تعبیر خواب رنگ ها - لیست معنی انواع رنگ در خواب

دیدن خواب رنگی موضوعی است که محققان بر روی آن به توافق نرسیده اند.برخی از محققان اعتقاد دارند که دیدن خواب به صورت رنگی ممکن نیست در حالی که بسیاری از افراد اعتقاد دارند که خواب های رنگی می بینند. باید توجه داشت که هنوز هیچ کس قادر نیست وارد خواب کس دیگری شده و این موضوع را تایید یا رد کند به همین دلیل گفته های افراد معمولی که اعتقاد دارند خواب رنگی می بینند فعلا بیشتر از تحقیقات موجود، قابل استناد است . تعبیر خواب رنگ ها - لیست معنی انواع رنگ در خواب تعبیر خواب رنگ ها - لیست معنی انواع رنگ در خواب رویاها بازتابی از زندگی روزمره ما هستند.خواب هایی که می بینیم شدیدا تحت تاثیر اتفاقاتی هستند که در طول روز افتاده اند.رنگ ها نیز از این موضوع پیروی می کنند.در این مطلب ، معنی رایج ترین رنگ هایی که ممکن است در خواب ببینیم ، لیست شده است .

تعبیر خواب رنگ ها

این مقاله شامل لیستی از رایج ترین رنگ هایی است که ممکن است در خواب ببینیم . توجه داشته باشید این معانی فقط زمانی ممکن است درست باشند که شما چیزی بجز رنگ را به یاد ندارید. به عبارت دیگر ، زمانی که شما از خواب بیدار می شوید نمی دانید که چه خوابی دیده اید ، فقط می دانید که در خواب شما چیزی به رنگ مثلا زرد وجود داشت .در غیر این صورت تعبیر این خواب می تواند بسیار متفاوت باشد. برای مثال تعبیر خواب گل قرمز با لباس قرمز و یا چاقوی قرمز کاملا متفاوت است .

تعبیر خواب رنگ قرمز

رنگ قرمز در خواب معمولا نماد احساسات ، خشم ، کینه ، حس انتقام ، عصبانیت و یا احساس خطر است .رنگ قرمز معمولا نماد خون است .این خواب می تواند نشان دهنده نگرانی و استرس شما باشد. شما احساس خطر می کنید و یا از کسی عصبانی هستید. معبران هندی این خواب را به عشق و ازدواج تعبیر می کنند چراکه لباس عروس در کشور هند به رنگ قرمز است . همچنین بخوانید : تعبیر خواب خون

تعبیر رنگ صورتی

رنگ صورتی در خواب نشانه عشق و شادی و مهربانی است .این رنگ ارتباط مستقیمی با احساسات زنانه دارد.اگر در خواب یک رنگ صورتی بد رنگ و یا کم رنگ ببینید می تواند به این معنی باشد که احساسات شما جریحه دار شده است . رنگ صورتی کم رنگ معمولا نشانه مشکلات خانوادگی و مخصوصا نشانه مشکل داشتن با پدر و مادر است .

تعبیر خواب رنگ نارنجی

نارنجی یک رنگ محرک است . نارنجی و رنگ پرتقالی نشانه خوش بینی شماست .شما به شریک جنسی خودتان اعتماد کامل دارید.

رنگ زرد

رنگ زرد در خواب می تواند معانی بسیار متفاوتی داشته باشد. اگر زرد کم رنگ و چرک باشد نشانه فریب ، خیانت ، دورویی ، بیماری ، افسردگی و ناتوانی است .اگر زرد خوش رنگ و درخشان باشد نشانه آگاهی ، باهوشی ، خوشبختی ، شادی و سلامت روحی است . تعبیر کننده های هندی رنگ زرد را مربوط به چاکرای سوم و نشانه بیماری و ضعف می دانند.

تعبیر خواب رنگ طلایی

رنگ زرد طلایی در خواب نشانه چیزی با ارزش و گران بها است . احتمالا از یک مشکل مالی رها شده اید و در حال حاضر از لحاظ مالی احساس امنیت می کنید.ممکن است بدهکار بودید و بدهی خود را پرداخت کرده اید. یا ممکن است برای خرید خانه در تلاش بودید و حالا خانه دار شده اید.

رنگ سبز در خواب

رنگ سبز معمولا نماد سلامتی ، آماده بارداری بودن ، بهبود بیماری ، شادی ، سرزندگی ، نشاط و آرامش است . دیدن رنگ سبز در خواب معمولا نشانه رشد شخصیتی و به آرامش رسیدن است . برخی از روانشناسان اعتقاد دارند این خواب نشانه چراغ سبز دادن برای حرکت کردن به سوی اهداف و آرزوهاست .شما آماده هستید تا برای رسیدن به آرزوهای خودتان تلاش کنید. رنگ سبز تیره نماد پول و ثروت است . ممکن است کار جدیدی شروع کرده اید و مغز شما از این بابت بسیار خوشحال و راضی است . در کشور هند دیدن رنگ سبز در خواب را نشانه فریب و نیرنگ می دانند و اعتقاد دارند این نیرنگ از طرف همسر و یا شریک جنسی شماست . ممکن است خیانتی در کار باشد .

تعبیر خواب رنگ آبی

رنگ آبی یکی از رایج ترین رنگ هایی است که معمولا در خواب می بینیم .رنگ آبی نشانه صلح ، دوستی ، آرامش و خودآگاهی است .رنگ آبی تیره یا آبی کاربنی معمولا نماد افسردگی و احساس غم و اندوه فراوان است . در کشور هند رنگ آبی روشن را با چاکرای پنجم همراه می دانند و نماد تفکر و برنامه ریزی است .

تعبیر خواب رنگ بنفش

رنگ بنفش در خواب معمولا نشانه عزت نفس ، مهربانی ، دوست داشتن و محبت است .همچنین بنفش سیر می تواند نماد ثروت و قدرت اجتماعی بسیار بالا باشد . دیدن بنفش کم رنگ و چرک می تواند نماد مشکلات مالی و کمبود اعتماد بنفس باشد. در کشور هند رنگ بنفش را مرتبط با چاکرای ششم و هفتم می دانند و اعتقاد دارند بیننده این خواب می تواند ارتباط خوبی با افراد برقرار کند و همچنین می تواند به عنوان یک ناجی، اختلافات بین افراد را حل و فصل کند. این فرد مانند یک شفابخش معنوی ، می تواند روح افراد را از کینه خالی کند.

تعبیر خواب رنگ سیاه

دیدن رنگ سیاه در خواب نماد راز و رمز است . این خواب می تواند منفی و یا مثبت باشد .معانی منفی دیدن رنگ سیاه در خواب عبارتنداز : خطر ، افسردگی ، ناراحتی از مرگ عزیزان ، نگرانی برای از دست دادن عزیزان ، نفرت ، ناامیدی ، حس انتقام ، بی حوصلگی ، عدم وجود عشق و محبت و معنی مثبت آن می تواند نماد تغییر در رفتار بد باشد . این خواب معمولا معنی خوبی ندارد.

تعبیر خواب رنگ سفید

رنگ سفید در خواب نشانه پاکی ، صداقت ، شادی و آسوده بودن وجدان است . در کشور هند رنگ سفید معمولا به معنی ریاکاری ، دورویی ، غم و غصه و عزاداری است . هندوها رنگ سفید را با چاکرای هفتم مرتبط می دانند و از نظر آنها نمادی از معنویت و ارتباط با خداست. همچنین رنگ سفید در خواب می تواند نشانه دورویی و فریب باشد . دیدن لباس سفید می تواند نشانه تمایل بیننده خواب به عاشق شدن و حتی ازدواج کردن باشد .

دیدن رنگ قهوه ای در خواب

رنگ قهوه در خواب نشانه تمایل فرد به حفظ آرمان ها و اصول است .این فرد بسیار سنتی رفتار می کند و دوست ندارد اعتقادات خود را تغییر دهد. دیدن این خواب نشانه این است که شما در مقابل هرگونه تغییر رفتار و تغییر تفکرات ، شدیدا مقاومت می کنید.

رنگ بژ

تعبیر خواب رنگ بژ تقریبا مانند رنگ قهوه ای است .

رنگ نقره ای

این رنگ در خواب نماد افسردگی ، ناامیدی ، ترس ، پیری ، تنهایی ، دوری از اجتماع ، مشکلات مالی و روحی ، سردگمی ، استرس ، نگرانی و ... است . تعابیر مرتبط :
نظرات: 7 مشاهده