چطور "پیتزا مارگاریتا" ایتالیایی اصل درست کنم؟ برای 4 نفر

برای 4 نفر چطور "پیتزا مارگاریتا" ایتالیایی اصل درست کنم؟

طرز تهیه پیتزا مارگاریتا,پخت پیتزا گوجه ای,پیتزا گوجه ای مارگاریتا طرز تهیه پیتزا مارگاریتا,پخت پیتزا گوجه ای,پیتزا گوجه ای مارگاریتا

مواد لازم برای درست کردن پیتزا مارگاریتا

خمیر پیتزای آماده 4 عدد
گوجه فرنگی متوسط 4 عدد
پنیر پیتزا 480 گرم
سیر 5 حبه
برگ ریحان 100 گرم
روغن زیتون، نمک، سس کچاپ، فلفل سیاه و آویشن به میزان لازم

طرز تهیه و مراحل درست کردن پیتزا مارگاریتا

1- سیر را رنده کرده و با روغن زیتون داخل یک ماهی تابه بریزید و تفت دهید تا طلایی رنگ شوند. 2- خمیر را داخل قالب یا روی سینی فر قرار دهید، روی خمیر را با سیر تفت داده شده بپوشانید، سس گوجه فرنگی و کمی نمک رو هم کاملا روی سطح خمیر پخش کنید، البته 1 سانت از دور خمیر را سس نزنید. 3- پنیر را به 4 قسمت مساوی تقسیم کنید و روی خمیر ها بریزید، گوجه ها را بشویید و به صورت حلقه های نازک برش بزنید و روی پنیر بچینید، روی گوجه ها کمی پودر آویشن و ریحان خرد شده بریزید و قالب را داخل فر با دمای 180 درجه قرار دهید. 4- چون از خمیر نیمه آماده استفاده کرده ایم، 10 الی 15 دقیقه برای پختن این پیتزا کافی میباشد، البته اگر میخواهید پنیر پیتزای شما کشدار باشد بعد از اینکه پنیر آب شد و خمیر کمی طلایی شد فر را خاموش کرده و پیتزا را از فر خارج کنید. 5- اما اگر میخواهید پنیر روی پیتزا سرخ شود، بعد از آب شدن پنیر، شعله بالای فر را روشن کنید و پیتزا را در طبقه پایین فر قرار دهید تا پنیر سرخ شود، اما هر چقدر پنیر بیشتر سرخ شود حالت کشدار بودن پنیر از بین میرود.

فوت و فن و نکات مهم برای درست کردن پیتزا مارگاریتا ایتالیایی اصل

1- همیشه وقتی با فر کار دارید باید آن را 15 دقیقه قبل از قرار دادن قالب در فر با درجه 180 سانتی گراد روشن کنید تا گرم باشد. 2- اگر گوجه هایتان آب زیادی داشت با کمک یک دستمال کاغذی تمیز آب آنها را بگیرید. 3- استفاده از قارچ و فلفل دلمه ای در تهیه پیتزا مارگاریتا زیاد مرسوم نیست، اما اگر خواستید پیتزای شما کمی رژِیمی باشد از آنها استفاده کنید. 4- میتوانید گوجه ها را پوره کنید و روی خمیر بریزید. 5- مدت زمان پخت پیتزا بستگی به حرارت فر شما دارد، همین که خمیر پیتزا و پنیر پیتزا طلایی شدند فر را خاموش کرده و پیتزا را بیرون بیاورید، زمان بیشتر باعث سفتی و خشک شدن خمیر پیتزا میشود. 6- اگر بجای گوجه فرنگی های درشت، از گوجه گیلاسی استفاده کنید طعم و ظاهر پیتزای شما عالی خواهد شد. 7- این مقدار مواد برای تعداد4 نفر کافی میباشد، اما اگر برای تعداد کمتر یا بیشتر خواستید “پیتزا مارگاریتا ایتالیایی” رستورانی درست کنید مقدار مواد را ضرب یا تقسیم کنید. گردآوری از مجله پاموه مطالب پیشنهادی چطور “پیتزا مرغ و قارچ” رستورانی درست کنم؟ چطور “پیتزا پپرونی” درست کنم؟ چطور “پیتزا مخلوط گوشت” درست کنم؟
نظرات: 0 مشاهده