چطور دسر "ژله آکواریومی" درست کنم؟ برای 8 الی 10 نفر

چطور دسر "ژله آکواریومی" درست کنم؟ برای 8 الی 10 نفر

طرز تهیه ژله آکواریومی لیوانی,روش تهیه ژله آكواريومي مجلسي طرز تهیه ژله آکواریومی لیوانی,روش تهیه ژله آكواريومي مجلسي

مواد لازم برای درست کردن دسر ژله آکواریوم

ژله آبی 2 بسته
پاستیل ماهی، شکلات های سنگی به اندازه دلخواه

دستور تهیه و مراحل درست کردن ژله آکواریومی

1- ابتدا بسته های ژله را باز کرده و پودر ژله ها را داخل یک کاسه بزرگ بریزید و 2 لیوان آب جوش روی آن بریزید و با چنگال آنقدر هم بزنید تا دانه های ژله کاملا در آبجوش حل شود، سپس 2 لیوان آب سرد داخل کاسه بریزید و دوباره چند دقیقه هم بزنید تا یک مایع شفاف بدست بیاید. 2- در این مرحله از "طرز تهیه ژله آکواریومی" ابتدا شکلات های سنگی را داخل یک لیوان بریزید، سپس کمی از ژله را روی شکلات ها بریزید و لیوان را داخل یخچال قرار دهید و بعد از 5 دقیقه پاستیل ها را داخل لیوان ها بریزید و بعد بقیه ژله را روی پاستیل ها بریزید و لیوان ها را دوباره داخل یخچال قرار دهید تا خود را بگیرند.

فوت فن و نکات مهم برای درست کردن ژله آکواریومی

1- این مدل ژله آکواریومی، یکی از ساده ترین راههای "درست کردن دسر ژله آکواریومی" بود، شما می توانید ژله را در ظرف پیرکس مستطیل شکل و تنگ ماهی تمیز درست کنید تا خیلی واقعی تر به نظر برسد. 2- امروزه در اکثر پاستیل فروشی ها مدل های جدید پاستیل به شکل جلبک، ستاره دریایی، مار و انواع دیگر پاستیل های جذاب بفروش میرسد که شما میتوانید برای درست کردن ژله آکواریوم مجلسی و شیک از آنها استفاده کنید. 3- اگر ژله را در ظرف پیرکس درست میکنید، بیسکویت بتی پور را کاملا خرد کرده و پودر کنید، سپس بعد از بسته شدن کامل ژله در یخچال آن را بیرون آورده و کناره های ژله را با ریختن بیسکویت های پودر شده شبیه به ساحل بکنید. 4- بيسكويت های پودر شده را موقع سرو روي ژله بریزید وگرنه بيسكويت ها ممكن است خيس شده و در ژله حل شوند و ظاهر بسیار بدی به ژله شما بدهد، می توانید از چند چتر کوچک هم بر روی بیسکوییت ها استفاده کنید. 5- دقت کنید که اگر ميخواهيد ژله آكواريومی را در قالب تهيه كنيد بايد ماهی ها را سر و ته درون ژله بگذارید تا زمانی كه ژله را از قالب بر ميگردانيد ماهی ها بر عكس نباشند. 5- این مقدار مواد برای حدود 8 الی 10 نفر کافی میباشد (البته بستگی به ظرفی که ژله رو داخلش میریزید داره)، اگر برای تعداد کمتر یا بیشتر خواستید "ژله آکواریومی" درست کنید مقدار مواد را ضرب یا تقسیم کنید.

مدل های تزیین ژله آکواریومی

طرز تهیه ژله آکواریومی،نمونه های ژله آکواریومی طرز تهیه ژله آکواریومی،نمونه های ژله آکواریومی طرز تهیه ژله آکواریومی،نمونه های ژله آکواریومی 1 طرز تهیه ژله آکواریومی،نمونه های ژله آکواریومی 1 طرز تهیه ژله آکواریومی,ژله آکواریوم,ژله شکل ماهی,تزیین ژله شبیه آکواریوم 1 طرز تهیه ژله آکواریومی,ژله آکواریوم,ژله شکل ماهی,تزیین ژله شبیه آکواریوم 1 درست کردن ژله آکواریومی,ژله اکواریومی جدید,ژله آکواریومی در لیوان درست کردن ژله آکواریومی,ژله اکواریومی جدید,ژله آکواریومی در لیوان درست کردن ژله آکواریومی,ژله اکواریومی جدید,ژله آکواریومی در لیوان 2 درست کردن ژله آکواریومی,ژله اکواریومی جدید,ژله آکواریومی در لیوان 2 طرز تهیه ژله آکواریومی,ژله آکواریوم,ژله شکل ماهی,تزیین ژله شبیه آکواریوم طرز تهیه ژله آکواریومی,ژله آکواریوم,ژله شکل ماهی,تزیین ژله شبیه آکواریوم گردآوری از مجله پاموه مطالب پیشنهادی چطور “شیر برنج” مجلسی درست کنم؟ چطور “خورش بامیه” درست کنم؟ چطور “کوفته تبریزی” درست کنم؟
نظرات: 0 مشاهده