تعبیر خواب مژه - 11+17 معنی مختلف این خواب

در حال حاضر داشتن مژه های بلند و زیبا بخصوص در خانم ها یکی از نشانه های زیبایی است .دیدن خواب مژه و تعبیر این خواب در زمان های قدیم چندان رایج نبود چرا که این موضوع اهمیت چندانی برای عموم مردم نداشتن ولی در زمان فعلی ، این خواب در بین خانم ها رایج است . معمولا در این خواب ، وسایل زیبایی مژه مانند ریمل و سایه و خط چشم نیز وجود دارد که هر کدام می تواند معنی و مفهوم خاصی داشته باشد. به همین دلیل برای معنی کردن درست تر این خواب باید تا جایی که می توانید جزئیات خواب را به خاطر بیاورید. تعبیر خواب مژه - 31+14 معنی مختلف این خواب تعبیر خواب مژه - 31+14 معنی مختلف این خواب

تعبیر خواب مژه

این خواب می توانند نشانگر اعتماد بنفس و حس زیبایی بیننده خواب باشد.این رویا نشان می دهد که شما چقدر برای ظاهر و جذابیت خودتان ارزش قائل هستید و یا چقدر نظر مردم در مورد ظاهرتان برای شما مهم است. در برخی از موارد ممکن است دیدن مژه در خواب نشان دهنده جنبه منفی از شخصیت شما باشد. جنبه هایی مانند خودشفتگی ، مغرور بودن و خودپسندی بیش از حد .

تعبیر خواب ریختن مژه و افتادن موهای آن

اگر در خواب دیدید که موهای مژه شما افتاده است به این معنی است که شما حس می کنید جذابیت قبلی را ندارید و زیبایی شما کاهش پیدا کرده است . ممکن است کمی احساس پیری می کنید. یا ممکن است اتفاقی برای شما افتاده است که باعث کاهش اعتماد بنفس شما شده است . برای مثال ممکن است به شما خیانت جنسی شده و شما مدام پیش خودتان فکر می کنید که شاید به اندازه کافی زیبا و جذاب نبودید و رقیب شما زیباتر بوده است . اگر ببینید که کسی مژه های شما را از جا کند و یا با قیچی مژه های شما را چید ، به این معنی است که به شما خیانت جنسی شده است و از این مورد بسیار ناراحت و عصبانی هستید و احساس ناامیدی و عدم اعتماد بنفس می کنید.

تعبیر خواب مژه مصنوعی

این خواب نشان می دهد که شما به اندازه کافی اعتماد بنفس ندارید و همیشه سعی می کنید تایید دیگران را در مورد زیبایی خودتان بشنوید .همیشه احساس می کنید که دیگران باید از زیبایی شما تعریف کنند و نظر بقیه برای شما بسیار مهم است . شما از آن دسته از افراد هستید که همیشه سعی می کنید با آرایش باشید و از نشان دادن چهره بدون آرایش وحشت دارید و معمولا نمی توانید بدون آرایش کردن در جمع حاضر شوید. این خواب گاهی به این معنی است که شما فرد ساده ای هستید و به حرف دیگران بیش ار حد اهمیت می دهید. این کار باعث شده است برای رضایت دیگران کارهایی را انجام دهید که به ضرر شما بوده است و یا از انجام برخی از کارهای مفید و حتی تفریحاتی که حق شما بوده ، بخاطر حرف دیگران خودداری کرده اید. این کار می تواند برای رسیدن به اهداف و آرزوهایتان شما را با مشکل مواجه کند. شما رازهای خودتان را به راحتی به دیگران می گویید و این کار می تواند بعدها برای شما دردسر ایجاد کند. کسی که در حال حاضر دوست شماست معلوم نیست در آینده دشمن شما نباشد و از این اسرار برای ضربه زدن به شما استفاده نکند. تعبیر خواب ریمل زدن تعبیر خواب ریمل زدن

تعبیر خواب یخ و برف بر روی مژه

اگر در خواب ببینید که بر روی مژه های شما برف وجود دارد ویا موها یخ بسته اند به این معنی است که کسی احساسات شما را جریحه دار کرده است .ممکن است کسی انتقاد تندی نسبت به زیبایی شما کرده است . این خواب نیز می تواند نشانه یک خیانت جنسی باشد.

تعبیر خواب مژه های بلند

این خواب نشان می دهد که شما اعتماد بنفس خوبی دارید و از زیبایی های خودتان راضی هستید. در حال حاضر هیچ گونه نگرانی از بایت ظاهرتان ندارید و حتی ممکن است از این بابت کمی هم مغرور شده باشید . تعبیر خواب مژه نازک و شکننده این خواب معمولا نشانه خوبی نیست و نشان دهنده این است که شما در حال مبارزه با مشکلاتی هستید که کمی روحیه شما را آزرده کرده است . کمی احساس خستگی و شاید ناامیدی می کنید و حس می کنید که آنگونه که لایق شماست ، با شما برخورد نمی شود.

دیدن مژه های براق و بسیار زیبا در خواب

اگر در خواب ببینید که مژه های زیبا و براقی دارید نشانه احساس رضایت و خوشبختی است .شما در حال حاضر احساس شادی و نشاط می کنید.

تعبیر خواب نداشتن مژه

اگر در خواب ببینید که مژه ندارید به این معنی است که به شما خیانت جنسی شده است . شما این موضوع را می دانید ولی به هر دلیلی نمی توانید برخورد لازم را انجام دهید و حتی ممکن است مجبور هستید که سکوت کنید و منتظر فرصت مناسب بمانید.

تعبیر خواب ریمل زدن

اگر در خواب ببینید که در حال ریمل زدن مژه های خود هستید به این معنی است که اعتماد به نفس پایینی دارید.این خواب همچنین می تواند به این معنی باشد که شما آدم دورویی هستید و برای رسیدن به اهداف خودتان به راحتی می توانید رنگ عوض کنید. احتمالا به فکر خیانت کردن به عشقتان هستید.

تعبیر خواب مژه های ضخیم

اگر در خواب ببینید که مژه های ضخیم و زیبایی دارید به این معنی است که به هدفی که داشتید رسیده اید و یا در حال رسیدن به آن هستید. احتمالا در شغل خودتان موفقیت هایی کسب کرده اید .ممکن است به تازگی عاشق شده باشید. تعبیر خواب های قدیمی در مورد مژه با توجه به این که در زمان های قدیم آرایش و زیبایی مژه در میان عموم مردم اهمیت خاصی نداشت تعبیر این خواب هم چندان رایج نبود .

نظر امام صادق در مورد خواب مژه

دیدن مژه در خواب چهار حالت دارد .
  1. دوست
  2. شادی
  3. ثروت
  4. دین و ایمان

نظر ابن سیرین در مورد خواب مژه

دیدن مژه در خواب نشانه نگه داشتن دین و ایمان است .

تعبیر ریختن مژه از نظر ابن سیرین

اگر در خواب ببینی که مژه های تو ریخت به این معنی است که دین تو دچار فساد شده است . اگر مژه ها تکان می خورد ولی نمی ریخت نشانه بیماری است . منوچهر تهران در این مورد می گوید : مژه ها نماد عزیزان و نزدیکان شما هستند.اگر در خواب ببینید که مژه نداری ، تنها و بی کس می شود.اگر مژه های زیاد و بلند داشته باشی دوستان و نزدیکان زیادی خواهی داشت که در کنار تو هستند . اگر در خواب ببینی که چشم راست تو مژه ندارد از طرف برادر ، خواهر ، پدر و یا مادر به تو بی محبتی می شود ولی همسر و فرزندانت به تو وفا دار هستند واگر ببینی که چشم چپ تو بدون مژه است تعبیر آن بر عکس است . تعبیر خواب های مرتبط : دیدن نوزاد در خواب خواب بارداری تعبیر خواب مو
نظرات: 15 مشاهده