تعبیر خواب سقط جنین - بیش از 29 معنی مختلف

تعبیر خواب سقط جنین در صورتی که باردار نباشید معمولا چندان خوب نیست .احساس تنهایی ، از دست دادن چیزی ، گناه ، استرس و اضطراب از رایج ترین تعبیرهایی است که برای خواب سقط جنین بیان می شود.

تعبیر دیدن خواب سقط جنین

این خواب می تواند به این معنی باشد که چیز با ارزشی را از دست داده اید. بارداری برای زنان لذت خاصی دارد و سقط جنین یعنی پایان بارداری و از دست دادن آرزوی مادر شدن.تعبیر این خواب نیز همینگونه می تواند باشد. این خواب می تواند نوعی هشدار باشد که سلامتی شما در خطر است و بیشتر باید به خودتان توجه کنید. اگر در خواب ببینید که از سقط جنین وحشت داشتید می تواند به این معنی باشد که شما در مقابل تغییرات زندگی از خود مقاومت نشان می دهید و  رنج می کشید. تعبیر دیدن خواب سقط جنین تعبیر دیدن خواب سقط جنین یا ممکن است برای رسیدن به هدفی سخت تلاش کرده اید و حالا مشکلی پیش آمده است که احساس می کنید آن هدف از دست رفته است و دیگر نمی توانید به هدف خودتان برسید . شما احساس ناامیدی می کنید و همین احساس می تواند باعث شود تا تصمیم های نادرستی بگیرید . اگر این مشکل در زمینه کاری شما به وجود آمده است پیشنهاد می کنیم کمی بیشتر فکر کنید و از تصمیمات عجولانه خودداری کنید.

اگر در خواب ببینید از سقط جنین خوشحال بودید

شاید بتوان گفت تنها خوابی که در مورد سقط جنین می تواند معنی مثبتی داشته باشد همین است . شما در حال ایجاد تغییرات بزرگی در زندگی خود هستید که می تواند باعث آسودگی خیال شما شود. ممکن است کاری را شروع کرده بودید که شما را گرفتار کرده بود و در حال تغییر شغل خود هستید. یا ممکن است عاشق کسی شده بودید که دردسرهایی برای شما ایجاد کرده بود و به هر دلیل نمی توانستید از او جدا شوید. به هر حال این خواب به این معنی است که شما بار سنگینی را بر زمین گذاشتید. در زندگی واقعی هم همینگونه است . زنان همیشه هم از بارداری خوشحال نمی شوند.ممکن است این بارداری ناخواسته باشد و یا بعد از بارداری مشکلی بوجود آید که زن قادر به ادامه بارداری نباشد.در این زمان سقط جنین نه تنها ناراحت کننده نیست بلکه می تواند مانند نعمت الهی برای زن باشد. تعبیر این خواب هم می تواند دقیقا همینطور باشد. ممکن است شما کاری انجام داده اید که فکر می کردید خوب است ولی باعث گرفتاری شما شده است .یا ممکن است در مقابل یک عمل انجام شده و ناخواسته قرار گرفته بودید و گرفتار شده بودید . حالا زمان آن رسیده است که از این مشکل برای همیشه رها شوید. مطمئنا احساس سبکی بسیار خوبی خواهید کرد. در راه این تغییر ممکن است اطرافیانتان با شما موافق نباشند . دقیقا مانند زمانی که زنی می خواهد سقط جنین انجام دهد ولی اطافیان و جامعه با این کار مخالفت می کنند. شما نباید به حرف اطرافیانتان توجه کنید و در صورتی که احساس می کنید این راهی که انتخاب کردید درست است حتما تصمیم خود را عملی کنید. در صورتی که نیاز دارید ، مشکلات زندگی خود را هرچه سریع تر سقط کنید.
توجه : اگر بارداری هستید و یا در گذشته تجربه سقط کردن جنین داشتید ، این خواب فقط تلاش مغز برای گذر از یک دوره احساسی سخت است . این خواب برای شما هیچ معنی خاصی ندارد.لطفا نگران نشوید. :)

اگر یک مرد در خواب ببیند که سقط جنین می کند

اگر شما یک مرد هستید و در خواب ببینید که جنین شما سقط شده است ، به این معنی است که شما کاری انجام داده اید که از بابت آن احساس گناه می کنید. ممکن است شکست عشقی خورده اید و یا به همسر یا عشق خودتان خیانت جنسی کرده اید و حالا پشیمان هستید. یا ممکن است در زمینه شغلی اشتباهی انجام داده اید که آینده شغلی شما را در معرض خطر قرار داده است و احساس می کنید از لحاظ مالی تحت فشار قرار خواهید گرفت .

اگر در خواب سقط جنین کس دیگری را ببینید

اگر در خواب ببینید که زن دیگری در حال سقط جنین است می تواند به این معنی باشد که روابط شما با یکی از عزیزانتان دچار مشکل شده است تا حدی که ممکن است برای همیشه از هم دور شوید. ممکن است در حال طلاق گرفتن از همسر خود هستید و از این بابت ناراحتید. اضطراب و استرس زیادی دارید و حس می کنید راهی برای جلوگیری از این جدایی ندارید. زیگموند فروید در مورد خواب سقط جنین می گوید : شما در مورد مسائل جنسی کاملا سرخورده و ناامید شده اید. همسر و یا عشق شما به شما خیانت کرده است و شما در حال مقایسه خودتان با رقیب عشقیتان هستید. شما احساس می کنید که حتما کمبودی داشته اید و جاذبه جنسی شما به حدی نبوده است که بتوانید جلوی این خیانت را بگیرید. شما احساس می کنید دیگر قادر به برقرار کردن رابطه احساسی و جنسی با کس دیگری نیستید چرا که از این بابت کمبود دارید و می ترسید که او نیز به شما خیانت کند. شما اعتماد بنفس خود را در مورد مسائل جنسی از دست داده اید. تعبیر خواب چینی
  1. اگر زن جوان این خواب را ببیند و در خواب از سقط جنین منصرف شود به این معنی است که در کاری که می خواهد انجام دهد تردید دارد و از این بابت مطمئن نیست .ممکن است در حال ازدواج کردن و یا عاشق شدن است ولی مغز علائمی را دریافت کرده است که احساس می کند این رابطه درست نیست .
  2. اگر ببینی که بعد از سقط کردن جنین ار کار خود پشیمان شدی به این معنی است که کاری انجام داده ای که پشیمان هستی ولی راهی برای جبران وجود ندارد. شتابزده تصمیم گیری نکنید.
  3. اگر یک مرد در خواب ببینید که سقط جنین می کند به این معنی است که یکی از زنان اطراف او دچار مشکل سلامتی شده است . (مادر،خواهر ، همسر و یا هر زن و دختر دیگری)
  4. اگر یک زن باردار در خواب ببینید که جنین او سقط شده است به  این معنی است که سلامت او و یا جنین او در خطر است و باید بیشتر مراقب خود باشد .البته جای هیچگونه نگرانی نیست و برای دریافت راهنمایی های بیشتر برای افزایش سلامت خودتان و جنین ، بهتر است با پزشک مشورت کنید.
  5. اگر در خواب ببینید که برای کسی سقط جنین انجام می دهید به این معنی است که شما برای کسی مشکلی ایجاد کرده اید و او به دردسر افتاده است ولی راهی برای جبران این خسارت وجود ندارد.
  6. اگر در خواب ببینید که شوهر شما ، شما را مجبور به انداختن بچه و سقط جنین می کند به این معنی است که شما از شوهر خود ناراضی هستید و دوست دارید از او جدا شوید.
در خواب ببینید که شوهر شما ، شما را مجبور به انداختن بچه و سقط جنین می کند در خواب ببینید که شوهر شما ، شما را مجبور به انداختن بچه و سقط جنین می کند تعبیر خواب های قدیمی در مورد سقط جنین ابراهیم کرمانی در این مورد می گوید : اگر در خواب ببینی که بچه ات سقط شد ، به معنی این است که از غم و اندوه نجات پیدا می کنید.اگر بیمار هستی ، سلامت خودت را به دست خواهی آورد.

نظر محمد ابن سیرین در مورد سقط جنین :

اگر در خواب ببینی که جنین سقط شده را خوردی به این معنی است که دچار بیماری و عذاب خواهی شد.

نظر امام جعفر صادق در مورد سقط جنین

خوردن جنینی که سقط شده است 5 وجه دارد. غم ، دشمنی ، بیماری ، رسیدن به حاجت ، دعوا و مشکلات خانوادگی با همسر. سایر تعبیر خواب های مرتبط :  
نظرات: 8 مشاهده