تعبیر خواب موش - بیش از 53 معنی مختلف برای این خواب

تعبیر خواب موش می تواند ترس و یا خوشحالی از مسائل کوچک باشد. این خواب می تواند معانی بسیار متفاوتی داشته باشد که بستگی به جزئیات خواب شما دارد .بنابراین توصیه می شود سعی کنید تا خواب خود را تا جایی که می توانید با جزئیات آن بخاطر بیاورید.

تعبیر خواب موش

گرفتن موش

اگر در خواب ببینید که موش را گرفتید به این معنی است که شما به دنبال حل مشکلی هستید که مدت های زیاد آن را به تعویق انداخته اید.

تعبیر خواب دنبال کردن موش

اگر ببینید که در حال تعقیب موش هستید و می خواهید موش را بگیرید ولی موفق نمی شوید به این معنی است که مسائل و مشکلات جزئی و بی اهمیت ، باعث ناراحتی شما می شود که می تواند وقت شما را هدر داده و مانع رسیدگی شما به مسائل مهم تر شود. تعبیر خواب موش - بیش از 53 معنی مختلف برای این خواب تعبیر خواب موش - بیش از 53 معنی مختلف برای این خواب

تعبیر خواب کشتن موش

این خواب نشان می دهد که شما انرژی و یا سرمایه بسیار زیادی را برای حل یک مشکل پیش پا افتاده خرج کرده اید.

تعبیر خواب خوردن موش

این خواب نشان می دهد که روش هایی که برای حل مسائل زندگی انتخاب می کنید اشتباه است و راههای بهتری برای اینکار وجود دارد . شما لقمه را دور سرتان می چرخانید.

دیدن تله موش در خواب

شما در حال برنامه ریزی برای از بین بردن و یا دور کردن دشمنانتان هستید. مواظب باشید اینکار ، تمرکز شما را از مسائل مهم تر زندگی دور نکند. افرادی در اطراف شما هستند که خودشان را ساده نشان می دهند . این افراد زیرک ترین دشمنان شما هستند.

دیدن موش در تختخواب

شما در روابط جنسی خودتان دچار مشکل شده اید . احساس می کنید نمی توانید همسر و یا شریک جنسی خودتان را به خوبی ارضاء کنید. احتمالا اعتمادبنفس خودتان را از دست داده اید.

تعبیر خواب ادرار موش

بوی ادرار موش و یا دیدن ادرار موش می تواند نشان دهنده چیزی باشد که وجدان شما را ناراحت کرده است .افکار منفی و ناراحت کننده ای در ذهن خود دارید که باید راهی برای رهایی از آنها پیدا کنید.

تعبیر خواب اینکه گربه موش را می گیرد

این خواب نشان دهنده این است که شما به دیگران وابسته هستید تا جایی که حتی کوچکترین مشکلات شما را نیز باید دیگران حل کنند. احتمالا بسیار وابسته به والدین و یا همسر خود هستید .شما احساس ناتوانی می کنید.

دیدن موش در خانه

دیدن موش در خانه به این معنی است که شما حس می کنید کسی در خانه شما وجود دارد که در حال هدر دادن اموال و پول های شماست .

دیدن سوراخ موش در خواب

به این معنی است که شما در بین خانه و خانواده خودتان بر سر موضوعات پیش پا افتاده ، بسیار بحث و مجادله می کنید.این موضوعات کوچک باعث شده اند شما از هم رده های خود شدیدا عقب بیافتید.

موش به عنوان حیوان خانگی

اگر در خواب ببینید که موش را اهلی کرده اید و به عنوان حیوان خانگی از آن مراقبت می کنید نشان دهنده این است که شما از مقابله کردن با مشکلات هراس دارید و از مشکلات فرار می کنید حتی اگر آن مشکلات بسیار کوچک باشند.

تعبیر خواب گاز گرفتن موش

اگر در خواب ببینید که موش به شما حمله کرد و شما را گاز گرفت و یا زخمی کرد به این معنی است که مشکلات جزئی باعث آسیب های شدیدی برای شما شده است . ممکن است به مشکلات بسیار ریز توجه بسیار زیادی می کنید و باعث شده است تا نتوانید به مسائل مهم تری که در زندگی شما وجود دارد رسیدگی کنید.

تعبیر خواب اینکه موش چیزی می خورد

اگر ببینید که موش در حال خوردن چیزی است نشان دهنده این است که یک فرد ضعیف و پست در حال تلاش برای از بین بردن اعتماد بنفس شماست .

تعبیر خواب خفه شدن موش در آب

این خواب نشان دهنده این است که شما تصمیم گرفته اید از این به بعد بر روی مسائل مهمی تری در زندگی تمرکز کنید و وقت خودتان را برای حل مسائل پیش پا افتاده هدر ندهید. تعبیر خواب کشتن موش تعبیر خواب کشتن موش

پرواز کردن موش

نشان می دهد راهی که برای حل مشکل در پیش گرفته اید اشتباه است .

حرف زدن موش

اگر در خواب ببینید که موش در حال حرف زدن است به این معنی است که شما نیاز دارید برای حل مشکلات با دیگران مشورت کنید. شما در حل یک مشکل خاص دچار مشکل شده اید و احساس می کنید کسی باید شما را راهنمایی کند.

تعبیر خواب فضله موش

این خواب نشان می هد که کسی در بین دوستان و نزدیکان شما وجود دارد که می تواند برای شما مشکل زا باشد .

تعبیر خواب موش سفید

نشان دهنده این است که شما برای حل مشکلات معمولا زیاد فکر می کنید و سعی می کنید بهترین راه را انتخاب کنید. به همین دلیل معمولا در حل مشکلات موفق هستید.

تعبیر خواب موش سیاه

نشان دهنده این است که شما و یا یکی از اطرافیانتان بیمار شده است که فکر می کنید چندان مهم نیست ولی اگر به آن رسیدگی نکنید می تواند بسیار خطرناک باشد.

تعبیر خواب موش آبی

شما در حل بسیاری از مشکلات خودتان عاقلانه رفتار نمی کنید. بهتر است قبل از هر اقدامی ، خوب فکر کنید و قبل از عمل کردن ، با چند نفر مشورت کنید.

تعبیر خواب موش صورتی

شما در حال وارد شدن به یک رابطه عاشقانه هستید که سودی برای شما ندارد. بهتر است قبل از وارد شدن کمی بیشتر فکر کنید.

خواب موش قهوه ای

نشان دهنده این است که شما تمایل دارید در هر مسئله ای بحث کنید حتی اگر این مسائل بسیار ریز و جزئی و پیش پا افتاده باشند.

تعبیر خواب موش بزرگ

نشان دهنده این است که شما مشکلات ریز زندگی خودتان را بسیار بزرگ می کنید. تعبیر خواب قدیمی در این مورد کارل گوستاو یونگ در این مورد می گوید : دیدن موش در خواب نشان دهنده ترس ، بی حوصلگی و توجه به موضوعات بی اهمیت است .شما احساس ترس و اضطرابی دارید که به دلیل مشکلات و مسائل بی اهمیت بوجود آمده است .شما برای حل این مشکلات ، انرژی بسیار زیادی صرف می کنید. این مسائل و مشکلات کوچک شما را بیش از اندازه ناراحت و سرخورده می کنند.دیدن موش مرده در خواب می تواند معنی متفاوتی داشته باشد . شما اجازه نمی دهید مسائل کوچک تاثیری بر زندگی شما داشته باشند. اگر ببینید که موش می خورید به این معنی است که چیزی در ذهن شما وجود دارد که مدام شما را اذیت می کند. دیدن موش مرده در خواب نشان می دهد که شما نمی گذارید مسائل پیش پا افتاده روزمره ، شما را اذیت کنند و شما آنها را نادیده می گیرید. اگر ببینید که از دست یک موش در حال فرار کردن هستید به این معنی است که شما برای حل مشکلات به دیگران وابسته هستید و اجازه می دهید انها در مورد شما هرگونه که دوست دارند تصمیم گیری کنند. مطیعی تهرانی در باره این خواب می گوید : دیدن خواب موش به این معنی است که زن پلیدی در خانه دارید .اگر ببینید که موش در اتاق است به معنی زنی است که در خانه شما زندگی می کند و نباید به او اعتماد کنید.اگر ببینید که موشی را از خانه بیرون می کنید ، زنی بدکار و فاسد را از خانه بیرون خواهی کرد.

نظر حضرت یوسف در مورد تعبیر خواب موش

دیدن موش در خواب نشانه جنگ و دعوا با زن است . همچنین می تواند به معنی دزد باشد . آنلی بیتون در این باره می گوید دیدن موش در خواب نشان دهنده اختلافات خانوادگی و بی وفایی است . این اختلافات شما را از زندگی دلسرد خواهند کرد. اگر در خواب ببینید که موش از دست شما فرار کرد و نتوانستید آن را پیدا کنید به این معنی است که شما در حل این مشکلات ناتوان خواهید بود.اگر دختری در خواب موش ببیند به این معنی است که کسانی در حال دشمنی کردن با او هستند و در تلاش هستند تا آبروی او را ببرند . یونگ در این باره می گوید : دیدن تله موش در خواب به این معنی است که در انجام کارها باید با احتیاط بیشتری رفتار کنید. کسانی در بین دوستانتان وجود دارند که بسیار ساده هستند و می خواهند به شما کمک کنند . در حقیقت این دوستان در حال برنامه ریزی برای آسیب رسانی به شما هستند.

تعبیر خواب سوراخ موش

مطیعی تهرانی در این باره می گوید این خواب به این معنی است که کسی به شما آسیب رسانده است و شما او را می شناسید ولی نمی توانید کاری انجام دهید. یونگ در مورد سوراخ موش می گوید : شما مجبور به انجام کاری هستید که دوست ندارید آن را انجام دهید ولی می دانید اگر اینکار را انجام ندهید نتیجه بسیار بدی بریتان خواهد داشت . تعبیر خواب های مرتبط  
نظرات: 18 مشاهده