تعبیر خواب تیراندازی » کشته شدن » جنگ » شلیک گلوله

دیدن خواب تیراندازی و شلیک کردن و حتی خواب جنگ شدیدا تحت تاثیر اخبار و شنیده های ماست. زمانی که در خبرها و یا فیلم ها صحنه های جنگ می بینیم و یا خبرهایی مبنی بر حمله کشوری به کشور دیگر را می شنویم ، ممکن است باعث شود تا در خواب صحنه های جنگ و حمله دشمن ببینیم . رایج ترین خواب هایی که ممکن است در این مورد دیده شود عبارتنداز :
  •  دیدن خواب حمله دشمن با هلیکوپتر و تانک
  • تیراندازی و شلیک کردن به دشمن
  • تیر خوردن و خونریزی کردن
  • مردن در اثر تیر خوردن
  • و ....
زیگموند فروید در این مورد اعتقاد داشت که دیدن خواب جنگ و تیراندازی معنی خاصی ندارد و فقط به دلیل اخبار و فیلم هایی است که در طول روز می بینیم .

تعبیر خواب تیراندازی

برخی از روانشناسان اعتقاد دارند دیدن تیراندازی در خواب به این معنی است که شما می خواهید برخی از جنبه های بد شخصیتی خودتان را نابود کنید. تعبیر خواب تیراندازی تعبیر خواب تیراندازی

تعبیر خواب تیر خوردن به سینه

اگر در خواب ببینید که تیر خوردید ، بسیار مهم است که به یاد بیاورید که این تیر به کدام بخش از بدن شما خورد. در بسیاری از خواب ها ، تیر به شکم ، سینه ، سر و یا دست و پا اصابت می کند.اگر ببینید که تیر به سر شما خورده است به این معنی است که شما حس می کنید باید در تفکرات و طرز فکر خودتان تغییرات بسیاری ایجاد کنید. اگر این تیر باعث مرگ شما شد به این معنی است که شما سعی خودتان را کرده اید ولی موفق به تغییر تفکراتتان نشده اید. اگر تیر به سینه شما خورد به این معنی است که شما احساس می کنید به حمایت و کمک دیگران نیاز دارید. اگر این تیر به شکم شما خورد به این معنی است که شما از جانب یک زن تحت فشار روحی شدیدی قرار دارید و کیفیت زندگی شما تحت تاثیر قرار گرفته است . به هر دلیلی قادر نیستید به این زودی ها ، این زن را از زندگی خود بیرون کنید.

تعبیر خواب شنیدن رگبار مسلسل

اگر در خواب صدای رگبار مسلسل و شلیک گلوله را به صورت پی در پی بشنوید به این معنی است که شما نسبت به آینده بسیار نگران هستید. شما احساس می کنید در آینده ممکن است اتفاقاتی بیافتد که برای شما خطرناک و ناراحت کننده خواهد بود. ممکن است این خواب نشان دهنده احساس ناامنی کودک درون شما باشد . کسانی در کودکی شاهد اختلافاتی بین پدر و مادر خود بوده اند و حتی کتک کار آنها را دیده اند شدیدا احساس ناامنی می کنند .نگران بودن از آینده و دلشوره داشتن از اینکه چه اتفاقی ممکن است در آینده رخ دهد ، از اثرات دیدن این مشاجرات است . احتمالا شما حس ناامیدی دارید و فکر می کنید دیگر نمی توانید به آرزوهای خودتان برسید . ممکن است کمی افسرده شده باشید.

تیر خوردن ولی زنده ماندن

اگر در خواب ببینید که تیر خوردید ولی زنده ماندید می تواند به این معنی باشد که شما حس می کنید کسانی می خواهند به شما ضربه بزنند ولی شما با قدرت در مقابل آنها ایستاده اید و شکست نمی خورید . این ضربه در اکثر اوقات ، ضربه مالی است .

اگر ببینید در حال تیراندازی هستید

می تواند به این معنی باشد که شما از کسی و یا چیزی بسیار خشمگین هستید . حس انتقام جویی در شما بسیار قوی است . احتمالا کسی به شما خیانتی کرده است و شما منتظر فرصتی هستید تا این خیانت را جبران کنید. در مسیر این جبران برای شما هیچ اهمیتی ندارد که ممکن است افراد بیگناه نیز در این میان آسیب ببینند. این خیانت می تواند خیانت مالی و یا خیانت جنسی باشد.

نمی توانید به درستی شلیک کنید

اگر در خواب ببینید که تفنگ دارید ولی هر چقدر تلاش می کنید نمی توانید هدف مورد نظرتان را بزنید . یا ممکن است اسلحه ای در دست دارید و حیوانی در حال حمله کردن به شما است و شما هر چقدر تلاش می کنید نمی توانید حیوان را مورد هدف قرار دهید.این خواب می تواند به این معنی باشد که شما دچار مشکلات و گرفتاری های زیادی شده اید. این مشکلات زندگی شخصی شما را بسیار تحت تاثیر قرار داده است و شما می دانید که چه کسی باعث و بانی این مشکلات است . ولی متاسفانه احساس می کنید در مقابل او بی دفاع هستید و توان دفاع کردن از خودتان را ندارید. شما به تسلیم شدن در برابر مشکلات بسیار نزدیک هستید.

تعبیر خواب جنگ و جنگیدن

اگر در خواب ببینید که در میدان جنگ هستید می تواند به این معنی باشد که شما در مشکلات و گرفتارهای مختلف گیر کرده اید و احساس می کنید در این میدان تنها هستید و اطرافیان شما منتظر فرصت هستند تا به شما ضربه وارد کنند.شما احساس ضعف و تنهایی می کنید و هر لحظه ممکن است شکست بخورید.

تعبیر خواب تیر خوردن از جایی

اگر در خواب ببینید که تیر خوردید ولی نمی دانید چه کسی به شما شلیک کرد به این معنی است که شما دچار مشکل شده اید ولی هنوز نمی دانید این مشکل را چه کسی برایتان بوجود آورده است .

تیر خوردن و مردن در خواب

اگر در خواب ببینید که تیر خوردید و مردید به این معنی است که شما دچار مشکلات فراوانی بودید که این مشکلات در حال حاضر دیگر وجود ندارند . ممکن است به هر طریقی این مشکلات از زندگی شما خارج شده اند. این طریق می تواند خوب یا بد باشد . برای مثال ممکن است شما بدهکار بودید و فشار زیادی تحمل می کردید . این بدهکار به دو طریق می تواند حل شده باشد . یا شما به هر طریقی بدهی خودتان را داده اید و یا قادر به پرداخت نبودید و حالا در زندان هستید. در هر صورت شما نگران زندانی شدن خودتان بودید و حالا که زندانی هستید لااقل این نگرانی از بین رفته است .

به شما شلیک می شود

اگر در خواب ببینید که کسی می خواهد شما را با تیر بزند و به طرف شما شلیک می کند نشان دهنده این است که کسی می خواهد شما را دچار مشکلات مالی کند ولی هنوز موفق نشده است و شما او را به خوبی می شناسید .

اگر ببینید کسی در خانه شما شلیک می کند

اگر ببینید که کسی و یا دشمن وارد خانه شما شده است و اسلحه دارد و یا به سمت شما تیراندازی می کند به این معنی است که شما در محیط خانه احساس امنیت نمی کنید و کسی یا کسانی از نزدیکان شما ، برایتان دردسر درست می کند.

اگر از بالا به شما شلیک می شود

اگر در خواب ببینید که کسی از بالای پشت بام و یا حتی از هلیکوپتر و جنگنده به سمت شما شلیک می کند به این معنی است که کسی در حال تلاش برای ضربه زدن به شما است و شما این را می دانید ولی نمی توانید با او مقابله کنید .این فرد می تواند رئیس شما یا یکی از نزدیکانتان مانند پدر ، مادر و یا همسر شما باشد .

اگر در خواب ببینید از میدان جنگ فرار می کنید

اگر در خواب ببینید که در حال فرار از میدان جنگ هستید و یا ببینید که هواپیمای جنگی و یا هلیکوپتر به دنبال شما بود و شما فرار کردید و پناه گرفتید به این معنی است که کسی در حال تلاش برای ضربه زدن به شما بود ولی شما متجوه شدید و جلوی او را گرفتید و در حال حاضر آسوده هستید.

اگر کسی از پشت با تیر شما را بزند

اگر در خواب ببینید که از پشت تیر خوردید به این معنی است که به شما خیانت جنسی شده است و شما از این بابت تحت فشار روحی شدیدی قرار دارید. سایر تعبیر خواب ها :
نظرات: 9 مشاهده