چطور برای 4 نفر "ذرت مکزیکی" خوشمزه درست کنم؟ ذرت مکزیکی خیابانی

چطور برای 4 نفر "ذرت مکزیکی" خوشمزه درست کنم؟ ذرت مکزیکی خیابانی

دستور کامل درست کردن ذرت مکزیکی خوشمزه,طرز تهیه ذرت مکزیکی بیرونی دستور کامل درست کردن ذرت مکزیکی خوشمزه,طرز تهیه ذرت مکزیکی بیرونی

مواد لازم برای درست کردن ذرت مکزیکی خانگی

ذرت شیرین آب پز شده یا کنسروی 400 گرم
قارچ 200 گرم
کره گیاهی 1 قاشق غذاخوری
سس مایونز 2 الی 3 قاشق غذاخوری سرپُر
پنیر موزارلای رنده شده به دلخواه
آب لیموترش 1 قاشق غذاخوری
نمک ، فلفل سیاه و پودر آویشن به میزان لازم

مراحل درست کردن و طرز تهیه ذرت مکزیکی خوشمزه خیابانی

1- در اولین مرحله از "طرز تهیه ذرت مکزیکی" خوشمزه خانگی ، ابتدا یک قابلمه رو روی حرارت بگذارید و کره را داخل آن بیندازید تا کره آب شود، قارچ ها را ورقه ورقه کرده و داخل کره بریزید و تفت دهید تا قارچ ها طعم کره را به خود بگیرند. 2- زیر حرارت را کمی بیشتر کنید تا قارچ ها زیاد آب نیندازند اما آنقدر هم زیاد نکنید که کره بسوزد، بعد از کمی تفت دادن قارچ ها، ذرت های کنسروی یا آب پز شده را داخل قارچ ها بریزید و دوباره حرارت را کم کنید و بعد از 4 الی 5 دقیقه تفت دادن ذرت ها ، ادویه ها را اضافه کنید. 3- به مدت 1 دقیقه همه مواد را خوب مخلوط کنید تا همه یکدست شوند، بعد از 1 دقیقه آب لیموترش و نمک رو اضافه کنید و دوباره تفت بدین، بعد سس مایونز رو اضافه کنین و دوباره هم بزنین و در آخر هم، پنیر موزارلا رو بریزید و به مدت 30 ثانیه هم بزنید بعد شعله رو خاموش کرده و قابلمه رو کنار بگذارید. 4- ذرت مکزیکی داغ را در ظرف های مورد نظر بکشید و روی اون رو با چیپس های خلالی تزیین کرده و نوش جان کنید.

فوت و فن و نکات مهم برای درست کردن ذرت مکزیکی خونگی

1- اگر از ذرت کنسروی استفاده می کنید آب آن را کاملا جدا کنید و ذرت را استفاده کنید. 2- برای اینکه قارچ هاتون نرم تر باشن میتونین از قبل اونا رو آب پز کنین و یا از کنسرو قارچ استفاده کنین. 3- اگر قارچ هاتون زیاد آب انداخت حتما زیر شعله رو زیاد کنید تا کاملا آب قابلمه کشیده بشه. 4- اگر تمایل داشتین که از کالباس استفاده کنین از کالباس خشک و یا ژامبون گوشت و یا مرغ استفاده کنین و اگر از کالباس استفاده کردید کالباس ها رو به صورت نواری و یا مکعب های کمی درشت خرد کرده و قبل از اضافه کردن پنیر آنها را داخل قابلمه بریزید و کمی با بقیه مواد تفت بدین، 3 الی 4 ورقه ژامبون برای این مقدار مواد کافیه. 5- از پودر سیر هم میتونید برای عطر و طعم دادن به ذرت مکزیکی استفاده کنید، میزان استفاده از پودر سیر بستگی به ذائقه خودتون داره. 6- این مقدار مواد برای تعداد 4 الی 6 نفر کافی میباشد، اما اگر برای تعداد کمتر یا بیشتر خواستید "ذرت مکزیکی خونگی خوشمزه" درست کنید مقدار مواد را ضرب یا تقسیم کنید. گردآوری از مجله پاموه مطالب پیشنهادی چطور “رولت کالباس” مجلسی درست کنم؟ چطور “شیر برنج” مجلسی درست کنم؟ چطور “پاناکوتا شکلاتی” درست کنم؟ چطور “مسقطی شیرازی” مجلسی و خوشمزه درست کنم؟
نظرات: 0 مشاهده