تعبیر خواب لباس سفید - بیش از 29 معنی مختلف لباس عروس

دیدن خواب لباس مخصوصا لباس هایی در رنگ های مختلف ، بسیار رایج و پر معنی هستند.این خواب معمولا در بین زنان بیشتر از مردان رایج است .در این مطلب تعبیر رایج ترین خواب های مربوط به لباس سفید مورد بررسی قرار خواهد گرفت . لطفا با ما همراه باشید .

تعبیر خواب لباس سفید (لباس عروس و یا خواب)

لباس سفید در خواب معمولا نماد اجبار و اطاعت کردن است .در واقع زمانی که شما در خواب لباس کاملا سفید می پوشید به این معنی است که در حال انجام کاری هستید که از ته دل نسبت به آن کار رضایت ندارید. احتمالا کسی اختیار عمل را از شما گرفته است و شما احساس می کنید نمی توانید آنگونه که دوست دارید ، زندگی کنید.شما کمی ناامید شده اید و ممکن است افسرده باشید. تعبیر خواب لباس سفید - بیش از 29 معنی مختلف لباس عروس تعبیر خواب لباس سفید - بیش از 29 معنی مختلف لباس عروس دیدن لباس سفید در خواب می تواند معانی مختلفی داشته باشد.توجه داشته باشید که لباس عروس نیز در همین گروه از خواب ها قرار دارد.

تعبیر خواب لباس خواب سفید

اگر در خواب ببینید که لباس خواب سفید پوشیده اید و از این بابت ناراضی هستید به این معنی است که کسی کنترل زندگی شما را در دست گرفته است و اجازه تصمیم گیری به شما نمی دهد. شما شدیدا دچار مشکل شده اید و در تلاش هستید که بی گناهی خودتان را ثابت کنید.اگر یک زن این خواب را ببیند به این معنی است که می خواهد زنانگی خود را به دیگران ثابت کند.

دیدن خواب لباس سفید عروس

به این معنی است که شما به ازدواج کردن فکر می کنید.احتمالا کسی را دوست دارید و منتظر هستید که اقدام به خواستگاری کند.

تعبیر خواب لباس سفید کاملا تمیز

اگر در خواب ببینید که یک لباس سفید کاملا تمیز و شفاف دارید ولی آن را نپوشیده اید معنی خوبی دارد.شما از زندگی خودتان کاملا راضی هستید و استرس بسیار کمی دارید . در صورتی که عاشق کسی هستید ، می دانید که او هم شما را دوست دارد و از روابط جنسی خودتان بسیار رضایت دارید.

تعبیر خواب لباس سفید کثیف

اگر شما یک زن هستید و لباس سفید کثیف شده در خواب ببینید به این معنی است که زندگی عاشقانه شما دچار مشکل شده است .شما شدیدا احساس خستگی و نا امیدی می کنید . شما بسیار در مورد آینده خودتان نگران هستید و نمی دانید چطور باید این مشکل را با عشقتان حل کنید.دوست دارید این مشکل با گفتگو حل شود ولی گاهی به جدایی نیز فکر کرده اید.

تعبیر خواب کودک با لباس سفید

اگر در خواب کودکی را با لباس سفید ببینید می تواند به این معنی باشد که شما به فکر بچه دار شدن هستید.

تعبیر لباس سفید پاره

اگر در خواب ببینید که لباس سفید ولی پاره و خراب پوشیده اید می تواند نشانه مشکلات بزرگی در زندگی شما باشد. اگر لباس عروس پاره و خراب در خواب ببینید نشانه مشکلات زناشویی و عاشقانه است .

سوزاندن لباس سفید در خواب

اگر در خواب ببینید که لباس سفید و یا لباس عروس را در آتش سوزاندید می تواند به این معنی باشد که شما احساس می کنید دیگران درباره شما و پشت سر شما حرف های بدی می زنند.

خواب خریدن لباس سفید یا لباس عروس

اگر در خواب ببینید که برای خرید لباس عروس و یا لباس سفید به مغازه و بازار رفته اید به این معنی است که دوست دارید مورد توجه اطرافیان خودتان قرار گیرید . شما دوست دارید به موفقیت هایی برسید که دیگران درباره شما با حسرت حرف بزنند.

تعبیر خواب لباس سفید بزرگ یا لباس عروس بلند

اگر در خواب ببینید که لباس سفیدی پوشیده اید که برای شما بزرگ است به این معنی است که شما به محافظت نیاز دارید.شما احساس می کنید دیگران برای شکست خوردن شما نقشه کشیده اند و دوست دارید در این مورد کسی به شما کمک کند. شما احساس تنهایی می کنید و فکر می کنید در بین دشمنانتان هیچ کمکی ندارید و بدون دفاع هستید. تعبیر دیدن لباس خواب در خواب تعبیر دیدن لباس خواب در خواب

لباس سفید بسیار کوتاه و کوچک

اگر در خواب ببینید که لباس سفیدی پوشیده اید که بسیار کوچک است و قسمتی از بدن شما نمایان است به این معنی است که شما شدیدا احساس ناامنی می کنید. شما اشتباهاتی انجام داده اید که اطرافیانتان آن اشتباهات را مدام بر سر شما می زنند.شما احساس می کنید دیگران همیشه در حال صحبت کردن در مورد آن اشتباه شما هستند.

تعبیر خواب لباس مجلسی سفید

اگر در خواب ببینید که لباس مجلسی و زیبای سفیدی پوشیده اید که مخصوص مهمانی رفتن است می تواند به این معنی باشد که شما فرد عاقلی هستید و قبل از انجام هر کاری به خوبی در مورد آن فکر می کنید تا اشتباه نکنید.

اگر مرد یک لباس سفید و لباس عروس ببیند

این خواب معمولا مربوط خانم ها است و کمتر اتفاق می افتد که مردها خواب لباس سفید ببینند .در صورتی که شما مرد هستید و این خواب را دیده اید می تواند به این معنی باشد که شما با جنسیت خودتان مشکل دارید و حس زنانه دارید. تعبیر خواب های قدیمی در این مورد :

تعبیر خواب لباس از نظر امام صادق

دیدن لباس در خواب هفت حالت دارد :
  •  دین پاک و درست
  • توانمند بودن
  • جاه طلبی
  • سود و منفعت
  • خوشحالی و شادی
  • عمل
  • عدالت
روایتی برای تعبیر خواب لباس سفید از امام صادق یافت نشد.

نظر ابن سیرین در مورد لباس سفید ، لباس خواب

اگر ببینید که در تابستان لباس پوشیده ای به اندازه آن لباس ثروت کسب می کنی. اگر در تابستان لباس زمستانی پوشیده ای ، نشانه ترس و نگرانی است .اگر زن در خواب ببیند که لباس مردانه پوشیده است نشانه عزت و منفعت است . پوشیدن لباس سفید و یا لباس عروس در خواب نشانه رهایی از غم و اندوه است . تعبیر خواب های مرتبط :
نظرات: 5 مشاهده