چطور "کیک زبرا" درست کنم؟ + مواد لازم کیک زبرا برای 6 نفر

چطور "کیک زبرا" درست کنم؟ + مواد لازم کیک گوره خری برای 6 نفر

طرز تهیه کیک زبرا,کیک گوره خری,نحوه پخت کیک زبرا گردویی طرز تهیه کیک زبرا,کیک گوره خری,نحوه پخت کیک زبرا گردویی

مواد لازم برای تهیه کیک زبرا (کیک گوره خری)

تخم مرغ 4 عدد
آرد 2 لیوان
شیر 1 لیوان
شکر 1 لیوان
روغن مایع 1 لیوان
بیکینگ پودر 2 قاشق مرباخوری
پودر کاکائو 2 قاشق غذاخوری
وانیل 1/4 قاشق چایخوری

دستور پخت و مراحل درست کردن کیک زبرا (کیک گوره خری)

1- درون یک کاسه تخم مرغ ها و شکر را بریزید و آنقدر هم بزنید تا کاملا سفید شده و پف کند. 2- آرد و بکینگ پودر را با هم مخلوط کنید، بعد از مخلوط کردن سه مرتبه الک کنید تا به طور کامل یکدست شوند. 3- شیر، وانیل، روغن مایع و ترکیب آرد و بیکینگ پودر را داخل یک کاسه گود بریزید و خوب با هم قاطی کنید تا زمانی که تمام مواد به خورد هم بروند. 4- در مرحله بعدی "طرز تهیه کیک زبرا"، مخلوط را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید و داخل یکی از ظرف ها پودر کاکائو بریزید و خوب قاطی کنید. 5- قالب مورد نظر را با روغن چرب کنید و به نوبت مواد رو روی هم بریزید. مثلا اول 3 قاشق غذاخوری مخلوط وانیلی وسط قالب بریزید و بعد 3 قاشق غذاخوری مواد کاکائویی وسط مواد ساده بریزید، اینکار را تا تمام شدن مواد ادامه دهید و در آخر با خلال دندان روی کیک رو‌ تزیین کنید. (توجه کنید که غلظت مواد ساده و کاکائویی باید یکسان باشه در غیر این صورت مواد با هم مخلوط میشه.) نکته برای تهیه کیک زبرا،طرز تهیه کیک گورخری و راه راه نکته برای تهیه کیک زبرا،طرز تهیه کیک گورخری و راه راه 6- قالب را داخل فر که از قبل داغ کرده اید بگذارید و به مدت 35 الی 40 دقیقه و با دمای 170 درجه صبر کنید تا کیک بپزد. یک چاقو و یا خلال دندان را داخل کیک فرو کنید و اگر مواد به آن نچسبید کیک شما آماده است.

نکات کلیدی برای خوشمزه تر کردن کیک زبرا

1- همه مواد را کمی زودتر ، از یخچال دربیاورید تا با دمای محیط سازگار شوند. 2- تا 15 الی 20 دقیقه فر را باز نکنید، چون کیک دیگر پف نمیکند. 3- کیک را داخل پیرکس نشکن و مقاوم در برابر حرارت هم میتوانید بپزید. 4- میتوانید مواد کیک را به 3 قسمت تقسیم کرده و به 1 قسمت هم نسکافه بزنید تا کیک 3 رنگ داشته باشید. 5-برای خوشمزه تر شدن کیک روی آن، خامه زده شده بمالید و با تکه های میوه و یا با مغز های آجیل تزئین کنید. 6- از گردوهای خرد شده هم برای خوشمزه تر شدن کیک میتوانید استفاده کنید، اندازه گردو به خودتان بستگی دارد.

کیک زبرا چقدر کالری دارد؟

1 تکه کیک زبرا حدودا 356 کالری دارد.

طرز تهیه کیک زبرا برای ۸ نفر

برای تهیه کیک زبرا برای 8 نفر فقط مقدار موارد اولیه را تقسیم بر 6 و ضربدر 8 کنید.

طرز تهیه کیک زبرا برای 10 نفر

برای تهیه کیک زبرا برای 10 نفر فقط مقدار موارد اولیه را تقسیم بر 6 و ضربدر 10 کنید.

طرز تهیه کیک زبرا برای 15 نفر

برای تهیه کیک زبرا برای 15 نفر فقط مقدار موارد اولیه را تقسیم بر 6 و ضربدر 15 کنید. 1 تکه کیک زبرا حدودا 356 کالری دارد. 1 تکه کیک زبرا حدودا 356 کالری دارد. کیک زبرا برای ۲۰ نفر کیک زبرا برای ۲۰ نفر   کیک زبرا با ماست کیک زبرا با ماست طرز تهیه کیک زبرا با بافتی نرم طرز تهیه کیک زبرا با بافتی نرم   نکات پخت کیک زبرا نکات پخت کیک زبرا کیک زبرا بدون همزن برقی کیک زبرا بدون همزن برقی طرز تهیه کیک زبرا در ماهیتابه رژیمی طرز تهیه کیک زبرا در ماهیتابه رژیمی کیک زبرا گردویی کیک زبرا گردویی کیک زبرا در قالب میان تهی کیک زبرا در قالب میان تهی گردآوری از مجله پاموه (;d; cfvh)

کیک زبرا گردویی

از گردوهای خرد شده هم برای خوشمزه تر شدن کیک میتوانید استفاده کنید، اندازه گردو به خودتان بستگی دارد. مطالب پیشنهادی چطور “کیک تولد” خامه ای درست کنم؟ چطور “کیک اسفنجی” ساده درست کنم؟ طرز تهیه و مواد لازم برای پخت “کیک پسته ای”
نظرات: 0 مشاهده