" طرز تهیه تارت سیب به شکل گل رز با تصاویر" بسیار راحت و خوشمزه و مجلسی

" طرز تهیه تارت سیب به شکل گل رز" بسیار راحت و خوشمزه و مجلسی

طرز تهیه خمیر تارت سیب,دستور تهیه تارت سیب و دارچین,طرز تهیه تارت به شکل گل رز طرز تهیه خمیر تارت سیب,دستور تهیه تارت سیب و دارچین,طرز تهیه تارت به شکل گل رز مطلب مرتبط: طرز تهیه خمیر تارت و کرم کاسترد تارت میوه ای فر رو در دمای 180 درجه و به مدت 15 دقیقه از قبل روشن کنید تا زمان آماده کردن تارت سیب، فر گرم بشه.

مواد لازم جهت تهیه خمیر تارت سیب

سیب قرمز به اندازه لازم
تخم مرغ 1 عدد
آرد 200 گرم + مقداری هم برای پاشیدن روی خمیر
کره گیاهی 50 گرم
ماست 2 قاشق غذاخوری
شکر 1/2 پیمانه
نمک نصف قاشق چایخوری
پودر دارچین، کره، شکر قهوه ای برای سس روی خمیر از هر کدام به مقدار لازم

مراحل درست کردن و طرز تهیه تارت سیب به شکل گل رز

1- در اولین مرحله از "طرز تهیه تارت سیب رز" ابتدا خمیر تارت رو درست کنید، داخل یک کاسه کوچک ماست، تخم مرغ و شکر را بریزید و با قاشق هم بزنید، بعد آرد و نمک رو با هم مخلوط کنید و داخل یک کاسه الک کنید تا صاف بشه، بعد کره را هم داخل کاسه آرد بریزید. 2- آرد و کره را با نوک انگشتان ورز بدهید تا به شکل خرده های نان دربیاید، سپس مخلوط تخم مرغ و ماست رو داخل کاسه آرد بریزید و چند دقیقه با قاشق هم بزنید تا مواد کمی به خورد هم بروند، بعد دوباره با نوک انگشتان ورز بدهید تا زمانی که خمیر به دستتان نچسبد، اگر خمیر بعد از ورز دادن به دستتان چسبید 1 الی 2 قاشق غذاخوری آرد روی خمیر بریزید. 3- زمانی که خمیر نرم و یکدست شد داخل یک نایلون قرار بدین و به مدت نیم ساعت در یخچال استراحت بدین، بعد روی سطح میز کارتون کمی آرد بپاشید و خمیر رو روی میز قرار بدین، کمی هم آرد روی خمیر بریزید تا به وردنه نچسبه، بعد با وردنه خمیر رو باز کنید (با قطر 2 الی 3 میلی متر) و سطح خمیر رو کاملا صاف و یکدست بکنید، بعد خمیر رو به شکل مستطیل های یکنواخت برش بزنید.(عرض 2.5 سانت و طول 20 الی 30 سانت) طرز تهیه تارت سیب به شکل گل رز با تصاویر,طرز تهیه تارت سیب طرز تهیه تارت سیب به شکل گل رز با تصاویر,طرز تهیه تارت سیب 4- سیب ها رو بشویید و با یک دستمال تمیز، سیب ها را خشک کنید، بعد از وسط نصف کنید و هسته های آن را جدا کنید، بعد بُرش های خیلی نازک بزنید، بعد مقداری از سیب ها رو از قسمت بالای خمیرروی هم بچینید بطوریکه قسمتی از سیب از بالای خمیر بیرون بماند. مواد لازم برای تهیه تارت سیب,روش تهیه تارت سیب ,تارت سیب مجلسی مواد لازم برای تهیه تارت سیب,روش تهیه تارت سیب ,تارت سیب مجلسی 5- بعد مقداری کره آب شده و شکر قهوه ای و مقداری پودر دارچین را با هم مخلوط کنید و با یک قلم مو قسمت پایین و خالی خمیر را به این مواد آغشته کنید و خمیر را تا کمی بالاتر از قسمت برش خورده سیب ها، تا کنید. طرز تهیه تارت سیب گل رز,آموزش رول کردن تارت به شکل گل رز طرز تهیه تارت سیب گل رز,آموزش رول کردن تارت به شکل گل رز 6- بعد مثل تصاویر پایین خمیر را رول کنید تا تارت شما به شکل گل رز دربیاید، باقی مانده خمیر و سیب ها را هم به این شکل درست کنید. طرز تهیه مینی تارت سیب بسیار زیبا به شکل گل رز با آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه مینی تارت سیب بسیار زیبا به شکل گل رز با آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه پای سیب به شکل گل رز‎,آموزش تصویری تزئین سیب به شکل گل رز طرز تهیه پای سیب به شکل گل رز‎,آموزش تصویری تزئین سیب به شکل گل رز چگونه تارت سیب به شکل گل رز درست کنم؟ چگونه تارت سیب به شکل گل رز درست کنم؟ 7- بعد داخل قالب کاپ کیک را با کره آب شده چرب کنید و مقداری آرد بپاشید و تارت های درست شده را داخل قالب بچینید، با قلم موی تمیزی مقداری کره آب شده روی سیب ها بمالید تا بعد از پخته شدن خوشمزه تر و خوش عطر تر و براق تر شوند. طرز تهیه مینی تارت سیب به شکل گل رز بسیار شیک و مجلسی طرز تهیه مینی تارت سیب به شکل گل رز بسیار شیک و مجلسی 8- قالب را داخل فر با حرارت 180 درجه قرار بدهید و به مدت 20 دقیقه صبر کنید تا تارت ها بپزن، بعد از 15 دقیقه تارت ها را چک کنید زمانی که خمیر تارت ها طلایی شد یعنی تارت ها آماده هستند، قالب را از فر بیرون بیاورید و اجازه دهید تا کمی خنک شوند، سپس تارت ها را از قالب دربیاورید و در ظرفی قرار داده و روی آنها مقداری پودر قند الک کنید.

فوت و فن و نکات تکمیلی تهیه تارت سیب مجلسی

1- حتما از چاقوی تیز برای برش زدن سیب ها استفاده کنید تا هم سیب ها را به اندازه های یکسان برش بزنید و هم احیانا سیب ها در حین برش زدن تکه تکه نشوند. 2- پوست سیب ها را نگیرید چون پوست سیب هم طعم و عطر تارت ها را بسیار بهتر خواهد کرد و هم شکل ظاهری تارت ها بسیار جذاب تر خواهد بود. 3- ما از شکر قهوه ای برای سس روی خمیر استفاده کردیم چون شکر قهوه ای شکر کاراملیزه شده‌ است و برای آشپزی و شیرینی پزی طعم مطبوعی دارد. 4- بعد از اینکه تارت ها رو از قالب خارج کردید میتوانید برای خوشمزه تر شدن تارت ها، مقداری کرم کارامل روی تارت ها بریزید. 5- قبل از شروع به کار کره و تخم مرغ را از یخچال بیرون بگذارید تا به دمای محیط رسیده و کره کاملا نرم شود (کره فقط نرم باشد و آب نشود). 6- سیب هایی که برای تهیه تارت استفاده میکنید نه خیلی نرم باشن و نه خیلی سفت. 7- باید توجه کنید که خمیر تارت را فقط با نوک انگشتان ورز بدهید ، اگر با کف دست خمیر را ورز بدهید خمیر به روغن می افتد و رنگ تارت شما تیره خواهد شد. گردآوری از مجله پاموه
نظرات: 1 مشاهده