چطور "بیف استروگانف" با خامه درست کنم؟ طرز تهیه بیف استراگانف رستورانی

چطور "بیف استروگانف" با خامه درست کنم؟ طرز تهیه بیف استراگانف رستورانی

طرز تهیه بیف استروگانف,درست کردن بیف استراگانف,پخت بیف استروگانوف طرز تهیه بیف استروگانف,درست کردن بیف استراگانف,پخت بیف استروگانوف

مواد لازم جهت تهیه بیف استروگانف با قارچ

فیله یا راسته گوسفند یا گوساله 500 گرم
سیب زمینی سرخ شده خلالی 300 گرم
قارچ ورق ورق شده 200 گرم
پیاز متوسط 1 عدد
کره و خامه صبحانه از هرکدام 50 گرم
شیر 300 میلی لیتر
آرد سفید 2 قاشق غذاخوری
پنیر پارمسان 1 قاشق غذاخوری
روغن مایع، نمک، فلفل سیاه و زردچوبه به میزان لازم

آموزش مرحله به مرحله و طرز تهیه بیف استروگانف با خامه

1- در اولین مرحله از "طرز تهیه بیف استروگانف" ، ابتدا پوست پیاز رو گرفته و بشویید، سپس نگینی خرد کرده و داخل یک تابه ریخته و با روغن تفت دهید تا رنگ پیاز ها کمی تغییر کند. 2- گوشت را که از قبل شسته و خشک کرده اید را از قسمت عرض به صورت خلال های کمی کلفت برش بزنید (مثل تصویر پایین) و داخل پیاز بریزید و فلفل سیاه و زردچوبه روی گوشت ها بپاشید و تفت دهید تا گوشت ها کاملا پخته و سرخ شوند بعد نمک بزنید و حرارت را خیلی کم کرده و منتظر باشید تا سس قارچ حاضر شود. مواد لازم برای بیف استراگانف,آموزش پخت بیف استروگانف رستورانی و طرز تهیه مواد لازم برای بیف استراگانف,آموزش پخت بیف استروگانف رستورانی و طرز تهیه 3- تا زمان سرخ شدن گوشت ها فرصت دارید تا، قارچ های اسلایس شده را داخل یک تابه دیگر ریخته و با 1 قاشق غذاخوری روغن مایع و کره تفت دهید تا نرم شوند، زمانی که قارچ ها نرم شدند آرد رو اضافه کرده و به مدت 2 دقیقه تفت دهید. 4- بعد حرارت رو کمی زیاد کنید و شیر رو به قارچ اضافه کنید و مدام هم بزنید تا شیر جوشیده و سس شما غلظت پیدا کند، زمانی که غلیظ شد شعله رو خاموش کنید و خامه رو بهش اضافه کنید. 5- سس رو به داخل تابه گوشت بریزید و به مدت 5 دقیقه صبر کنید تا بیف استراگانف شما چند جوش بزند بعد حرارت رو خاموش کنید و پنیر پارمسان رو هم داخلش بریزید و دو سه بار هم بزنید تا پنیر با گرمای مواد آب بشه بعد داخل ظرف سرو بریزید و با سیب زمینی های خلالی تزیین کرده و نوش جان کنید.

فوت و فن و نکات مهم برای خوشمزه تر شدن بیف استروگانف

1- فلفل سیاه کمک میکنه هم بوی زهم گوشت از بین بره و هم باعث خوشمزه تر شدن گوشت میشه. 2- سیب زمینی رو هم میتونید از بیرون به صورت بسته بندی شده تهیه کنید و هم میتونید خودتون توی خونه درست کنید. 3- کره رو میتونید از بیف استروگانف حذف کنید ولی به هیچ وجه خامه رو حذف نکنید. 4- اگر گوشت را از قسمت عرض برش بزنید خیلی زود میپزد و نیازی به اضافه کردن آب به داخل گوشت نیست. 5- بیف استراگانف یک نوع خوراک روسی است که از فیله گوشت گاو و خامه تشکیل شده‌ و قارچ هم نداره. 6- معمولا بیف استراگانوف رو روی پاستا میریزن و سرو میکنن. گردآوری از مجله پاموه مطالب پیشنهادی چطور “همبرگر خانگی” رستورانی درست کنم؟ چطور برای 5 نفر “کتلت گوشت” خوشمزه رستورانی درست کنم؟ چطور “مرغ سوخاری کنتاکی” رستورانی درست کنم؟ چطور “شیشلیک شاندیز” درست کنم؟
نظرات: 0 مشاهده