تعبیر خواب گل رز » گل سرخ ، زرد ، نارنجی ، رز سیاه

تعبیر خواب گل رز معمولا عشق و وفاداری است .رنگ های مختلف گل رز در خواب می تواند معانی مختلفی داشته باشد که در این مطلب به برخی از انها اشاره می کنیم.

تعبیر خواب گل رز

گل رز در خواب نشان دهنده وفاداری و عشق و خوشبختی است . در صورتی که در خواب ببینید گل رز در دست دارید می تواند بیانگر احساس خوشحالی شما از عشقتان باشد .

خواب بوته گل رز

اگر در خواب ببینید که در باغ یا باغچه به بوته گل رز نگاه می کنید نشان دهنده این است که شما انتظارات عاشقانه ای دارید که برآورده نشده اند. شما به عشق نیاز دارید و از این بابت احساس کمبود می کنید.

خواب گرده گل رز

اگر در رویا ببینید که گرده هایی بر روی دست شما وجود دارد و شما احساس کنید که این گرده ها مربوط به گل رز است می تواند به این معنی باشد که شما در عشق خود شکست خورده اید و زخم هایی از این عشق گذشته هنوز در روح شما وجود دارد.

تعبیر خواب غنچه گل رز

اگر در خواب غنچه گل رز ببینید به این معنی است که شما در آرزوی رسیدن به عشق واقعی هستید.

شکوفه گل رز

این خواب نشان می دهد که شما در حال حاضر عاشق کسی هستید و او را عمیقا دوست دارید. شما به ازدواج و حتی بچه دار شدن فکر می کنید.

باغ گل رز

این خواب نشان می دهد که شما در حال انجام تغییرات بزرگی در زندگی خود هستید و انتظار دارید این تغییرات بزرگ شما را به عشق و محبت بیشتر برساند . شما برای دریافت محبت و عاشق شدن در حال تلاش هستید.

عطر و بوی گل رز

اگر در خواب ببینید که در حال احساس عطر و بوی گل رز هستید به این معنی است که شما به مدت کوتاهی عاشق شده اید ولی این عشق به هر دلیلی از بین رفته است . شما در حسرت یک عشق واقعی هستید. البته بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که احساس بو در خواب غیر ممکن است .

گلبرگ های گل

اگر در خواب گلبرگ های گل را ببینید به این معنی است که شما در حال اذیت کردن عشق خود هستید و سخت گیری های بی مورد و زیادی دارید که می تواند زندگی عاشقانه شما را خراب کند. شما خودتان نیز از این بابت در فشار هستید و باید تلاش کنید که این رفتار را ترک کنید. ممکن از بیش از اندازه شکاک هستید.

ساقه گل

اگر در خواب ساقه گل رز را ببینید به این معنی است که شما به عشقتان وفادار هستید و انتظار دارید او نیز به شما وفادار بماند . شما در آرامش نسبی قرار دارید و همه چیز تقریبا روبراه است .

خواب خاک گل

اگر در خواب خاک و یا باغی ببینید که احساس می کنید این باغ زمانی باغ گل رز بوده است می تواند به این معنی باشد که شما قبلا به کسی عشق زیادی داشته اید ولی او به شما خیانت کرده است و شما احساس می کنید انرژی و عشق خودتان را بی مورد و برای فردی بی ارزش هدر داده اید .
همچنین بخوانید : تعبیر خواب خیانت کردن

دسته گل رز

اگر رویا ببینید که یک دسته گل رز در گلدان دارید به این معنی است که شما برای رسیدن به عشق عجله دارید. این عجله می تواند شما را به دردسر بیاندازد و عشق های دروغین را در سر راهتان قرار دهد که پایدار نیستند و می توانند احساسات شما را جریحه دار کنند.

فقط یک شاخه گل رز

شما عاشق یک فرد خاص هستید و نمی توانید کس دیگری را در قلب خودتان جای دهید.

چند شاخه گل رز

شما به صورت همزمان به چند نفر فکر می کنید و در بین دوراهی و حتی چند راهی بسیار سختی گیر کرده اید. زمان شما در حال هدر رفتن است . بهتر است یک نفر خاص را انتخاب کنید و دیگران را از قلب خود بیرون کنید.

گل پژمرده

اگر در خواب ببینید که یک گل پژمرده در دست دارید به این معنی است که رابطه عاشقانه شما دچار مشکل شده است  شما در حال جدا شدن از هم هستید.

هدیه گرفتن

اگر در خواب ببینید که گل رز هدیه گرفتید به این معنی است که کسی به شما پیشنهاد عاشقانه داده است و این پیشنهاد ذهن شما را درگیر کرده است .

آتش زدن گل رز

اگر ببینید که گل رز را آتش زدید و سوزاندید به این معنی است که شما عشق سابق خود را به کلی فراموش کرده اید و از او متنفر هستید.شما اماده یک عشق جدید هستید.

تعبیر خواب خوردن گل رز

نشان دهنده این است که شما در یک رابطه عاشقانه ای هستید که به هیچ عنوان از آن رضایت ندارید و کام شما را تلخ کرده است و دنبال راه فراری برای فرار کردن از این عشق هستید.

خواب پاشیدن و یا ریختن گل

اگر در خواب ببینید که گل رز بر روی شما می پاشند و بر سر شما گلبرگ های گل می ریزند نشان هنده این است که شما عمیقا به ازدواج و تشکیل خانواده فکر می کنید.

تعبیر گل رز طلایی

اگر در خواب یک گل رز مصنوعی از جنس طلا ببینید به این معنی است که شما هدفمند عاشق شده اید . شما کسی را به عنوان عشق خودتان انتخاب کرده اید که وضع مالی خوبی دارد.

تعبیر خواب رز سفید

رز سفید نشان دهنده این است که شما کاملا پاک هستید و قبلا عاشق هیچ کسی نشده اید و منتظر عشق ابدی خودتان هستید.

گل رز آبی

به این معنی است که شما ناراحتی روحی دارید. احتمالا افسرده شده اید .

تعبیر خواب گل رز بنفش

شما در زندگی عاشقانه خود احساس خوشبختی می کنید. شما زندگی عاشقانه و مشترک لوکسی دارید .

تعبیر خواب گل رز نارنجی

شما به زندگی عاشقانه خود بسیار خوشبین و امیدوار هستید. احساس خوشبختی می کنید.

گل رز صورتی

شما به تازگی عاشق شده اید و در ابرهای سیر می کنید.

تعبیر خواب گل رز سیاه

رابطه عاشقانه شما دچار مشکل است . شما در دوراهی هستید. دلایلی وجود دارد که نشان می دهد باید عشقتان را ترک کنید ولی دوست داشتن ، اجازه این کار را به شما نمی دهد.  شما بین عقل و احساس به دام افتاده اید. پیشنهاد می کنیم به عقل خود رجوع کنید.

تعبیر خواب گل رز زرد

این خواب نشان می دهد که شما احساس می کنید عشقتان به شما خیانت جنسی می کند. مطلب مشابه :
نظرات: 1 مشاهده