تعبیر خواب بیهوش شدن - غش کردن و از حال رفتن

دیدن خواب بیهوش شدن ،غش کردن و یا از حال رفتن اصلا رایج نیست و کمتر اتفاق می افتد که کسی این خواب را ببیند.این خواب بسته به شرایط زندگی فعلی شما و همچنین جزئیات خوابی که دیده اید می تواند معانی بسیار مختلفی داشته باشد.

تعبیر خواب بیهوش شدن

اگر در خواب ببینید که بیهوش شدید و یا غش کردید می تواند به این معنی باشد که در زندگی مشکلاتی دارید که از زیر آنها شانه خالی می کنید و نمی خواهید برای رفع آنها قدمی بردارید. این خواب به صورت نمادین معمولا به معنی عدم واکنش شما نسبت به نوعی شرایط استرس زا و حتی خطرناک می باشد.تا زمانی که شما خودتان تصمیم به حرکت نگرفته اید ، کسی نمی تواند شما را به انجام آن کار مهم مجبور کند. این بی تفاوتی و پشت گوش انداختن مشکلات می تواند در آینده نزدیک به ضرر شما باشد. شما بسیاری از شانس های خود را برای پیشرفت کردن از دست داده اید. تعبیر خواب بیهوش شدن - غش کردن و از حال رفتن تعبیر خواب بیهوش شدن - غش کردن و از حال رفتن حتی ممکن است به نوعی بیماری دچار شده اید ولی از مراجعه به پزشک خودداری می کنید. شاید به این اعتقاد غلط باور دارید که اگر دکتر شما را ببیند حتما مریضی سختی از بدنتان کشف می کند و در حال حاضر که نمی دانید ، راحت تر هستید. شما تحت فشار روحی شدیدی هستید و احتمالا احساس ناامید و بی انگیزگی می کنید و قدم بر نداشتن برای رفع مشکلات می تواند به دلیل نداشتن برنامه خوب برای آینده باشد. شما می دانید که مشکلات زیادی را پشت گوش انداخته اید و تمام آنها آتش زیر خاکستر هستند و بزودی برای شما دردسر درست خواهند کرد و همین انتظار برای درگیری با مشکلات ، باعث بروز استرس و اضطراب در شما شده است .
اگر شما زن هستید و در خواب ببینید که بیهوش شده اید می تواند به این معنی باشد که مشکلی برای شما رخ داده است و شما حس می کنید این مشکل به دلیلی ساده لوحی شما ایجاد شده است . احساس می کنید در زمانی خاص ، حرفی باید می زدید که در آن شرایط به ذهنتان نرسیده است .برای مثال ممکن است با کسی دعوا کرده اید و یا معامله ای با کسی کرده اید که سرتان کلاه گذاشته اند و پیش خودتان فکر می کنید که ای کاش در آن زمان فلان حرف را زده بودم و یا فلان کار را انجام داده بودم. در بسیاری از موارد اگر زنی در خواب ببیند که غش کرده و یا بیهوش شده است نشان دهنده این است که تمایل زیادی به جلب توجه دیگران دارد.

اگر در خواب دیدید که از عصبانیت بیهوش شدید و یا تشنج کردید

اگر در خواب ببینید که از شدت ناراحتی و عصبانیت تشنج کردید و یا غش کردید به معنی این است که در مقابل مشکلات زندگی احساس ناتوانی می کنید. شما کنترل زندگی خودتان را از دست داده اید و نمی دانید برای خارج شدن از این شرایط چکار باید بکنید.این خواب بیانگر وجود مسائلی است که قادر به حل کردن آن نیستید.

تعبیر خواب تشنج کردن

این خواب به این معنی است که شما دچار نوعی مشکل مربوط به سلامتی بدن شده اید که نگران هستید درمان آن سخت باشد.

تعبیر خواب غش کردن به دلیل خونریزی

اگر در خواب ببینید که کسی یا چیزی به شما آسیب وارد کرده و شما به دلیل خونریزی کردن از حال رفتید به این معنی است که دچار بیماری سختی هستید و روند درمان را طی می کنید. بیماری شما در حال بهبود پیدا کردن است.

تعبیر خواب غش کردن به دلیل ترس

اگر در خواب ببینید به دلیل ترس از کسی و یا چیزی غش کردید و بیهوش شدید به این معنی است که احساس می کنید کسی یا کسانی برای به دردسر انداختن شما نقشه کشیده اند ولی شما توان کافی برای مقابله با آنها را ندارید. شما خودتان را در برابر دشمنانتان شدیدا بی دفاع حس می کنید و نگران هستید که آنها برای شما مشکلات بسیار بزرگی درست کنند.

اگر ببینید کس دیگری بیهوش شده است

این خواب معمولا نشانه هشدار به شماست که کارهای دیگران و نتیجه ای که آنها از کار اشتباه خود گرفته اند را آینه عبرتی برای خودتان قرار دهید و اشتباه آنها را تکرار نکنید. مواظب باشید . این خواب در بسیاری از موارد نشانه مشکلات مالی و بدهی است.احتمالا در حال برنامه ریزی برای گرفتن وام و یا حتی گرفتن پول از نزول خور برای انجام کاری هستید ولی خودتان نیز نگرانید که نتوانید این بدهی را به موقع پس بدهید.

تعبیر خواب بیهوش شدن اعضاء خانواده و عزیزان

این خواب معمولا نشانه خوبی نیست و ممکن است از بابت سلامتی یکی از اعضاء خانوادتان نگران هستید و یا خبر بدی در مورد آنها شنیده اید.

تعبیر خواب از حال رفتن به دلیل گرسنگی

این خواب معمولا نشانه مشکلات مالی شدید است .شما ممکن است از لحاظ مالی مشکلاتی دارید و یا شدیدا نگران هستید که در آینده نزدیک دچار مشکل مالی شوید. شما از بابت تامین هزینه های زندگی عزیزانتان نگران هستید.

بیهوش بودن نزدیکان (پدر ، مادر ، خواهر ، برادر یا همسر)

این خواب نشان می دهد که شما به شدت او را دوست دارید و نگران سلامت او هستید. شما نگران هستید که او را از دست بدهید.شما احساس می کنید یکی از نزدیکانتان در موقعیت بدی گرفتار شده است ولی کاری از دست شما بر نمی آید.

تعبیر خواب بیهوشی به دلیل خستگی زیاد

شما برای رسیدن به موفقیت و یا برای رفع مشکلات زندگی خودتان تلاش زیادی انجام داده اید ولی در حال حاضر بسیار خسته هستید و تقریبا از ادامه راه ناامید شده اید. کمی صبور باشید و راه خود را برای مدتی دیگر ادامه دهید.به احتمال زیاد در آستانه موفقیت قرار دارید.

تعبیر خواب تظاهر به بیهوشی

این خواب معمولا نشانه این است که شما در مقابل کسی احساس ضعف می کنید و به دنبال راهی می گردید که بدون ناراحتی و درگیری ، به خواسته خودتان در مقابل او برسید. ممکن است در فکر مظلوم نمایی و یا هر روش دیگری هستید که او دلش بحال شما بسوزد و خواسته شما را عملی کند.

تعبیر خواب بیهوشی به دلیل حمله قلبی

اگر در خواب ببینید که به دلیل حمله قلبی و یا سکته ، از حال رفتید به این معنی است که مشکلات شما را خسته کرده اند و شما احساس ناامیدی و حتی افسردگی می کنید.حس می کنید این مشکل به این زودی ها حل نخواهد شد.حتی شاید فکر می کنید که پیر شده اید و زمان کافی برای رفع این مشکل ندارید.
تعبیر خواب های قدیمی در این مورد معبران قدیمی در مورد این خواب اینگونه گفته اند که دیدن خواب بیهوشی به معنی تنها و بی کس بودن شماست .شما در یک موقعیت سخت گرفتار شده اید و کسی را ندارید که به شما کمک کند. ممکن است این احساس منفی ناشی از رفتار اشتباه شما باشد.احتمالا برخورد خوبی با عزیزان و اطرافیان خودتان ندارید و آنها را دوست ندارید و حس می کنید آنها نیز همین احساس را نسبت به شما دارند.

تعبیر خواب غش کردن و بیهوشی از نظر امام صادق :

از حال رفتن در خواب دو وجه دارد : مشکلات و سختی در کارها ، بیچارگی و درماندگی

حضرت یوسف در مورد بیهوشی و غش کردن در خواب می فرماید :

اگر در خواب دیدی که از حال رفتی ، باید توبه کنی .

ابراهیم عبدالله کرمانی در این مورد می گوید :

اگر کسی در خواب ببیند که از حال رفته است یعنی مشکلی برای او پیش می آید که از حل آن درمانده می شود.ولی در نهایت آن را حل کرده و نتیجه کار خوب می شود.

کارل گوستاو یونگ در این مورد می گوید

اگر در خواب ببینی که از هوش رفتی به این معنی است که برای حل مشکلی ، توانایی کافی نداری. اگر یکی از اعضاء خانواده شما در خواب غش کند یعنی کاری انجام می دهد که باعث مشکل است .

آنلی بیتون در این مورد می گوید :

  •  اگر در خواب ببینی از هوش رفته ای و دیگران تو را به هوش می آورند یعنی دچار مشکلات مالی شده ای ولی به کمک نزدیکانت ، آن مشکل مالی حل می شود.
  • اگر ببینی کسی بیهوش شده است و تو او را به هوش می آوری ، دوستان جدیدی پیدا خواهی کرد.
  • اگر خودت در خواب بیهوش شوی ، یکی از اعضاء خانواده تو مریض خواهند شد.
در کتاب سرزمین رویاها آمده است که : اگر بیهوش و زخمی بودی : به آرزوهایت می رسی و موفق خواهی شد. اگر یکی از نزدیکان و اعضاء خانواده ات بیهوش شدند : یک دوست خطرناک به شما نزدیک می شود و به شما آسیب می رساند. تشنج کردن و غش کردن کودک و بچه در خواب یعنی اتفاقی می افتد که بسیار وحشت می کنید. مطالب مرتبط : تعبیر خواب بارداری تعبیر خواب دندان تعبیر خواب سگ ب-ت-26--01
تشنج کردن شما دچار نوعی مشکل مربوط به سلامتی بدن شده اید که نگران هستید درمان آن سخت باشد
غش کردن به دلیل خونریزی دچار بیماری سختی هستید و روند درمان را طی می کنید. بیماری شما در حال بهبود پیدا کردن است
کس دیگری بیهوش شده کارهای دیگران و نتیجه ای که آنها از کار اشتباه خود گرفته اند را آینه عبرتی برای خودتان قرار دهید و اشتباه آنها را تکرار نکنید
از حال رفتن به دلیل گرسنگی شما ممکن است از لحاظ مالی مشکلاتی دارید و یا شدیدا نگران هستید که در آینده نزدیک دچار مشکل مالی شوید. شما از بابت تامین هزینه های زندگی عزیزانتان نگران هستید.
تظاهر به بیهوشی در مقابل کسی احساس ضعف می کنید و به دنبال راهی می گردید که بدون ناراحتی و درگیری ، به خواسته خودتان در مقابل او برسید
نظرات: 7 مشاهده