جذاب‌ترین روش یادگیری زبان انگلیسی کدام یک است؟

امروزه دیگر همه از اهمیت یادگیری زبان انگلیسی آگاه بوده و می‌دانند که هرچه سریع‌تر باید این زبان بین المللی را یاد بگیرند. این آگاهی به قدری فراگیر است که در حال حاضر بسیاری از خانواده‌ها از کودکی اقدام کرده و فرزندان خود را برای یادگیری زبان در مراکز مختلف آموزش زبان ثبت نام کرده و فرآیند یادگیری را از همان کودکی پی می‌گیرند. به نقل از خبرگزاری ایسنا : مشکلی که وجود دارد این است که اکثر این آموزشگاه‌ها روال آموزش درست و به روزی را طی نمی‌کنند و تقریبا همانند کلاس‌های درسی دیگر همه به صورت اجباری به کلاس‌های زبان رفته و رغبت چندانی برای یاد گیری ندارند اما چون مجبور هستند و باید یاد بگیرند این کلاس‌ها را نیز تحمل می‌کنند. در این مقاله ما می‌خواهیم یک روش جالب به منظور یادگیری زبان‌های مختلف بخصوص زبان انگلیسی را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

جذاب‌ترین متد یادگیری زبان انگلیسی

زبان انگلیسی رایج‌ترین زبان دنیا محسوب شده و زبانی بین المللی است. علاوه بر این‌ها زبان انگلیسی، زبان اصلی بیش از ۶۰ کشور بوده و بسیاری از کشورها نیز انگلیسی را به عنوان زبان دوم مردم کشورشان انتخاب کرده‌اند. بیشتر مقالات علمی به زبان انگلیسی بوده و افرادی که به دنبال تحصیلات عالی هستند باید آن را بلد باشند و همچنین برای به روز بودن و انجام کارهای مختلف در فضای اینترنت نیاز است که حتما زبان انگلیسی را بلد باشید. این‌ها همه دلایلی هستند که ما بتوانید بگوییم دیگر آموزش زبان انگلیسی برای همه یک اجبار بوده و انتخاب نیست. زبان انگلیسی: ۴ دلیل بسیار محکم وجود دارد تا بگوییم یادگیری زبان انگلیسی بسیار آسان‌تر از دیگر زبان‌های موجود در دنیا است. ابتدا این دلایل را با هم مرور خواهیم کرد.
  1. در زبان انگلیسی جنسیت برای اسامی وجود ندارد
  2. نوشتار آن به صورت لاتین است که اکثر ما حتی با وجود آشنا نبودن با این زبان آن خط را دیده‌ایم
  3. ساختار نزدیکی به زبان فارسی و قواعد آن دارد
  4. واژه‌های مشترک زیادی در فارسی و انگلیسی وجود دارد
درست است که یادگرفتن زبان انگلیسی بسیار آسان است اما باز هم به دلیل روند غلط آموزش در مدارس و حتی در آموزشگاه‌های خصوصی، تعداد افرادی که از یادگیری زبان فرار کرده و یا از آن لذت نمی‌برند بسیار فراوان است. برای یادگیری زبان انگلیسی روش‌های مختلفی وجود دارد از رفتن به کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی گرفته تا استفاده از فلش کارت‌ها. روش جدید آموزش زبان انگلیسی استفاده از اپلیکیشن‌های مربوطه در این حوزه است که می‌توان بر روی گوشی‌های هوشمند نصب کرد.

یادگیری زبان با اپلیکیشن هلو

هلو اپلیکیشنی است که می‌توان با آن به راحتی زبان‌های مختلف دنیا را یاد گرفت. این اپلیکیشن روند جدیدی از آموزش را در پیش گرفته است. به این صورت که شما در واقع در حال بازی کردن هستید و همراه با آن زبان مورد نظرتان را نیز یاد می‌گیرید. روانشناسان ثابت کرده‌اند که هر کاری که انسان‌ها در حال بازی یاد بگیرند بسیار ماندگار بوده و دیگر از ذهن پاک نمی‌شود. این را می‌توان از بازی کردن کودکان دانست چرا که آن‌ها بسیاری از دانسته‌های خود را در هنگام بازی یاد می‌گیرند. با دنبال کردن اپلیکیشن هلو شما می‌توانید به راحتی و بدون خستگی زبان مورد نظر خود را یاد گرفته و  از لحظه لحظه آموزش لذت ببرید.

برخی از مزیت‌های استفاده از اپلیکیشن هلو:

  • طراحی ساده و مینیمال با رنگ بندی جذاب و تصویرسازی های زیبا
  • تقویت مهارت‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری
  • مناسب برای رده‎های مختلف سنی و عموم مردم
  • پیشنهاد هوشمند بازی‎ها بر اساس الگوریتم یادگیری هوشمند
البته این برنامه هوشمند فقط برای یادگیری زبان انگلیسی نبوده و شما می‌توانید یادگیری دیگر زبان‌های مرسوم دنیا مانند :آموزش زبان ترکی استانبولی ، آلمانی، فرانسوی، روسی، عربی و ... را در داخل آن پیش بگیرید. این اپلیکیشن را می‌توانید از مارکت‌های معتبر دریافت کرده و در گوشی خود نصب کنید. ممنون که با این معرفی همراه ما بودید. اتمام خبر./
نظرات: 0 مشاهده