تعبیر خواب شیر - خوردن ، دوشیدن و یا شیر دادن در خواب

دیدن شیر (خوراکی و نوشیدنی و نه سلطان جنگل)در خواب بسیار متداول است و می تواند معانی مختلفی داشته باشد. در مورد این خواب بسیار مهم است که تا جایی که می توانید جزئیات بیشتری را به خاطر بیاورید. رایج ترین خواب هایی که در این مورد دیده می شود می تواند مانند این موارد باشد :
  •  خوردن شیر نذری در خواب
  • خوردن شیر کاکائو
  • شنا کردن در شیر
  • حمام کردن در وان شیر
  • و ...
گرم بودن ، سرد بودن ، شیرین و یا بی مزه بودن شیر و بسیاری از سایر موارد می تواند بر روی تعبیر این خواب تاثیر گذار باشد. به همین دلیل بسیار مهم است که جرئیات خواب خود را به یاد بیاورید . تعبیر خواب شیر - خوردن ، دوشیدن و یا شیر دادن در خواب تعبیر خواب شیر - خوردن ، دوشیدن و یا شیر دادن در خواب

تعبیر خواب شیر

اگر شما در خواب شیر ببینید ولی هیچ جرئیات دیگری را به خاطر نیاورید می تواند نشانه خوبی باشد.این خواب معمولا نشانه این است که شما از لحاظ مالی در رفاه هستید و نگرانی خاصی از این بابت ندارید. به احتمال زیاد درآمد خوبی دارید و از این بابت بسیار خوشحال و آسوده خاطر هستید.

دیدن شیر پاکتی

اگر در خواب دیدید که کسی به شما شیر پاکتی داد به این معنی است که کسی به شما سود مالی رسانده است .ممکن است پولی و یا اموالی از کسی به شما ارث رسیده است و یا قرار است که به ارث برسد.

تعبیر خواب شیر گرم

دیدن شیر گرم در خواب نیز بسیار خوب است و نشانه احساس امنیت و آرامش است .همچنین این خواب به این معنی است که شما به استراحت بیشتری نیاز دارید. همچنین ممکن است خبری از یک سود مالی خوب در آینده به شما داده شده است .

تعبیر خواب نوشیدن شیر

اگر در خواب ببینید که در حال خوردن شیر هستید و آن را دوست دارید به این معنی است که برنامه ریزی مالی شما موفق بوده است و شما در حال کسب درآمد خوبی هستید.

تعبیر خواب خوردن شیر سرد

اگر در خواب ببینید که شیر سرد می خورید به این معنی است که در آمد خوبی دارید ولی برای کسب این میزان درآمد ، تلاش بسیار زیادی انجام می دهید و کار شما با سختی همراه است .

خوردن شیر گرم

این خواب به این معنی است که درآمد شما در یک مدت زمان خاص و کوتاه بسیار افزایش پیدا کرده بود و شما هنوز هم به آن روزها فکر می کنید و در آرزوی درآمد آن روزها هستید.

جوشاندن شیر

اگر در خواب ببینید که شیر در حال جوشیدن است به این معنی است که شما افکار منفی بسیار زیادی دارید که باعث افزایش شدید فشار روحی بر روی شما شده است. کمی باید مثبت اندیشی را نیز امتحان کنید.

سر ریز شدن شیر جوشیده

اگر در خواب ببینید که شیر می جوشد و سر ریز می کند به این معنی است که دشمنان زیادی در بین اطرافیان شما وجود دارد که ضررهای مالی زیادی به شما وارد می کنند. تعبیر خواب شیر دادن به نوزاد تعبیر خواب شیر دادن به نوزاد

تعبیر خواب شیر دادن به نوزاد

اگر در خواب ببینید که به نوزاد شیر می دهید نشانه این است که دوست دارید مادر شوید و یا نگران هستید که ناخواسته باردار شده باشید .

ریختن شیر بر روی زمین

این خواب به این معنی است که شما برای کسب درآمد تلاش بسیاری کرده بودید ولی متاسفانه به نتیجه دلخواه نرسیده اید. ممکن است کسی به شما خیانت مالی کرده باشد و پول شما را بالا کشیده باشد.

تعبیر خوردن شیر با بیسکویت

اگر در خواب ببینید که شیر را همراه با بیسکویت می خورید و یا بیسکویت را داخل شیر فرو می برید و می خورید به این معنی است که شما حس می کنید لیاقت چیزهای بسیار خوب و لذت بخش را در زندگی دارید و سعی می کنید به اهداف خود برسید.

خواب حمام شیر

اگر در خواب ببینید که با شیر حمام می کنید به این معنی است که دوستان بسیار زیادی دارید که در روزهای بد ، حامی شما هستند.

تعبیر خواب کارتن شیر ، سطل شیر

اگر در خواب ببینید که مقدار بسیار زیادی شیر خریده اید به این معنی است که شما شدیدا در حال تلاش برای پیشرفت هستید و در این راه بسیار خسته شده اید ولی امید آینده روشن به شما انرژی زیادی می دهد.

شیر استفراغ کردن

این خواب نشان می دهد که شما در انجام کارها معمولا زیاده روی می کنید. بهتر است در هر اقدامی حد اعتدال را رعایت کنید.

مقدار کمی شیر

اگر در خواب ببینید که مقدار کمی شیر دارید و با نوشیدن آن سیر نمی شوید به این معنی است که شما روابط اجتماعی خوبی ندارید و دوستان کمی دارید.

تعبیر خواب دوشیدن شیر از سینه خود

اگر در خواب ببینید که در حال دوشیدن شیر سینه خود هستید و یا شیر به صورت خودبخودی از سینه شما خارج می شود به این معنی است که فرصت های خوبی برای شما پیش آمده است که اگر به درستی از این فرصت ها استفاده کنید می تواند باعث تغییر زندگی شما شود.

شیر ترش

اگر در خواب ببینید که شیر خوردید و آن شیر ترش و بد مزه بود به این معنی است که شما دچار مشکلات مالی بسیار زیادی شده اید و از بابت آینده خودتان و خانوادتان بسیار نگران هستید.

تعبیر خواب مجبور شدن به خوردن شیر فاسد

اگر در خواب ببینید که کسی شما را مجبور به خوردن شیر فاسد کرد به این معنی است که کسی به شما کمک مالی کرده است ولی به خاطر این کمک ، از شما انتظار انجام کارهایی را دارد که شما راضی به انجام آن نیستید ولی مجبور هستید که قبول کنید.

تعبیر خواب شنا کردن در شیر

به این معنی است که شما از حمایت مالی خانواده و فامیل خود برخوردار هستید و در صورتی که هرگونه نیار مالی داشته باشید ، آنها نیاز شما را بر طرف می کنند. شما رفاه مالی خوبی دارید و از بابت مالی نگران آینده نیستید.

دیدن خوردن شیر کاکائو و یا شیر شکلات در خواب

این خواب معمولا معنی خوبی ندارد و به این معنی است که از شرایط فعلی خودتان رضایت ندارید و اصلا احساس خوشبختی نمی کنید.

خوردن شیر از گاو

اگر در خواب ببینید که در حال خوردن شیر از گاو هستید به این معنی است که شما مشکل سلامت دارید و بیمار هستید.

خوردن شیر بز

به این معنی است که شما مشکلات مالی بسیار بدی در زندگی دارید و احتمال می دهید که در آینده نزدیک ، این مشکلات بسیار بدتر نیز خواهند شد.

تعبیر خواب شیر اسب

به این معنی است که شما به شدت احساس موفقیت می کنید و حس می کنید که موقعیت اجتماعی بسیار خوبی دارید.

دیدن شیر خشک در خواب

به این معنی است که شما احساس می کنید کسی اختیار زندگی شما را در دست گرفته است و شما نمی توانید به راحتی در مسائل مختلف تصمیم گیری کنید. این فرد می تواند کسی باشد که شما به او علاقه خاصی دارید و به همین دلیل نمی توانید او را از زندگی خودتان بیرون کنید. تعبیر خواب های قدیمی در این مورد : آنلی بیتون در این مورد می گوید : این خواب نشان دهنده این است که به جاهایی خواهید رفت که برای شما بسیار مطلوب و خوشایند است .اگر ببینی که نمی توانی شیر بخوری به این معنی است که شما چیزی بسیار با ارزش را از دست داده اید .

نظر حضرت یوسف در مورد خواب شیر

دیدن شیر در خواب مال و ثروت است . ابراهیم کرمانی در این مورد می گوید : اگر دختری در خواب ببیند که در سینه او شیر جمع شده است به این معنی است که او در جوانی خواهد مرد. اگر زن شوهر کرده ای این خواب را ببیند به معنی طول عمر زیاد اوست . اگر زنی در خواب ببینید که به نوزاد شیر می دهد ، مال و ثروت کسب می کند.

نظر امام صادق (ع) در مورد خواب شیر :

دوشیدن شیر حیوانی که گوشت آن حرام باشد ، در خواب خوب نیست و نشانه غم و اندوه است . دوشیدن شیر حیوانی که گوشتش حلال است ، نشانه مال و ثروت است . نظرات قدیمی مختلف در خورد این رویا :
  • جوشاندن شیر در خواب جلوگیری از ضرر مالی است .
  • اگر زنی در خواب ببینید که سینه او پر از شیر شده است ، بچه دار خواهد شد .
  • اگر دختری ببیند که در سینه او شیر جمع شده است ، از کسی مالی به او خواهد رسید
  • شیر شتر در خواب نعمت است .
  • اگر ببینی که بچه شده ای  و در حال شیر خوردن هستی به این معنی است که به آرزوهای خودت نمی رسی.
  • شیر آهو در خواب نشانه ثروت است .
  • دوشیدن شیر در خواب نشانه ثروت و سلامت است .
  • شیر داغ ، ثروتمند شدن با تلاش و سختی است .
تعبیر خواب های مرتبط   تعبیر خواب گل تعبیر خواب نوزاد تعبیر خواب مرده تعبیر خواب مار  
نظرات: 9 مشاهده