مورد دیدن کیف در خواب اشاره شده است . لطفا با ما همراه باشید . دیدن کیف در خواب می تواند معانی بسیار مختلفی داشته باشد. جزئیات خوابی که می بینیم می تواند بر روی معنی آن تاثیرگذار باشد. به همین دلیل همیشه توصیه می شود در صورتی که از جمله افرادی هستید که همیشه دوست دارید معنی خواب هایتان را بدانید ،یک قلم و کاغذ در اتاق خوابتان داشته باشید تا اگر زمانی خوابی دیدید که معنی آن برایتان مهم بود ، به محض بیدار شدن ، هر آنچیزی را که به یاد می آوردید یادداشت کنید. هر چقدر زمان بیشتری از بیدار شدن بگذرد ، میزان بیشتری از خواب را فراموش خواهید کرد. در حال کلی دیدن خواب کیف می تواند نشانه نگه داشتن راز باشد. در مواردی می تواند نمادی از چیزی باشد که دوست داریم برای خودمان نگه داریم و به کسی ندهیم . این خواب همچنین می تواند نشانه افکاری باشد که آن را به کسی نمی گوییم . دیدن خواب کیف می تواند نمادی از موارد زیر باشد :
اسرار و رازها دیدن کیف در خواب می تواند نمادی از اسرار و رازهایی باشد که ما از دیگران و مخصوصا از نزدیکانمان مخفی می کنیم.این راز می تواند حس ما نسبت به آنها باشد و یا می تواند مخفی کردن چیزی که می تواند آنها را ناراحت کند.
شک ها و تردیدهای ما در برخی از موارد دیدن این خواب می تواند نمادی از شک ها و تردیدهای ما باشد.ممکن است به چیزی شک داریم و دوست داریم که در مورد آن مطمئن شویم . یا ممکن است دوست داریم در مورد کسی ، موضوعِ خاصی را بدانیم ولی به هر دلیلی قادر به این کار نیستیم . حتی ممکن است در مورد اینکه کسی به ما خیانت می کند به شک افتاده ایم و دوست داریم هر چه سریع تر اصل موضوع را بدانیم و تکلیف روشن شود.
می تواند نماد مشکلات عاطفی باشد در برخی موارد ممکن است دچار مشکلی احساسی شده ایم و نمی توانیم این مشکل را با کسی در میان بگذاریم . در اینگونه موارد معمولا دوست داریم کسی را پیدا کنیم و کمی با او درد دل کنیم تا کمی آرام تر شویم .وقتی این فرد را نداریم و یا به هر دلیلی نمی توانیم موضوع را به هیچ کس بگوییم ، می تواند باعث افزایش فشار روحی و در نتیجه افزایش استرس و اضطراب شود. در این گونه موارد دیدن خواب کیف به صورت مداوم دور از انتظار نیست .
می تواند نماد تغییر محیط باشد در برخی از شرایط دیدن این خواب می تواند نمادی از تمایل شما به تغییرات زیاد در محیط زندگی و یا محیط کاری باشد. در حال حاضر از محیطی که در آن زمان می گذرانید ، رضایت ندارید و دوست دارید که هرچه سریع تر از آنجا رها شوید. دوست دارید طوری از این محیط دور شوید که هیچ وقت دوباره آن را نبینید .

تعبیر دیدن کیف در خواب

در ادامه این مطلب به برخی از خواب هایی که ممکن است در مورد کیف ? ببینیم اشاره شده است . لطفا با ما همراه باشید . :)

پیدا کردن چیزی در کیف

اگر در خواب ببینید که کیف را باز کردید و چیزی داخل آن بود که شما را خوشحال کرد می تواند به این معنی باشد که به یکی از اهدافی که مدت ها در انتظار آن بودید ، دست پیدا کردید. شما در این زمان به هیچ عنوان انتظار رسیدن به این هدف را نداشتید به همین دلیل بسیار غافلگیر و خوشحال شده اید.

تعبیر خواب گم کردن کیف

اگر در خواب ببینید که کیف خودتان را گم کرده اید می تواند به این معنی باشد که مدت های زیادی در آرزوی رسیدن به چیزی بودید ولی حالا دیگر مطمئن هستید که هیچ وقت به این آرزو نخواهید رسید. ممکن است فکر می کنید که برای رسیدن به آن بسیار پیر شده اید و زمان کافی ندارید. یا حتی ممکن است از بابت مالی دچار مشکل شده اید و دیگر توان مالی برای رسیدن به این هدف را ندارید.

تعبیر خواب کیف خالی

اگر در خواب کیف خالی ببینید می تواند به این معنی باشد که حس می کنید تمام زحمات شما بیهوده بوده است و برای رسیدن به یک هدف خاص شدیدا تلاش کرده اید و امید زیادی داشتید ولی حالا متوجه شده اید که این هدف هیچ ارزشی برای شما نداشته است. اگر در خواب کیف پر ببینید معنی آن برعکس کیف خالی است .

تعبیر خواب کیف خیلی سنگین

اگر در خواب ببینید که کیف خیلی سنگینی را با خودتان حمل می کنید می تواند به این معنی باشد که مشکلات و دغدغه های بسیار زیادی دارید که شما را بسیار خسته کرده است . شما دوران سختی را می گذرانید و مشغله های فکری و کاری شما ، بیش از حد توانتان است . شدیدا به تفریح و استراحت نیاز دارید.

تعبیر خواب گم کردن کیف

این خواب می تواند به این معنی باشد که بی هدف زندگی می کنید و برنامه ریزی درستی برای آینده ندارید. زندگی شما بسیار تکراری و کسل کننده است .از بابت آینده بسیار نگران هستید .مخصوصا از بابت مالی به هیچ عنوان احساس امنیت و آرامش نمی کنید.

خریدن کیف ? در خواب

این خواب می تواند به این معنی باشد که برای رسیدن به یک هدف خاص در حال کسب اطلاعات بیشتر هستید و در این مورد تحقیق می کنید. می خواهید قبل از انجام هر کاری ، مطمئن شوید که راه درست را انتخاب کرده اید.
کیف قرمز کار خطرناکی شروع کرده اید
کیف سیاه استرس و اضطراب دارید
کیف سفید به شما خیانت شده است
کیف آبی به موفقیت مالی رسیده اید

نظرات: 22 مشاهده