نظرات درباره : تعبیر خواب بیهوش شدن - غش کردن و از حال رفتن

سارا
سلام من در خواب دیدم ک جلوی بازیگر مورد علاقه ام غش کردم و او من رد ب بیمارستان برد
پاسخ دادن
ناشناس
من نیست خواب دیدم توی راهرو خونمون یک ربات طلایی نشسته و عین اینکه مثلا داشته بازیگری می‌کرده یکی هم داشته ازش فیلم می‌گرفته که من ندیدمش بعد هی میگفتم من رو میبینه تمرکزش بهم میریزه... من رفتم توی اتاق کنارش... وسط فرش سیاه شده بود نه مثل لکه یا مثلا همه جاش... انگار مثلا فرشه خودش از. اول سیاه بوده... رفتم روش احساس خفگی و سرگیجه کردم یک چیزی تو ذهنم داشت بهم میگفتی دارم غش میکنم رفتم تو حال مامانم داشت فیلم میدید که یک دختر سیاه شده و همین احساسات رو داره بعد پدر و مادرش اون رو زیر آب میگیرن و دوباره به حالت عادی برمیگرده و همون زمان من خوب میشم... میشه لطفاً بگید تعبیر این خواب چیه؟
پاسخ دادن
سحر
من خواب دیدم که دارم بیهوش میشم و روی زمین میوفتم داییم هم کنارم بود ?
پاسخ دادن
Armeta
من خواب دیدم که بابام یکی از بازیگر های مورد علاقمه و خودم خواهر ندارم و دوتا برادر دارم اما توی خواب دیدم دوتا خواهر دارم که اونا هم بازیگر های مورد علاقه هستند و من دارم باهاشون فوتبال بازی میکنم که یه هو سرم گیج می‌ره و میخورم زمین و تا چند ثانیه از هوش میرم و بعد میریم دکتر ولی بیمارستان هنوز باز نشده من و خواهرام میریم یه خونه ی جنگلی که یه گربه وحشی میاد و صورت من و خواهر هام رو خنج میزنه بعد به پیش بابام برمیگردیم و از خواب بیدار میشم به نظرتون تعبیر این خواب چیه؟؟؟
پاسخ دادن
Faeze
سلام من خواب دیدم ک چند بار توی خواب غش کردم و افتادم زمین و یکی از بهترین دوستانم ک دیگه باهم دوست نیستیم و ارتباط نداریم پیش من بود و به من کمک میکرد تا حالم بهتر شه
پاسخ دادن
فاطمه
سلام من توخواب دیدم که یکی از عزیزان درحیاط بیهوش شده و من رفتم پیشش به یکی گفتم این اسماس(اسم فرد بیهوش)ولی اون شخص گفت نه و من دوباره این کار رو تکرار کردم . سپس اون فرد بیهوش رو بغل کردم تعبیر این خواب چیه؟
پاسخ دادن
maryam
من در خواب دیدم در حال بالا رفتن از پله آپارتمان خونه مان از حال رفتم و به مدت پنج دقیقه خواب ندیدم بعد از پنج دقیقه مادرم در خواب مرا با آب به هوش آورد.معنی این خواب چیست؟
پاسخ دادن